מור סטיילס
טם טם טם טם טםםםםםםםםם !!!
בקשר לתיאור של הבגדים , בריקוד חיי בעונה הראשונה באחת הפרקים בין האחרונים נתתי לכן קישור לתלבושת , תיכנסו לזה , לפרופיל ושם יש את כל התלבושות של שרלוט אם אתן רוצות להמחשה , פשוט אנ מהפלאפון ואין לי דרך לשים לכן קישור (:

אז מה אתן אומרות על הפרק ???
אוהבת אתכן !!! ❤

ריקוד חיי עונה 2 פרק 6

מור סטיילס 15/09/2013 3624 צפיות 20 תגובות
טם טם טם טם טםםםםםםםםם !!!
בקשר לתיאור של הבגדים , בריקוד חיי בעונה הראשונה באחת הפרקים בין האחרונים נתתי לכן קישור לתלבושת , תיכנסו לזה , לפרופיל ושם יש את כל התלבושות של שרלוט אם אתן רוצות להמחשה , פשוט אנ מהפלאפון ואין לי דרך לשים לכן קישור (:

אז מה אתן אומרות על הפרק ???
אוהבת אתכן !!! ❤

נקודת מבט של שרלוט :

״דוד נייל !!!״ בלה צעקה ורדפה אחרי נייל בזמן שהיא צוחקת . ״טוב ילדים , זמן להתקלח בל ״ הדגשתי את הילדים והבטתי בנייל שגילגל עיניים והוציא לי לשון ״אפשר להתקלח עם דוד נייל ?״ בלה שילבה ידיים מאחוריה ידייה מהנהנת את גופה לימין ולשמאל מביטה בי בחיוך , פתחתי את עיניי והרמתי גבות ״את רוצה שדוד נייל יקלח אותך ?״ שאלתי משלבת את ידיי ״כן !!! ״ היא רצה וחיבקה אותו והוא הרים אותה ״כן !!״ נייל אמר ועלה למעלה לקלח אותה ״וואו באיזה קלות היא וויתרה עליי ״ מצאתי את עצמי מדברת לקירות מתיישבת על הספה ״טוב קצת זמן לעצמי ״ נאנחתי והדלקתי את הטלוויזיה .
״טוב , אין דברים כמוה ״ נייל ירד במדרגות אחרי שעה בערך . ״היא נרדמה ״ הוא אמר ובא לשבת לידי ״איזה ילדה היא , היא כזאת חכמה ומתוקה ואמא היא כאילו שתי טיפות מים הארי , כמובן שגם ממך יש לה אבל זה פשוט מד..״ הוא נעצר שהבחין במבט שלי בו ״סליחה אני פשוט ..״ שוב קטעתי אותו ״זה בסדר״ הרמתי את הכוס מהשולחן והתקדמתי אל המטבח ״את רוצה להגיד לי שאת לא תתני להארי להכיר אותה ? את רצינית שרלוט זה א..״ הפעם נייל נקטע אבל לא בגללי ״מי זה הארי אמא ? ״ זה היה קולה של בלה ועינייה נפערו בתדהמה ״הארי זה הכלב של נייל ובגלל שאת מפחדת מכלבים אז הוא שאל אם אני לא אתן לך לראות אותו בלה , מה את עושה ערה ? ״ הרמתי אותה והיא שיפשפה את עינייה ״היה לי חלום רע ״ היא פיהקה ונשכבה על כתפי ״בואי נעלה לישון גם נייל הולך עכשיו ״ נתתי לו מבט עצבני מאוד וליוויתי אותו לדלת ״אבל ..״ הוא נקטע על ידי שוב ״תלך נייל , עשית מספיק בעיות ״ הוצאתי אותו מחוץ לדלת סוגרת אותה עולה לישון עם בלה לידי .

יום למחרת :

שמתי את בלה בבית וחזרתי להתארגן , היום יש לי את הפגישה עם המפיק של תוכנית הטלוויזיה , אני מתרגשת מאוד אבל גם לחוצה .
נכנסתי הביתה נועלת ועולה לחדרי במהירות . בדקתי בשעון , יש לי עוד 4 שעות והבית פשוט באלגן .החלטתי לסדר את הבית , ירדתי למטה מתחילה לארגן ולסדר את הבית .

נקודת מבט של קת׳רין :

הבנים הולכים היום לאנשהו , משהו שסיימון אירגן להם (סיימון קאוול , הוא בסיפור המנהל שלהם תחפשו עליו בגוגל אם אתן לא מכירות אותו- הערת הכותבת )
היה לי משעמם בבית ואתמול די הכרתי מחדש את החברה הכי טובה שלי שהייתה זאת אומרת , אז החלטתי ללכת אלייה . לקחתי את המפתחות ויצאתי מהבית לכיוונה .

***
״מי ?!״ נשמעה צעקה מבפנים , ״קת׳רין !!״ צעקתי חזרה והדלת נפתחה ״קת׳רין״ שרלוט חיבקה אותי , היא הייתה ניראת לחוצה . ״מה קרה שר ?״ שאלתי שהבחנתי בהבעת פנייה ״בואי כנסי ״ היא החוותה עם ידה לבפנים ונכנסתי ״ יש לי היום פגישת עבודה ואני לחוצה , ואת האמת אין מישהו יותר טוב ממך כרגע להרגיע אותי ״ היא חיבקה אות ומשכה אותי לחדרה . ״אוקי אוקי את מוכנה להסביר לי איזה פגישת עבודה ?״ ציחקקתי בזמן שהיא מושכת אותי במדרגות ״טוב אבל את חייבת להישבע שזה לא יוצא ממך , כי נייל חבר טוב של לואי זאין וליאם , וכולם חברים טובים של הארי ואסור שזה יגיע אליו אסור שהוא ידע עליי כלום ״היא הזהירה אותי עם האצבע שלה והנחתי את ידי על ליבי ואמרתי נשבעת ״טוב , לפני כמה ימים התקשרו אליי אל העבודה ואמרו לי שמחפשים כוראוגרפית , מורה לריקוד ״ היא התחילה ״רגע רגע איפה את עובדת עכשיו ?״ היא נאנחה ״בחברה שריאן הקים אבל עזבי את זה , הקטע הוא שזה להיות מורה לריקוד בתוכנית אקס פקטור , כמובן שלא יצלמו אותי אבל הבנת בעיקרון ? ״ היא אמרה לבסוף . רגע אחד. ״לא הסכמתי לחלוטין והיום אני הולכת לראות במה מדובר כאילו ואני צריכה עזרההה !״ היא צעקה ופנתה לארון שלה . שיט . אני לא יכולה לספר לה שתצפה לה הפתעה שם , הפתעה שיכולה להיות לא נעימה במיוחד .

נקודת מבט של שרלוט :

הייתי בדרכי כבר אל האולפנים , הייתי מוכנה ומרוצה מההחלטה שלי בלבוש . החלטתי שקודם כל זאת פגישה אז לא הכי מכובד להתלבש כמו לחזרה , לבשתי טישרט שחורה וסקיני גבוהה עם קצת קרעים , נעלי מגף שחורות עם ניטים בעקב , משקפי שמש ותיק . הגעתי אל האולפן ויכולתי לראות מהומה סביבו , המון בנות בגיל העשרה צועקות , בטח איך לא זה האקס פקטור . נכנסתי אל תוך המתחם הענק ומאבטח גדול עצר אותי ״אישור כניסה ״ הוא אמר בקול קר ונוקשה ״באתי לראיון עבודה ואין לי אישור השיחה נעשתה דרך הפלא..״ נקטעתי על ידיו ״כן כן שמעתי תירוצים מוצלחים יותר גברת צעירה זוזי אחורה ״ הוא דיבר ודחף אותי ״סליחה ?! מי אתה שתדבר אליי ככה חוצפן !״ התעצבנתי ויצאתי משם , חיפשתי את מספרו של מייק בפלאפון ומצאתי אותו , עכשיו ניראה את המאבטח המתחכם הזה ״היי מייק , זאת שרלוט סטיוארט אני כאן בחוץ והמאבטח לא נותן לי להיכנס תוכל לסדר את זה ?״
״מעולה אני אחכה שם ״
ניתקתי את השיחה וחיוך מרוצה על פניי מתחילה להתקדם לעבר המאבטח הזה שוב .
״עוד פעם את ? תקשיבי הייתי ברור בדברים שלי ועכשיו ..״ קולו של מייק שציווה להכניס אותי קטע את המאבטח , התאפקתי לשמור על נימוסים ולא לעשות לו אצבע משולשת , חייכתי חיוך שחצני ועברתי אותו בקלילות נכנסת עם מייק אל תוך האולם . ״נעים להכיר , שרלוט ״ הושטתי יד לעברו של מייק ״העונג כולו שלי ״ הוא חייך ולחץ את ידי בחזרה , ״שנתחיל בסיור ?״ הוא שאל והנהנתי ״אוקי אז ככה ״הוא התקדם ואני לצידו , ״טוב זה בעיקרון האולם , כמו שאת רואה הכיסאות לאלו שרואים את התוכנית בלייב , והנה הבמה הגדולה ״ הוא חייך מצביע מידי פעם על הדברים שהוא מדבר עליהם ״ועכשיו נלך לאחורי הקלעים ״ חייכתי אליו בחזרה והמשכנו ללכת . ״העבודה היא כזאת , התוכנית הולכת להימשך לפחות ארבעה חודשים בטלוויזיה , לפנייה יש חזרות והמון דברים שלוקחים יותר זמן ואם תתקבלי לעבודה ותהי טובה זה יהיה תפקיד ששמור לך , העבודה שלך פה תהיה בערך חצי שנה עד שמונה חודשים תלוי בכמה דברים ״ הוא הסביר והנהנתי ״ומה הדברים האלו ?״ שאלתי אותו ״לא חיוניים כרגע פרטים שוליים כמו תקלות בשידורים או כאלו ״ הוא אמר והגענו למסדרון רחב וארוך ״התשלום הוא טוב , מאוד טוב , כ- 1,000 ליש״ט לשבוע שזה אומר 4,000 ליש״ט לחודש ״ שמעתי את זה וחיוך די גדול עלה על פניי , זה המון כסף , ״טוב , והנה הסטודיו ״ הוא חייך ופתח שתי דלתות עץ ענקיות ״וואו ״ פרעתי את עיניי ואת פי נכנסת אל תוך הסטודיו הענקי הזה , הוא היה עצום . קיר מראות ענק וגבוהה כיסה את הכל כל הצד השמאלי של הסטודיו , נעלי העקב שלי הרעישו על הפרקט בצבע עץ בהיר , המחשבה של לרקוד בסטודיו כזה גרמה לצמרמורת לעבור בעמוד שדרתי . ״די גדול הא ?״ הוא שילב את ידיו וחייך ״ענק״ חייכתי והבטתי בו עדיין מוכת תדהמה . ״בואי עוד לא סיימנו ״ הוא חייך והתקדם ליציאה מהסטודיו ואני אחריו .
״ואלו המגורים ״ הוא אמר שנעמדנו מול וילה ענקית ״או אני אהיה חייבת לגור כאן ? ״ שאלתי משלבת את ידי ״לא כמובן שלא זה רק בונוס ״ הוא הביט בי די בשאלה כי לסרב לזה זה די מוזר ״יש לי ילדה בבית ואני לא אוכל לנטוש אותה ״ חייכתי חצי חיוך והוא ניראה די בשוק אבל הוא התעלם מזה והמשיך ״אוקי..אז מה את אומרת בכללי ?״ חיוך חצה את פניו והוא הביט בי ״אני אומרת שכן !״ חייכתי מניפה את ידי ״אוקי זה מצויין , יש לנו על כמה דברים לחתום וזהו בואי ״ הוא מחא כפיים והתקדם במסדרון ואני אחריו . זה נשמע לי די טוב , למעשה אפילו מצויין , מקום טוב , תנאים טובים שכר טוב מה יכול להשתפר עוד ?
״ אוקי תחתמי רק כאן וכאן ״ הוא אמר שהגענו למשרד שלו והוצאנו כמה דפים , קראתי בריפרוף את הדפים וחתמתי עליהם מגישה לו אותם , ״אוקי עכשיו זה רשמי ברוכה הבאה לצוות האקס פקטור״ הוא קם מכיסאו והושיט את ידו לכיווני ״תודה רבה אני אשמח לעבוד איתך ״ לחצתי את ידו בחזרה שקמתי והתחלתי להתקדם אל כיוון הדלת , ״אז ניראה מחרתיים ?״ בוא שאל והסתובבתי אליו מהנהנת ״נתראה ״ חייכתי אליו ויצאתי מהחדר . ״הרגשה כלכך טובה לחזור לכאן לא חבר׳ה ?״ שמעתי קול גברי ומוכר מאחורי , הסתובבתי וליבי צנח לתחתוניי ״שרלוט ? מה את עושה פה ? ״ נייל רץ לחבק אותי ולא יכולתי לזוז , הפעם הם היו חמישתם , זאין ליאם לואי נייל והארי , כולם ביחד , דווקא עכשיו . כאילו אלוהים מנסה להרוג אותי או שקוללתי כי זה לא הגיוני , פשוט לא .
״זאת לא שרלוט נייל אתה מדמיין ״ זאין התקרב ופיו נפער ״זאת ..זאת שרלוט ?״ גבותיו התעקמו בשאלה ״שרלוט !״ הוא רץ וחיבק אותי בחוזקה , זה קשה , זה קשה לי מידי , כולם ביחד .
לא יכולתי לזוז ונשימותי נעשו קצרות וקטועות , נשימתי הייתה קשה עליי ואחרי כמה שניות , ראיתי שחור .

***

״שקט היא מתעוררת ״
״שרלוט ?״
״שר ?״
הרגשתי כאב חד בצד שמאל של ראשי ומיד שלחתי לשם את ידי לעסות את המקום . ״מה זה ..״ לחשתי בשקט ממצמצת מספר פעמים בכדי להחזיר לעצמי את הראייה הנורמלית .״ איפה אני ?״ שאלתי בשקט בקושי שומעת את עצמי ״סוף סוף התעוררת שר ״ זה היה קולו של נייל שעזר לי להתיישב ״תודה ״ מילמלתי בשקט והוא התיישב לידי . מצמצתי שוב וזה הכה בי .
הייתי בפגישת עבודה עם מייק המפיק של תוכנית הטלוויזיה , חתמנו על חוזה ופתאום הם הופיעו , הוא הופיע .
״מה קרה ?״ שאלתי לא מעיזה להביט לאף אחד מהם מלבד נייל בעיניים , השאלה שלי הייתה מכוונת לנייל והם הבינו את זה ״התעלפת שר , את כאן כבר לפחות שעתיים מעולפת ״ הוא אמר וחשתי מבועתת ״כמה זמן !?!״ קמתי במהירות תופסת את התיק שלי וחטפתי סחרחורת איומה שגרמה לי לשבת שוב ״רעיון לא טוב ״ ליאם מילמל ושמעתי את זה . ״אבל אבל אני ..היא ״ התחלתי לגמגם ונייל הרגיע אותי ״אל תדאגי ריאן התקשר הוא הלך לקחת את בלה והם בדרך לפה ״ נייל אמר וחשתי הקלה , רגע מה ? ״מתי דיברת איתו ?איך ?״ עיסתי בעזרת ידיי את רקותיי ששאלתי אותו ״הוא התקשר אלייך , עניתי לו ועדכנתי אותו במצב , הוא אמר שבלה בוכה והיא רוצה לראות אותך אז הם באים לפה ״ הוא אמר וליבי נצבט , היא בוכה . ״אסור להם להגיע לפה ״ מילמלתי לעצמי בשקט אך כנראה שיותר מידי בקול רם ״למה ?״ לואי היה הראשון לשבור את השתיקה שנוצרה והרמתי את מבטי בפעם הראשונה אליהם והוא לא היה שם , הארי לא היה . ״סליחה ?״ לא כלכך ידעתי מה לענות לו אז החזרתי שאלה . ״שרלוט ״ הוא קם וניגש אליי מחבק אותי חזק , הופתעתי טיפה מהחיבוק לא ציפיתי להפגנת אהבה כזאת אחרי שלוש שנים . ״התגעגענו ״ ליאם וזאין קמו וחיבקו אותי גם ביחד עם לואי מוחצים אותי לגמרי . שמענו שהדלת נפתחה אך זה לא הפריע להם והם המשיכו בחיבוק המוחץ ״או , מצויין.. ״ היה מילמול קטן והדלת נסגרה בבום . ״התגעגעתי אליכם גם בנים אבל ..אין לי ..אוויר ״ אמרתי בדיבור קטוע והם צחקו ושיחררו אותי ״פאק , את השתנת את יודעת ?!״ זאין הביט בי נוכה הלם גורם לי לצחקק ״תסתובבי רגע ״ הוא לקח לי את היד וניסה לסובב אותי ״לא לא לא ״ מילמלתי עם חיוך והוא בכל זאת סובב אותי גורם לי ליפול לישיבה שוב ״איה ״ החזקתי את הראש וחיוכו של זאין נמחק ״אוי אני מצטער שרלוט ״ הוא התכופף והניח את ידו על ידי ״זה בסדר ״ ניסיתי לחייך חצי חיוך מבעד לכאב האיום שחשתי ״אמא !!!״ נשמעה צעקה בקול קטן ויפה וידעתי שזאת בלה ״הדלת נפתחה ושם הופיעו ריאן ועל ידיו בלה המשתוללת , היא רצתה לרדת אליי , שכחתי לרגע מהבנים שראיתי אותה מחייכת אליי והושטתי את ידי לעברה והיא ירדה מידיו של ריאן קופצת לידיי . הבנים היו המומים מלבד נייל שחייך ונופף לבלה . תפסתי אותה מחבקת חזק והיא ליטפה את פניי ״מה קרה אמא ?״ היא שאלה אותי ונשקה ללחי שלי ״לא קרה כלום בל , שמחת שדוד ריאן בא לקחת איתך מהגן ?״ שאלתי אותה מחייכת משחקת בשערה השטני ״כן וכולם חשבו שהוא אבא שלי ״ היא ציחקקה והמבטים של כולם בחדר כולל שלי הושפלו וציחקקתי רק בכדי לגרום לה להרגיש בנוח ולא לחשוד בשום דבר . ״דוד נייל !!״ היא קיפצה לידיו של נייל והוא הרים אותה מחבק חזק מנשק אותה ״מתי תבוא לשחק איתי שוב ?״ היא שאלה וחייכה את חיוכה המתוק ומבטי שלושת הבנים היו נעוצות בנייל כלא מבינות ״מתי שתירצי בלי ״ הוא נישק את הלחי שלה והיא חיבקה אותו ועדיין שהיא על ידיו היא הסתובבה אל הבנים ״אמא מי אלו ? הם חברים שלך ?״ קולה המתוק של בלה הידהד בקול החדר ונעמדתי מנסה לשלוט בסחרחורת שלי הושטתי את ידי על מנת לקחת אותה והדלת נפתחה בבת אחת , עיניי כולם נישאו אל הדלת , עינייה של בלה נצצו לעבר הדלת העיניים שלה , העיניים שלו , של הארי . שתיהם בהו אחד בשני ובלה קפצה לידיי בזמן שהארי עמד המום בדלת החדר .


תגובות (20)

פאק זה מושלם תמשיכי כמה שיותר מהר

15/09/2013 08:22

פרק מושלם!!! תמשיכי אני לא יכולה לחכות!!!!!

15/09/2013 08:22

פרק מושלם כמו כל הפרקים תמשיכי!!! היום עם איפשר

15/09/2013 08:24

פרק מדהים , הורס , מצוין אחד הפרקים להמשיך?

והמשךךך עכשיו אני לא יכולה להתאפק=)

15/09/2013 08:58

תתתמממממשששייייכיייי!!!

15/09/2013 09:03

תמשיכייייייייייייייי

15/09/2013 09:50

עאעטעאעטיא את מנסה להרוג אותי ?!
כיאילו מה זה המתח הזה ?!
תמשיכיייי:)

15/09/2013 10:26

תמשיכייי

15/09/2013 11:37

תמשיכי!

15/09/2013 12:05

וואו מושלם תמשיכייי

15/09/2013 12:37

אעאעאעאעאעאעא אומיייגד !!!!!!!!!!
מאיפה להתחיל!??!!?
"בלה שילבה את ידי מאחורי גופה מהנהנת מימין לשמאל" אמאאא אני מתהההההה יואווו אני מסוגלת לאנוס בנשיקות ילד שעושה את זה מולי!!! חחחחח

יואוו איזה חמוד זה שנייל קילח אותה!!! איזה חמדה היא יואו אני מאוהבת בבל!! חח
והארי!!! אומיייגד!!! אני במתח!!! איך את עוצרת פה!?!?
תמשיכיייייי!!!!!!!!!!
יואוו אני כבר רואה את עצמי מתפרפרת בפרק הבא! חח
אמרתי כבר שאני מתה עליך וכל הכתיבה שלך? כי אם לא אני אומרת עכשיו!!
אוהבת אותך המונים מוריי שלייי!!!!

נ.ב. המשכתי :)
נ.ב. 2 אני מתה עליך!

15/09/2013 12:41

הייתי ככה :O

15/09/2013 13:53

אומייגאאאאאדדדדד!!! פרק מושלם ומותח בטירוף ז תמשיכי מהרררררררררר

15/09/2013 15:55

*אז

15/09/2013 15:56

גאד זה מושלם!!!!!! הספקתי לקרוא את הסיפורים שלך בפחות משבועיים ואני מאוהבת בך ובכתיבה שלךךך!!!!!!! ותמשיכייייייי אני במתחחח דחווף נוו פליז תעשי שבלה תרוץ להארי ותגיד 'אבאאאא' ושרלוט תשאל אותה איך היא יודעת ובלה תגיש שהיא פגשה אותו והוא אמר לה ואז שרלוט תסתכל על הארי ותקלוט שהוא נבוך וישר תיפול בקסמיו והם יחיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה ^^

15/09/2013 17:24

אהה והם יגדלו אלפקה מנצנצת כחיית מחמד (במקום כלב…)

15/09/2013 17:26

אוומייגאד
זה מווושלם
לאא, זה יותר ממושלםם

16/09/2013 10:52

מורררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי ועכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קראתי את שני הסיפורים שלך ביום וחצי… הם פשוט מושלמים! את כותבת מדהים ויש לך רעיונות מדהימים ואת בכללי מדהימה!!!!! אני מרגישה כאילו אני מכירה אותך המון זמן. למרות שבחיים לא פגשתי אותך…
בקיצור- אני אוהבת אותך המון (אם יורשה לי להגיד) ופשוט… תמשיכי כבר!!!!!! זה יותר מדי מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/09/2013 13:13

בגלל הסיפור שלך בסוף יכניסו אותי לבית משוגעים!!
אני פשוט בשוק כולי רועדתת אני לא יודעת מה עובר עליי!!!
אלוהיים שילד קורא לאמא שלו אמא ככה אחרי שהוא ציפה לראות אותה הרבה זמןן השםםםם איזהה חמידווותת ועוד לתאר ילדה כזאת חמודה שדומה לפאקינג הארי סטיילס!!!
ועם הנדנודיםם מצד לצדד אוווווייייי אייזזהה חמיידווווותת יתתררררר!!!!!
והבנייםם ראוווו אוותהה את בלהההה הקטנטונתת וגם האאאררריייייי!!!!!
מה אאיייךך לעזאזל עצרת בקטע כזה מותתחח אייךךך תסביירייי לייי?!?! אסור לךך פשוט אסווררר אין הסכמה מצד אף אחד לעציררהה!!
אתת חייבבבתתתת לההממשייייךךך!!
אני לא יודעת מה יקרה לי עד שתמשיכיי אני מקווה שלא יכניסו אותי לבית משוגעים ואם כן שלפחות יהיה שם מחשבב!!!!
תממשייכיייי אוהבבתת! ♥♥♥♥♥

16/09/2013 15:19

ווואי אין מושלם אי אפשר להפסיק לקרוא את כזאת מוכשרת בכתיבה של ברמות שאי אפששר לתאר אפילו תמשייכיי דחוף ❤❤❤

17/09/2013 04:13
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך