מור סטיילס
בגלל שרובכן אמרתם שהשארתי אתכן במתח אז אני לא מאמינה שהצלחתי אבל הצלחתי להעלות לכן פרק לפני שאני יוצאת , העליתי מהפלאפון אהובות שלי אם יש בעיות אני מצטערת .
אוהבת אתכן ❤

ריקוד חיי עונה 2 פרק 5

מור סטיילס 10/09/2013 4062 צפיות 16 תגובות
בגלל שרובכן אמרתם שהשארתי אתכן במתח אז אני לא מאמינה שהצלחתי אבל הצלחתי להעלות לכן פרק לפני שאני יוצאת , העליתי מהפלאפון אהובות שלי אם יש בעיות אני מצטערת .
אוהבת אתכן ❤

עונה 2 פרק 5

נקודת מבט של קת׳רין :

נייל דפק בחוזקה על דלת ביתו של הארי , על דלת ביתה של אימו , לאן ששלחנו אותו . ״ני תירגע ״ לחשתי לו והוא השתדל להירגע ״כן ?״ אמא של הארי פתחה בחיוך גדול ״או היי לכם הארי למעלה ״ היא חייכה חיוך חם ואוהב , הודנו לה ועלינו למעלה . ״הארי ״ אמרתי בקול רגוע שנכנסו לחדר מוצאים את הארי שרוע על המיטה משחק בפלאפון שלו ״או היי מה אתם עושים פה ?״ הוא התיישב ועזב את הפלאפון ״אתה הכנסת את שרלוט להריון ?!״ נייל ניגש ישר ולעניין לא מפספס אפילו שנייה ״מה ? מאיפה הבאת את זה ? ״ הארי נראה מעט לחוץ ומבולבל ״מה זה משנה עשית את זה או לא ? ״ הוא המשיך ״ניילר תסביר לי שנייה מאיפה הבטת את זה ולמה נזכרת בה עכשיו ?״ הארי ניסה להתחמק אבל לא כלכך הלך לא ״אל תקרא לי ניילר אתה הכנסת את שרלוט להריון ?!״ הוא המשיך בקול גם יותר ״כן ! הכנסתי אותה להריון טוב לך ?!״ הארי התרומם וצעק ונייל השתתק וכך גם אני ״אז הילדה ..היא ..אתה ״ נייל חשב בקול רם ״זאת הסיבה שהיא עזבה ?״נייל אמר בשקט כמעט ומגמגם ״זה סיפור די ארוך ו…״ הארי התחיל לגמגם ונקטע על ידי הצעקות של הארי ״ בגלל זה היא עזבה ?! ״ נייל תפס בחולצתו של הארי כמעט וצועק ״כ..כן״ הוא לחש בשקט ונייל התרחק ממנו ״בגללך , כי בטח עם האגואיסטית שלך והאנוכיות שלך אתה לא רצית את הילד נכון ? אני לא מאמין עלייך הארי , לא מאמין .״נייל התרחק וניער בראשו יוצא משם במהירות ״אנחנו עוד נדבר על זה ״ אמרתי בקושי מעכלת מה שקרה כאן יורדת אחרי נייל בריצה .

נקודת מבט של הארי :

״אהההההההההה !!!״ צרחתי בחוזקה .מה לעזאזל זה עכשיו ?! מאיפה נייל וקת׳רין יודעים על זה ?למה עכשיו אחרי שלוש שנים ? מה הולך פה ?!
מלא שאלות רצו במוחי לא נותנות לי מנוחה . אני חייב ללכת ולהסביר לנייל הכל . אסור לי להשאיר את זה ככה .
לקחתי את מפתחות המכונית ונסעתי לביתם של קת׳רין ונייל . ראיתי את קת׳רין עולה לבד הביתה ויצאתי מהמכונית עולה אחריה . ״מי ?״ נשמעה צעקתה של קת׳רין מבעד לדלת ״הארי ״ עניתי חזרה ״מה הארי ? ״ היא פתחה בקושי את הדלת ״אני חייב להסביר לו קת׳ אני לא יכול להשאיר את זה ככה , תני לי לספר את הסיפור המלא ואחרי זה תעשו מה שאתם רוצים ״ בקולי ניכרה התחננות ״הוא לא פה הארי ״ היא אמרה ועיקמתי את פרצופי ״איפה הוא ?״ שאלתי אותה ״הוא ..הוא..אממ ״ היא גמגמה והשפילה את ראשה ״איפה הוא קת׳רין ?״ הרמתי גבה והיא הרימה את ראשה והביטה בי ״הוא אצלה , אצל שרלוט .״ מה ?!?!? מה הוא עושה אצל שרלוט ?!? איך הוא יודע איפה היא גרה ? מתי הוא פגש אותה ?!?
״מ..מה ? אצלה ? א..איך ? ״ גימגמתי בשקט והיא תפסה את ידי ״בוא ״ היא משכה אותי לבפנים וסגרה את הדלת .
״מתי הוא פגש אותה ? איך הוא יודע איפה היא גרה ? מתי ? למה ? איך קת׳רין ? למה לא סיפרתם לי ?״ יריתי את כל השאלות האלו אחת אחרי השנייה בלי לחשוב אפילו . כל מה שהיה לי בראש אמרתי ״לא סיפרנו לך כי פגשנו אותה היום .״ היא הסבירה ובאתי לדבר אך היא השתיקה אותי ״תקשיב , היום הלכתי לסופר בלונדון במרכז העיר ושם פעם ראשונה ראיתי אותה, בהתחלה לא זיהיתי אותה כי היא כלכך השתנתה אתה לא מבין אפילו ״ היא אמרה ״אני מבין ״ אמרתי בשקט ״מה ? ״ היא שאלה ״ראיתי אותה לפני יומיים ״מילמלתי בשקט ״מה ?! איך מתי אבל למה ..״ קטעתי אותה ״זה לא משנה עכשיו תספרי לי את מה שהתחלת אני אחר כך אספר לך ״טוב ״ היא גנחה בעצבים ״בקיצור , התחלנו לדבר ואז אחרי שעה נייל הגיע וגם חיבק אותה חזק והיא כל השיחה שיקרה והסתירה דברים , עם כל השלוש שנים שעברו היא אותה שרלוט הישנה למרות השינוי החיצוני וזיהיתי שהיא משקרת ולחוצה , אחרי זה היא מלמלה כמה דברים על מישהי בשם בלה ושהיא מאחרת . ״ היא הסבירה לי ״לא האמנתי לה ועקבנו אחרייה. ראינו אותה נכנסת לגן ילדים ויוצאת משם עם ילדה קטנה , עיניים גדולות וירוקות ושפתיים כמו שלך אפילו גומות יש לה , הסקנו מסקנות ובאנו לכאן בכדי לברר אותן ואתה השלמת לנו את התמונה ״ היא נאנחה שסיימה את דבריה והביטה בי ״ומה נייל עושה אצלה ? מאיפה הוא בכלל יודע איפה היא גרה ?״ התקשתי עדיין להבין כמה דברים ״הוא יודע כי זה היה חלק מהמעקב והוא רוצה לראות אם הכל נכון ולבקש ממנה כמה הסברים ״ .
״את מוכנה לגלות לי איפה הבית שלה ?״ שאלתי אותה משחק עם ידיי רציתי להיות בטוח שזה הבית שראיתי אתמול יכול להיות שהוא וויל הזה פשוט הביא לה מפתח ״לא הארי , שנינו יודעים שזה לא טוב לא לך ולא לשרלוט ובטח שלא לילדה ״ קת׳רין נאנחה והתרגזתי טיפה ״למה לא טוב לילדה ?! אני אבא שלה ! ״ הרמתי טיפה את הקול ״אז מה ?! אז אתה אבא שלה , מצויין ! אתה לא מבין שאחרי שלוש שנים שהיא התרגלה למציאות שיש לה רק אמא פתאום אבא שלא רצה שהיא תיוולד בכלל יצוץ בדלת הבית ויגיד לה אני אבא שלך ?! אתה רוצה לעשות לה עוול ?! ״ שתקתי , לא הוספתי עוד מילה , היא צודקת , אחרי כל זה פתאום להגיד לה שאני אבא שלה , זה לא טוב בכלל .
״אתם לא יודעים למה לא רציתי את ההריון הזה !! אתם לא יודעים פאקינג כלום אז כולכם יכולים פאקינג להזדיין מצידי תעזבו אותי בשקט ותשאירו את האף שלכם מחוץ לעניינים שלא קשורים אליכם ! ״ צרחתי יוקרתי בעצבים מהספה לוקח את המפתח של האוטו שלי וטורק ברעשניות את הדלת , הם לא יודעים כלום , הם לא יודעים את הסיבה . הם לא יודעים .

נקודת מבט של שרלוט :

״רגע !!״ צעקתי לנוכח הדפיקות בדלת ״בואי בל ״ הרמתי את בלה על ידי והתקדמנו אל עבר הדלת . ״שלו…ם״ נעצרתי שהבחנתי באדם שעמד בדלת , נייל . מה לעזאזל ?!?
״אממ היי ?.. ״ לא הייתי בטוחה אם שאלתי אותו או בירכתי אותו לשלום . עשיתי לו כמה מבטים ופרצופים לא מבינים וכועסים מאחורי הילדה כדי שלא תיראה והוא העלה חיוך קטן .
בלה ירדה מידיי והתחבאה מאחורי הרגל שלי מחבקת אותה , היא הייתה ביישנית מאוד .״היי בלה ״ נייל בירך את בלה לשלום והיא רק המשיכה להתחבא , רגע איך הוא יודע שקוראים לה בלה !? איל הוא יודע איפה אני גרה ?! מה לעזאזל הולך פה ?! .
״אתה תישאר כאן אני תכף חוזרת ״ הצבעתי בסמכותיות יצר על נייל שנעמד דום במקומו והרמתי את בלה על ידי לוקחת אותה לסבתא שלה .
״מה לעזאזל נייל ?! איך הגעת לפה ?! איך לעזאזל אתה יודע את שמה של..של בלה ?! ״ התעצבנתי עליו שחזרתי בלי הילדה הביתה . ״עקבנו אחרייך ״ הוא נאנח . פאק מה ?! מתי הם עקבו אחריי , מי זה ׳אנחנו ׳ ? אוי אלוהים בבקשה שזה לא קורה , רק לא זה . העבר שלי חוזר ."באיזה פאקינג זכות עקבתם אחרי ?! מי זה אנחנו ?! לעזאזל נייל ! ״ צעקתי ונתתי מכה בשיש בחוזקה מתיישבת על הכיסא וראשי בין ידי ״תירגעי שר אל תגיבי ככה אנחנו רק דאגנו לך , ואנחנו זה אני וקת׳רין לבד ״ הוא ענה והרתיח את דמי יותר ״דאגתם ?! דאגתם ?! מה אני בת חמש ?! אני יכולה לדאוג לעצמי מספיק טוב ולא צריכה שאנשים יעקבו אחריי !! אלוהים ״ צעקתי שוב ״אני מצטער שרלוט אני התגעגעתי אלייך כלכך ולא יכולתי לסבול את החוסר ידיעה הזה שמה קרה לך בשלוש השנים האחרונות ״ הוא דיבר בשקט והבנתי שהגזמתי טיפה ״זה בסדר ניילר פשוט שאחרי הכל , אחרי השלוש שנים האלו שהצלחתי לשכוח ולהתגבר על העבר שלי הוא פתאום חוזר בבום !״ דמעות שקטות ברחו מעיניי ״לפני יומיים הארי היום אתם מה יהיה מחר ?! אני אפגוש את שאר החבורה ?! למה זה חוזר ? עד שהצלחתי ..לבנות חיים מעבר לכל זה …הכל חוזר ״ נאנחתי נותנת לדמעות לרדת מטביעה את ראשי בחזה של נייל מרטיבה את חולצתו הלבנה לגמרי . ״ששש , אני מבין .זה לברוח מהכל ופתאום זה חוזר בבת אחת אחרי שהתגברת על זה כבר , זה קרה לי שר, אני מבין אותך ״ הוא ניחם אותי וליטף את ראשי .״בואי נתקדם לספה ״ הוא ליווה אותי לספה והתיישב בזמן שאני נשכבתי וראשי על ברכיו ״ספרי לי עכשיו , מתי ראית את הארי ?״ הוא שליטף את שיערי ושאל אותי ״לפני יומיים ״ משכתי באפי ״הייתי בדרכי להוציא את בלה מהחוג ושם פגשתי אותו מרים ילדה אחרת ושם הרגשתי שהכל מתחיל להיסדק ״ קולי היה די צרוד ״וזה לא הכל״ המשכתי ״שיצאתי למסיבה עם חברה ושתי ידידים ראיתי אותו שם , הוא ניסה לדבר איתי ובכל פעם עשיתי באלגן וצעקתי , סירבתי לדבר איתו ״ ניגבתי את פניי מנסה לדבר בקולי הרגיל ״שרלוט , אני צריך שתעני לי על שאלה אחת ״ הוא דיבר והנהנתי בראשי בהסכמה ״בלה , היא של הארי ? ״ עיניי נפערו והתרוממתי ממנו לישיבה ״מ..מה ? ״ גימגמתי בשקט , איך הוא יודע ״שמעת אותי שר , את מכירה אותי , אותו ניילר של פעם ועכשיו , היא ממנו נכון ?״ הוא המשיך , טוב זה לא משנה איך אבל הוא עלה על זה , אני לא יכולה להמשיך להעמיד פנים , זה נייל.
״כן ״ השפלתי את ראשי נאנחת .
״ומה קרה ? למה עזבת שרלוט ?״ הוא שאל אותי והחלטתי שאם מספרים אז מספרים הכל . ״היה לנו ריב , מיד אחרי ששכבנו החלטתי שאין רגע מתאים יותר מאשר לספר לו את זה וככה עשיתי ״
התחלתי להסביר לו נאנחת לוקחת נשימה עמוקה כי זה הולך היות קשה בשבילי להיזכר בזה שוב ומההתחלה .

פלאשבאק לפני שלוש שנים יום העזיבה :

״הארי ? ״ שאלתי שהוא כרך את ידו סביב מותניי ״הממ ?״ הוא הימהם ״מה אתה חושב על ילדים ? אני מתכוונת על תינוקות אתה יודע ״ סובבתי את פניי אליו נתקלת בהבעה מופתעת על פניו ״אממ אני אוהב ילדים , אני חושב ״ הוא לא הבין למה שאלתי את זה .
החלטתי שדי להסתיר ממנו ואני אף פעם לא אמצא את הרגע המתאים להגיד לו אז עדיף להגיד לו עכשיו .
״טוב אם כך אז יש לי משהו לספר לך ״ חייכתי מתיישבת על המיטה בישיבה מזרחית שחולצתו של הארי עטופה סביב גופי .
״ומה זה ?״ הוא שאל בחיוך ״הארי… אני ..אני אממ .. אני בהריון ״

סוף פלאשבאק

(כל פלאשבאק זה מה שהיא מסבירה לנייל – הערת הכותבת )

״אוקי , ומה השתבש מאז כי עד פה הכל נשמע בסדר ״ הוא הביט בי ״יש עוד הרבה ״ נאנחתי והמשכתי להיזכר בפרטי פרטים .

פלאשבאק :

הוא היה מבועת . כאילו אמרתי לו שנשארו לו עוד כמה ימים לחיות . הוא נכנס להלם מוחלט ״מה קרה האז ?״ שמתי את ידי על הלחי שלו אך היא ירדה משם בגסות על ידי היד שלו .
הבעה מופתעת עלתה על פניי ונעלבת ביחד ביחד איתה ״מה קורה הארי ?״ קמתי מהמיטה לובשת את החזייה שלי והתחתון עליי ומחזירה את החולצה של הארי .
״את…את..בה..בהריון ?״ הוא לא הביט בי תופס בראשו עדיין המום ״כן הארי ״ נאנחתי מחזיקה את בטני , לא חשבתי שהוא יקבל את זה בצורה כזאת .
״איך ?! איך לעזאזל את בהריון !? תמיד השתמשנו באמצעי הגנה !!! פאק !״ הוא צרח בקולי קולות בועט וחובט בכל דבר אפשרי שנקרה בדרכו , הוא היה עצבני בצורה שבחיים לא ראיתי , שהפחידה אותי ״אני לא מבינה למה אתה מגיב ככ..״ נקטעתי על ידיי עוד אחת מהצרחות שלו ״מה את לא מבינה ?! מה יש לא להבין ?! אני לא יכול לגדל ילד עכשיו למען השם שרלוט !״

סוף פלאשבאק

״פאק ה ..״ עצרתי אותו לפני שהוא הספיק ״בבקשה נייל , זה מספיק קשה לי והכינויים היפים שלך לא בדיוק עוזרים אז בבקשה ״ מילמלתי לוקחת נשימה עמוקה , ״אז איפה הייתי ?״ נזכרתי ואז מצאתי ״אה כן ״ התחלתי שוב .

פלאשבאק :

הדמעות בעיני המשיכו לרדת ״שש שרלוט די הכל יהיה טוב ״ הוא התקרב אליי וחיבק אותי גורם לליבו לקפוץ ״מה זאת אומרת?״ שאלתי מבעד לדמעות בקול רועד ״הכל יהיה בסדר , את תעשי הפלה ונע..״ הוא נקטע באכזריות על ידי הצרחה של ״סליחה ?!״ הוא רוצה שאני יפיל ?! אני לא מאמינה ! לבחור הזה ״שרלוט תעשי לי טובה , את בת 20 לא מבינה מהחיים שלה אני בן 21 והקריירה שלי בשיא שלה אני מתפתח ומצליח וילד יהרוס את כל זה את לא מבינה !? אני לא כשר לגדל ילד עכשיו למען השם איך יכולת לחשוב על זה בכלל ?! ״

סוף פלאשבאק :

דמעות קטנות עלו בעיניי והדיבור נעשה קשה , ״חכי אני אביא לך מים ״ נייל קם ורץ למטבח . ״תודה ״ משכתי באפי מודה לו ושותה את המים .

פלאשבאק :

״שרלוט אני לא מתכוון לגדל עכשיו ילד ״ הוא פתאום זרק לחלל האוויר את האמירה הזאת והביט בי ״ למה אתה מתכוון ?״ לא הבנתי מה הכוונה שלו הרי אני לא מתכוונת להפיל וזה ברור ״ או שאת מפילה את העובר הזה או ש..״ הוא מציב לי אולטימטום ?!
״או שמה ?״ גימגמתי חלושות בקול צרוד ״או שגמרנו ״

סוף פלאשבאק .

״ומכאן אתה יכול להבין כבר מה עשיתי ״ עצמתי אץ עיניי נשענת עם ידי על הספה משעינה את ראשי על היד ״אני לא מאמין שהוא יצא כלכך ..כלכך שמוק ״
״שרלוט זה לא הארי שאנחנו מכירים , זה לא הוא אני מסרב להאמין לכך שהוא זרק איתך בלי רחמים הייתה סיבה אחרת ״ נייל השיב ״אני לא מכירה אותו , לא עוד״ פתחתי את עיניי מבהירה לו ״לא יכול להיות ״ הוט המשיך למלמל ״אבל זה מה שקרה !״ אמרתי בעצבים לוקחת את הכוס ומתקדמת למטבח ״שרלוט זה הארי שלנו , הארי שלך הוא לא יעשה דבר כזה אלה אם משהו אחר עומד מאחורי זה ״ הוא אמר והעלה בי טיפה עצבים ״קודם כל הוא לא שלי ואל תגיד את זה ״ התעצבנתי, הוא ניסה לטפח בי תקוות , לא בכוונה אבל זה הרגיש ככה ״זה לא משנה מה הייתה הסיבה , הוא עשה את זה וזהו ״ עברתי את נייל לכיוון של הסלון והוא הלך אחריי ״אני יודע שהוא יצא שמוק ודוחה בכל המובנים ואפילו בן זונה אבל חשבת אם יש משהו מעבר לזה ?״ הוא בא אחריי שהדלקתי את הטלוויזיה ״מה יכול להיות מאחורי זה הא ?! מה פאקינג יכול להיות שהוא יזרוק אות בהריון נייל תעשה לי טובה אם באת לגונן עליו אתה מוזמן ללכת , הארי סטיילס הוא מישהו שלא קיים בשבילי אין מישהו כזה , אתה מוכן לעזאזל לקבל את זה ולא לנסות לשכנע אותי ?!״ התעצבנתי ושמעתי אותו נאנח ״אבל תחשבי ש״ הוא המשיך לדבר ואני התרכזתי בטלוויזיה מגבירה את הוויל יום להכי גבוה בכדי לא לשמוע אותו ״שרלוט !!!!״ הוא צרח וכיבה את הטלוויזיה ״כן ?״ שאלתי נינוחה , ״אני לא אדבר יוצר על זה אבל מספיק עם הטלוויזיה בוגרת שכמוך ״ הוא צחק גורם לי לחייך ״תביאי את בלה אני רוצה להכיר אותה !!! ״ הוא אמר בקול ילדותי ודחף אותי לדלת החצר שבא יצאתי פעם שעברה בכדי לשים את בלה אצל אמא שלי ״טוב טוב !!״ ציחקקתי ונייל יצא איתי לחצר מלווה אותי ״וואו הסתדרת הא ? בריכה , גינה גדולה ממש מפואר ״ הוא גיכח ונתתי לו מכה בחזה ״תפסיק לצחוק עליי ״ דחפת אותו על הספסל ונכנסתי לבית של אמא .
״בל תכירי זה נייל ״ הורדתי את בלה מידי ונייל יושב על הריצפה במטרה להיות בגובה שלה ״דוד נייל ״ הוא תיקן אותי גורם לי לפתוח עיניים , מה דוד נייל ?! לעזאזל שלא יסבך את בלה , אני לא סיפרתי לה מעולם על הארי , בכל פעם שהיא שאלה התחמקתי בצורה כזו או אחרת ומאיפה הוא דוד שלה עכשיו . הוא הבין את המבט שלי ועשה לי מבט של הדבר על זה אחר כך ״איך קוראים לך מותק ?״ הוא התקרב אלייה עם חיוך גורם לה לחייך חיוך מתוק וקטן חושף שתי גומות ״איזבלה ״ היא ענתה בשקט עדיין מחייכת ״איזה שם יפה ״ הוא הרים רוצה על הידיים מסובב אותה גבוהה באוויר גורם לה לצחקק ״בואי הבאתי לך משהו ״ הוא הרים אותה על הידיים רץ איתה לאוטו שלו מוציא ממנה את צחוקה המתגלגל גורם לי לחייך למראה הזה .
אולי זה לא רע שהיא תכיר אותם , את כל החבורה מהעבר שלי , מלבד הארי כמובן , אותו אני לא אתן לה להכיר .


תגובות (16)

תמשיכי עכשיו אני מתה לדעת מה הסיבה של הארי

10/09/2013 08:10

למה שלא תצליחי?!?!
לאלאלאלאלא
הם צריכים לחזור!!!
וברור שיש להארי משהו מאחורי זה!
הוא לא יעזוב אותה סתם ככה!!

10/09/2013 08:12

נוני לוב צודקת בבקשה מתחנננת תמשיכי תמשיכי תמשיכי תראי עוד רגע יהיו לך 20 תגובות של תמשיכי ואז יהיה לך סיבה להמשיך

10/09/2013 08:15

אומיגאד אני פשוט מתה על הסיפור הזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי עכשיו :)

10/09/2013 08:49

אין בעיה מושלםםם תמשיכייי

10/09/2013 08:52

אעאעאעעא אני לא מאמינה ששוב פספסתי פרק!! חח יואו אני כל כך עמוסה אין לי יותר חיים חחחחחחחחח

ועכשיו להתחרפנות- אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא!!
הם גילו!! הם פאקינג גילו!!!!! יואו מזה סיקרנת אותי! מה הייתה הסיבה של הארי? אם הייתה כזו בכלל… אבל הוא בעצמו גם אמר שהם לא יודעים את האמת.. יואוו…
אני במתח!!!
והקטע של הפלאשבקים היה כזה יפה!! איך שהיא מספרת לו דרכם את הסיפור.. קטע ורעיון ממש ממש יפים!!! ממש אהבתי!! :)))

מחכה להמשך!!!
נ.ב. שלחתי לך מייל :)

10/09/2013 08:53

מתח? אני לא אמרתי כלום בפרק הקודם(; חחחח סתם

תמשששיייכייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/09/2013 09:23

תמשיכי!!!!!!!!!
איזה מושלם עכשיו כולם יכירו את בלה!!!!!
תמשיכי דחוף!!!!

10/09/2013 10:18

כל הזמן נגיד שאנחנו במתח ואז תעלי כל יום אני מתה על הסיפור ועליך פשוט מושלם שלמות "אני במתח‏" סתם אני באמת במתחחחחחח תמשיכי מהרררר אי לאב יו

10/09/2013 12:07

כל הזמן נגיד שאנחנו במתח ואז תעלי כל יום אני מתה על הסיפור ועליך פשוט מושלם שלמות "אני במתח‏" סתם אני באמת במתחחחחחח תמשיכי מהרררר אי לאב יו

10/09/2013 12:07

וואו מושלם :) תמשיכי

10/09/2013 14:45

תמשיכיייי עכשיווווווווו

10/09/2013 22:13

תתתקקקשייביייייי אני עומדתתת לבכככווותתת פפהההה ממתח וריגושש ולאא יודעעעעתת מההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אתתתת כוווווווווווווווווובתתתתתתבתתתתתתתתתת מוווושששללםםםםםם חייררפפפננננתת אותתייייי כברררר עם הכתיבה שלךךך!!!!!
אני לא מאמייינננהההה שהםםםם גיייילללווווווו הם פאאאקייננננגגג גייללוווווו!!!!!!!!!!!!
וננייייייייילללררררר איזה חמוווווודד הוא עםםם בלללללההההההה יייאאאאואאווווווווו!!!
אנייייי מתחרפננת פפהה לא זה לא אפשריי איך שאת כותבת זה פשוט לא!
את כל הזמן מצליחה לרתקק אותי למסךך כל פעם מחדששש!!!
את לא מביינהה איך אני מתבאסתת שנגממררר פרקקק!!!!!!
את לא יכוווווללהה להשאירררר אותתיייי כל כך סקרנית למה שיקררההה!!!!
יש לי כל כך הרבה שאלות אבל אני לא יחפוורר:))
תממשייכייייייי דחחחחווווףףףף!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

11/09/2013 14:54

תמשיכי!!!!!!!!!!!

11/09/2013 15:07

אמג קראתי את שני הסיפורים שלך בפחות משבועיים!!!! זה כזה מושלם!! את כותבת מושלם!! מחכה להמשךךךך!!

13/09/2013 06:53

מתי את ממשיכה??? אני מחכה נצח לעוד פרק!!

15/09/2013 06:38
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך