מור סטיילס
אוהבת אתכן ❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 10

מור סטיילס 28/10/2013 4518 צפיות 31 תגובות
אוהבת אתכן ❤️

בננות שלי !!!!!
אני כלכך כלכך כלכך כלכך מצטערת !!! בבקשה אל תשנאו אותי או תכעסו עליי שלא העלתי כבר חודש ולא שמעתן ממני כבר חודש .
השנה נכנסתי לי״ב (כן אני גדולה ) ופשוט אני בלחץ של החיים שלי עכשיו .
אני בתקופה ה-לחוצה שלי , יש לי מתכונות ושטויות שאני צריכה ללמוד אליהן ופשוט לא היה לי זמן לשום דבר אחר .
שוב , אני מצטערת ואני אוהבת אותכן הכי בעולם . תודה על הדאגה והתגובות שתמיד מחממות אץ הלב . אני אוהבת אתכן !!!
בגלל התקופה הלחוצה פרק יעלה פעם או פעמיים לשבוע .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
_______________

כעבור שבוע :

״מצויין !! אתם טובים בכל יום יותר ויותר! ניפגש פה מחר באותה השעה בלי איחורים זאת חזרה גנרלית ״ אמרתי מדגישה את המילים האחרונות מביטה בקונור שדואג לאחר כל יום ״אין בעיה המורה ״ הוא ציחקק ועשה סימן עם ידו גורם לכולם לצחקק כולל אותי , ״משוחררים ״ חייכתי והם התפזרו במהירות .
לקחתי את הבקבוק שלי לוגמת ממנו , מכבה את האורות ויוצאת מהסטודיו לכיוון החדר שלי .
אחרי יום ראשון , הארי לא ניסה כלום יותר , לא דיברנו אחד עם השני , לא התקרבנו אחד לשני , שום דבר . העבודה הזאת די כיפית למען האמת , אני עושה את מה שאני אוהבת וגם עם מי שאני אוהבת , לאט לאט אני והבנים מתקרבים , אני ונייל זה משהו אחר , אנחנו האחים הכי טובים מאז ומתמיד . יצא לי לחשוב על זה והצטערתי מאוד על שהייתי מטומטמת והתרחקתי מכולם בגלל הארי. אבל הינה , אני מתקנת את זה .
קת׳רין קיבלה עבודה בתור מאפרת . בזמן שנעדרתי כביכול , היא עשתה קורסים בטיפוח ויופי והיא קיבלה את עבודת המאפרת בזכות נייל שהמליץ עלייה וכך בעצם גם היא מבלה כאן את רוב שעותיה .
בהמשך השבועיים האלו , מאז שפגשתי את וויל במועדון , אני והוא בקשר טלפוני ושולחים אחד לשני המון אסמסים . יצאנו כבר לשתי דייטים אבל אני מפחדת להיכנס לעוד מערכת יחסים , אני מפחדת. אף אחר מהבנים וגם לא קת׳רין יודעים על זה , הם לא יודעים שאני בקשר עם וויל וחלקם לא מכירים אותו בכלל ועדיף שכך.

נכנסתי אל החדר שלי לוקחת משם את כל הדברים שנחוצים למקלחת טובה ושמתי בתיק גדול יוצאת איתו מהחדר לכיוון המתלחות בבית שם . בסוף החלטתי לקחת את החדר שהציעו לי בהתחלה , בתוך הבית באגף של המדריכים ואני מבלה שם המון זמן .
נכנסתי למקלחת מקרצפת ומסבנת כל חלק בגופי במטרה להוריד את כל הליכלוך שצברתי במשך כל היום הזה .
אחרי שהדפתי את ריח הוניל המוכר שאני אוהבת וכרכתי מגבת סביב גופי .
יצאתי מהמקלחת מזמזמת את השיר שאני שומעת כבר שבוע כמעט בלי הפסקה (השיר של האודישנים של הריקוד – הערת כותבת )

"Everybody look to their left ,
Everybody look to their right ,
Can you feel that .. ״

״ אההההההההההההההההה ״ צרחתי בבהלה מחזיקה את המגבת שכמעט נפלה עוצמת את עיני לוקחת נשימה עמוקה ״ אלוהים , נבהלתי מטומטם !! מה אתה עושה פה בכלל ?!״ צעקתי על הארי שישב על המיטה שלי והביט בי ״ מי זה וויל ?״ הוא קם מהמיטה והחל לצעוד קרוב אליי ״מה..מה אכפת לך ?״ שאלתי הולכת אחורה יותר ויותר ככל שהוא מתקרב ״ איך אני אוהב את הריח הזה …התגעגעתי לזה , שאת יוצאת מהמקלחת והריח שלך מתפזר בכל החדר ״ הוא התקרב אליי ולצערי כבר לא היה לי לאן ללכת , הייתי עם גבי אל הקיר והארי ממשיך להתקרב אליי . ״הארי תפסיק ״ שלחת את ידי אל החזה שלו במטרה לעצור אותו מלהתקרב יותר ״הוא החבר שלך ?״ הוא המשיך להתקרב למרות היד שלי וכבר לא היה בנינו מרחק גדול בכלל לא . ״הארי לאן אתה חותר ?״ שאלתי אותו והוא תפס את ידי שהייתה ממוקמת על החזה שלו והניח אותה על צווארו והמרחק בנינו היה מצומצם ״אז הוא כן חבר שלך ״ הוא אמר ויכולתי להרגיש את נשימותיו החמות על פניי בזמן שהוא דיבר ״כן הוא החבר שלי , למען האמת יצאנו לשתי דייטים כבר , מרוצה ?״ הורדתי את ידי מהצוואר שלו ודיברתי כך שנשימותי הורגשו גם על פרצופו כי סנטימטרים ספורים הפרידו בין שנינו . ״לא . אני לא מרוצה בכלל , יש לך ילדה את לא יכולה לצאת לדייטים עם בחורים כמוהו ״ הוא דיבר עדיין קרוב אליי מידי ״סליחה ? אני לא זוכרת ששאלתי אותך איך לגדל את הילדה שלי ואני רוצה להבין , מאיפה בדיוק אתה יודע איזה מין בחור הוא ?״ שאלתי והדגשתי את ״הילדה שלי ״ . נשארנו קרובים , ואני עם מגבת בלבד ודי קצרה עם לומר את האמת אבל זה לא עיניין אותי , רציתי לעמוד על שלי בכל השיחה שלא עיניין אותי אפילו מה אני לובשת . ״הילדה שלנו ״ הוא תיקן אותי והרמתי גבות ״שלי הארי , שלי ״ אמרתי וקולי טיפה עצבני ״צריכים שתיים בשביל להביא ילד ״ הוא אמר ״כן שתיים , ורק אחד לגדל אותו מה תגיד על זה ?״ עקצתי אותו והוא הביט בי ועל השפתיים שלי . ״שלא תחשוב על זה אפילו ״ אמרתי והבטתי בו , הוא נשך את שפתו ומיד אחר זה העביר את לשונו עלייה . ״את באמת יוצאת עם הוויל הזה ?״ הוא אמר ועשה פרצוף נגעל ״מאיפה אתה יודע מי הוא בכלל ומאיפה לך שאנחנו יוצאים ?״ שאלתי אותו ״סתם ניחוש ״ הוא אמר ושם את שתי ידיו על הקיר מאחורי חוסם את היציאה שלי מכל דבר אפשרית . ״את. מוכן לתת לי להתלבש ולצאת לי מהחדר כי אתה יודע שאני צורחת מאוד יפה אני חושבת שכבר הספקת לשמוע אותי צורח….״ הארי קטע אותי שהוא הניח את שפתיו על שפתיי בעדינות ״באיזה זכות אתה מרשה לעצמך להשתיק אותי ככה חוצפ..״ התנתקתי ממנו וצעקתי עליו והוא חזר על זה בשנית מנשק אותי שוב . פתחתי את עיניי לראות את שלו עצומות ואת שפתיו מנשקות את שפתיי בכוח מוצצות ונושכות אותם . ״חוצפן !!!״ צרחתי ונתתי לו סטירה ״תפסיק לעשות את זה אחרת ..״ התחלתי לדבר והוא קטע אותי ״אחרת מה ? מה את כבר תעשי הא ?״ הוא כרך את ידיו סביב מותניי והמגבת כמעט ונפלה לי ״תעזוב אותי !! אני אגיד לוויל !״ צעקתי והוא ציחקק ״ומה הוא יעשה ? ירביץ לי ? אוי נו היית שלי הרבה לפני שהיית שלו ״הוא חייך ותפס את הפנים שלי בשתי ידיו ״תעיף את הידיים שלך ממני !! ואני הייתי שלך , הייתי ! עכשיו אני שלו אז די !!״ אמרתי והתרחקתי ממנו הכי רחוק שאפשר . הוא שוב בא לכיווני ותפסתי חולצה שלי ״שרלוט נו ..״ הוא ניסה לדבר אל הסתובבתי והרבצתי לו עם החולצה . ״איה את נורמלית ?!״ הוא שאל שהחזיק את ידו האדומה ״תיצא….לי …מהחדר לעזאזל !! ״ צעקתי וכל פעם שעצרתי בדיבור הכיתי אותו עם החולצה .״ צא כבר !!״ אמרתי שוב בקולניות והמשכתי לתת לו מכות קטנות עם החולצה עד שהוא היה מחוץ לדת ונעלתי אותה . ״אוף !!! אני לא אשרוד ככה חצי שנה אלוהים !!״ זרקתי את החולצה על הריצפה והתיישבתי על המיטה . מה עשיתי שכל זה מגיע לי ? הוא לא הולך לעזוב אותי לנפשי ?!

התלבשתי כבר ויצאתי מהחדר שלי לכיוון המסדרון של העובדים לספר הכל לקת׳רין . למזל לא הייתי צריכה לגשת עד חדר האיפור כי קת׳רין עמדה במסדרון מול חדרו של נייל ״קת׳ את לא מבינה מה הרגע קרה לי !! ״ נאנחתי והיא הסתובבה אליי עם חיוך ״יש לך אורח .. ״ היא הרימה גבות בצורה משעשעת והביטה בי בעיניים גדולות ושמחות ״מי ?״ שאלתי והיא החוותה עם היד אל תוך חדרו של נייל , ניגשתי לשם והבטתי לתוך החדר מבחינה בוויל יושב שם על הספה עם זר ביד ומבט מבולבל . ״וויל !!״ אמרתי בהתרגשות ונכנסתי לחדר לחבק אותו ״צהריים טובים יפה שלי ״ הוא חייך אליי והביא לי את הזר , לקחתי אותו וקפצתי עליו בחיבוק ״איזה כיף שאתה פה !! מה אתה עושה פה ?? או , הם כלכך יפים !״ אמרתי הכל בבת אחת והוא ציחקק ״הצלחתי להפתיע אותך ?״ הוא שאל עם חיוך על פניו . ״מאוד !!״ ציחקקתי ונשקתי לשפתיים שלו ״אוקי מי זה ולמה את מנשקת אותו ? ומה הכוונות שלך כלפייה ?״ נייל שילב ידיים והרים גבה ״נייחד תירגע הוא החבר שלי , ווילאם זה נייל , הוא כמו אח שלי והוא דואג לי אז אל תיבהל ממנו ״ ציחקקתי שהצגתי לוויל את נייל ״נעים מאוד גבר ״ וויל הושיט את היד לעברו של נייל ומה שקיבל זה הרמת גבה מצידו של נייל ״מה הכוונות שלך לשרלוט ?״ הוא שאל וידעתי שהוא צוחק אבל וויל לא ידע . ״אמממ ..״ וויל התחיל ונייל לא יכל לעמוד בזה יותר ״סתם גבר אני צוחק ..נעים מאוד אם תפגע בשרלוט אתה תשמע ממני ״ נייל לחץ לו אץ היד וכולנו צחקנו . ״אל תפחד הוא כולו רק איומים״ ציחקקתי ונייל העמיד פניי נעלב . ״בתם אתה יודע שאני אוהבת אותך !!״ ציחקקתי וחיבקתי את נייל . ״טוב תסלחו לנו אני הולכת לשים את הפרחים בחדר ״ חייכתי ומשכתי את וויל משם .
״ממש אוהבים אותך הא?״ וויל ציחקק ונישק אותי ״אני אהובה , מה לא ?״ שאלתי והרמתי גבה מצחקקת ״את האהובה שלי ״ הוא אמר ונישק את הלחי שלי . הלכנו אחד לצד השני וויל הביט קדימה . הסתכלתי על הזר שבידי ואז עיני ברחו אל הצדדים . הבחנתי בהארי נשען על איזה שולחן שם משלב את ידיו על החזה ומביט בי ובוויל . הוא היה ניראה טוב לא משנה מה . הוא עמד שם והבטתי בו , הוא שם לב שמבטי נחת עליו. ״את שלי ״ הוא עשה עם שפתיו בדממה וחייך . גילגלתי את עיני בתגובה ושלחתי לו מבט זועם והחזרתי את כל תשומת הלב שלי אל וויל .

אחרי שעה בערך כולם הכירו את וויל , עשיתי לו סיור באולפנים והכרתי לו את הבנים . נייל שלח לו מבטים מזהירים כל הזמן מה שגרם לי לצחוק ולוויל להיבהל .
״את יודעת מה לא הראת לי ?״ וויל שאל בשעשוע שהוא אוחז במותניי מאחורה . ״מה ?״ שאלתי מחייכת ״את החדר שלך ״ הוא אמר בקול שובב והרמתי גבה מצחקקת נותן לו מכה קטנה בחזה ״ישר ולעיניין אתה הא ?״ שאלתי אותו מביטה בו ״קשה לי להתאפק איתך ״ הוא נישק אותי וציחקקתי במבוכה .
״אתה רוצה לראות אותו עכשיו ?״ שאלת מרימה גבה ועיניו נדלקו והוא נשק לשפתיי נשיקה ארוכה ״תיראי את זה כתשובה ״ הוא ציחקק והתחלנו ללכת מהר אל החדר שלי . התנשקנו כל הדרך מעלה במדרגות עד שהגענו לדלת החדר שלי . ״אחמ !!״ נשמע כחכוך גרון חזק . עצרנו לשנייה לראות אם יש מישהו מסביבנו אבל מיד חזרנו לנשק אחד את השני . ״שרלוט !! איזה טוב שאני מוצא אותך פה !!״ נשמע קולו של הארי מלפנינו ״תתעלם ״ לחשתי לוויל והמשכתי לנשק אותו בתשוקה מודעת לנוכחות של הארי . ״שרלוט ?? ״ הארי המשיך להציק ״מה הארי אני עסוקה כמו שאתה יכול לראות ״ התנתקתי מוויל ושתינו נעמדנו ״רגע זה לא ההוא מהמועדון ?״ וויל שאך עם מבט קשה על פניו ״כן , במועדון זאת הייתה אי הבנה ״ הארי חייך חיוך מאולץ והחזיר את מבטו אליי ״תקשיבי מייק אמר שהוא צריך אותך דחוף הוא ביקש ממני להודי לך כי כבר הייתי בדרך ״ הארי אמר וזרקתי לו מבט של ׳באמת הארי ? באמת ?׳
״זה לא יכול לחכות ?״ שאלתי אותו נאנחת ״הוא אומר שזה דחוף ״ הארי משך בכתפיו והביט בי . ״טוב וויל חכה לי אני כבר באה , לבינתיים תלך תהיה עם נייל או משהו , אחר כך נמשיך ״ קרצתי לו והוא חייך והסתובבתי ללכת עם הארי שניראה די מעוצבן . ״איפה מייק יושב ?״ שאלתי אותו שהתקדמנו במסדרון . ״אל תדאגי אנחנו קרובים ״ הוא אמר וחייך חיוך מאולץ . הגענו כמעט לסוף המסדרון ושברתי לפתוח את פי בשאלה של איפה לעזאזל מייק הארי תפס את ידי ומשך אותי אל תוך חדר סוגר אחריו את הדלת. ״באמת שרלוט ? זה החבר שלך ? ״ הוא שילב את ידיו על החזה נשען על הדלת . ״הארי איפה מייק ? או שזה היה הכל הצגה ?״ שאלתי אותו והמבט שלו אישר לי שאכן כל זה היה הצגה ״תגיד אתה רציני ? נו זה לא מצחיק בכלל עכשיו תן לי לחזור לוויל ובדרך אני אחשוב אם לא לספר לו ״ אמרתי מתקרבת להארי במבטים עצבניים ״וגם אם , מה הוא כבר יעשה ? ירביץ לי ? שירביץ . את עדיין שייכת לי ״ הוא אמר וחייך ״אתה שומע את עצמך ? באמת שיש לך אומץ אני מעריכה את זה באמת ״ אמרתי בציניות גמורה והוא חייך ״אתם עמדתם לעשות את מה שחשבתי שעמדתם לעשות ?״ הוא שאל אותי וחיוך עלה על פניי ״ואם כן . מה כבר אתה יכול לעשות בנידון ?״ שאלתי סוגרת פערים בנינו שככל שדיברתי הנשימות שלי הורגשו על פניו . ״לא הרבה חוץ מזה שאני פשוט לא אתן לך לעשות את זה ״ הוא אמר בולע בקולניות גוש רוק בגרונו בגלל הקרב. הפתאומית שלי . ״באמת ? אתה רוצה להגיד לי שכל השלוש שנים האלו לא עשית את זה ?״ שאלתי מאתגרת אותו יודעת בבירור את התשובה . ״אוי שרלוט , אם עשיתי זה בשביל לשכוח אותך ״ הוא אמר וגיחכתי ״אתה פתטי אתה יודע ?״ שאלתי אותו בקול מפתה שאני יותר מידי קרובה אליו , שפתינו נוגעות לא נוגעות . לא התכוונתי לנשק אותו , אני רוצה להראות לו מה הוא הפסיד ממזמן . ״פתטי שאוהב אותך ״ הוא לחש ונשך את השפה התחתונה שלי . לא אמרתי כלום שהתרחקנו , בכוונה ליקקתי אץ השפה יודעת שזה ידליק לו את כל המערכות ״אתה לא אוהב אותי , אתה אוהב את שרלוט הישנה . אני השתנתי ״ אמרתי באותו הקול מרגישה משהו נוגע בירכיים שלי .
״אני מתחיל לאהוב את החדשה יותר מהישנה ״ הוא לחש והביט בעיניי . ״מממ״ הימהמתי והרגשתי את שפתיו על שלי . נתתי לו לנשק אותי , בכוונה . הוא נישק אותי וזרמתי איתו רק כי הייתה לי מחשבה מאחורי זה . נשכתי את השפה שלו והוא נשך את שלי בתגובה , לשוני ולשונו נגעו אחת בשנייה , זאת הייתה נשיקה חלקה ואיטית . בבת אחת שניסיתי להתנתק . כמראה הארי ידע עלמה אני חושב והוא פשוט הצמיד אותי עליו . לחצתי עם ברכי על הבליטה במכנסיים שלו והוא שיחרר את האחיזה בטעות . התנתקתי ממנו עדיין קרובה מאוד , ליקקתי את שפתיי בתגובה לנשיקה שחלקנו לפני רגע וגיחכתי . ״כדאי שתטפל בזה , למעשה אני חושבת שהחניכה שלך תשמח לטפל בזה ״ חייכתי מתכוונת לבליטה שלו והוא גנח בעצבים . ״להת׳ הארי ״ אמרתי והתרחקתי ממנו יוצאת מהדלת . זה ילמד אותו להפסיק להתערב בדברים שלא קשורים אליו .


תגובות (31)

כמ זמןחיכתי!!!!
אבל תכלס אים אני הייתי ביב כבר ממזמן הייתי פורשת כי יש מלא לחץ של לימודים בהצלחה במבחנים!!!
ותמשיכי דחוף אבל מתי שאת יכולה כיאילו תמשיכי מתי שאת יכולה אבל דחוף
זה מטומטם אבל זה…זה סתם מטומטם…
אבל תמשיכי!!!!!!!!!!!!
ובהצלחה בבגרויות!!!!!!!❤️❤️❤️

28/10/2013 08:06

אה ופרק מושלם!!!!

28/10/2013 08:15

אני אוהבת את הסיפור הזה יותר ממה שאת חושבת אם את חושבת שאניח יכעס עלייך בגלל שלא המשכת חחח תמשיכיח

28/10/2013 08:42

תממשמשישייייככייכיכייייי!!!!!!

28/10/2013 09:15

עאעאעאעאעאעעאעא
את לא מבינה!!
רק היום שחזרתי מהבצפר אז אמרתי לעצמי שיום בלי סיפור שלך זה עוד יום חסר משמעות ועכשיו אני רוא את הסיפור הזה ונפלתי מהכיסא!!! XDXD
מזל שאמא שלי דיברה בטלפון בחדר ולא שמעה אותי צורחת מהתרגשות! :)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/10/2013 09:15

תמשיכייייייייייייייייייייייי

28/10/2013 09:17

כבר חשבתי שקרה לך משהו!!!
וואי אין לך מושג איזה כיף זה לחזור משיעור היפ הופ ולראות פרק ^^

28/10/2013 10:08

עכשיו שאני יודעת את הסיבה אני רגועה יותר!!!
תמשיכי מתי שאת יכולה!!!!
אבל תמשיכי חסר לך שלא!!!!!

28/10/2013 10:38

למה זה כזה מ-ו-ש-ל-ם?
תמשיייכייי ולא ייבוש של חודשש

28/10/2013 11:16

מושלם !! תמשיכי :)

28/10/2013 12:02

למה שנכעס עלייך? את כותבת מושלם ומיצידי תעלי פרק פעם בחודש העיקר ויהיה מתישהו פרק ואני אוהבת את הפרק והסיפור בכלל תמשיכי

28/10/2013 12:07

מוררררר!! התגעגעתייייייייייי
אין לך מושג כמה אני מאושרת שחזרת..התגעגעתי לסיפור הזה ברמות מטורפוווווווותתתת!! אני מבינה את הלחץ שאת נמצאת בו כרגע ואני בטוחה שתעברי הכל בקלות ובהישגים גבוהים:)
המונמון בהצלחה ותמשיכי להעלות פרקים מתי שאת רק יכולה!!!
אוהבת המונייייםםםםםםםם!!!
נ.ב.- פרק מושלםםםםם כרגיללל

28/10/2013 15:35

סוף סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מור אני כל כך מאושרת התחלתי לרקוד בכל הבית כשראיתי שהעלית… אני אוהבת אותך!!
שיהיה לך המון בהצלחה בכל המבחנים ומה שיש לך… אני בטוחה שתצליחי בהכל
יואו אבל עכשיו… את לא יודעת איך דאגתי. באמת! התחלתי לבדוק בכל מיני אתרים אם קרה לך משהו… אבל תודה לאל עכשיו אני רגועה.
אני יודעת שיהיה לך קשה אבל בבקשה תשתדלי להעלות פרק מתי שאת יכולה.. זה יעשה אותי (ונראה לי שגם את שאר הבנות כאן) ממשששששש מאושרות.
בכל מקרה… תמיד אני רוצה לכתוב קצת ובסוף יוצא לי מגילה חחח
אוהבת אותך!!

28/10/2013 23:16

ייייאאאאווווו את לא מבינה כמה התגעגעתי לסיפור הזה!
הפרקק מושלםם תממשיכיי! ♥♥

29/10/2013 05:59

ייייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייייייייייייייייי
התגעגעתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
את חייבת לנו עכשיו כמה פרקים ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא, סתם, אני צוחקת, תעלי פרק שתוכלי אבל על תבהילי אותנו ככה יותר

29/10/2013 11:07

תמשיכי

29/10/2013 14:26

יש המשכת! ^-^
אני אחכה שתמשיכי בסבלנות… ואני מתה על שרלוט! :)

31/10/2013 16:02

נשבעת לך שבגלל הסיפור הזה הפכתי לדיירקשנית.
הארי המסכן…. אני כל כך מרחמת עליו. אוי, בעצם לא.
תמשיכי!!

02/11/2013 07:35

מורררררר המשך חיים שלי :))
או כמו שאני וחברות שלי התחלנו לומר- חיים של האריייי
(אני חיים של לואי- הם חיים של זאין וליאם. ואת של הארי )
טוב נו משעמם לי תתחשבי…

05/11/2013 09:35

אעאעאעאעאעעא תממששייככיייי

06/11/2013 13:34

מתי את ממשיכה? כבר עבר שבוע…

07/11/2013 12:40

רבותיי ההיסטוריה חוזרת, שום דבר לא אבד לא נשכח!
:..

12/11/2013 13:45

אח.. שיגעון "האי"…

13/11/2013 13:04

למה הפסקת להעלות פרקים? באמת שזה סיפור מושלםם!

14/11/2013 23:38

המורים חייבים להוריד מעומס המבחנים…
אולי צריך להאשים את משרד החינוך….
אני שומעת עכשיו שיר של פינק…
נחשי איזה:
רק תני לי סיבה להפסיק לכתוב תגובות סתמיות…
יש לי דרך (תעלי עוד פרק).

15/11/2013 11:09

יאווו מורי הכל בסדר?? את כבר לא העלת כמעט חודש עוד מעט פליז תמשיכי הוא מושלם ואני במתח פליזזז פורפאבוררררררררררר♥♥

17/11/2013 12:49

השיר הוא: just give me a reason.

19/11/2013 12:53

תמשיכייייייי

21/11/2013 05:44

כמעט חודש…

22/11/2013 11:44

תמשיכי עכשיוו אניממצווה עלייךךךךךך!!!!!!!!!

23/11/2013 02:54

עכשיווווווווווו

24/11/2013 08:11
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך