shahar horan malik
אני כותבת את הפרק וחושבת אה אה אה! (צחוק מרושע)
אני מעלה את המספר של התגובות ל 4
4 תגובות ממשיכה
ונוי על תדאגי... את לא יוצאת רעה בסיפור הזה.... הוא סיפר לך שהוא לבד...

קרועה בין 2 עולמות 13

shahar horan malik 02/05/2013 457 צפיות אין תגובות
אני כותבת את הפרק וחושבת אה אה אה! (צחוק מרושע)
אני מעלה את המספר של התגובות ל 4
4 תגובות ממשיכה
ונוי על תדאגי... את לא יוצאת רעה בסיפור הזה.... הוא סיפר לך שהוא לבד...

לו אני עייפה" " אז את מוזמנת לישון עליי" השענתי את ראשי על הכתף שלו ונרדמתי….
~בוקר~
התעוררתי בחדר שלי ושל לואי….. עם פיג'מה ומקולחת…. אוייי שובב לואי…. שפשפתי את עייני וראיתי את לואי ישן.. הוא כלכך חמוד שהוא ישן.. השעה היתה 6:12 דקות ברור שלואי ישן, הוא אוהב לישון עד מאוחר… נשקתי לו על השפתיים נשיקה קלה וקמתי מהמיטה… צחצחתי שיניים והתלבשתי לבשתי שורט טרנינג וטישרט…. עם כפכפים… חזרתי לחדר השעה היתה 6:42 "לו תתעורר" אמרתי ונתתי לו נשיקה… "אני מתגעגעת" הוא התעורר לאט לאט ואמר "בוקר בייב! איך ישנת?" "אני ישנתי נפלא… ולו איך אני בפיגמה?" "אההה זה החלפתי לך בגדים אתמול…" לו אמר… "שובב קטן," אמרתי בזמן שאני מזיזה את הראש מצד לצד "בוא נאכל בוקר" נייל שמע מבחוץ את המילה נאכל ואמר "יש אוכל!!! " ירדנו למטה והכנו וופל בלגי…. נייל טרף איזה 8 ואני אכלתי 2 לו אכל נראלי 5 אני לא בטוחה…שאלתי את לו "הבנות ישנו פה?" "לא הן החליטו לחזור לבתים שלהן" "אהה אוקיי, " אמרתי פתאום ירדה מישי במדרגות לבושה בטישרט של בנים ותחתונים בלבד… שיער שטני ארוך וחלק ועניים ירוקות "היי" היא אמרה והסמיקה "לא חשבתי שמישהו יהיה פה בשעה כזאת… אני נוי" "היי" אני ולואי אמרנו ביחד וציחקקנו נייל גילגל עיניים "שוב הם מתחילים" הוא אמר… ראינו את הארי יורד במדרגות ואומר " נוי בייב מה קרה?" "הוא ראה אותנו ושתק פתאום אני הבנתי מה קורה פה וצעקתי עליו… "אתה רק יומיים עם תמי וכבר אתה בוגד בה!!!! אתה יודע אתה סתם סטוצר תמי היא מעל לרמה שלך! ככה אתה!.." התחלתי לבכות רצתי למעלה והתקשרתי לתמי…. סיפרתי לה הכל שמעתי אותה בוכה בטלפון… פתאום נוי נכנסה ושאלה… אפשר קצת מהבגדים שלך? נתתי לה תלבושת… כי אני נחמדה והלכתי לשטוף פנים שטפתי פנים ונראיתי כמו חדשה… ירדתי למטה וראיתי את הארי יושב על הספה ובוכה… נוי כבר הלכה.. "אני לא מאמין! שוב פישלתי ובגדול…" לואי התיישב לידו ואמר "אתה חייב להפסיק עם זה… אתה תמיד שובר להן את הלב…" "אני יודע אני כזה דפוק! אני הולך עכשיו לתמי לבקש הזדמנות שניה…"
~נקודת זמן הארי~
יצאתי מהבית היה לי קר אבל לא היה לי אכפת נכנסתי למכונית המרצדס השחורה שלי ונסעתי….. נסעתי לבית שבו חויתי את הזכרונות הכי טובים שלי….. הגעתי לבית וצלצלתי בפעמון צלצלתי שוב ושוב אבל אף אחד לא בא לפתוח התיאשתי והפלתי את היד שלי על הידית הדלת נפתחה… עליתי במדרגות…מדרגה אחרי מדרגה… הגעתי לקומה למעלה נגשתי לחדר שלה… לחצתי על הידית והדלת נפתחה בחריקה…. נכנסתי לחדר שלה ושם ראיתי את תמי…….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך