זואי מאליק
בפרק הא אני אכניס את כל מי שנכנס פשוט פרקים האלה זה לא יצא מתאים אבל אני מבטיחה שבפרק הבא אני אכניס את כולם!
נ.ב
מקווה שאהבתם ❤

פנימיה ליצורים על טבעיים (1D&JB)-פרק 4 חיות בשקר

זואי מאליק 26/05/2013 674 צפיות 6 תגובות
בפרק הא אני אכניס את כל מי שנכנס פשוט פרקים האלה זה לא יצא מתאים אבל אני מבטיחה שבפרק הבא אני אכניס את כולם!
נ.ב
מקווה שאהבתם ❤

~נקודת המבט של שרית~
הלכנו בבוקר לקפיטריה הערפדים ישבו שם.וכמו שחשבתי שיקרה הם צעקו עלינו וקיללו אותנו בגלל מה שקרה אתמול.אבל לא התייחסנו הם לא עניינו אותנו.רציתי לקחת קצת אוכל אבל הכל היה ירקות וגבינות וכל זה אפילו קצת בשר לא היה!איכס אני שונאת ירקות.עכשיו הלכנו לשולחן ודיברנו על מה שקרה אתמול בלילה.לא האמנו שכל חיינו ההורים שלנו שיקרו לנו!אחר כך חזרנו לחדר.
~נקודת המבט של זואי ואמה~
חזרנו לחדר והתקשרנו ל״אמא״ שלנו ודיברנו איתה.
~השיחה~
זואי:היי ״אמא״
אמא:היי מתוקה מה נשמע?
זואי:בסד…
אמה:אנחנו יודעות שאת לא האמא שלנו!
אמא:אמה על מה את מדברת בדיוק?!
אמה:את אימצת אותנו ושינית אותנו לבנות ים!
אמא:את צודקת!במקור אתם מאנשי הזאב!שרית אשת הזאב שאיתכם היא אחותכם!אתן הייתן פצועות ולקחתי אותכן כדי לטפל בכן!
אמה:אבל את שיקרת לנו כל החיים!
אמא:פחדתי שתעזבו אותי ותלכו לחפש את ההורים האמיתיים שלכם!
פה שרית נכנסה
שרית:אבל את לקחת ממני את האחיות שלי!את פירקת אותנו!
אמא:שרית חמודה שלושה תינוקות בשבילי זה יותר מדי אני יכולה רק שתיים בשוט אחד!
שרית:לא אכפת לי!אני רוצה להתאחד איתם!אני רוצה לגור איתם!את הפרדת אחיות בגיל צעיר יש לך מושג מה את עשית בזה?!את השארת אותי לבד וגרמת להורים שלי לשקר לי!את מגעילה!
זואי ואמה:שרית צודקת!את פירקת אותנו!בגללך כל חיינו חיינו בשקר אחד גדול!ויודעת מה?!
אמא:מה?!
זואי ואמה:אנחנו נעבור לגור אצל שרית בתור משפחה מאוחדת!אנחנו לא רוצות איתך יותר קשרים!את שיקרת לנו!ואת רוצה שנישאר איתך כאילו כלום לא קרה?!
אמא:כן!
זואי אמה ושרית:אז תשכחי מזה אנחנו נגור ביחד אצל ההורים האמיתיים שלנו!נחיה ביחד כמו אחיות לכל דבר!כמו אנשי זאב לכל דבר!אנחנו לא צריכות אותך ואת השקרים המטונפים שלך!תמצאי מישהו אחר להרוס לו את החיים!
~סוף שיחה~
~נקודת המבט של אמה~
זואי הייתה מאוד עצבנית ולא הפסיקה לצעוק על האוויר ועל כל דבר שזז!היא שלחה הודעות כל הזמן לאמא וקיללה אותה!אמא בכתה!היא לא רצתה שנעזוב אותה היא רצתה שנישאר איתה ועם שרית.אבל לא אנחנו לא נישאר איתה היא שיקרה לנו!זואי מרוב עצבים יצאה מהחדר לגינה לחדר השינוי ושינתה את עצמה לאשת זאב לתמיד שהיא לא תוכל להיות בת ים יותר!אחר כך היא יצאה לגינה והתחילה להרוס שם הכל בהתקף מטורף של כעס!אחר כך שרית לקחה אותי לחדר הזה ושינתה אותי היה אמצע הליחה שרית השתנתה בעצמה וכולנו יללנו לירח.כל אנשי הזאב באו ו..


תגובות (6)

ואוו אהבתי מאוד……
ואיי אני ממש עצבנית בפרקים שלך הא חחחחח
תמשיכיי……..מחכה להמשך…..
אוהבת שרית
ולילה טוב=)

26/05/2013 13:45

חח זה הגיון של אנשי זאב סמכי עליי אני מבינה בזה ;)

26/05/2013 13:47

אנשי זאב וערפדים זה חולשה

26/05/2013 13:54

מושלםםם תמשיכי !!

26/05/2013 13:54

מחר אני מעלה עוד ❤

26/05/2013 13:56

אני אוהבת שאוהבים את הסיפורים שלי

26/05/2013 14:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך