קרן פיין :)
תכתבו לי מה אתן חושבות... ;(((

~קרן פיין העצובה~

פרק 9 – ״חיים חדשים ״ סיפור על וואן דיירקשן

קרן פיין :) 01/08/2013 740 צפיות 2 תגובות
תכתבו לי מה אתן חושבות... ;(((

~קרן פיין העצובה~

דבר ראשון תודה לכל הבנות אני מאושרת שאתן כותבות לי דברים , ועזרתן לי מאוד נתתן לי השראה!!
נדלקתי על רעיון של אחת מכן , כמובן עם קרדיט ,אבל לא בחלק של הזה של הסיפור , הסיפור הזה הכנה לפרק הבא ;) ואני חושבת להפסיק את הסיפור, רק שלושה ילדות אוהבות את הסיפור שלי … תכתבו לי אם להפסיק או לא … ;(

נקודת המבט של ליאם –
ראיתי מישהו על הצוק שלי , הלכתי לראות מי זה , לאט לאט התבהר לי זאת ללי!
היא התעלפה , אני לא בטוח למה כנראה בגלל שהיא לא אכלה כלום …

נקודת המבט של ללי-
אני אוהבת אותו , אני לא רציתי לאבד אותו אני אני לא יכולה יותר , הרגשתי סחרורת ומכה חזקה בראש .

נקודת המבט של ליאם –
ראיתי שהיא מדממת בראש הלכתי לבית הקטן שלי וחבשתי אותה , ״את כזאת יפה, את החיים שלי , בבקשה תסלחי לי״ מלמלתי בין דמעה לדמעה , אני לא יודע מה לעשות .
הסתובבתי טיפה ביער ליד הצוק מחפש דברים לעזור לאלה לי , וראיתי גור כלבים קטן , וגור קופים , הם היו מפחדים , ״היי , אל תפחדו, אני לא אפגע בכם״ והם נרגעו ובאו אליי, כאילו הם מבינים אותי …
לקחתי אותם לביתן הקטן , אלה לי ישנה , הסתכלי עליה במבט עצוב ומאוהב , ״היא כל כך יפה״ מלמלתי
הקוף והכלב הסתכלו עליה ואישרו את דברי , מה ?! הם מבינים אותי?!
קראתי לקוף אוגי ולכלב טרזן , ונתתי להם לאכול ,
״אני מצטערת ליאם…. אל תלך …. בבקשה ״ ללי מלמלה תוך כדי שינה
״גם אם את שונאת אותי , אני בחייים לא אעזוב אותך״ דיברתי איתה ומחיתי דמעה , היא התעוררה , אוגי וטרזן פחדו מעט , סיפרתי מה היא עברה ומה עברתי וסלחנו אחד לשני היא סיפרה לי שהיא לא נרדמת בלעדי …
לא אמרתי לה שאני אוהב אותה , כמובן , אגו , אני שונא את הדבר הזה , הלוואי ורק יכולתי להגיד לה שאני לא יכול בלעדיה, שאני אוהב אותה … אבל אני לא יכול…
סיפרתי לה על המקום הזה , ושהייתי קטן הייתי בו ..
לקחנו את אוגי וטרזן נראה מודאג , הוא הלך לכיוון היער שאוגי אחריו רדפנו אחריהם ושמענו יללות , זה היה האחים של טרזן, לקחנו אותם איתנו לבית , סיפרנו לכולם מה שעברנו השלמתי עם כולם אבל טום עדיין נראה לא מרוצה.
טום דניאל ונייל התחברו לטרזן ולאוגי , והבנות להאחיות הקטנות של טרזן .

נקודת המבט של איימי-
נייל כזה חתיך , אני אוהבת אותו, אבל אני פוחדת ממה שהוא יגיד לי …

נקודת מבט של נייל –
אני אותה כל כך , את איימי , אני לא מסוגל בלעדיה , היא בוכה אני בוכה , היא שמחה אני שמח . למה אני לא אומר לה את זה ?!

הייתה דפיקה על הדלת וזה היה..


תגובות (2)

מתח וואו את כותבת מושלם

01/08/2013 07:57

מימימימימי?????
המשך בדחיפות מהר מהר!
לאב יו XXX

01/08/2013 08:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך