סליחה על הפרק הצולע זה ישתפר :)

קיץ זה הזמן לאהוב

29/11/2013 506 צפיות תגובה אחת
סליחה על הפרק הצולע זה ישתפר :)

"אמא ראית את החולצות החדשות שלי?”
"מתחת למיטה מתוקה"
נאבקתי ברצפה והסתכלתי מתחת למיטה, מצאתי את החולצות ודחפתי אותן למזוודה שלי. הייתי צריכה לשבת עליה בשביל לסגור אותה, היא הייתה כל כך מלאה. ירדתי למטה רק כדי לראות את אמא ובראין שישבו ליד השולחן מסתכלים על חגים בלפטופ. “אז אני צריכה ללכת להארי במשך כל הקיץ עם כל החברים שלו ואף לא אחד משלי, ואתם זוכים לצאת לקרוז מסביב לעולם, אתם רציניים איתי?!” נאנחתי בפניהם והתיישבתי על הכיסא.
"חמודה, את תאהבי את זה! את והארי נהגתם להיות מאוד קרובים כשהייתם ילדים, את אהבת ללכת לבקר אותו! ובכל מקרה את לא יכולה לסגת אחורה עכשיו, את הולכת לשם, סוף סיפור.”
נעמדתי "בדיוק, היינו ילדים ואני לא יכולה לחכות לסוף הקיץ. אני אהיה בת 18 ולא תוכלו לומר לי מה לעשות יותר" יצאתי מהחדר ועליתי לחדרי. לקחתי את הטלפון והאייפוד שלי מהמיטה שלי ושמתי אותם בתיק יחד עם הארנק וגררתי את המזוודה המורד המדרגות.
"ביי אמא, אני אראה אותך בסוף הקיץ" יצאתי מהבית ונכנסתי למכונית שלי שמתי את המזוודה שלי במושב האחורי. נכנסתי לכיסא הנהג והתנעתי את המכונית. הדלקתי את האייפוד והגברתי את המוזיקה.
~~~~~~~
חניתי מחוץ לבית ורצתי לעבר הדלת, צלצלתי בפעמון. חיכיתי במשך כמה דקות לפני שהדלת נפתחה. “נסה!!” הותקפתי בחיבוק מהתאומות.
"היי צ'לסי, היי קייטי" צחקתי ונכנסתי פנימה והן סגרו את הדלת מאחורי.
הלכנו לסלון והתיישבתי על הספה "אמא ואבא יצאו לקניות, אבל הם אמורים לחזור בקרוב!”
ברגע שהרגשתי בנוח, דלת הכניסה נפתחה ושמעתי את קולו. הוא לא השתנה בכלל מאז שהיינו ילדים. קיוותי שהוא יעלה ישר במדרגות ולא יטרח לבוא לסלון, כמובן שעם המזל שלי הוא נכנס עם ארבעת החברים שלו. הוא הסתכל עליי וצחק "היי נסה" הוא ניסה לחבק אותי אבל בעטתי בו והעפתי אותו מדרכי, החברים שלו צחקו כשהוא הלך בצליעה לעבר המטבח. הוא חזר אחורה כאילו התחרט ופשוט בהה בי. “בואו חברה, בואו נעלה למעלה" הם כולם הלכו כאילו עקבו אחר המנהיג… הקיץ הזה הולך להיות מלא בחוויות.


תגובות (1)

תמשיכי :)

29/11/2013 09:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך