זואי מאליק
שרית נכון היה כיף לדבר היום בהודעות?
נ.ב
כמה פרקים לעשות לסיפור כי אני רוצה להתחיל חדש

פנימיה ליצורים על טבעיים (1D וJB)-פרק 7 הביקור

זואי מאליק 06/06/2013 780 צפיות 7 תגובות
שרית נכון היה כיף לדבר היום בהודעות?
נ.ב
כמה פרקים לעשות לסיפור כי אני רוצה להתחיל חדש

~נקודת המבט של שרית~
יצאנו החוצה לגינה והתנגשנו במישהו הסתובבתי זה היה ג'סטין,הוא בא לבקר אותי אחרי שלא ראה אותי חודשיים בגלל סיבוב ההופעות."לכל הרוחות" חשבתי לעצמי "מה הוא עושה פה?!הוא יודע שהוא לא יכול להיות פה הוא אפילו לא יודע שאני אשת זאב!" הוא נראה רגוע הוא חייך וחיבק אותי,חיבקתי אותו גם מאוד התגעגעתי אליו הוא הציע שנלך למסעדה הסכמתי ושאלתי אם זואי ואמה יכולות להצטרף אלינו והוא הסכים.
~נקודת המבט של ג'סטין~
אני שרית והאחיות שלה זואי ואמה הלכנו למסעדה,שרית אמרה לי שהיא לא אוכלת ירקות אז פשוט הלכנו לסטקייה,היה כיף צחקנו דיברנו ועשינו קצת בלגן..אחר כך הלכנו לים ושחינו עד שקרה דבר מוזר..
~נקודת המבט של זואי~
הלכנו לים ושחינו אחר כך שצללתי ראיתי שיש לי זנב של בת ים וסנפיר!"איך זה יכול להיות?!" חשבתי לעצמי "אני עברתי שינוי בגוף לאשת זאב מה פתאום השתניתי לבת ים?!" לא יכולתי לעלות למעלה מהפחד שג'סטין יראה אותי,הוא לא יודע כלום על זה שאני שרית ואמה יצורים על טבעיים!הוא בטוח יחשוב שאנחנו מוזרות אמה שרית וג'סטין התחילו לדאוג כי לא עליתי חזרה מהמים אז כולם כולל ג'סטין צללו בשביל לראות מה קרה לי.ראיתי שהם יורדים אז העמדתי פני ישנה.היה לי נעים על החול הרך וחייכתי משלווה.בשלב הזה איכשהו גם אמה השתנתה ואמרה לכולם לבוא אחריה אליי.
~נקודת המבט של אמה~
השתניתי לבת ים!זה היה מוזר להשתנות לבת ים אחרי שכל כך הרבה זמן הייתי אשת זאב,ראיתי את זואי וסימנתי לשרית וג'סטין לרדת למטה.ג'סטין היה מופתע ממני ומזואי וגם שרית שלא הבינה למה השתננו!אחר כך הרמנו את זואי והנחנו אותה על החול,ישבתי לידה עם שרית וג'סטין הביא מים כי חשבנו שהיא הייתה מעולפת אבל התברר שהיא רק ישנה.
~נקודת המבט של שרית~
הערנו את זואי שכבר חזרה להיות בת אנוש וגם אמה חזרה,ג'סטין היה מבולבל והתרגש מאוד בגלל זה.הוא אמר דברים לא ברורים אחר כך הלכנו קצת לבית קפה נחמד ודיברתי עם זה על ג'סטין אחר כך שוב חזרנו לים ו…


תגובות (7)

תמשיכייייייייייי ועם הסיפור הבא יהיה על וואן די את יכולה לשמור לי את נייל?
ואז בבחירת דמויות אני ארשום לך תיאור?

06/06/2013 01:31

תמשיכייייייייי
נמממ תעשי מקסימום 20 פרקים (;

06/06/2013 02:29

יאייי הפרק מושלם תמשיכייייי ותעשי את שתי הסיפורים ביחד
ותתקשרי אלי טובוש השמח לדבר איתך עוד חחח
אוהבת שרית

06/06/2013 02:36

הרבה מאוד פרקים

06/06/2013 02:47

תמשיכי מושלם

06/06/2013 04:20

תמשיכי מושלם אני יכולה את הארי\לואי\נייל?? אם כן תגידי אני יביא לך תיאור… בבקשה אם אפשרר!

06/06/2013 05:57

חי שרית את מחוברת?

06/06/2013 07:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך