קצת מזל פרק 12 (1D) ו(JBׂ)

שיר טומלינסון 20/08/2013 773 צפיות 4 תגובות

הרופא הסתכל בדף וענה בכבדות" זיאן מאליק הגיע אלנו במצב יותר טוב מהארי סטלייס זיאן התעורר קרוב לשעתיים אבל הארי זו הבעיה ………תבני הארי נידקר והאבד המון דם וכשהגנו אלייך כבר היה מאוחר מדי הדופק שלו היה חלש והוא איבד המון דם .אני חושש שהוא בתרדמת שעכשיו זה לא תלוי בנו עכשיו צריך רק נס שהוא התעורר". "מתי הוא התעורר ?? " שאלתי בחשש ." אני לא יכול לדעת הוודאות זה יכול לקחת שעות ימים חודשים ואפילו " ." אין משהו שאפשר לעשות " שאלתי התקווה שיש פיתרון ." את יכולה לדבר איתו הוא צריך לשמועה קולות מוכרים " . תודה דוקטור . אמרתי בנימוס מילותיו הדהדו בראשי כול מילה שיצאה לו מהפה כאבה יותר ידעתי שזה כבר לא תלוי בי לא ברופאים שאני אשמה שהכול קרה בגללי הראש לי כעב רגליי רעדו והרגשתי לחץ בבטן לא ידעתי מה לעסות אייך בדיוק אני אמורה לספר לכולם שהארי בקומה ושלא יודעים מתי הוא יתעורר ושזה יכול לקחת שעות ימים חודשים ואפילו שנים מה אני אמורה לעסות בדיוק התקדמתי לעבר כולם בחשש כול צעד הרגשתי את ליבי דופק יותר חזק ".נו מה הם אמרו " .אמרה אלה בדאגה ".הם אמרו שזיאן התעורר עוד שעתיים ………..ושהארי בקומה שלא יודעים מתי הוא התעורר זה יכול לקחת הרבה זמן ." כולם היו המומים הם לא יוכלו להסתכל לי בעניים כול אחד הסתכל על נקודה שונה בחדר היה אפשר לראות שכולם מנשיאם שלא לבכות ולא להישבר להיות חזקים אבל אני לא יכולתי יותר לא ידעתי מה אני עמורה לעסות נשמתי נשימה עמוקה והתקדמתי לכוון החדר של הארי וזיאן ראיתי את זיאן על המיטה שוכב שם חיוור כול כך החזקתי את ידו ונשקתי לו אל המצח והלכתי לכוון המיטה של הארי הזזתי לווילון וראיתי ………

שש תגובות או 100 כניסות וממשיכים


תגובות (4)

תמשיכי !!
אני קוראה חדשה

20/08/2013 14:29

קוראת חדשה
תמשיכי אהבתי את הסיפור את כותבת פר-פקט!!! חחחחח לאב יו ♥

20/08/2013 14:39

תמשיכיי!!

20/08/2013 15:57

תודה לכולם עוד 3 תגובות ואני ממשיכה

21/08/2013 00:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך