עמית באטמן^-^
אז....... מה פראמאונט רוצה להגיד להאז? האם אמבר והארי ילכו לעולמם בלי להפגש יותר? האםםםם?!!?
כל זאת ועוד בפרק הבא;)
לאב יו♥
בגלל שאתם מדהימות- העלתי פרק היום ^^

פרק ראשון – מסיבות,אוכל והארי סטיילס

עמית באטמן^-^ 15/02/2014 1082 צפיות 8 תגובות
אז....... מה פראמאונט רוצה להגיד להאז? האם אמבר והארי ילכו לעולמם בלי להפגש יותר? האםםםם?!!?
כל זאת ועוד בפרק הבא;)
לאב יו♥
בגלל שאתם מדהימות- העלתי פרק היום ^^

**אמבר**
"אני לא מאמינה שאת קיבלת את התפקיד בלמצוא את נסיך החלומות!" חברתי הטובה, קרלי,הייתה בשוק אחרי שסיפרתי לה את החדשות האחרונות.

"לא קיבלתי את התפקיד הזה" ציינתי. "התסריט היה כתוב בשבילי. החלק היה שלי בכל מקרה."

קרלי צווחה, דוחפת את הכתפיים שלי. "זה עדיין מרגש! מי משחק את נסיך החלומות?"

"אני עוד לא יודעת." משכתי בכתפיי. "אני אגלה בקרוב."

קרלי שילבה את ידיה, משנה את הפרצוף שלה למתרגש ביותר. "זה צריך להיות טיילור לאונטר! אה, או ג'וש האצ'רסון!"

גילגלתי את עיניי. "טיילור מצלם סרט חדש איפשהו בקנדה. אני בספק אם הוא ילך ביכלל לאודישנים."

הלסת של קרלי נזרקה למטה. "את מכירה את טיילור?!"

"סוויפט." גיחכתי. "היא אמרה לי."
משכתי בכתפיי כאילו זה לא עניין גדול. קרלי עדיין לא התרגלה לחיים המשוגעים שלי. בסופו של דבר היא תתרגל.. או שלא.

דפקתי על החלון הקטן שהפריד אותנו מהנהג של הלימוזינה. "אתה יכול להדליק את הרדיו, בבקשה?"

"כמובן, גברת סקייווד." הוא הבזיק לי חיוך ומיהר להדליק את הרדיו.

"… baby you light up my world like nobody else…" הרדיו התחיל לנגן.

"לא משנה!" שיניתי את דעתי. "אני אוהבת שקט."

"בטח, גברת סקייווד." הנהג הינהן בזמן שכיבה את הרדיו, בלי לאמר עוד מילה נוספת.

נישענתי אחורה בכיסא, משחררת אנחה. אני לא יכולה להקשיב לרדיו בלי לשמוע את הקול המעצבן שלו?

"אני בחיים לא אבין למה את לא אוהבת את וואן דיירקשן." קרלי פלטה. "הם מאוד סקסיים! והם מאנגליה, כמוך! את אמורה לאהוב את המוזיקה שלהם."

"זה מסובך." אמרתי כשהלימוזינה נכנסה לחנייה.

קרלי עוותה את אפה,"כמה מסובך?"

"משהו שאני אף פעם לא ירצה לדבר עליו, ובמיוחד לזכור. כזה מסובך." עניתי לה בזמן שדחפתי את הדלת ופתחתי אותה. הבזקים של אורות הפאפרצי פתאום התקיפו אותי, מכריחים אותי למצמץ. עשיתי כמיטב יכולתי להתעלם מהם ויצאתי מהלימוזינה, אחריי יצאה קרלי.

"אני לעולם לא אתרגל לזה!" היא קראה על המהומה.

"אל תדאגי!" אמרתי לה. "גם אני לא!"
העפתי את קצוות השיער מהעיניים שלי, עשיתי את דרכי דרך השטיח האדום הקטן אל עבר הבניין הגדול במקצוענות. התעלמתי מהנשימות של קרלי כשג'והנה (אינלי מושג איך מתרגמים את השם הזה), בעלת המגזין 'אנשים' ומארחת המסיבה בירכה אותי לשלום. השיער הכהה ניראה מסולסל להפליא, והיא התהדרה בשמלה הדוקה ואדומה בדיוק כמו שרצתה. היא בהחלט בילתה הרבה זמן בהכנות.

"שמחה שהצלחת לעשות את זה!" היא חייכה, מנשקת את שתי הלחיים שלי. "מזון וכיבוד בכיוון הזה-" היא הצביעה על שולחן מקושט ונחמד עם מגוון רחב של אוכל ומשקאות. "והמסיבה, טוב, בכל מקום אחר!"

"תודה שהזמנת אותי!" חייכת ופניתי לחברתי המתרגשת. "זאת חברה שלי, קרלי".

"נעים להכיר אותך." ג'והנה חייכה אלינו בחזרה. "אני מקווה שתהני"

"אני אהנה!" קרלי חייכה, מיסתכלת סביב כאילו היא ילדה קטנה בקרנבל.

ג'והנה גיחכה לפני שהתנצלה והלכה לפגוש את האורחים האחרים, משאירה אותנו להתערבב עם השאר.

"אומיגאד!" קרלי התנשפה. "זה אורלנדו בלום?!"

תפסתי את ידה והחזקתי אותה לפני שתהפוך למעריצה ותשתגע. "את תוכלי בבקשה להתנהג רגיל ולא כמו מעריצה מטורפת? המאבטחים לא יהססו ללוות אותך החוצה."

קרלי התיישרה ולבשה פנים רציניות. "בסדר. אני אנהג במקצועיות." היא עצרה. "אני עדיין יכולה ללכת לפלרטט עם אורלנדו בלום?"

נאנחתי. "תתפרעי."

"יש!" היא צווחה, מעיפה את שיערה השחור אחורה ונעלמת בקהל.

באנחה נוספת, עשיתי את דרכי לעבר הכיבוד. לא הרבה אנשים היו כאן, לא היה הרבה מה לעשות כאן, בכל מקרה.
מזגתי לעצמי פונץ', המשקה הלא-הכי-חביב-עליי, לקחתי לגימה וצפיתי במסיבה ממשיכה.

"חושבים שהם יראו אותנו?" קול לחש איפשהו מאחוריי. התעלמתי מזה והרמתי את הכוס בחזרה לשפתיים שלי.

"לא חושב." קול אחר ענה. "עכשיו תהיה בשקט או שהיא תשמע אותך."

"זה מפל שוקולד?!" הקול האחר קרא קצת יותר בקול משהיה אמור.

"לואי!" האחרים קראו לו. "היא הולכת ל–"

לא יכולתי שלא להסתובב, התרגזתי מעט. "אתם יודעים ששמעתי אתכם כל הזמן?" יריתי לעבר שני הנערים. אחד מהם, האחד עם שיער חום נוצתי, התחיל ללכת לכיוון מפל השוקולד באיטיות.

שילבתי את זרועותיי, "אתה יודע שהאוכל חינם נכון? אין צורך להתגנב מסביב."

שניהם נעמדו והצלחתי לראות את הפנים שלהם טוב יותר.

"אמבר?" המתולתל הרים גבה, מציץ בי.אוי לא.

הפנים שלי החווריו. "תסלח לי." הסתובבתי, העיניים שלי חיפשו מקום לברוח אליו אבל כמובן, הארינעמד מלפניי, חיוך חצוף על שפתיו.

"מה אתה רוצה, הארי?" נאנחתי בכעס, מקללת את ההחלטה שלי לבוא למסיבה הזאת.

"כלום." הוא משך בכתפיו, עדיין מחייך. "זה פשוט.. לא ראיתי אותך במשך שנים. את השתנת"

"השתניתי?"

הארי גיחך. "מאוד. למרות שאני רואה שאני עדיין מסוגל לעצבן אותך בלי בעיה"

"ברור." חיקיתי אותו.
מעולם לא חשבתי שאני אראה אותו שוב. למעשה, אף פעם לא רציתי לראות אותו שוב. למה הוא כאן בכל מקרה?

"רוצה לרקוד?" הארי הושיט את ידו, אבל ההומור ברור בעיניו.
הוא יודע שאני אף פעם לא אהבתי אותו, והוא יודע שאני עדיין לא.

"אף פעם." אמרתי בכעס, דוחפת אותו כשעברתי מולו.

"אני חוזר בי!" הארי קרא אחריי. "את לא השתנית אפילו קצת!"

עצרתי את עצמי מלקלל. הוא בהחלט יכול להיכנס מתחת לעור שלי. אני חושבת שזה היה הכישרון היחיד שלו. כל מה שהוא עושה וכל מה שהוא אומר… הוא איכשהו מצליח להעלות לי על העצבים ומרגיז אותי. אני אפילו לא יודעת איך הוא עושה את זה.

"מה היה כל זה?" קולה של קרלי הבהיל אותי.

"הא?" ניערתי את ראשי כדי לנקות את המחשבות שלי. "כלום. אני לא רוצה לדבר על זה."

כחברה טובה, קרלי עזבה את הנושא הזה. "את ניראת עייפה"

"אם ככה את רוצה לקרוא לזה." מילמלתי. "אני חושבת שאני רוצה לעזוב מוקדם."

"אבל רק הגענו לכאן." קרלי החמיצה פנים.

"יהיו עוד הרבה מסיבות. אני פשוט לא מרגישה טוב." אמרתי לה באנחה.

היא עשתה פרצוף אבל לא התווכחה. "אוקיי. וידעת שלאורלנדו בלום יש חברה?"

"לא."

"כן. טוב, אז יש לו."

**הארי**
לעסתי תות כשצפיתי באמבר יוצאת מהבניין עם נערה חמודה בעלת שיער שחור, הנחתי שזו הייתה חברה שלה. גיחכתי לעצמי. באמת מזמן לא ראיתי אותה. שנים, למעשה. המראה שלה הישתנה, למרות שהאישיות שלה לעולם לא. היא כמו פרוסה ישנה של עוגה. בחוץ ניראת מעולה, אבל כשאתה לוקח ביס, אתה לא יכול שלא להרגיש בחילה.

"זאת לא הייתה אמבר סקייווד?" לואי בא מאחוריי. "השחקנית הענקית שאני חושב שאני מתחיל לחבב?"

חייכתי ללואי ולקחתי דונאט שוקולד. "כן."

"אתה מכיר אותה?" לואי שאל, לוקח את הדונאט מהידיים שלו ולוקח ביס בעצמו.

קימטתי את המצח ולקחתי את זה בחזרה. "מאז היסודי"

"חושב שאתה יכול לשדך אותי?" לואי צחק.

ריסנתי את המחנק. "לא חושב."

"אוכל!" נייל הופיע, כורך זרועה מסביב לצוואר שלי. "זה בחינם?"

"כמו תמיד!" לואי החזיק כריך קטן לפני שדחף את הכל לפה שלו.

"הארי?" קולו של ליאם הבהיל אותי. "מישהו רוצה אותך." הוא הושיט לי את הטלפון כדי שאני אקח. "זה פראמאונט. משהו לגבי האודישן בשבוע שעבר."

מבולבל, היסתכלתי על לואי שהביט בי בחזרה במבט של הפתעה.

"אתה לא חושב…." הוא התחיל להגיד, קולו דועך.

משכתיי בכתפיי ולקחתי את הפלאפון, מצמיד לאוזן שלי. "הלו?…"


תגובות (8)

תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!
תמשיכי!!

15/02/2014 13:15

זה ג׳ואנה חחח
וזה כזה מוווששששלללללללללללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תממשייכיייי

15/02/2014 13:17

אני עם דידי ;)
תמשיכיייייייייי!!!!!

15/02/2014 13:21

וואו.
וואוו וואווו וואוווווווווו!!!!
הסיפור הזה עומד להיות בין האהובים עליי ;)
תמשיכי מהרררר!!!
ממש ממש ממש *ממש* אהבתי!!
אה והוואו היה גם על התגובה הארוכה של דידי 0-0 ישר כוח דידי ;)
בכל אופן, המשךךךךךךךך!!! ♥ ♥ ♥

15/02/2014 13:28

תמשיכיייייי!!!! :)

15/02/2014 14:29

המשך
!

16/02/2014 00:32

תמשיכי!!!!!!!!
ואו דידי אחלה תגובה חחחחח
זה הולך להיות סיפור – אחד האהובים עליי

16/02/2014 06:56
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך