קרב ריקודים- הרשמה& על מה מסופר בסיפור.

24/08/2013 1064 צפיות 16 תגובות

אני צריכה 5 בנות, חמשת התגובות הראשונות יהיו בסיפור.
בתיאור צריך להיות:
מראה
אופי
גיל
עם מי את רוצה להיות
שם
ואם מישהי רוצה אז עבר קשה.

הסיפור יהיה דומה לסרט סטאפ אפ 4 עם קצת שינויים.
בסיפור יהיה מסופר על חבורת בני נוער שרוצים שידעו מה הם וישמעו אותם. הם מתכננים כל מיני דברים, ריקודים וכדומה.
הם מופיעים בטלוויזיה אך אף אחד לא יודע מאיפה הם באו, מי הם או מה הם.
וואן דיירקשן ראו אותם בטלוויזיה ורצו להכיר אותם ואת ההמשך תראו בפרקים.
בסיפור יהיה הרגעים הכי מרגשים שקראתם, הכי מותחים וקורעי לב.
והכי חשוב בסיפור הזה יהיו רגעים בלתי נשכחים, הסיפור הזה יגרום לכם למחשבה במשך תקופה ארוכה ואני לא משקרת, הסיפור הזה ייקח אתכם למקומות שלא הכרתם!
מקווה שאהבתם.
הסיפור הומצא מראשי, לא העתקתי מאף אחד ואני כותבת אותו כי זה אחד מהחלומות הגדולים שלי ובסיפור אני אחלוק אותו איתכם.


תגובות (16)

אני רוצה להיות עם מי שבא לך לתת לי מהבנים ואהבתי את הרעיון!!

שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

24/08/2013 03:09

נשמע מושלם!!!!
תגובה הבאה תיאור:)

24/08/2013 03:14

שם:קת'רין
גיל:18
תיאור חיצוני:שיער חום חלק,עיניים ירוקות,רזה וגבוהה.
תיאור פנימי:שקטה וביישנית ליד אנשים שהיא לא מכירה,ידעת תמיד מה לעשות ומתי,יכולת מופלאה (!) להיכנס לצרות,נחמדה,בדיוק ההפך!!!!מבד גירל,שקטה,אוהבת לצחוק,נאמנה,היא תמיד שומרת הכול בבטן ולא אומרת לאף אחד מה שהיא באמת חושבת גם אם זה יפגע בה.
היא באה ממשפחה עשירה,שרק רוצה שהיא תהיה הכי טובה בלימודים,המשפחה שלה לא יודעת שהיא רוקדת.

24/08/2013 03:25

עם הארולד,או ניילר,או לואה,או ליאמומו,או זאי זאי.
לא אכפת לי כולם מושלמים:)

24/08/2013 03:28

אני רוצה עם הארי או אם מי שפנוי ואחות תאומה של זאיין :)

24/08/2013 03:36

אם אפשר אז מהבנים בהעדפה זה ליאם או ניילר אבל בתכלס מי שבא לך :)

24/08/2013 03:43

יואוו זה ממש יפה..!!! ויש מצב שאתן מצרפות אותי בתור אחות תאומה של זאיין וחברה של מי שפנוי??? ועם אין מישהו פנוי אז חברת נפש שלהם או משהו.. פליזז
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה וגם לואי אומר לה את זה
היא וחברה של זאיין ממש לא מסתדרות כי היא רגילה לזה שזאיין אוהב רק אותה והיא לא רגילה לזה שיש עוד מישהי…
כי הוא תמיד שמר עליה ואהב אותה וגונן עליה אבל היא מבינה את זה שהוא תמיד יאהב אותה וישמור עליה ונהפכת להיות החברה הכי טובה של חברה של זאיין בסוף…
היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב
ובגלל זה כולם חושבים שהיא לא צריכה יותר מידי צומת לב כי היא מסתדרת בעצמה ולכן הם לא שמים אליה לב כל כך עד שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר ואז כולם שמים לב לזה שהם בכלל לא היתייחסו אליה.. ובמיוחד זאיין.. אבל בסוף הם משלימים כמו תמיד :)
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת!!!

24/08/2013 03:46

אז אני את לואה

24/08/2013 03:46

חח בטעות רשמתי לואי במקום הארי..!!! אז אני חוזרת על המשפט : "היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה וגם הארי אומר לה את זה "

24/08/2013 03:51

אני עם זאין תגובה הבאה תיאור

24/08/2013 04:04

שם:אנג'ל
גיל:כמו כולם
מראה:שיער חום ארוך חלק עניים שחורות די נמוכה ורזה
אופי:מצחיקה שטותניקית אמיצה לא פחדנית אבל שזה מגיע לסרטי אימה היא הכי פחדנית אוהבת לשיר לרקוד ולנגן על גיטרה עם ירדו על אחד החברים/חברות שלה היא תרד עליו עד שיבכה באד גרילס
וזהו עם חסר תגידי :)

24/08/2013 04:10

אני רוצה עם נייל
שם:קייט
גיל :18
מראה:גבוהה עם עיניים כחולות, בלונדינית עם קצבות בצבע סגול השיער שלה חלק הציעו לה כמה פעמים להיות דוגמנית אבל היא אמרה לא.
היא רוקדת מגיל שלוש שזה 15 שנה
אופי:מצחיקה,מתחברת בקלות לכולם יש חה פתיל קצר מאוד ושמהו מעצבן אותה לא כדי להיות באזור שלה כי זה לא נגמר טוב פעם אחת אח שלה הגדול יצא מזה בשבר ביד וברגל,אוהבת לאפות, אלופה במתיחות .
וזהו

24/08/2013 04:22

נ.ב
יש לה קעקוע של אלפקה כי היא הפסידה בהיתרבות

24/08/2013 04:24

אממ הכנסת אותי עם ליאם?

24/08/2013 04:28

תתחילי :)

25/08/2013 11:54

תקשיבו בנות, אני לא יכולה להמשיך בגלל הבית ספר והכל, היום יש לי סידורים, אני אנסה לעלות פרקים ולהתחיל את הסיפור הזה מתי שיהיה לי זמן פנוי.
:)

26/08/2013 04:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך