פנימיית מפורסמים- פרק 6

time machine123 16/02/2018 1033 צפיות אין תגובות

אז שהמורה נכנסה והודיעה שהשיעור הראשון מתחיל ועל כולם להיות בשקט כי למרות שהם היו מפורסמים , להם לא היו הנחות והקלות בכלל.
" כבר התחלנו את השיעור הראשון ברגל שמאל? " קראה סופיה בקול וצחקה לעצמה.
" גברת קרסון , יש לך משהו מיוחד לשתף את הכיתה? אם אין לך , אז בבקשה תהיי בשקט ותקשיבי לשיעור. את לא יכולה להיכנס לפה ולחשוב שאת יכולה לעשות מה שאת רוצה. " אמרה המורה וסופיה השתתקה בשנייה ונשארה להתיישב במקומה.
" סליחה, זה לא יקרה שוב. אני מבטיחה." קראה סופיה בחיוך מבטיח.
" אני מקווה שדבר כזה לא יקרה שנית." הוסיפה המורה בקול מלא ביטחון.
קרול ומייקל שישבו באותו השולחן לא הפסיקו לצחוק ושיגרו אחד לשנייה פתקים כל הזמן.
" היי , מה קורה שם בשולחן? למה אתם שולחים זו לזה פתקים דווקא באמצע השיעור?" שאלה המורה בטון כעוס ורמזה לקרול ולמייקל להפסיק עם הפתקים לרגע ולהתחיל להקשיב לשיעור.
" תודה. אני אבקש מקרול וממייקל להחליף מקומות, כי אתם מפריעים אחד לשנייה, אני רוצה שתתרכזו בשיעור ותשבו בנפרד. קרול , אני רוצה שתשבי בשולחן הצדדי שליד הלוח ושתוכלי להעתיק את כל מה שאני כותבת על הלוח, תשבי ליד רוג'רו ומייקל אני רוצה שתשב ליד ולנטינה. יופי. אני מקווה שהעניינים יותר ברורים עכשיו, תבינו , שאני עושה את זה לטובתכם." אמרה המורה .
קרול ומייקל החליפו מקומות עם סופיה וקנדלריה שתקעה מבט זועם ברוג'רו , שלא הבין למה היא כעסה פתאום.
" קרול , אני מקווה שזה בסדר שאת יושבת לידי רק בשיעורים, הבהרתי לקנדה שאין בינינו כלום, וכך אני מחויב לקיים את הבטחותיי. אני מקווה שאת מבינה ולא כועסת." אמר רוג'רו כמעט בלחש לקרול , קנדלריה הביטה בהם בקנאה ולא הבינה למה הם מדברים.
"מה פתאום אני הכי מבינה , למה שאני אכעס? כך אתה מכיר אותי , רוג'י?" אמרה קרול בקול שקט .
רוג'רו רק משך בכתפיו וחייך אליה. קנדלריה קמה ממקומה וברחה מהכיתה בבכי תמרורים , היא חשבה שבין רוג'רו לקרול קורה משהו והיא הייתה בטוחה שהם היו זוג.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך