זואי מאליק
אני חושבת שאחרי שאני אסיים עם הסיפור הזה אני אעשה הפסקה מסיפורי מפורסמים ואעבור לסיפורים בהמשכים
נ.ב
אני שמחה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
נ.ב.נ
אמא קנתה לי אוזניות מה זה מגניבות!

פנימיה ליצורים על טבעיים (1D&JB)-התאחדות

זואי מאליק 27/05/2013 756 צפיות 9 תגובות
אני חושבת שאחרי שאני אסיים עם הסיפור הזה אני אעשה הפסקה מסיפורי מפורסמים ואעבור לסיפורים בהמשכים
נ.ב
אני שמחה שאתם אוהבים את הסיפורים שלי!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
נ.ב.נ
אמא קנתה לי אוזניות מה זה מגניבות!

~נקודת המבט של יסמין~
עכשיו 12:30 בלילה שלושה אנשי זאב מייללים לירח עכשיו,קמתי רצתי החוצה הירח שינה אותי.והתחלתי ליילל איתם.לאט לאט הגיעו עד אנשי זאב עד שכל אנשי הזאב של הפנימיה היו שם ויללו בקולי קולות.אחר כך רצנו לכפר הסמוך והתפרענו שם.
~נקודת המבט של שרית~
ירדנו לכפר הסמוך מדרך האפר הסמוכה.והרסנו את הכפר לחלוטין!קרענו בגדים קפצנו על גגות!שברנו דלתות של בתים וחוות וזללנו את כל החיות שהיו שם תרנגולות כבשים אפילו פרות וסוסים אכלנו!פשוט חגגנו שם כאילו אין מחר!נלחמנו והתפרענו ושאני לא אפרט עשינו שם גם דברים בלתי אפשריים!
~נקודת המבט של אביה~
אנשי הזאב ירדו לכפר הסמוך!ויללו שם בלי הפסקה!אוחח אני פשוט שונאת אותם!הם כל כך מעצבנים וזאביים ושעירים כאלה!הייתי כל כך עצבנית עליהם ולא שמתי לב ששברתי את המיטה שלי!טוב נו אני גם ככה לא ישנה.ניסיתי להתעלם אבל זה כבר היה בלתי נסבל!בסוף יצא מצב שהרסתי חצי מהחדר מרוב עצבים!בסוף הם הלכו למקום אחר.
~נקודת המבט של זואי~
עזבנו את הכפר,הובלתי את כולם לבית הישן שלי ושל אמה ואמרתי להם להרוס אותו מהיסודות!הם התחילו לעשות את כל מה שאמרתי!ובאמת אחרי עשרים דקות כל הבית נפל מהיסודות!״אמא״ ו״אבא״ הספיקו לצאת וראו את כל אנשי הזאב!אחר כך הסתערנו עליהם פצענו אותם קשה ועזבנו את המקום כאילו כלום לא קרה!אחר כך חזרנו לפנימיה כאילו כלום לא קרה כאילו לא הרסנו כפר שלם והרסנו בית אחד ומגעיל.
~בסוף השבוע~
הגיע הזמן לביקור השבועי אצל המשפחה!אני לא מאמינה שסוף סוף אחרי 18 שנה אני ואמה נפגוש את ההורים שלנו!היינו בשיא ההתרגשות!כנראה שממש שיגענו את שרית כי זה נראה כאילו טיגנו לה את המוח עמוק בשמן!אבל כל כך התרגשנו לפגוש אותם אז לא יכולנו להפסיק!אחר כך יצאנו מהפנימייה ונסענו באוטובוס הגענו לבית החדש שלנו ו…


תגובות (9)

תתחדשי
ותעשי מה שבראש שלך ♥

27/05/2013 08:26

יאיי איזה כיף לך חחח תתחדשי
ותמשיכיייייייייייייייייייי…..לא משנה איזה סיפור מה שבא לך זה טוב כי אין על הכתיבה שלך
אוהבת שרית

27/05/2013 09:25

סיפור מהמם, אבל מתי תכניסי את הדמות שלי ( הרמס ) ?

27/05/2013 09:46

פרק הבא

27/05/2013 09:51

תמשיכי !!! ❤

27/05/2013 10:28

מתי להמשיך?

27/05/2013 10:42

זואי אי אפשר לראות את ההעלה המחודשת כי השם ארוך מידי מחכה להמשך….

28/05/2013 11:29

זה שוב לא פועל… זה שוב השם זואי….

28/05/2013 12:29

גם העלאה החדשה השנייה לא עובדת, תעשי בבקשה משהו כדי לתקן את זה אני ממש רוצה לקרוא.

28/05/2013 12:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך