shahar horan malik
העלתי פעם אחת אבל....... לא קיבלתי מספיק תגובות

3 תגובות ואני ממשיכה..

קרועה בין 2 עולמות פרק 1 העלה נוספת

shahar horan malik 26/04/2013 679 צפיות 5 תגובות
העלתי פעם אחת אבל....... לא קיבלתי מספיק תגובות

3 תגובות ואני ממשיכה..

"ליאם…" צחקקתי….. "תפסיק לדגדג אותי " " אז תתני לי נשיקה" הוא אמר "טוב" אמרתי וריסקתי את שפתי על שפתיו….. "אני אוהב אותך" הוא אמר לי " גם אני אותך" עניתי לו….. " טוב ליאם בוא תתארגן אנחנו נאחר לארוחה עם הבנים!" "אבל אני כבר אכלתי איתם הרבה פעמים" הוא ענה לי " אבל אנחנו ביחד כבר חודש ועדיין לא פגשתי אותם!….." " אז בשבילך אני אלך.."

התארגנו אני לבשתי שמלת סטרפלס תכלת שמגיעה לי עד הברך ושמתי עקבים שחורים ואיילנר שחור וליאם לבש חולצה מכופתרת שחורה וג'ינס שחורים ארוכים "וואו" ליאם אמר " גם לך לא חסר עניתי לו…..

~באוטו~
שמענו רדיו ופתאום התחיל nobody cammpars של הבנים (קישור לשיר: http://www.youtube.com/watch?v=Tq8Fi1Rvntg ) וליאם שר לי אותו ביחד עם הרדיו….. נתתי לו נשיקה בלחי.. כי הוא נוהג…..

~ 5 דקות מאוחר יותר~
"טוב…… הגענו" ליאם אמר "וואו!" אמרתי " איזה בית ענק!!!!" "זה הבית של הארי ולואי" ליאם אמר
נכנסנו פנימה ומבפנים הוא היה אפילו גדול יותר!!!…
פתאום הגיעו 4 בנים שחיבקו את ליאם ואמרו " היי אני נייל" אמר אחד בלונדיני עם עיניים כחולות " אני זאין vas happning" אמר אחד עם שיער שחור ועור קצת יותר כהה "היי אני הארי " אמר אחד עם תלתלים ועיניים ירוקות " אני לואי " אמר אחד עם שיער חום שטני ועניים כחולות טורכיז שאפשר לטבוע בהם…. "ואני ליאם" ליאם אמר " ואנחנו וואן דירקשן" כולם אמרו וצחקו…. " היי אני שר ואני חברה של ליאם" ליאם נישק אותי והארי אמר " ליאם יש לך חדר אתה יודע!.. "
"סתום הארי" ליאם אמר……….


תגובות (5)

הפרק נורא קצר וסורי על מה שאני אומרת אם זה פוגע, אני פשוט מרגישה שזאת אני במקום שר רציני… טוב נוו מותר לי להיות בפנטזיה :) אהבתי את העלילה בנתיים רק תאריכי קצת את הפרקים וזה יהיה מעולה:) אשמח שתקראי את הסיפורים שלי שחלקם גם על וואן די

26/04/2013 11:42

הגבתי גם בקודם ואני יגיב גם בזה, סיפור מדהיםםםםםם ואני מקווה שתוסיפי אותי עם נייל ;)

26/04/2013 11:50

אני יכולה להיות עם הארי? ותמשיכי זה נשמע ממש מעניין.. וגמלי יש סיפור שאת מוזמנת לקרוא אותו :)

26/04/2013 11:52

אני לא מוסיפה יותר דמויות אולי מאוחר יותר….. ולינוי אל תדאגי הפרקים האחרים ארוכים יותר….

26/04/2013 11:54

נשמע מממש טוב מחכה כבר שתמשיכיייי זה מושלםםם מקווה שתוסיפי אותי עם זאין כתבתי לך תיאור על העלאה הקודמת ;-)

26/04/2013 13:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך