מור סטיילס
❤❤❤❤❤❤❤

ריקוד חיי – פרק 41 + 42 :

מור סטיילס 12/08/2013 4668 צפיות 12 תגובות
❤❤❤❤❤❤❤

לפני הפרקים :
את פרק 41 מחקתי בגלל כמה תגובות פוגעות שנכתבו שם , אז אני מעל אותו שוב למי שלא הספיקה לקרוא (:
דבר שני , מי שלא טוב לו ולא נהנה מהקריאה שלא יקרא וימנע מלהגיב תגובות בוטות ופוגעות כי זה פוגע .
דבר שלישי , תודה לבנות המדהימות שדאגו לדבר איתי אני אוהבת אתכן מאוד אתן הקוראות הכי טובות שיש !!!! ❤

פרק 41 :

כעבור חצי שנה :

נקודת מבט של שרלוט –

רצף האירועים בחצי שנה הזאת היה מטורף .
אני והארי עברנו לגור בבית המשותף עם כל הבנים של הלהקה ובנות זוגם .
החיים היו יפים ביחד , היינו מאוהבים מתמיד והכל היה פשוט מושלם , היינו מתנים אהבים כל לילה ולילה , עושים ערבי סרטים עם החבורה בסלון הבית , משתעשעים בבריכה ומה לא ?

פקחתי את עיניי מגלה מיטה ריקה לצידי.
נאנחתי והתקדמתי בחצי עין פקוחה אל עבר המקלחת , בוקר טיפוסי .
בטח הארי באחד הראיונות שלו , בגלל זה הוא נאלץ לעזוב כה מוקדם בבוקר .
התלבשתי והתארגנתי ליום ביתי וירדתי למטה מבחינה בשתי בנות יושבות על השיש עם כוס בידן וקערת עוגיות באמצע השולחן .
׳בוקר טוב בננות ׳ חייכתי אליהן ניגשת אל המטבח שולפת כוס מהארון ומוזגת תה מהקנקן מתיישבת לידן . ׳בוקר מצויין ׳ אלינור חייכה אלי ומיד אחריה הדר .
׳איך היה הלילה שלך ?׳ הדר קרצה לי ואלינור פשוט חייכה ׳ הממ נורמלי למדיי בלי יותר מידי ריגושים ׳ חייכתי אליהן והן פערו את עיניהן , ׳אבל שמעתי רעשים מהכיוון הזה ׳ הדר אמרה והביטה בי ׳גם אני , מוזר ׳ אלינור עיקמה את פיה ׳אל תביטו בי הרעשים לא היו מאיתנו ׳ חייכתי אליהן חושבת במוחי על הסיטואציה המשעשעת , אני בבית של חבר שלי כביכול יושבת עם חברותי ובנות הזוג של חבריו ומדברות על רעשים שבקעו מחדר מסויים אתמול בלילה .
׳בוקר טוב ׳ פרי ירדה למטה ושלושת זוגות עיניים נעוצות בה טוב טוב , ׳הממ אני מכירה את המבט הזה , תמחקו את זה מהראש אני במחזור ׳ היא השיבה וחייכה ׳גם אני׳ השבתי בטון גבוהה וחייכנו אחת לשנייה ,
׳אז אם זאת לא את ׳ הדר הצביעה עליי ׳ואם זאת לא את ׳ אלינור הצביעה על פרי ,
׳נשארה לנו אופציה אחת ׳חייכתי אליהן ובידיוק הקול שחיכינו לו נשמע צועק מלמעלה ,
׳מהלילות הכי טובים שהיו לי !!!!׳ קת׳רין .
׳ידעתי שזאת היא !׳ צעקתי וכולן צחקו ,
׳כן כולנו שמענו !!׳ פרי צעקה לה בחזרה ויכולנו לשמוע את צחוקה המתגלגל מלמעלה .

ישבנו בסלון וראינו תוכנית אקראית שנשמעה דפיקה בדלת .
׳אני פותחת ׳ התרעתי בקולניות ופתחתי את הדלת לרווחה נתקלת בבחור הכי יפה שראיתי כל חיי, הארי .
מאחוריו עמדו הבנים .
הוא היה כלכך גברי , השעון שעיטר את פרק כף ידו והקעקועים המשגעים האלו , תלתלי המשי שכלכך אהבתי ועיני האזמרגד הירוקות שבוהות עמוק אל תוך שלי , אך כמה אהבה הייתה לי לבחור הזה .
׳הארי !!׳ צעקתי והתנפלתי עליו בחיבוק ,
׳התגעגעת אליי אני רואה ׳ הוא גיכח ונכנס הביתה ,
׳מאוד ׳ נשקתי לשפתיו והוא המשיך ,
׳החדר למעלה אתם יודעים ׳ זאין זרק וחייך גורר את צחוקם של כולם ,
׳לרגע שכחתי את זה ׳ הארי חייך אליו בחזרה והרים אותי על גבו נושא אותי לחדר , הוא השכיב אותי על המיטה והתחיל לנשק אותי ,
הרגשתי משהו על הבטן שלי וידעתי מזה ,
׳הארי לא ׳ עצרתי אותו לפניי שיהיה מאוחר מידי .
׳מה קרה צ׳ארלי ?׳ הוא שאל אותי ברוך מביט בעיניי ,
׳היום לא אני לא יכולה ׳ חייכתי אליו והוא חייך אלי בהבנה ׳ אני במחזור ׳ המשכתי ואז הוא התרומם ממני עוזר לי לקום ׳הכל בסדר אהובה ׳ הוא לקח את ידי וירדנו למטה .
׳חשבתי שאתם בחדר ׳ זאין אמר שהביט בנו במעלה המדרגות , ׳נהה לא היום ׳ הארי חייך וחבטתי החזה שלו בשעשוע ,׳אתם יודעים זה יהיה יותר נחמד אם לא תדברו ככה שאנחנו לידכם ׳ קת׳רין אמרה והבנות ואני הסכמנו איתה ׳למה כאילו שאתן לא שותפות למעשה ׳ ליאם חייך וניסה לנשק את הדר שסירבה ׳רואים ?׳ ממתי אתם כאלה ?׳ שאלתי והם חייכו ׳מאז ומתמיד ׳ הארי ניסה גם הוא לנשק אותי אך קיבל סירוב .
׳כן ?׳
׳כן !׳
׳אוקי , אז מעכשיו ועד מחר אתה לא מנשק אותי אפילו פעם אחת ׳ חייכתי אליו ,
׳אוקי זה יהיה קלי קלות ׳ הוא דיבר בטוח בעצמו וכולם הביטו בנו ,
׳אוקיי אתם עדים לכך ׳ הנפתי את אצבעי לכיוון החבורה שיושבת וכולם הנהנו וגם הארי .
׳מתחילים ׳ לחשתי בסקסיות לאוזנו וברחתי משם אל המטבח .
׳רגע רגע מתחילים בלי נשיקת פתיחה ?׳ מה הוא כבר נשבר ?
׳אוי האז אל תגיד לי שאתה כבר נשבר ׳ חייכתי אליו מבעד לשיש שאני עומדת מולו , ׳אני לא נישקתי אותך כל הבוקר את חושבת שאני יתמודד כל היום , נשיקה קטנה ומתחילים ׳ הוא חייך חיוך מבקש כזה מוזר ׳הארי הארי הארי ׳ מלמלתי נאנחת שהקפתי את השיש מתקדמת אליו , הצמדתי את הפנים שלי אל שלו , שפתינו מלטפות אחת את השנייה , נוגעות לא נוגעות נוגעות לא נוגעות בצורה משגעת , ששיגעה גם אותי אבל התעלמתי מזה ,
׳מממ לא אתה ילד גדול אתה תסדר עד הערב ׳ שברתי את המתח שנוצר בנינו בלחישה לאוזן שלו ויצאתי משם לכיוון הסלון מתיישבת עם כולם .
אחרי כמה דקות הארי נכנס לסלון מחויך ומרוצה למדיי .
כנראה שהתחלנו עכשיו , אוקי לי אין בעיה , ניראה מי ישבר ראשון .
חייכתי את אותו החיוך שלו וחזרתי לטלוויזיה ,
ראיתי את הארי ולואי מביטים אחד בשני בהבעות פנים משתנות כאילו הם מדברים בטלפתיה או משהו כזה , לואי העלה חיוך על פניו והארי גם בתגובה ללואי והנהן קצרות .
התעלמתי מזה והחזרתי את מבטי אל הטלוויזיה .
חצי שעה עברה לה וחמשת הבנים המוזרים האלו דיברו בטלפתיה ממש לנגד ענינו , קת׳רין שידועה כבעלת פיוז קצר מאוד התעצבנה כבר ׳אוקי אתם מוכנים להסביר לי מה נסגר איתכם !?׳ היא שאלה אותם והניפה את ידייה באוויר קמה מהתנוחה שהייתה בה לישיבה , ׳כלום אהובה את מכירה אותנו ׳ נייל חיבק אותה וחייך חצי חיוך , ראיתי שהוא לא מתכוון למה שהוא אומר , ׳אז אפשר להפסיק עם זה ?׳ קת׳רין הרימה גבות וכולנו ציחקקנו והבנים הנהנו .
אחרי שתיקה של שעה וצפייה בטלוויזיה הראשון לפצות את פיו היה לואי ׳מה אתם אומרים על קצת בריכה ועל האש ?׳ הוא כיבה את הטלוויזיה וגרם לקולות של לא ועוד כמה כאלו להישמע בבית .
׳זה יכול להיות רעיון טוב ׳ ליאם אמר ׳כן ויהיה על האש ׳ לואי חזר על עצמו והדגיש את ׳על האש ׳ בדבריו , ׳מתאים לי !!׳ ניילר התעורר ששמע על האש מה שגרם לכולנו לצחוק , ׳לי לא אכפת כל עוד פר איתי ׳ זאין חייך והתנפל על פרי גורם לי ולהארי להביט אוטומטית אחד בשני במבט אוהב כזה , לרגע כמעט שכחתי מההתערבות הקטנה שלנו .
׳זה יהיה יותר טוב לדעתי אם נזמין ידידים ׳ חייכתי מראה להארי שאני נחושה בדעתי לנצח בהתערבות הזאת ׳נשמע טוב שרלוט גם ידידות לא יהיה רע׳ הוא החזיר לי באותו מטבע ׳אוי תשתקו שתיכם עוד חצי שעה אתם תימרחו אחד על השני בלי הפסקה ׳ הדר מחתה וגררה את צחוק כולם כולל גיחוכים קטנים ממני ומצידו של הארי ,
׳אז קבענו מסיבת בריכה עם ידידים וידידות ׳ חייכתי חיוך מזויף מצמצמת את עיניי עולה אל החדר להתארגן ,
גיכחתי לעצמי על המחשבה שאני מתנהגת כמו בת 12 ומתערבת על שטיות עם החבר שלי , אבל אני עדיין ילדה , אולי לא במראה או בגיל אבל בנפש אני בהחלט ילדה .
אחרי כמה דקות של חיפוש אחר הבגד ים הכי יפה וסקסי שאני יכולה ללבוש והדלת נפתחה ׳צ׳ארלי ׳ הכינוי הזה גרם לצמרמורת נוראיות בכל גופי בכל פעם ששמעתי אותו זה כולכך יפה וזה מזכיר לי מה אני אוהבת בבחור המתולתל והילדותי , ׳האז ׳ השבתי מחייכת אליו ׳את יודעת אסור לנו רק להתנשק לא לדבר או משהו ׳ הוא הבהיר לי את הדברים כביכול , הסתובבתי אליו ככה שפני אל פניו , התקרבתי אליו מצמצמת עד לאפס מקום את הקרבה בנינו ׳אני יודעת ׳ לחשתי באוזנו בקול הכי מגרה שקיים וזה הדליק אצלו את המערכות , הרגשתי את זה , אהבתי את זה שיש לי כזאת השפעה עליו , אבל זה הדדי מאוד גם לו יש השפעה רבה עליי .
׳אבל אנחנו עדיין בהתערבות ׳ התרחקתי ממנו שוב מצחקקת קצת .
׳אוקי , ממש מה אלו ?׳ הארי שאל מרים חתיכות מבגדי הים שחשבתי ללבוש היו המון , ׳בגדי ים למסיבת בריכה אתה יודע ?׳ שמתי על פניי פרצוף שלי מה לא ברור פה זה בגד ים , ׳ אני כבר חוזר ׳ הארי חייך אלי ויצא מהחדר תוחב כמה דברים לכיסו .
המשכתי בחיפושים אחרי בגד ים מתאים ויפה ומצאתי .
הנחתי אותו על המיטה ביחד עם האוברול וירדתי לאכול צהריים עם האחרים .
׳איפה הארי ?׳ לואי שאל אותי שישבנו כולנו בשולחן , ׳אני לא יודעת , הוא אמר שהוא יותר לפני שעה בערך ולא חזר ׳ הרמתי גבות מסבירה ללואי , שחושבים על זה , מוזר זה מוזר הוא לא אמר לאן הוא הולך ומתי יחזור או שום דבר ,
החלטתי להתקשר אליו , עזבתי את השולחן בנימוס ויצאתי לחצר לדבר איתו .
׳הארי איפה אתה ?׳ שאלת יש שמעתי את הקול הצרוד והמוכר עונה מהצד השני של הפלאפון .
׳עוד חמש דקות בבית צ׳ארלי אל תדאגי חייב לנתק אני נוהג ביי ׳ הוא דיבר די מהר וניתק ,
מוזר .
חזרתי לאכול ושוב נשמעו שאלות של נו או מה קורה וכאלו , אמרתי להם שהוא אמר שהוא עוד חמש דקות בא ולא הוסיף והם הניחו לזה .
סיימנו אכול , פיניתי את הצלחת שלי ושטפתי אותה מכניסה אותה נקייה בחזרה לארון .
עליתי למעלה להתלבש או לפחות להתחיל להתארגן שדפיקה בדלת קטעה אותי , ׳צ׳ארלי ׳ זה היה הקול המוכר , ניגשתי אליו מתנפלת עליו בחיבוק ׳איפה היית ?׳ שאלתי אותו נשמעת כמעט כמו אימו בטון הזה ׳קניתי לך מתנה ׳ הוא גיכח והראה לי את השקית ׳מה אתה עושה שטויות נו ׳ התעצבנתי עליו , לא אהבתי לקבל מתנות והוא ידע את זה ׳קניתי לך בגד ים שתוכלי ללבוש היום בלי לשבור את הראש יותר מידי ׳ הוא חייך חיוך רגוע ונינוח , הוא לא אמור לקנות לי בגד ים ביום שהחלטנו להתערב , מה הוא עוזר לי לפתות אותו ?
גיכחתי עש שחיוכי נמחק שהבנתי באיזה בגד ים מדובר .
בגד ים שחור שלם כמו של סבתות ׳אתה באמת חושב שאני אלך עם זה ?׳ שאלתי אותו די מצחקקת ׳כן את תלכי עם זה , ככה אף אחד מהידידים שציינת לא יראה את מה ששייך לי התערבות לא התערבות את עדיין שלי ׳ את זה שכחתי לציין , הארי היה רכושני בצורה מפחידה !
הוא גונן עליי ולא הפסיק לומר שאני שלו לכל אדם שהיה מדבר איתי .
׳אוו אתה כזה חמוד שאתה רכושני׳ חיבקתי אותו חיבוק של אהבה והוא הרים אותי עליו ׳את שלי ורק שלי ׳ הוא עמד לנשק אותי ואז נזכרתי בהתערבות ,
ברגע אחד הרחקתי אותנו אחד מהשני וקמתי ממנו ׳טוב אני ישבר אם אני לא יצא מפה בזמן הקרוב להתראות ׳ הארי ברח מהחדר ׳לעזאזל זה יהיה יותר קשה ממה שחשבתי ׳ דיברתי אל עצמי בלחש מביטה בבגד ים המכוער שמולי ,
חייב פה התערבות אופנתית , אחת שהארי יופתע ממנה .
׳אלינור קת׳רין פרי והדר בואו לכאן שנייה !׳ צעקתי על המסדרון הריק שאחרי ממש כמה שניות הבנות דילגו בו לעבר החדר שלי ושל הארי ,
׳תיראו את זה ׳ הראתי להן את הבגד ים שהארי קנה לי והן צחקו ללא הפסקה .
׳הוא אומר שאני שלו והוא לא מוכן שאף אחד מה״ידידים ״ יראו את מה ששייך לו ׳ חייכתי אליהן וצחקתי על המיטה במחשבה על הארולד הקנאי שלי , ׳וואו הוא יותר גרוע מלאים ותאמיני לי שליאם גרוע ׳ הדר פערה את עינייה גוררת את צחוק כולנו ׳זה חייב התערבות אופנתית ׳ פרי מחתה שבדקה את הבגד ים מכל הבחינות ׳בדיוק מה שחשבתי !׳ חייכתי אליי ונתנו כיף ׳תעזרו לי להוציא לו את העיניים ?׳ ציחקקתי ששאלתי אותן את זה ׳ברוררר ׳ הן מיד צעקו , נתנו כיפים וניגשנו למלאכה להפוך את הבגד ים הזה למושלם .

עברו להם שעתיים , בהם לא ראיתי את הארי בכלל והוא לא אותי ואת מה שאני והבנות עוללנו לבגד ים המסכן שהוא קנה לי .
הגיע זמן המסיבה , הזמנו את הרקדנים בעיקר , התגעגענו אליהם .
והבנים הזמינו כמה ידידות וידידים שלהם ,
פרי הזמינה את בנות הלהקה שלה ג׳ייד לי-אן וג׳סי .
המסיבה ניראתה די הומה וגדולה .
הארי ישב בצד אחד של הבריכה עם הבנים וכמה ידידים וידידות ואנחנו היינו בדיוק מולם , לבשתי שימלה מעל הבגד ים שהארי קנה לי, בעצם מעל הבגד ים שעיצבתי מחדש עם חברותי אם נקרא לזה כך .
חיוך גדול עלה על פניי בזמן שהבחנתי בקבוצת הרקדנים המוכרת מתקרבת לעברינו .
׳ניי !!׳ צעקתי ורצתי בחיבוק לנייט , שמריו על קשר פחות או יותר בטלפונים הודעות וכאלו .
׳שר התגעגעתי !!׳ הוא הרים אותי בחיבוק גורם לי לצחקק מעט ,׳איפה קנדל ?׳ שאלתי אותו שהבחנתי בבחורה הגבוה מתקדמת לעברינו ׳שרלוט !!׳ היא חבקה לי וציחקקנו , בזמן שזה קרה הרקדנים האחרים ניגשו לקת׳רין והדר וחלק לבנים בקצה הבריכה ׳נו אז איך הוא ?׳ קרצתי לה ממרפקת אותה מחייכת ׳מושלם , את צדקת הוא מושלם ׳ היא חייכה חיוך מאוהב והביטה בנייט שדיבר כרגע עם קת׳רין והדר .
׳מה איתך ואיתו ?׳ קנדל העבירה את מבטה אל כיוונו של הארי שנופף לנו בחיוך מצמצם את עיניו , נופפנו חזרה וחזרנו לדבר ׳את יודעת יהיר שחצן הארי בקיצור , אבל עם כל זה אני מאוהבת בו בצורה עיוורת קנדל !׳ נאנחתי וחייכתי אלייה ׳טוב אני רואה שנייט מתפזר אני אלך לשמור את העיניים שלו אם את מבינה אותי ׳ היא ציחקקה מרימה גבות ׳כמובן ׳ חייכתי אלייה והיא הלכה .
אמרתי שלום לשאר החברים , עד כה המסיבה הלכה יפה , היינו כמו 20 ומשהו אנשים שם והלך נחמד מאוד .
חלק היו במים וחלק בחוץ , הארי היה בדיוק מולי בקצה השני של הבריכה ,
אוקי , זה הזמן להתחיל .
התרוממתי קצת בכיסא השיזוף מתיישבת אך נשענת על המושב מעבריה את מבטי אל המתולתל בקצה השני של הבריכה מבחינה במבטו נח עליי , מצויין .
חשפתי כתף אחת והזדקפתי לישיבה שהייתה ניראת כאילו יצאתי מאיזה מגזין דוגמניות .
הבחנתי בגוש שהארי בלע בקושי בגרונו מתיישב גם משיל מעצמו את החולצה במהירות מנפח את החזה וחוזר למצב שכבה עם חיוך מרוצה שסוחף את מבטן של כחצי מהבנות בבריכה .
הרמתי גבות , וואו , הבטתי בעיניים שלו והוא בשלי במבט שאומר ״שתיים יכולים לשחק במשחק הזה ״ .
חייכתי והחזרתי את אותו מבט חושפת גם את הכתף השנייה שלי ובתנועה חדה מרימה טיפה את השמלה לחשוף את הרגליים שלי מודעת למבטיהם השורפים את גופי של הבנים האחרים ומודעת לכך שהארי מתרגז מזה כי הוא רכושני בטירוף .
לא יחסתי חשיבות לבנים האחרים , הרגשתי שזה רק אני והארי שם במשחק הקטן שלנו .
חייכתי חיוך ניצחון אבל הארי ניראה רגוע , זה בטח בגלל הבגד ים שהוא קנה לי כנראה , הוא חושב שאני אוריד את האוברול וכולם יפנו את מבטם חזרה ולא ינידו עפעף לעברי בגלל שהבגד ים לא מושך אפילו קצת .
העפתי לו מבט של חכה תיראה והתרוממתי נעמדת מרגישה את המבט של הארי שאומר מה את עושה שרלוט ?
לקחתי שתי קצוות של האוברול ובעדינות משכתי למטה התחל מהחזה ואז מהרגליים מתכופפת כמידת הצורך ״בטעות״ נותנת להארי מחשוף נדיב לחזה שלי , אחרי שהורדתי את האוברול באיטיות מענה נעמדתי זורקת את האוברול על כיסא השיזוף נעמדת על שפת הבריכה מסדרת את הבגד ים על גופי , בזמן הזה הרגשתי את מבטו של הארי ששורף את גופי בעיניך לא מבין איך לעזאזל הפכתי את הבגד ים לכזה ושהוא עשה טעות ואני ניראת יותר סקסית בבגד ים הזה .
חייכתי אליו חיוך נפגשת בפניו הכעוסות מעט , העפתי לו מבט של ׳חכה זה לא הסוף ׳ לקחתי כמה צעדים אחורנית תופסת תאוצה כלפי קדימה מבצעת את קפיצת הראש הכי סקסית ומושלמת שיכולה להיות , התנופה נתנה לי להגיע כמעט לקצה השני איפה שהארי נמצא , שחיתי עוד קצת מגיעה למעקה , יצאתי מהמים בצורה סקסית ויפה מעבירה יד על שיערי , השענת מאת ידי על מעקה הבריכה ואת ראשי עליהן בזמן שרגלי משתכשכות במים ואני בידיוק מול הארי הכעוס .
׳אתה יודע ממש אהבתי את הבגד ים הזה ׳ חייכתי אליו והוא לא יכל יותר ,
הוא נעמד במהירות לוקח כמה צעדים אחורה ונותן את הקפיצה הגברית והמושלמת נוחת בקצה השני של הבריכה.
הוא יצא לקחת אוויר ונעלם תחת המים .
הסתובבתי ונעמדתי מולו , הוא יצא מהמים מנער את ראשו מתיז מים לכל עבר עם התלתלים שלו גורם לי לצחקק ׳תפסיק א..תה מתיז !!׳ ציחקקתי והזזתי את ראשי אחורה שהוא כרך את ידיו סביב גופי ׳מה לעזאזל עשית עם הבגד ים הזה ?!׳ הוא לבש מבט עצבני על פניו ׳מה זה לא יפה ?׳ התרחקתי נעמדת בתוך המים מראה לו את הבגד ים החדש שיצרתי ׳לא בכלל לא מה אני קניתי היה יותר יפה ׳ הוא שילב את ידיו בכעס ׳לא לא אהובי , יפה הוא לא היה בכלל לא יפה , אתה קנית אותו כי אתה רכושני בצורה מפחידה ׳ כרכתי את ידיי סביב צווארו נצמדת אל גופו הרטוב ׳אני לא רכושני את פשוט שלי ואני לא רוצה שמישהו יחשוב על להסתכל למה שייך לי ׳ הוא כרך את ידיו סביב מותניי גורם לרגלי אוטומטית לעלות על מותניו .
׳וזה לא להיות רכושני אצלך ׳ הרמתי גבה וחייכתי ,
׳לא ׳ הוא חייך שוב את החיוך המוכר וקירב אותי אליו ,
פתאום המוזיקה שהייתה נעצרה וכול העיניים היו עלינו שזאין שהיה הדי ג׳יי לאותו זמן שאל במיקרופון ׳הארי ושרלוט היקרים , יש המון חדרים בבית הזה והם פנוים בבקשה ממכם חסכו מאיתנו ׳ כולם הביטו בנו וצחקו בזמן שאני והארי הסמקנו .
׳אתה תחטוף על זה !׳ צעקתי מצחקקת מתנתקת מהארי יוצאת מהבריכה ספוגה במים אבל סקסית בטירוף גוררת את מבטם של כולם בזמן שצעדתי לכיוון זאין.
׳הו לא ׳ זאין מלמל למיקרופון ועזב את עמדת הדי ג׳י במהירות מתחיל לרוץ סביב הבריכה ׳כן כדי שתרוץ ׳ צעקתי רודפת אחריו , הייתי ידועה במזג החם שלי .
הארי חייך וכולם צחקו , לבסוף תפסתי את זאין ואחרי קרב די גדודים ומכות קטנות נפלנו שנינו לבריכה ,
אני הייתי רטובה אז לא היה לי אכפת אבל הוא היה לבוש וזה היה מצחיק .
הבטתי בהארי מסמן בראשו לליאם לואי ונייל , אוי ואבוי הבנות המסכנות .
ברגע אחד לואי תפס בידיו את אלינור , נייל את קת׳רין וליאם את הדר ולפני שיכולתי לומר משהו הם היו עמוק בתוך המים צוחקים בלי הפסקה .

פרק 42 :

הבריכה הייתה מהנה ביותר , אני לא חושבת שנהנתי מהבריכה הזאת ככה בכל החצי שנה הזאת שלי ושל הארי .
במצב הנוכחי שאנחנו בו עכשיו , כולם נמצאים בבריכה ועושים שטויות .
החלטנו לשחק קרב תרנגולות .
ככה הם קוראים לזה , בעיקרון המשחק מורכב מארבעה שחקנים , שניים מול שניים .
אחד מבני הזוג מרים את השני על הכתפיים וכך הם נלחמים אחד בשני שני הזוגות עד שנופלים .
ראיתי שהארי בא לבקש ממני להיות איתו בזוג כיוון שהתחלקנו לזוגות .
מיד ברחתי משם בתוך המים הייתי וזה ניראה מוזר ותפסתי את נייט .
׳נהיה זוג ?׳ שאלתי אותו וסימנתי לו עם העיניים שזה דחוף , הוא הבין ואמר לקנדל שהוא איתי .
הוא משך אותי לצד והביט בי שנימקתי את שיערי ׳מה זה היה אמור להיות עכשיו ?׳ הוא הרים גבה וחייך .
סיפרת לו את התכנית ,
בעיקרון אני והארי בהתערבות , והוא רכושני בטירוף , אז אם אני יהיה עם מישהו אחר קרובה טיפה יותר מידי הוא לא יעמוד בעצמו ואני אנצח .
׳אז רגע רגע רגע את מנסה לגרום לו לקנא ?׳ הוא הרים גבה וחייך , נייט הוא אח שלי , פשוט מאוד זורם איתי בכל דבר לא לוקח קשה , עוזר וצוחק ותמיד שם בשבילי אז בשבילו זה נשמע משעשע .
׳בדיוק ׳ חייכתי אליו בהסכמה ׳אוקי ׳ הוא חייך וחייכתי חיוך מרוצה ושמח , שהסתובבתי לראות את הארי ראיתי שהוא היה עסוק בדיוק כמוני , עם קנדל .
הוא חייך וצחק והוא כולו רטוב השיער החזה החטוב והמקועקע שלו , והוא רק שלי !
עיניי בערו באש , חייכתי אליו חיוך משועשע והוא החזיר חיוך שניראה די אמיתי .
הסתובבתי לנייט בעצבים והבחנתי בתווי פניו שניראה בדיוק כמו שלי ׳בואי נראה להם !׳ הוא התרגז והנחית את ידו על המים משפריץ לכל עבר ׳תהיה בטוח שהם יראו מזה !׳ חייכתי אליו והתחלנו במשחקים ,
עברו כמה משחקים בהם ניצחנו אני ונייט , בהם שהשתתפנו , היינו זוג בלתי מנוצח .
הגיע המשחק המכריע והאחרון למעשה , אני ונייט נגד הארי וקנדל .
׳זה הולך להיות מעניין ׳ זאין חיכך את ידיו אחת בשנייה וצחק גורר את צחוק כולם ׳ולמה שזה יהיה מעניין ?׳ שאלתי אותו מרימה גבה ׳אני וניי ננצח אותן כמו בשאר הסיבובים וזהו ׳ אמרתי כמובן מאליו יודעת שזה ימשוך תגובה מהארי ׳את מתכוונת שאני וקנד׳ ננצח אתכם ׳ מה שחשבתי , הארי הגיב , מזה קנד לעזאזל ?!
דמי פעפע , לסתי התחזקה ועיניי רשפו גיצים , אני הולכת לנצח אותו .
ואת ״קנד ״ שלו .
׳תחסוך את זה ׳ חייכתי חיוך מזויף והוא הבחין בזה .
עליתי על כתפיו של נייט וקנדל על כתפיו של הארי ,
נאבקתי בה לפחות חמש דקות שלמות וזה היה מייאש , אגרתי את כל הכוחות שלי ונתתי למולי לדמיין את הדבר הכי מעצבן בעולם שאני רוצה להשמיד , עיניי נפקחו ופשוט דחפתי אותה בפרץ כוח שאף אחד לא הבין מאיפה בא לי .
כולם הביטו בי מוכי תדהמה וגם הארי אחרי שהתאושש מהנפילה שלהם ,
חייכתי חיוך ניצחון והרמתי את ידי ׳והוווו !׳הנפתי את ידי באוויר ונייט הפיל אותי למים .
יצאתי מהמים מצחקקת מעיפה את השיער מהפנים שלי נותנת כיפים עם נייט ׳בלתי מנוצחים ׳ צעקתי מחייכת ונתתי מכה במים .
׳פחח ׳ הארי גיכח בשקט לעצמו ׳אמרת משהו?׳ שאלתי אותה מחייכת והוא התעלם ממני יוצא מהבריכה לוקח את המגבת מגיח אל תוך הבית .
׳מה קורה לו ?׳ התרוצצו שם שאלות כאלו ודומות לזה .
נאנחתי ויצאתי מהבריכה תופסת מגבת מתנגבת בה מעט וזורקת אותה בחזרה על הכיסא הולכת במהירות אל תוך הבית כולי נוטפת מים בצורה די מגרה .
נכנסתי לתוך הבית סוגרת את החלון הגדול מבחינה בהארי , יושב על כיסא גבוהה במטבח המגבת על מונחת על צווארו וכתפיו ושיערו פרוע .
צעדתי לכיוון המטבח ונכנסתי ניגשת אל הכולר מחכה לכוס מים שתתמלא מבחינה של הארי יש אחת כזאת ׳מה קרה לך ?׳ שאלתי אותו לגמתי מהמים שלי נשענת עם הגב על השיש עומדת מולו רטובה כולי נוטפת מים .
׳למה את עושה את זה ?׳ הוא לא הרים את מבטו אליי ממשיך להתעסק עם כוס המים בידו וקולו היה נשמע די עצבני , ׳למה אתה מתכוון ?׳ שאלתי אותו ובמהירות הבזק הוא התרומם מכיסאו נעמד מולי מניח את ידיו על השיש כול אחת בצידי גופי חוסם לי כל דרך אפשרית לצאת מזה .
׳למה את עושה לי את זה ?׳ הוא שאל הפעם בקול יותר רך ושקט בזמן שאני מרגישה את נשימותיו החמות על פניי .
׳עושה לך מה ?׳שאלתי ברכות מושיטה את ידי לעבר הלחי שלו אך ברגע שהיא נוגעת שם , היא נזרקת בגסות על ידו .
׳מה הבעיה הארי אתה מוכן להסביר לי ?!׳ כבר התעצבנתי על הגישה שלו , ברגע שהוא העיף לי את היד הוא התרחק והלך הלוך ושוב במטבח ׳את הבעיה שלי את !׳ הוא צעק באותו הטון שלי התקרב אליי שוב מצמיד אותי אל השיש ׳מה עשיתי בדיוק שאני הבעיה שלך אפשר להבין ?!?׳ צעקתי עליו למרות הקרבה התעצבנתי ממש ׳את יודעת שזה מגיע אלייך אני נהיה עצבני , שאת שלי ! אז שאני בא להגיד לך שנהיה ביחד את הולכת ל״ניי״ שלך ומציעה לו להיות ביחד ?! ׳ הוא אמר את תחילת המשפט בעדינות אך שהגיע לחלק של נייט קולו הלך וגבר ׳ סו וואט הארי זה רק משחק ! זה רק פאקינג משחק תפסיק לעשות מכל זבוב פיל !׳ צעקתי עליו מנסה לצאת מהאחיזה שלו ׳ שנינו ׳ הוא אמר אבל כל התזוזות שלח הפריעו לו , הוא החזיק אותי קרוב אליו שאני לא אוכל לזוז ׳אבל שנינו יודעים שהכל בגלל ההתערבות ׳ הוא הנמיך את קולו ונצמד אליי יותר ויותר ׳אה כן ? אז זה בטח כולל גם את החלק שלך ושל קנד׳ שלך ׳ צמצמתי את עיניי וקולי נטף ציניות וכשהגעתי לחלק של ״קנד״ חיקיתי את קולו של הארי , הוא גיכח ׳ חוץ מזה , מה זה לעזאזל קנד׳ ?! באמת הארי ? קנד׳ ? לא יכולת למצוא משהו אחר ? זה מזעזע׳
הזזתי את מבטי ממנו מנסה להשתחרר ׳תן לי ללכת !׳ צעקתי וניסיתי להשתחרר ממנו לשווא.
׳למה שתוכלי להיות עם ניי ?׳ הוא חיקה אותי והתעצבו יותר ויותר ׳מתי תבין שנייט הוא כמו אח בשבילי ?! לעזאזל !׳ העלתי אותו ממני מתהלכת מצד לצד בעצבים ׳אה כן ? אז ממתי מנשקים אחים ?׳ הוא עקץ אותי על הנשיקות שהיו לי ולנייט בזמנים של סיבוב ההופעות ,
׳אתה אמיתי ?! לא אתה פאקינג אמיתי ?!׳ צעקתי עליו מניפה את ידיי לכיוונו .
הוא לא ענה לי כי הוא ידע טוב מאוד למה אני מתכוונת .
׳אני לא מאמינה עלייך ! אתה דואג לי ולנייט ?! לי ?! ׳ צרחתי עליו ׳אני זאת שצריכה לדאוג לך ולקנד׳ שלך !!׳
׳הארי אתה פאקינג זיינת אותה ! ואתה עושה לי סצנות על כמה נשיקות מסכנות ולא יותר מזה ?!׳ צרחתי והוא תפס את ידי והצמיד אותי אל הקיר במטבח ׳תפסיקי לצעו..׳
לא אני לא יפסיק לצעוק ! אתה חתיכת חוצפן שחושב שהכול שייך לו והכל מגיע לו ! אז תן לי לחדש לך , זה ממש לא ככה !!! אני יעשה מה שאני רוצה עם עצמי ואף אחד ובטח שלא א-׳ נקטעתי על ידי צרחה שבאה מהארי ׳שתקי !׳ הוא צרח וריסק את השפתיים שלו על שלי .
׳אתה לא תשתיק אותי בנשיקה !׳ התנתקתי ממנו דוחפת אותו ׳כן ?׳ הוא שאל מביט בשפתיים שלי ׳כן !׳ החזרתי צעקה ׳תיראי אותי ׳
לפני שהספקתי להגיב השפתיים הרכות שלו נחתו על שלי וגרמו צמרמורות לעבור בכל גופי , רציתי להשתגע !!
איך בנייה אני כולי עצבנית עליו בטירוף ושנייה אחרי שהשפתיים שלו נוגעות בי אני כולי נמסה תחת המגע שלו , איך ?!
התנתקתי ממנו משאירה אותו עם פה פעור גורמת לרעש של הנשיקה להישמע שהתנתקנו .
׳תפסיק לעשות את זה !׳ צעקתי עלי ודוחפת אותו ממני , ׳מה ?׳ הוא שאל בפנים תמימות וחייך ׳תפסיק ׳ אמרתי בטון נמוך וקשה מצמצמת את עיניי ׳לא רוצה ׳ הוא אמר ותפס את פניי בשתי ידיו הענקיות ופשוט נישק אותי שוב .
די , נמאס לי להילחם אני כלכך רוצה לזרום עם זה ולנשק אותו ואני יעשה את זה .
בשנייה שכחתי מהכל והתמסרתי כולי לנשיקה , הארי הרגיש ששיחררתי ויכולתי להרגיש את חיוכו מבעד לנשיקה .
החזרתי להארי במלוא העוצמה והתשוקה וכך הוא לי , הוא הושיב אותי על השיש שהוא בין הרגליים שלי , ידי מוצאת את עצמה בתוך שיערו , אצבעותי מסתבכות בתוכו ונהנות מכל שנייה בזמן שידי השנייה מצאה את מקומה בעורפו מחזיקה אותו קרוב אליי .
ידיו ממזמן עזבו את פניי והן נחו על מותני מגששות בגופי משחקות עם הבגד ים , נגמר לי האוויר כבר והתנתקנו מתנשפים בטירוף ׳ פאק !׳ צעקנו שנינו ביחד מביטים אחד בשני ׳תיראי מה את עושה לי שרלוט אני לא עומד בך !׳ הוא אמר והשעין את מצחו במצחי מחזיק את פניי .
׳תביני שרלוט ׳ הוא הזיז את ראשו ממני והתרחק לשיש השני ׳כל מה שאני עושה , ההתנהגות הזאת , הצורך הזה שיש לי להראות לכולם שאת שייכת לי , זה דברים שמעולם לא קרו לי ׳
׳עם אף בחורה׳ הוא התקרב אליי שוב ׳אני יודע שאני שטותי ומטומטם ורכושני וקנאי ומה שלא תירצי אוקי ?׳ הוא חייך חצי חיוך וציחקקתי מעט ׳אבל אני אוהב אותך שרלוט , יותר מכל דבר אחר בעולם הזה !׳ הוא נישק אותי בעדינות ׳אני מצטערת , לפעמים אני מגבה כמו מטורפת וברגע שאני מתחילה זה כבר לא בשליטתי , אני אוהבת אותך האז אני פאקינג מאוהבת לך בצורה !׳ צעקתי ונשקתי לו בזמן ששנינו מחייכים אל תוך הנשיקה , הנשיקה התחממה שהארי הרים אותי עליו , רגליי כרוכות סביב מותניו ואנחנו לא מפסיקים לחייך ולצחוק לשנייה , ׳אב ודרך אגב ניצחתי ׳ התנתקתי ממנו מחייכת חיוך מנצח ׳במה ?׳ הוא שאל והרים גבות ׳אתה נישקת אותי ראשון ׳ חייכתי וקולי נטף יהירות ושחצנות טהורה ׳לא יכולתי לעמוד בזה שרלוט , את דיברת כלכך מהר וכל היום הזה שלא נישקתי אותך בכלל ודאגת לחרמן אותי בכל שנייה נתונה שהייתה לך אז הכל יצא ׳ הוא נשך את השפה שלי נשיכות קטנות ונעימות ׳אז הצלחתי ?׳ הרמתי גבה וחייכתי משועשעת בזמן שהארי התקדם לסלון ואני עליו ׳בהחלט ללא ספק ׳ הוא חייך ונשכבנו שהוא מעליי ׳אבל תדע משהו גם לך הלך לא רע בכלל ׳חייכת אליו והוא התמלא גאווה והינה האגו חזר לו ׳איך לא ׳ הוא חייך אחד מהחיוכים השחצנים שלו .
נתתי לו מכה בחזה והמשכנו להתנשק .
׳אחמ ?׳ נשמעה השתעלות ואני והארי הפסקנו נבוכים , הארי קם ממני והתרוממתי ,׳אה לי ?׳ הארי חייך שהבחין בליאם מביט בנו מחייך ׳סליחה על ההפרעה יונים אבל הארי אני צריך אותך על המנגל ׳ הוא חייך אלינו ויצא ׳טוב נלך ?׳ הוא שאל אותי ׳שק קמחחחחחחח ׳ צעקתי לו והוא הרים אותי על גבו ורצנו אל תוך הגינה והבריכה חזרה .
׳הופה הופה מי הפסיד ?׳ קת׳רין שאלה אותנו שהגענו לכולם .
׳הארי ׳ חייכתי והארי שרברב את שפתיו ׳מה שום הכחשה ?׳ לואי הרים את גבותיו וצחקנו ׳לא לא מכחיש , אני מתכוון ׳ הוא אמר ותפס את ידי ׳תיראו אותה ! ׳ הוא סובב אותי ׳איך אפשר לעמוד בפנייה ?׳ הוא שאל ונשכנו על השולחן שם בזמן שהסמקתי ונעמדתי בין רגליו , צמודה מאוד אליו ׳אני אוהבת אותך ׳ לחשתי לו ונשקתי לו מתחת לאוזן והוא ציחקק ונישק אותי ׳או איזה רומנטי וחמוד הארי , נכון נייל ?!׳ קת׳רין שאלה בכוונה את נייל שהיה עסוק באוכל ולא יחס חשיבות לשום דבר , הוא לא ענה לה ׳נייל !׳ היא מרפקה אותו והוא הסתובב ׳מה קרה ?׳ הוא שאל אותה וצחקנו ׳כלום הארי כזה רומנטי וחמוד בניגוד לאחרים פה ׳ היא חזרה על עצם צמה מדגישה את האחרים ׳שמעת ליאם יש לך פה רמיזה , עכשיו תזדרז עם הבשר אני רעב !׳ נייל צעק לליאם וקת׳רין נאנחה והביטה בי ובהארי שצחקנו ׳אתם רואים עם מה אני מתמודדת ?׳ היא שאלה ודילג לה עיניים נשענת על החזה החשוף של נייל בזמן שהיא יושבת בין רגליו .
׳הארי תזיז את עצמך לפה !׳ ליאם צעק להארי ׳אני בא !!׳ הוא נישק אותי וניגש למנגל עם ליאם .

כבר חצי שעה שאני יושבת ובוהה , פשוט בוהה בחבר החתיך שלי שעומד שם על המנגל , בהארי .
עומד חסר חולצה עם סרט מצחיק קשור לשיערו מגבת מטבח קטנה נחה על כתפו , גבו כפוף מעט שהוא נשען על השולחן לוגם מהבירה שבידו , צוחק עם חבריו ומתנהג בצורה כלכך גברית .
אלוהים , הוא שלי .
ורק שלי .
׳תיראו אותו אני לא יכולה יותר ׳ אמרתי לבנות שנשכבנו על כיסאות השיזוף מביטות כל אחת בחבר שלה ׳הוא כזה .. כזה .. אוף אפילו להגדיר אותו אני לא יודעת מרוב שהוא הורס אותי !!! באלי לטרוף לו את הפה בנות אני נשבעת !׳ הן צחקו עליי וצחקתי איתן ׳מסתבר שלא רק את חושבת ככה ׳ דניאל מלמלה והפנתה את ראשה לכמה בנות שעמדו ובהו בהארי בלי הפסקה , התרוממתי מהכיסא נעמדת .
׳הן יראו שהוא כבר תפוס ׳ חייכתי את החיוך הערמומי שלי מרימה גבה מתחילה לצעוד לעבר הארי ׳תראי להן מזה ילדה !׳ אלינור צעקה לי ואפילו אני הוצאתי ציחקוק על הטימטום שלנו .
׳האז ׳ לחשתי בקול סקסי וצרוד מגיעה לשם נצמדת אליו .
׳צ׳א..צ׳ארלי ׳ הוא גימגם ונעמד זקוף מניח את הבירה בצד , ׳אתה לא מבין כמה סקסי אתה ניראה ככה ׳לחשתי לו באוזן נושכת אותה בשובבות מצחקקת .
׳כן ?׳ הוא ציחקק והצמיד אותי אליו גורם למותניים שלנו להתנגש אחת בשני .
׳כולך גברי כזה ׳ לחשתי בקול צרוד ומפתה לאוזן שלו מנשקת מתחת לאוזן שלו יודעת שזה יעשה כבר את העבודה ׳הוא הוריד את ידיו מהמותניים שלי אל ישבני לוחץ עליו בחוצפה , ׳הארי ׳ גיחכתי והוא השאיר את ידו שם , אוקי ככה הן יראו שהוא שלי ואני שלו .
׳אני שמתי לב מה את עושה ׳ הוא נשל לי את השפה ממלמל ׳מה אני עושה ?׳ שאלתי והרמתי גבה מצחקקת ׳את מנסה לגרום להן להבין שאני שלך ׳ הוא חייך מניד בראשו לכיוון חברות הבנות , ׳מה אני עד כדי כך שקופה ?׳ ציחקקתי מובכת ׳לא אני פשוט מכיר אותך את רכושנית בדיוק כמוני ׳ הוא נישק אותי ונשך את שפתי ׳ לא שיקרתי בקשר לזה שאתה ניראה סקסי ככה ׳ לחשתי לו לפני שהלכתי ׳ אני יודע שלא ׳ הוא חייך חיוך שחצני כרגיל .
נישקתי אותו נשיקה ארוכה ורטובה וחזרתי אל הבנות שציחקקו ׳את לא היית שקופה הוא טוב מידי ׳ הדר אמרה וצחקנו שהייתי אדומה ׳אבל היית טובה אחותי , היית טובה ׳ פרי חייכה אלי וצחקנו נשכבות חזרה בוהות בגברים שלנו .


תגובות (12)

עאעאעאעאעעאאעעעאעעאעאע אמגג כמה זמן לא העלת כבר כמה ימיםםםםםםם וזה מהמםםםםםםםםםם ומושלםםם אני.מאוהבת.בסיפור.הזה.סופית. הם כאלה חמודיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי לאב יוווווווווווווו

12/08/2013 08:47

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעעא
ידעתי שהוא ישבר ראשון הוא לא יכול לעמוד בפנייה פשוט
הם חמודים מדהים מושלמים ביחד
הסיפור מדהים מורי ולא ליתייחס לתגובות רעות
הסיפור מדהים ואני אוהבת אותו את הכתיבה שלך ואת מדהימה

12/08/2013 08:49

אהובתיי אני חולה עליך!!
אני ממש מקווה שההנהלה טטפל סזה כמו שצריך
מתה. עליך אהובה!!

12/08/2013 08:54

ואוווו מושלם פרק מהממםםםםםםםם את מוכשרת וכותבת מאלף ואל תתיחסי לבנות שרושמות לך דברים כי את כותבת משגע אני כל היום מחכה לחמש שתכתבי כבר אוהבת אותך♥

12/08/2013 09:03

שני פרקים ענקיים!!!
תמשיכי

12/08/2013 09:11

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא
מוריייייייייייייי !!!!
חחחחחחחחחחחחחח זה הגיוני שאני פשוט עם חיוך מרוח על הפנים כל השתי פרקים האלה?? ולמרות שקראתי אתמות את 41 קראתי אותו היום שוב גם! חחח
יאאא אני מתה על הארי ושרלוטט!! חחחח
יואוו חחחחח שרלוט פשוט גדולה!! חחחחח אין אין עליה! חחחחח
ואי הקטע בסוף הרג אותי! חחחחחחחחחחחחח היא לא שקופה בכלל!
ושרשמת שהארי ליד המנגל עם המטלית על הכתף והבירה.. אוי לי… נמסתיייייייייייייייייייייייייייי מתלאר לעצמי את זה !!! חחחחחחחחחחחחחח
וכן, ראיתי שהוא זכה אתמול בשני הפרסים האלה.. איך לא?! נסיך שלי ! חח
תמשיכייייי

אה, ואני אוהבת המונים למקרה שלא ידעת :)

12/08/2013 09:29

וווהווווו!!!! תמשייכיייי!!!!

12/08/2013 09:42

פרקים מדהימים!
מזל שהעלית את פרק 41 כי אני לא הספקתי לקרוא אותו לפני שמחקת אותו…
מצפה להמשך:)

Rock & Roll

12/08/2013 09:43

יאאאאאאאאאאאאאאאא תמשיכייייייייייייייייייייייי

12/08/2013 10:37

חחחחחח כל הפרק צחקתי חחח או שאני מסטולה כי לא ישנתי בלילה או שזה בגלל שהפרקים מצחיקים? כן הפרקים מצחיקים חחח תמשיכיייי

12/08/2013 11:34

מהמם את מוכשרת אין דברים כאלה אני מתה על הסיפורים שלך

12/08/2013 13:28

טוב…אני מקווה שהמכתב שכבתי להנהלה עזר
כי זה ממש הרתיח אותי מה שקרה
הייתי אמורה ללכת עם חברה לפארק כושר אבל התעכבנו כי אני לא עזבי את האייפד בשביל לכתוב את המכתב
(האייפד של אח שלה ><)
אז רק שתדעי שאם זה יקרה שוב יש מה לעשות עם העניין ולא חיביים לשבת בשקט.
אווווהההבתתתתתתתתתתתתתתתתתת
נונה שלך.

13/08/2013 07:32
54 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך