spens
למרות שהייתה רק תגובה אחת האלת פרק ראשון עם לא יהיו לפחוט שתי תגובות אני לא ממשיחה :(

קשה להסגה – פרק 1 (1D)

spens 03/02/2014 776 צפיות 3 תגובות
למרות שהייתה רק תגובה אחת האלת פרק ראשון עם לא יהיו לפחוט שתי תגובות אני לא ממשיחה :(

נ.מ נייל-
אנחנו ישבנו בבית משועממים, אני לא באמת מבין איך זה קרה אבל אפילו לואי שתק ואז הארי תודה לאל שעל "אולי נלך למועדון?" "אני בעד " ישר אמרתי והלכתי להתארגן, שזה בדיוק מה שעשו כל הבנים ישר אחרי.
~כעבור שעה~
הגענו למועדון וכל הבנים כבר נכנסו פנימה אבל אני ממש צמא ולמרות שהיה במועדון בר, אני רציתי מים וגם מישהו צריך לא להשתכר ולדאוג שכולם יגיעו הביתה ואחרי מה שקרה עם דניאל זה לא הולך להיות ליאם אז החלטתי לקחת עליי את התפקיד, בכל זאת כמה נורא זה יכול להיות "6 דולר" אמר לי המוכר "תודה" אמרתי לו בזמן ששילמתי על המשקה והסנדוויץ' שלי, הלכתי לכיוון המועדון מסתכל מסביבי אבל אז בדרך משהו או יותר נכון מישהי תפסה את תשומת הלב שלי, היא הלכה לשם עם שתי חברות צוחקת, היא נראתה פשוט מושלמת, מהפנטת אני מוכן להתערב שנראיתי כמו מטורף כשבהיתי בה, לרגע היא הסתכלה לכיווני ונשחה את השפה התחתונה, שמתי לב רק אז לצבע העיניים שלה, ירוק בקבוק, בזמן שזזתי לכיוון המועדון חבתי לעצמי מה אומר נשיכת השפה הזאת? זה היה מופנה עליי? אולי היא ראתה מישהו אחר? היא רומזת לי משהו? בזמן שתהיתי מה זה היה בדיוק בלי שאני שם לב לען אני הולך כבר מצאתי את עצמי בתוך המועדון, ניסיתי לחפש אותה אבל לא כל כך הצלחתי אני מצאתי את כל הבנים וליאם המסכן כבר היה שיכור לגמרי ובחורות נדבקות עליו, איזה מסכן כשדניאל נפרדה ממנו זה פשוט הרג אותו הוא הסתגר 3 ימים בחדר לא מוכן לדבר איתנו, התקדמתי לכיוון הבר ושם ראיתי אותה ללא שום החנה או משפט מרהיב לומר לה, ראיתי אותה רוקדת על הבר, כן כמו שזה נשמע על הבר….


תגובות (3)

אני כמעט בטוחה שכותבים *להשגה..

03/02/2014 12:06

תמשיכי אבל יש המון שגיעות כתיב- תשימי לב לזה .. אבל ממש חמוד

03/02/2014 12:09

כן באמת כותבים להשגה אבל אני כותבת להסגה בכוונה את כבר תוכלי להבין למה במהלך השלוש פרקים הבאים

03/02/2014 12:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך