ריקוד חיי עונה 2 פרק 9

מור סטיילס 25/09/2013 4607 צפיות 43 תגובות

בנות .
אני כלכך מצטערת שלא עלה פרק , אני כרגע בתקופה לא בדיוק טובה ודי מבאסת .
אז שוב אני מקווה שתבינו אותי …
ובקשר לשאלה של מיכל (:
הקטע שהיא אמרה שהיא סולחת היה בציניות . לא בדיוק כתבתי את זה בצורה הזאת וכנראה זה היה מבלבל . (מקווה שהבנת (: )

תודה לכולכן על התגובות ❤
_________________

לא סיפרתי לאף אחד על מה שקרה אתמול עם הארי בחדר שלי , סירבתי להודות שזה קרה בכלל , התביישתי .
״תהנו בנות !!״ חייכתי לקת׳רין ובלה ויצאתי מהבית של נייל וקת׳רין .
במשך השבוע נפגשתי המון עם קת׳רין כמעט כל יום ובינה לבין בלה היה חיבור מידי , היום לא היה לבלה גן ולי הייתה עבודה אז שמתי אותה אצל קת׳רין היום .

חניתי את האוטו בחנייה שמאחורי האולם ויצאתי מהאוטו , הבחנתי במכוניות של הבנים והנחתי שגם הם פה כבר . לא נלחצתי או משהו , אתמול שחזרתי הביתה עבדתי על עצמי , כעסתי על עצמי והיום אני חוזרת לעבודה בהרגשה שלא יקרה כלום , אני לא אתן לכלום לקרות .
אמרתי שלום לאנשי הצוות שנכנסתי אל תוך המתחם , וראיתי את ניילר ולואי יושבים על הכיסאות מול הבמה ״בוקר טוב ״ בירכתי אותם לשלום והם חייכו אליי ״בוקר טוב שרלוט ״ לואי חייך אליי ונייל היה ניראה טיפה מוזר ״ניילר הכל טוב ?״ שאלתי אותו והוא הנהן וחייך חצי חיוך . אוקיי ..
התקדמתי אל חדרי במסדרון ופתחתי אותו נכנסת אליו .
״מה לעזאזל ..? ״ פרעתי את עיניי בתדהמה , מה זה צריך להיות ?!
חדרי היה מוצף בורדים אדומים , בכל מקום היה אותם , זר ועוד זר ועוד זר .
פתק קטם היה מודבק על המראה , ניגשתי אליו ופתחתי אותו ,

׳אני מצטער , ואני לא אפסיק לנסות עד שתסלחי לי , הארי ❤ ׳

קימטתי בעצבים את הפתק ונאנחתי נשענת על השידה עוצמת את עיניי , הוא לא רציני נכון ?
שלא יפסיק , זה בעצם נחמד , אני אוכל להשפיל אותו באותה הרמה שהוא השפיל אותי .
הוצאתי את האייפון וצילמתי הכל כולל את הפתק ושלחתי לקת׳רין ״הוא רציני ?! איזה חוצפן אני בשוק !״ שלחתי לה לוקחת זר פרחים בידי ביחד עם הפתק תוחבת את האייפון לכיסי האחורי יוצאת מחדרי סוגרת את הדלת אחריי . חייכתי את החיוך הכי מוצלח שלי לאנשים שעברו לידי במסדרון וחלקם לא הבינו מה אני עושה עם זר ביד . הגעתי לחדר שנמצא בין האחרונים במסדרון , ׳הארי סטיילס , מדריך ׳ הגעתי לחדר שלו .
פתחתי חריץ קטן בדלת החדר והצצתי לבפנים . לא היה אף אחד במסדרון , בסופו כך שהייתי לבד שם . הצצתי בחריץ הקטן שפתחתי ושמעתי ציחקוק נשי . ״בואי קרו אנחנו צריכים לעבוד ״ זה היה קולו של הארי ״אני רוצה לעבוד איתך מאוד רוצה ״ הסתכלתי והיא משכה אותו אל הקיר מצמידה אותו ונשענת עליו ״אל תעשי לי את זה אני צריך להיות מקצועי ואת מקשה עליי אני עוד מעט לא יוכל לעצור ״ הוא ציחקק וסובב אותם כך שהוא נשען עלייה וגבה צמוד לקיר .
היא קירבה את פיה לפיו והם ממש ליטפו אחד את השנייה , ידו עלתה לפנייה ותפסה בלחייה , זה הציק לי , לעזאזל עם זה . למה זה מתיק לי זה לא אמור להציק לי . פתחתי את הדלת בבת אחת גורמת לשניהם להפנות את מבטם אליי ולהארי לשנות את הבעת פניו . זרקתי את הפרחים על הריצפה ואת הפתק אחרי זה מביטה לו עמוק בעיניים גורמת לו לעזוב את קרולינה ולעמוד מולי ,מבטו היה אשם ופרצופי היה נגעל . ״אתה יכול לדחוף את הפרחים האלה לאן שרק תירצה ״ אמרתי ויצאתי מהחדר טורקת את הדלת בחוזקה . אידיוט .
״אני לא אפסיק !!״ הוא צעק ועשיתי סימן של רק דיבורים ביד ממשיכה ללכת .

״מה עשית ?״ נייל שאל אותי שנכנסתי בדלת של חדרי ״מה אתה עושה פה ?״ שאלתי אותו אפילו לא מביטה בו , רתחתי מעצבים . לעזאזל איתו , איך בשניות הוא יכול להצית בי אש ולגרום לי לאבד עשתונות . ״רגע ידעת על הפרחים , בגלל זה היית ככה שאמרתי לכם שלום״ צימצתי את עיניי והבטתי בנייל ״אני אמרתי לו שזה רעיון גרוע ״ הוא אמר והתיישבתי לידו ״אני לא יודעת למה הוא אפילו מנסה נייל , אני לא אסלח לו ״ אמרתי ונייל הביט בי ״אני יודע שהוא יצא אידיוט גמור , וגם אני כועס עליו , מאוד . אבל תחשבי על זה שרלוט , זה הארי שאת מכירה ? שהכרת ? שהייתם שנה שלמה ביחד ? לדעתי משהו עומד מאחורי זה ״ הוא אמר . ״ולדעתי לא וגם אם כן , זה לא מעניין אותי ״ אמרתי וקמתי מהספה ״נייצר אני צריכה להתלבש יש לי חזרה עוד רבע שעה ואני צריכה להיות מוכנה ״ רמזתי לו לצאת והוא חייך וקם ״רגע אבל מה עשית ?״ הוא שאל אותי לגבי בפרחים . ״לקחתי זר ואת הפתק שהוא כתב והלכתי לחדר שלו וזרקתי את זה על הריצפה ״ אמרתי כאילו זה כלום ונייל היה מופתע ממני ״אה ואיך יכולתי לשכוח , בטעות הפרעתי לו לדפוק את החונכת שלו ״ אמרתי ונייל הרים גבה ״ את מקנאה ?״ הוא שאל וחיוך על פניו ״לא , ואתה הולך ״ אמרתי ודחפתי אותו לבחוץ סוגרת את הדלת . אני מקנאה ? לא לא לא . אני לא מקנאה .
די אני לא רוצה את הדרמות האלו , ממש לא , אני כבר גדולה , ולעזאזל אני אמא ואני צריכה להתנהג בהתאם , לא כמו בת 16 מה נסגר איתי ?!
אני ידעתי , ידעתי שהוא יבוא , שהם יבואו הכל ישתנה .
שכבתי על הספה וראשי התפוצץ ממחשבות . מחשבות כמו , אם נייל צודק ? זאת אומרת אם עומד משהו מאחורי ההתנהגות של הארי ? לא לא , שרלוט מספיק , גם אם כן וגם אם לא , שום דבר לא מצדיק את מה שהוא עשה וזהו .
הבטתי בשעון , יש לי עוד 20 דקות לשיעור הראשון , אני צריכה להתארגן . קמתי מהספה מורידה את נעליי העקב מניחה אותם בצד מתקדמת אל עבר התיק שלי , הוצאתי את הבגדים והנחתי לי אותם על השידה , איפה שאין פרחים למזלי , כל החדר היה מוצף בפרחים וזאת הייתה הבעיה אבל לא לזמן רב .
התחלתי לפתוח את כפתורי הג׳ינס שלי מורידה אותו לגמרי ומיד אחריו את החולצה . נשארתי עם הלבשה תחתונה בלבד , חדשה למען האמת , תחרה וורדה , אבל אני חושבת שלא יהיה לי נוח עם זה . ניגשתי לארון מחפשת אחר גוזיה טובה או משהו אחר אך לשווא . נאנחתי שהבנתי שאני אצטרך להעביר את השיעורים היום בזה אבל שיהיה , זה מה שיש . הסתובבתי בכדי ללבוש את הבגדים שלי שכללו מכנס טיטול וגופיית בטן ונשמעה טריקת דלת . ״אההההההה !!!״ צרחתי ומיד המכנס נפל מידי ״מה קר..?…וואו.״
פי נפער שהבנתי במי מדובר . ״מה לעזאזל אתה עושה פה תעוף לי מהחדר !! עכשיו !!״ צעקתי עליו שוכחת לרגע את העובדה שאני עומדת מולו בהלבשה תחתונה , וורודה , תחרה , מצויין שרלוט.
״צ׳ארלי , כבר שכחתי איך הגוף שלך ניראה , או שפשוט השתנת , גדלת במידה או שאני מדמיין ?״ הארי שאל בנינוחות מצביע על החזה שלי , הוא צוחק עליי נכון ?? מה הוא חושב לעצמו ? אני בהלם פשוט .
״אל . תיקרא . לי . צ׳ארלי !!!!״ צעקתי עליו שוב מכסה את גופי עם ידיי .
״בהחלט גדלת במידה ״ הוא המשיך וחיוך זחוח עלה על פניו , הוא ממשיך בזה . ״יש לך שתי שניות לעוף מפה לפני שאני צורחת הארי , עכשיו . ״ אמרתי בקול נוקשה וקר , כעסתי . ״את סקסית שאת כועסת ״ הוא שילב את ידו על החזה שלו וחייך . ״האאא… ״ התחלתי לצעוק והוא חסם את פי עם ידו הגדולה מחזיק אותי קרוב אליו ״שש אל תצעקי , שרלוט בבקשה , תסלחי לי אני לא מסוגל שאנחנו ככה בבקשה , מה אני צריך לעשות עוד ? אני יעשה הכל ״ הוא מילמל והעפתי אותו ממני ״ תעזוב אותי , אל תתקרב אלי יותר , זה יהיה מצויין ״ אמרתי נושפת בעצבים מביטה בו במבט שנאה לובשת עליי את המכנס ומיד לאחר מכן את החולצה ״אתה יודע ? אני באמת לא מבינה מאיפה כל האומץ והביטחון ״ מילמלתי ונעלתי את נעלי הספורט שלי במהירות . ״ אחרי כל מה שעשית , הדבר הכי דוחה שגבר יכול לעשות לבחורה ואתה עוד מתנהג ככה ? מדבר אליי ככה ? מה אתה חושב שאתה ? אני באמת לא יודעת איך יצאתי איתך פעם , הדבר היחיד בטוב שיצא לי מכל זה זאת בלה , שגם אלייה אתה לא תעז להתקרב כי זה כבר סיפור אחר , שיהיה לך בהצלחה לדפוק את החניכה שלך , זאת לא ניראלי תהיה בעיה בשבילך , ואם תסלח לי , יש לי שיעור להעביר ״ אמרתי זורקת עליו זר פרחים מכל המאות שהיו לי בחדר ויצאתי מהחדר בעצבים ״ אה , ותנקה את כל זה ״ נכנסתי רק להודיע לו שיוציא את הכל מהחדר שלי . התכוונתי לכל מילה שאמרתי . לכל אחת ואחת.

״בוקר טוב לכולם , אני שרלוט הכוראוגרפית שלכם , אנחנו השבוע הזה נתאמן על כמה קטעי ריקוד מסויימים למבחן שלכם שיערך בשבוע הבא .
לשיעורים שלי , חובה לבוא עם נעלי ספורט , או מכנס טיטול או טייץ וחולצה לטעמכם האישי , בלי לבזבז זמן תלכו להחליף עכשיו לבגדים שנוחים לכם ונתחיל את החזרה ״ דיברתי אל כולם בזמן שהם ישבו , הרגשתי סמכותית . כולם הלכו להתלבש ונשארתי לבחור את המוזיקה .
״בוא ניראה מה יש פה .. ״ מילמלתי לעצמי הולכת לרמקולים . נעמדתי עם גבי אל הסטודיו ופני אל המערכת מחפשת בין השירים .
מצאתי משהו שנשמע לי טוב ושמתי ברמקולים . ״מממ …נשמע טוב , אני יכולה לעבוד עם זה ״ מילמלתי ורשמתי לי ברשימה בראשי ׳להביא שירים׳ .
״אפשר להצטרף לשיעור ?״ שמעתי אץ קולו של ליאם והסתובבתי לראות אם אני צודקת , וכך זה היה ״ברור !!״ ציחקקתי וחיבקתי אותו ״וואו כבר שכחתי איך את ניראת בבגדים האלו ״ הוא גיחך וציחקקתי ״שכחתי את התקופה ההיא כבר ״ אמרתי בחיוך לגמרי משקרת , זאת הייתה התקופה שאני כנראה לא אשכח בחיי . ״אני קצת מתקשה לשכוח ״ הוא מילמל והשפיל את ראשו . ״קרה משהו לי ?״ שאלתי והתיישבתי לידו ״הדר , היא עזבה אותי , היא טסה לניו יורק , היא מורה לריקוד בבית ספר לאומניות שם והיא לא רוצה שנשמור ככה על הקשר , לדעתה זה לא יצליח ״ הוא אמר וחייך חצי חיוך ״מתי ?״ לא הצלחתי להבין מתי כל זה קרה, ״לפני שנה , ותיראו אותי , עדיין לא מתאושש ״ הוא חייך חצי חיוך ונאנח ״אבל אני לא מתכוון להישאר ככה המון זמן , זה נגמר , אני משתדל להכיר בנות אחרות את יודעת ״ הוא חייך והתלמידים החלו להיכנס לשיעור שלי . ״טוב אני לא אפריע לך , נדבר אחר כך , בהצלחה שר׳ ״ הוא חייך אליי וברח משם לא נותן לי אפילו אפשרות להגיב . נאנחתי וניערתי את ראשי , אני צריכה להיות בראש פתוח וטוב בשביל השיעור .
״מצויין , אפשר להתחיל או שלמישהו יש שאלות ?״ שאלתי את כולם והם הנהנו בהסכמה של להמשיך .
״אוקי אז ..תעקבו אחריי ״ אמרתי והפעלתי את השיר .

Jessie J- price tag ft. B.o.B

התחלתי לרקוד והם ניראו אבודים . עצרתי את המוזיקה ונאנחתי ״אוקי ננסה בדרך אחרת ״ אמרתי והבטתי בהם .

״מצויין , עכשיו מההתחלה , שלוש ..שתיים..אחת גו . ״ חייכתי אליהם שראיתי שהם באמת קלטו את זה ועושים את הצעדים טוב , ״צאו לחמש ״ מחאתי כפיים והם חייכו והתפזרו . לקחתי את הבקבוק הריק בידי וניגשתי אל הקולר . הנחתי אותו מתחת לזרם המים לוחצת על הכפתור שממלא את זה באופן אוטומטי . בזמן שהבקבוק התמלא עשיתי קוקו גבוה . סיימתי וכך גם הקולר , תפסתי את הבקבוק ופתאום הרגשתי ידיים גדולות עוטפות מכל צד את המותניים שלי לגמרי ״כבר שכחתי איך את רוקד..״ הקול לא הספיק לסיים את משפטו כי מתוך אינסטינקט העפתי את ידי אחורה שופכת מחצית מבקבוק המים. ״מה לעזאזל..״ הקול מילמל והסתובבתי , הארי . ״או , זה אתה , אז אם כך ..״ אמרתי תופסת את המים שנשארו בבקבוק שופכת לו אותם על הראש מנערת היטב את הבקבוק עד טיפת המים האחרונה ״תיקח את זה כלקח למה שעשית ״ חייכתי מניחה את הבקבוק על השיש עוברת את הארי בקלילות לעבר יציאת הדלת ״או ..לא ״ הוא גימגם ותפס בידי מסובב אותי אליו , ומנחית את שפתיו על שפתיי . ״ממממ..הא..ממ !!״ גימגמתי תוך כדי ששפתיו מחוצות לשלי , הוא לא שיחרר אותי והרבצתי לו בחזה אך הוא פשוט אחז את כל גופי בידיו הגדולות והשריריות וגובהו שמצל עליי נתן לו יתרון . כל גופי הקטן היה שבוי בתוכו ואפילו פרץ קטן לא היה , בכל פעם שניסיתי לדבר הוא מצא את זה כפירצה להעמיק את הנשיקה . רגע , יש לי רעיון . ״אחח !״ הארי צעק שנשכתי את שפתי ושיחרר אותי ״אידיוט !!״ צעקתי ונתתי לו סטירה מצלצלת . איזה חוצפן , אני לא הולכת לשרוד בעבודה הזאת בקצב הזה , אני לא מאמינה שזאת הפעם השנייה שהוא מצליח לקבל גישה אל השפתיים שלי !!
אני חייבת לעשות משהו בנידון .

״שיעור מצויין חבר׳ה , ניראה מחר ״ חייכתי אל החניכים שמה את התיק (תיק התעמלות כמו של בנים -הערת הכותבת)
על כתפי לוקחת את הבקבוק שלי ויוצאת מהסטודיו . הלכתי לחדרי וככל שהתקרבתי לשם הריח היה מוכר לי יותר ויותר , הריח של … ״אמא !!״ בלה קפצה עליי שפתחתי את דלת חדרי ״בל מה את עושה פה ?״ ציחקקתי וחיבקתי אותה חזק ״דודה קת׳רין הביאה אותי ״ היא חייכה אליי והצביעה על קת׳רין שישבה על הספה ״קת׳ ״ נישקתי אותה על הלחי ״שר׳ אז מה כל זה ?״ היא הרימה גבה מצחקקת מצביע על כל הפרחים ״אוי , זה אפילו לא מצחיק ״ נאנחתי עושה לה מבט של ׳נדבר אחר כך ׳ . ״אמא מי הביא לך את כל הפרחים האלו ?״ בלה דילגה אל הספה ועלתה עלייה לאט לאט מתיישבת מנדנדת את רגליה באוויר ומחייכת אליי ״מההפקה מתוקה , כי אני עובדת חדשה״ חייכתי אליי מניחה את התיק שלי מסדרת את הקוקו מחדש ״מה זה הפקה ?״ היא שאלה אותי , אוי נו , אני מדברת איתה כאילו היא גדולה , אני שוכחת שהיא רק בת 3 ״מי שהמקום הזה שלו ״ נישקתי אותה והיא חייכה . ״המקלחת שעשית לי הייתה טובה את לא חוש..ב..בת ?״ דלתי נפתחה בבת אחת חושפת את הארי המגמגם שהוא הבחין מי נמצא בחדר . ״נייל קורא לי ביי ״ קת׳רין אמרה וברחה מהחדר , היא לא השתנתה .
יופי טופי , אני הארי ובלה לבד באותו החדר .״תיצא מפה , מרביץ אחד !״ בלה הניפה אצבע לכיוון הארי וקמה מהספה בזהירות לעברי , הארי ניראה המום ופניו חיוורות . ״לא לא מתוקה..״ הארי התחיל לדבר ונקטע על ידי ״לא , אתה לא עושה את זה ״ אמרתי לו שעיניי רושפות גיצים ובלה עטופה בתוך ידי מכל הכיוונים , הוא לא ידבר איתה , שלא יעז . ״בלה ..נכון ?״ הוא חייך בקול שקט והתקרב לבלה שתפסה בבגדים שלי בחוזקה בידיה הקטנות ״אמא אני מפחדת ״ היא לחשה אך הארי שמע ופניו החווירו והוא מיד התרחק . ״ הארי , תתרחק ממני ובלה , מספיק תתנהג בהתאם לגיל שלך למען השם !״ אמרתי בקול תוקפני ודחפתי אותו אל מחוץ לדלת . נמאס לי מזה כבר!
״בואי נלך הביתה ״ חייכתי אלייה ולקחתי את הדברים שלי נועלת את החדר אחריי בזמן שבלה כבר מקפצת לה במסדרון מברכת אנשים ראנדומאליים לשלום .


תגובות (43)

עאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעא
תמשיכי עכשיו היום! ברגע זה! בשנייה זאת ממש!
התמכרתי!!!
ואם את בתקופה קשה את מוזמנת לדבר איתי ^^
זה הסיפור הכי מושלם אברר!!
את כותבת מושלם…את מושלמת…
ופשוט… עאעאעאעאעאעאעעא
אה ונ.ב
עאעאעאעאעאעאעאעאעעא

25/09/2013 12:04

תודה! חשבתי ככה, אבל לא הייתי בטוחה. תודה על ההסבר!
ודיר באלק אם בסוף היא תיהיה עם מישהו אחר מהחמישיה!!! היא צריכה להיות עם הארי וזה הכל. מעניין אם מתישהו הארי כן יהיה האבא של בלה (במלוא מובן המילה) אבל לא החבר של אמא של בלה (אני יודעת שזו שרלוט. פשוט השתמשתי במילים רשמיות)…
נחמד שבלה ככה מגוננת על אמא שלה ככה.
תמשיכי!!!!!

25/09/2013 12:27

תמשיכי

25/09/2013 13:06

אומיגאד אומיגאד אומיגאד !!! תמשיכיייי!!!

25/09/2013 14:00

אעאעאעאעאעאעאעא תמשיכי דחוף!!!!!!!!!
פרק מושלם
שיהיו כבר ביחד אני לא יכולה לחכות!!!!
ותמשיכי!!!!

25/09/2013 14:07

מושלם כמו כל פרק את חייבת להמשיך אוףףף אני מתה לדעת מה הסיבהנשל הארייי

25/09/2013 14:26

מושלם כמו כל פרק את חייבת להמשיך אוףףף אני מתה לדעת מה הסיבהנשל הארייי

25/09/2013 14:26

את כל כך הולכת להמשיך עאעאעאעאעאעא OMG זה פשוט פרק מדהים אני לא יכולה כבר לחכות ניהיה לי כבר עור ברווז

25/09/2013 14:37

תתתמממשייכיי!!!

25/09/2013 14:40

אעאעאעאעא אחגמהלמע תמשיכייי

25/09/2013 18:09

מוושלם כמו תמיייד
תממשיכי בהקדםם

25/09/2013 20:09

אאאאממממאאאללההה אננניי בשווקק שהוואא מדדברר אייתההה!!!
וממצרפפפתת את שרללווטטט ווואאאאיייייי!!!!!
באלי לאכול את בלה בנשיקות אלוהים היא כזאת חמוודהה!!
אבל שברת אותי שהיא אמרה אמא אני מפחדת והארי התקרב אלוהים איזה אבא היה רוצה לשמוע שהילד שלו מפחד ממנו, אפילו אם הוא לא היה אבא..
אני מקווהה שעוד המון המון המון פעמים הוא יביא לה נשיקות פתאומיות כאללהה!
ושלאא יפסיק לנסוותת!
תממשייכיייי מווושללםם!!
ובקשר לתקופה הזאת אל תדאגי לכל אחד היא באה מהר וכמו שהיא באה מהר ככה היא הולכת מההר אז תקופה מגעילה אנחנו מגרשים אותך וסלאמת;)
אוהבתת! ♥♥♥♥

26/09/2013 05:17

אוממייגאדד סיפור מושלםםםםםםםם!!!!
תמשיכיייי דחוףףף

26/09/2013 05:44

אוקיי.
במילה אחת?
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעאאעאעאעאעאאעאעאעאאעאעאעאאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאאעאעאאעאעאעאעאאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאאע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מור ימושלמתתתתתתת תמשיכי ומהר לפני שאני אהרוג אותך!!!!!!!!!!!!! לא בעצם אני לא אהרוג אותך כי אז לא תוכלי להמשיך. אז בקיצור…. אומייגזר הארי הוא כזה מתוקקקקק!!!!!!!!!! אבל ששרלוט לא תסלח לו… הוא באמת היה די זבל (סורי חחח) בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכי מהר ותגידי מה הסיבה שהייתה להארי!! וכדאי מ א ו ד שזאת תהיה סיבה טובה!!!!!!!!!!
ולמה את בתקופה קשה? את מוזמנת לשתף אותי אם באלך…

26/09/2013 10:46

מורררררר!! אני לא יכולה עם הכתיבה המושלמת שלךךךך!!
אני.דורשת.המשך.עכשיוווווו!!!
לאב יווווווו

26/09/2013 18:31

מושלם תמשיכי :)

27/09/2013 02:10

מור את רוצה להגיד לי מה קורה??
אני מש אשמח לדעת מה עובר עליך אהובה ♥
נ.ב. פרק מו-שלם ^^ (ליאמוווו!!!)
[email protected]

27/09/2013 07:41

אוווומייגדדדדדדדדדדדדד מושלםםםםם סורי שהתגובה באיחורררר הסיפור הכי יפה איי פעםם תמשיכי ומהר לאבב יו

27/09/2013 08:50

אומיגאדדד תמשיכי חחחח ושתתלונן עליו במשטרה לול חחחחח

27/09/2013 13:29

וואוו גאד לא ראיתי שעלה פרק:/ קראתי את כל הסיפור עכשיו חחחחח
ותמשיכיי מהררררר
הארי יוצא בן זונה
ובלה כזאת חמודההההההההה

28/09/2013 10:01

אוקי. אני מאוהבת בסיפור שלך.!!!!!!!!!!!!!!1
תקשיבי את כותבת מדהיםם!!!!!!!!!!!111
יואו את יכולה לעשות כזה שקתרין בוגדת בנייל עם ליאם ואז שרלוט רואה אתזה ויאוווווו
טוב שקט תמשיכי בעי.
תמשיכי אבללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!111
אוקי בי.

29/09/2013 13:01

מורי תמשיכי היום פליז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/09/2013 22:15

מוררר הכל בסדר???????? לא העלית כבר שבוע!!!! אני דואגת לך… אם עובר עלייך משהו את תמידתמידתמיד מוזמנת לשתף אותי
[email protected]
ובבקשה תעלי היום!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך המוניםםםם

01/10/2013 22:16

the best story in the website! realy, it's my faveorite!.
אעאעאעאאאעאעאעאעאא
נו, אז מתי את ממשיכה?

03/10/2013 09:50

this is fa***ng awesome!!!!
go on!
גיליתי מחדש את השפה האנגלית.
תמשיכי!!!

04/10/2013 06:18

נכון תגובה הראשונה שלי פה בפרק?
אז שכחתי לרשום שגם דיר באלק אם היא או הארי מתים. אז הנה:
דיר באלק אם היא או הארי מתים!

05/10/2013 03:03

מתי את ממשיכה??? אני במתחחחח

05/10/2013 16:39

אני הצפייה ה-400!

08/10/2013 12:52

-אנחה-…
תמשיכי!!!

11/10/2013 05:58

מושלמיקקקק .~קוראת חדשה~

11/10/2013 10:23

זאת stronger מלמעלה(: גאד זה מושלם♥ מוזמנת(:

12/10/2013 05:26

אני אחפור לך כל יום במשך כל חייך אם לא תעלי פרק בזמן הקרוב (חמש השניות הקרובות כזה…)
חחחח

12/10/2013 11:54

את מקבלת מכותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
תעלי פרק היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא אע??
אני באה להרביץ לך.
תזהרי ביסלי זה כואב.

12/10/2013 13:25

חח מברכת אנשים רנדומליים לשלום…
את מה זה חייבת להמשיך!!!!!!!!

12/10/2013 20:20

מור די נו אני דואגת לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מ ה ע ו ב ר ע ל י י ך???????????????????????????????????????????????????????????
בבקשה תשלחי לי לפחות אימייל קצרצר כדי שאני אדע שהכל בסדר… ([email protected]) אני מחרפנת את כל העולם מרוב דאגה… ואם את לא יכולה לשלוח לי אימייל מסיבה כלשהי אז לפחות תפרסמי איזה קטע באתר כי אני בטוחה שהבנות כאן לא פחות דואגות ממני…
והכי חשוב- א ני ב מ ת ח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/10/2013 08:44

אוהבת אותך:)

13/10/2013 08:46

הכל בסדר?

13/10/2013 12:51

מור-מור אנחנו דואגות מה קרה???

14/10/2013 16:09

את מתחילה להפחיד אותי.
מה קרה?
לא העלת פרק כבר חודש

21/10/2013 09:20

מחר חודש…

24/10/2013 14:04

היום חודש והיא עוד לא העלתה :( אני כ"כ דואגת לה

25/10/2013 06:03

חודש… הכל בסדר? את פורשת מהאתר?

25/10/2013 13:21

מור הכל בסדר???????
עבר חודש ויום למה את למעלה!!!
אנחנו דואגות לך!!!!
בבקשה תסבירי תגידי אם את פורשת זה לא מצחיק כבר!!!!
וזה עוד יותר מלחיץ כי לפני שלא שמענו ממך כתב שאת בתקופה של דאון זה מלחיץ את כולנו!!!!
בבקשה תעני לאיימיילים שאנחנו שולחות לך אנחנו רוצות רק לטובתך הבלעדית!!!!
בבקשה תתייחסי!!!!

26/10/2013 03:00
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך