קרן פיין :)
אני אשמח אם תכתבו לי בתגובות מה לשנות ;)

פרק -3 חיים חדשים :) סיפור על וואן דיירקשן.

קרן פיין :) 01/08/2013 827 צפיות 2 תגובות
אני אשמח אם תכתבו לי בתגובות מה לשנות ;)

היוש, אני רוצה לדעת מה אתם חושבים על הסיפור ;) , השם של הסיפור הוא : ״חיים חדשים״

הסיפור –

פרק 3 –
נקודת המבט של טום –
נחתנו הערתי את כולם , ירדנו מהמטוס ונסענו במכונית שדוד פול קנה לנו , הגענו לכתובת ראינו ארמון לא צוחק , אשכרה ארמון , לבן גדול ויפה בריכת שחייה ענקית מאחור 5 קומות כולל מרתף משהו מטורף !!! ראיתי איך כולם פעורי פה .
נקודת המבט של ללי –
אני לא מאמינה !!! צעקתי
זה הבית שלנו צעקתי יותר חזק .
סתמי ימפגרת טום ורון אמרו לי , צחקקתי
נכנסו והבית היה ענקק
שמענו צעקה מהקומה למעלה ״זה שלי ״ איימי צעקה – נכנסו וראינו חדר מושלם בשבילה ורוד ולבן עם שירותים ומקלחת צמודים ענק והיה אפילו מטבחון קטן .
המשכנו לראות את כל החדרים היו המון כאלה , כולם תפסו חדר דניאל תפס אדום וטום כחול ואני המשכתי לחפש , כל החדרים היו קטנים יותר משלהם כנראה חדרי אורחים – פתחתי את הדלת ממול החדר של טום – הדלת הייתה בצבע סגול אז נכנסתי וראיתי; חדר מושלם ענק יותר גדול משל כולם (אני לא אחת שמתרברבת או משתחצנת) חדר סגול כחול בצבעים שאני אוהבת שירותים ומקלחת צמודים מיטת מים ענקית שידת איפור , מחשב , ספרייה ופלזמה ענקית –
אני כאן צעקתי , כולם באו לראות והתלהבו מהחדר הזה , כולם הלכו לסדר את החדרים ואת המזוודות , התחלתי לסדר וראיתי מאחורי המראה דלת :0
כמובן שאני סקרנית נכנסתי לדלת וראיתי הכל לבן ותכלת ציורים של טבע על הקירות ראיתי סולם ועליתי בוא זה היה עליית גג מדהימה מזכירה לי את הטבע החלטתי שזאת תהיה הפינה שלי רק שלי. באתי לצאת וראיתי פטק , פתחתי אותו והיה כתוב ; היי ללי זה פול , אני רואה שמצאת את העליית גג הזאת , היא הייתה המקום הכי אהוב על אימך שהייתה בגילך (אמא של ללי וטום מתה שהם היו בני חמש ואבא שלהם טיפל בהם בעזרת פול) מקווה שתהני אוהב הכי בעולם – פול.
ישר מחיתי דמעה אני מתה על הדוד הזה . שמעתי את איימי צועקת שאין אוכל בבית ושאני צריכה ללכת לקניות , אז הלכתי קניתי כמה דברים ואז ניתקלתי במישהו .


תגובות (2)

אומייגזר במי היא נתקלה????
וזה אחלה שם לסיפור :)
דורשת שתמשיכייי דחוףף!! 3>

01/08/2013 02:20

מהמממממממם!!!!!!!!
לאב יו xxx

01/08/2013 04:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך