פרק 4 זה לא יכול להיות… בבקשה תקראו

18/08/2013 648 צפיות 2 תגובות

פרק 4
״ביי״ עניתי להם נכנסנו לג׳יפ של גסטין והתחלנו לנסוע כל הסיעה היה שקט מביך. הגענו לבית שלי ואמרתי לו תודה והוא אמר לי שהוא מצטער על זה שהוא הפיל אותי ״לא זה בסדר״אמרתי לו. 
ניכנסתי לבית בשקט ועליתי לחדר שלי בשביל להתקלח. במקלחת חשבתי על כול הים שעבר עלי על גסטין שהיה אגואיסט אבל ברגע שהוא ראה את האחים שלו הוא היה כל כך חמוד ונחמד, על גקסון וגסמין שהם היו כול כך חמודים ומתוקים. סיימתי להתקלח והחלפתי לפיגמה קצרה והלכתי לישון. קמתי בבוקר בשעה 10 וירדתי לאכול ארוחת בוקר סיימתי ועליתי בחזרה לחדר שלי, נכנסתי לפיסבוק ודיברתי עם אלי החברה הכי טובה שלי
~פוס~
אלי- שער חלק ארוך בצבע חום עם פסים בלונדיניים, עיניים בצבע חום בהיר, גבוהה, רזה, אוהבת מסיבות, אוהבת ששמים לב אליה , לא אוהבת להיות לבד, ילדה נאהבת על כולם, כשצריך היא תמיד תהיה לידך ותעזור לך בכל מצב ובגלל זה היא החברה הכי טובה שלי. 
~המשך~
היא אמרה לי שיש מסיבה יום לפני תחילת השנה ושאנחנו חייבות ללכת אליה בהתחלה לא רציתי כי אני לא כל כך ילדה של מסיבות אבל היא שכנעה אותי ללכת.
~היום של המסיבה~
״אוףף אלי אנחנו חיבות ללכת למסיבה הזאת??״ ״כן אנחנו חיבות כי כל השיכבה וגם י׳ב יהיו שם את לא רוצה לצאת ילדה חננה שלא באה למסיבות, וגם אולי נמצא לך סוף סוף משהו״ אמרה אלי ״וגם אני לא מתווכחת איתך על זה שוב ופשוט טיולי כסף ובוא נעצר לקנות כבר את הבגדים״ ״טוב טוב אני לוקחת ובאה״ יצאנו לכיוון הקניון וקנינו מלה חולצות, שורטים, שמלות ועוד. 
נכנסנו לחנות אחת ומצאתי שמלה פשוט מושלמת ״אלי תיראי איזה מושלם זה״ ״וואו אחזה מדהים תכנסי מהר למדוד אותו״ מדדתי ויצאתי להראות לה ״וואו מושלמת שלי, איזה חברה כוסית יש לי את חייבת לשים את זה היום במסיבה!!״ ״טוב אלי רק אל תחנקי אותי לפני זה״ צחקנו היחד ואז הלכתי להחליף בגדים שילמנו ויצאנו מהקניון לכיוון הבית שלי ישונו עצת אצלי ואז אלי הלכה להתארגן בבית שלה קבענו שאני יבוא לאסוף אותה כי האוטו שלה בתיקון. הלכתי להתקלח ושמתי שמלה ורודה עם חגורה שחורה עם פפיון באמצע, נעלי עקב גבוהות שחורות, שרשרת שחורה עם המילה love, תיק קטן ורוד שמתאים לשמלה התאפרתי משהוא עדין כי אני בכול זאת רוצה להראות טבעית ואודות ורוד ובשער עשיתי מחליק. נסעתי לאלי והיא פשוט הייתה מהממת היא לבשה שמלה בצבע כתום עם פפיון ברצוע של הכתפיה, נעלי עקב בצבע כתום, עם תיק שחור ובשער היא עשתה מחליק וביביליס בקצוות. ״מה החברה הכי מהממת שלי?״ שאלתי אותה כשהיא נכנסה לג׳יפ שלי ״ברור שאני״ היא ענתה ״ומי החברה הכי כוסית שלי?״ היא שאלה ״ברור שאני״ עניתי לה בחזרה נאבקנו את הנסיעה בצחוקים כשהגנו היה אפשר לשמוע את המוזיקה ממרחקים נכנסנו והיה פשוט מפוצץ


תגובות (2)

יצא מגניב …
תמשיכי !!

18/08/2013 02:30

תמשיכי

18/08/2013 02:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך