קרן פיין :)
מה יקרה עם ליאם וללי ?!?!
מה ללי תעשה בצוק?!?
מה ליאם יעשה?!?!
אחח המתח
ולבנות שרוצות להשתתף .. סורי כולם נבחרו ...

פרק 8 ״חיים חדשים״ – סיפור על וואן דיירקשן

קרן פיין :) 01/08/2013 787 צפיות 4 תגובות
מה יקרה עם ליאם וללי ?!?!
מה ללי תעשה בצוק?!?
מה ליאם יעשה?!?!
אחח המתח
ולבנות שרוצות להשתתף .. סורי כולם נבחרו ...

נקודת המבט של ליאם –
אלה היו ללי איימי טום ודניאל
הם ראו את נלה מנשקת אותי
ראיתי שללי עומדת לבכות והיא הלכה לחדר שלה ונעלה איימי נתנה לי מבט מאוכזב וטום ודניאל מבטים כועסים , ״ ידעתי שזה רעיון גרוע להביא אותך לבית שלנו״ אמר לי טום ועלה למעלה וקח גם דניאל .
״ממך לא ציפיתי״ אמרה איימי והלכה לחדר של ללי.
רציתי למות פגעתי בילדה שאני אוהבבב אני שונא את עצמיי.
״אל תיתייחס אליהם , אתה איתי עכשיו , ליאם , אני אוהבת אותך ואת הכסף אההה זתומרת אותך״
אמרה נלה, כעסתי עליה היא הרסה לי את הסיכוי עם ללי , העפתי אותה מהבית
היא סתם רצתה את הכסף שלי , וגם זה לא מעניין אותי , אני פגעתי בללי.
עבר יום , עבר יומים , עבר שבועים
ללי לא מדברת איתי היא נעלה את עצמה בחדר, היא לא שותה ולא אוכלת .
והכל בגללי אני שונא את עצמי.
התאהבתי בה ופגעתי בה , יופי ליאם .
היא קמה בצרחות ובכי בלילה ואני נשאר מחוץ לדלת ובוכה בוכה שאני לא יכול להרגיע אותה , והכל בגללי , איבדתי אותה לתמיד.
איימי מדברת איתי קצת , דניאל וטום לא מדברים איתי בכלל נותנים לי מבטים כועסים , אני ישן עדיין בחדר שנתנו לי זה ליד אלה לי , הם לא זרקו אותי לרחוב , אני לא יכולתי לעזוב את ללי , תמיד הרגשתי , אם היא תלך אני ימות , וכן אני מת מבפנים.
אני שומע אותה חותכת את עצמה ואני בוכה , היא חותכת את עצמה , אני חותך את עצמי.
יש לכל אחד מרפסת בחדר קח שאני יכול לראות אותה בוכה וחותכת את עצמה . ואני לא יכול לעזור בכלום.

אני מתייפח בחדר שלי ומת , מת מבפנים.
הלכתי למקום שאהבתי שהייתי קטן המקום שאמא שלי לקחה אותי לשם .
לצוק מעל הים אף אחד לא היה מכיר את האזור הזה , היה שם בית קטן שיפצתי אותו לבד וגרתי בוא , אמא שלי באה כל יום להביא לי אוכל , שהתבגרתי באתי למקום הזה לעיתים רחוקות .
ועכשיו אני בא אליו כל יום , בוכה , וצועק לשמיים.
נכנסתי לבית הקטן הזה , וכל הזיכרונות באו אליי בין רגע , ונזכרתי היה סולם בבית והוא תמיד הוביל למקום , אני לא זוכר לאן … מצאתי את הסולם וירדתי ,
ראיתי הכל לבן עם ציורי טבע , ואז נזכרתי שאני שיפצתי את הדרך הזאת שהייתי קטן , ראיתי דלת .
ואז גיליתי שזה הדלת מטחורי המראה בחדר של אלה לי !
לא ידעתי מה לעשות , אם להיכנס או לצאת .
בסוף יצאתי , יופי , אני פחדן , כל הכבוד ליאם.
נקודת המבט של ללי –
אני לא מאמינה , אני אהבתי אותו והוא התנשק עם מישהי אחרת !
אין לי תאבון אני רק רוצה למות .
הלכתי לדלת שמאחורי המראה ושמעתי רעשים , הלכתי וראיתי סולם , עליתי בסולם והגעתי למין בית , ישן וטיפה ילדותי אבל מרגיע .
יצאתי מהבית הזה וראיתי את הנוף הכי יפה שראיתי בחיים
צוק מעל הים , מהיום זאת הפינה שלי .


תגובות (4)

מי זאת נלה?אם התכוונת אלי קוראים לי אמה!!!!

01/08/2013 06:36

לא את … עדיין לא הוספתי אותך , את נלה הכרנו בפרק הקודם … היא סתם הייתה עיקוב קטן לסיפור …
אני די נתקעתי , אם למישהי יש רעיונות איך להמשיך או איך הם ישלימו מוזמנת לכתוב לי אבל לא סוף קיצוני ;). אני רוצה להמשיך את הסיפור.

01/08/2013 06:39

למה זה כזה 100מם?!?!?!?!

01/08/2013 06:43

לאבבב יוו שירושש

01/08/2013 06:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך