פרק 4 – חיים חדשים . סיפור על וואן דיירקשן

קרן פיין :) 01/08/2013 869 צפיות 2 תגובות

פרק 4
הוא היה גבוהה וחתיך עם שיער חום , היה לו מבטא בריטי והוא ביקש ממני סליחה ועזר לי לסחוב את הדברים עד לבית , התחלנו לדבר והכרנו היה ממש כיף הגענו לבית שלי ושאלתי אותו : אתה רוצה להיכנס ? הןא היה מובך מעט והנהנן בראשו נכנסתי הביתה וראיתי את דניאל וטום משחקים בפלייסטיישן ביקשתי מהאיש שישים את הדברים במטבח , שאלתי אותו איך קוראים לך ? הוא ענה , ליאם ולך ? אלה לי אבל תקרא לי ללי . חייכתי אליו והוא חייך גם .
התחלתי לדבר איתו במטבח ואז פתאום נקלט לי המבטא השם הלהקה הוא ליאם מוואן דיירקשן , הוא שם לב ששתקתי פתאום והוא אמר : היי , והרים את ראשי , זה בסדר את לא צריכה להתבייש ממני רק כי מפורסם . הסמקתי והנהתי . הכרתי אותו לטום ודניאל כמובן שדניאל צרח אבל הוא התחיל לדבר והוא היה די נחמד , אבל טום היה די מוזר , הוא חשב שליאם מתחיל איתי אז הוא טיפה התעצבן אבל הם דיברו והוא השתחרר , הלכתי להכין אוכל וסיפרתי לאיימי הכל . ישבנו לאכול ופתאום היה לליאם שיחה הוא ענה לה והוא נראה די מודאג .
שאלתי אותו אם הכל בסדר הוא אמר : כן….אהה לא… אני לא יודע , נתנו לו מים והוא סיפר לנו שהבית שלנו ושל הבנים נהרס איזה מישהו ששונא את הלהקה הרס אותו לא ברור איך אבל הכל שבןר הוא אמר והתחיל ללהזיע , הוא המשיך : לבנים יש סידור אבא של אחד מהם עובד במלון והוא נתן לזאיין להארי וללואי חדרים ולא נשאר מקום אז אין לליאם ונייל איפה לגור .
ישר עלה לי רעיון – תגורו פה אמרתי
ליאם נראה מבולבל והוא אמר : אני לא רוצה להיות גס רוח וחוצפן
אמרנו שזה בכלל לא מפריע והוא דיבר עם נייל , הם אמרו שהם ישמחו והוא אמר שעוד חצי שעה הבנים יבואו לעזור עם המזןודות.
נקודת מבט של טום –
הסתכלתי על דניאל איימי וללי וראיתי שהם עוד שנייה צורחים מתעלפים מתים , ידעתי שזה לא היה רעיון טוב להזמין אותם אבל אין להם איפה לגור ….
עבר חצי שעה –


תגובות (2)

ליאמו וניילר יגורו איתםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
תמשיכייי מהררר!! 3> 3> 3>

01/08/2013 02:22

מושלמים!!!!!!!
לאב יו xoxo

01/08/2013 04:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך