מור סטיילס
בנות , אני עכשיו בתקופה ממש קצרה שאני לא יכולה להעלות פרקים כל יום בחמש למשך השבוע הזה אני לא יעלה בקביעות ועמים לא יעלה בכלל , אני מקווה שזה רק השבוע , מקווה שתבינו אותי (:

אוהבת המון ❤

ריקוד חיי – פרק 44 :

מור סטיילס 15/08/2013 3625 צפיות 14 תגובות
בנות , אני עכשיו בתקופה ממש קצרה שאני לא יכולה להעלות פרקים כל יום בחמש למשך השבוע הזה אני לא יעלה בקביעות ועמים לא יעלה בכלל , אני מקווה שזה רק השבוע , מקווה שתבינו אותי (:

אוהבת המון ❤

הנסיעה הייתה ארוכה וזה היה נדמה כאילו לדרך אין סוף .
הבטתי בשעון שעל פרק כף ידי , השעה 8 כבר .
אני שעה בתוך האוטו ? לאן הנסיעה הארוכה הזאת ?
הייתי לחוצה ומתרגשת באותו הזמן , הרגשתי את בטני מתהפכת מהלחץ .
בדיוק שהתכוונתי לשאול את הנהג איפה לעזאזל אנחנו הרכב נעצר , נשמעה טריקת דלת ולאחר כמה שניות הדלת שלי נפתחה .
יצאתי מהרכב נתמכת בידו של הנהג שסוגר את הדלת מאחורי ״מכאן ״ הוא מוביל אותי על שביל אבן צר , סביבנו גינה ופרחים , המקום היה ציורי בצורה מדהימה .
״הגענו ״ אותו הנהג אמר שנעצרנו בסוף השביל .
״מה ? לאן הגענו.. ?״ לא הבנתי מה הולך כאן ? איפה הארי ?
״תכף תדעי הכל גברתי ״ הוא חייך אלי ופשוט נעלם משם למכוניתו .
התכוונתי ללכת אחריו , המקום היה חשוך , אמנם מואר על ידי מנורות צבעוניות אך חשוך עדיין והתחושה לא הייתה נוחה במיוחד .
לפני שיכולתי לעשות צעד הרגשתי זוג ידיים גדולות וחמימות על עיניי , הארי .
״מה..מי זה ?״ רציתי לוודא עד הסוף למרות שהייתי כמעט בטוחה שזה הוא ,
״צ׳ארלי ״ הוא לחש לאוזני בקולו הצרוד מוודא את חשדותיי , ״האז ״ הורדתי את ידיו מעיניי מסתובבת אליו בחיבוק ״וואו ״ הוא פוער את פיו בתדהמה שמבחין בי ״את..את מושלמת ״ עיניו נוצצות באהבה , תשוקה , חום , בכל כך הרבה דברים שאי אפשר להסביר אפילו .
״זה בשבילך ״ הוא שלף ממעילו ורד אדמדם וארוך מושיט אותו לעברי ומחייך ״עם כמה נדוש שזה ״ הוא מתבדח וקורץ לי גורם לי לצחקק ״תודה ג׳נטלמן שכמותך ״ חייכתי אליו ושילבנו ידיים אחת בשנייה מתחילים לצעוד לעבר מקום שהארי רוצה שנלך אליו .
״איפה אנחנו הארי ?״ הנחתי את ראשי על כתפו שואפת לאפי את הניחוח הגברי הנודף ממנו .
״את תכף תיראי צ׳ארלי ״ הוא נשק לראשי והמשכנו ללכת .
״הדרך נהייתה יותר מוארת , האווירה נהייתה רומנטית בצורה משגעת וזה היה פשוט מושלם .
המשכנו ללכת ופתאום המקום היה לי מוכר , ראיתי אותו פעם איפה שהוא .
״אוקי ראית יותר מידי ״ הארי מלמל מחייך אלי שהואשם לב למבט הסקרן שלי , הוא הוציא מכיסו מטפחת וקשר אותה סביב עיניי ״אוי הארי ״ גיכחתי והוא תפס את ידיי מוליך אותי ומגחכת בעצמו ״זה הפתעה צ׳ארלי ״ יכולתי לראות את החיוך שבטח נמצא על פניו .
גיחכתי ונתתי לו להוביל אותי , לא שהיו לי ברירות .
הדרך הייתה מרובת מעידות ורעשים , פתאום הרגשתי שאני בתוך מקום סגור שעולה , או יורד , נדמה לי שזאת הייתה מעלית .
עצרנו , פתאום רוח חזקה שנשבה שאותו במקום כמעט העיפה אותי ואת הארי לעזאזל מרוב שהייתה חזקה .
״הגענו ״ הוא נעמד מאחורי , פותח את קשר המטפחת .
ברגע שהמטפחת נפלה עיניי נפלו איתה , ״מה ? איך לעזא…״ פי מעפר בתדהמה , בבילבול , בהתרגשות , באלף תחושות .
״איך? אתה .. הארי? ״ הסתובבתי ומצאתי אותו מחייך את החיוך התמים והשובה שלו , מביט בי בעיניים נוצצות ״מרשים נכון ?״ הוא גיכח ונעמד על המעקה ״אני לא מאמינה ..זה מדהים האז״ נעמדתי על ידו כורכת את ידי סביב ידו משלבת אותן יחדיו .
״ תמיד ראיתי את המקום בגלויות , בתמונות נוף אבל לעולם לא הייתי כאן ״ קולי רעד , בהחלט שמעו את ההתרגשות בקולי , הוא לקח אותי למגדל אייפל לקומה הכי גבוה .
התנתקתי ממנו מסתובבת בכל המקום , מתרגשת כמו ילדה קטנה מחייכת חיוך רחב מבחינה מזווית העין בהארי המשועשע שנשען שם על המעקה וצופה בי .
״זה כולכך יפה !״ הסתובבתי סביב עצמי מסתכלת סביב ועל הנוף המרשים נעמדת מול הארי .
״אני שמח שאת שמחה ״ הוא ליטף את הלחי שלי וקירב אותי אליו .
״תיראי ״ הוא חייך אלי מוציא קופסא קטנה מכיסו ?!
ליבי הלם בפראות מטורפת , קרביי התהפכו בתוכי צמרמורות עזות תקפו אותי מכל צד , הוא לא עומד להציע לי נישואין ?!?
הבטתי בו מוכת הלם ״אז חשבתי על זה בערך כמה זמן ו.. ״ הוא עדיין לא פתח את הקופסא האדומה שבידו , דבריו נעצרו שהוא הביט בי , בהבעת פניי ונהיה אדום , הוא הסמיק .
הארי מסמיק ?! מה ? הוא הרים את ידו ללחי שלי וליטף אותה בעדינות ״אל תלחצי אהובתי ״ הוא נשק לשפתי נשיקה קטנה ומיד חזר למקומו עם הקופסא ״אני חושב שעדיף מעשים מאשר מילים ״ הוא חייך אליי ופתח את הקופסא ״מ..מה ?״ גימגמתי בקול חלוש מבחינה בשתי צמידים אותו הדבר ״תרשי לי ?״ הוא חייך אלי מושיט את ידו , הושטתי את ידי אליו והוא ענד לי את הצמיד , צמיד כסוף שעליו חרוט בכתב מעוגל ויפה H & S .
לא יכולתי לעצור דמעה שקטה שאיימה לצאת מעיניי והצליחה , היא זלגה לה בשקט והארי מיד הגיב , הוא מיד שם לב ״אל תבכי צ׳ארלי ״ הוא מחה אותה בעזרת אצבעו והרים את ראשי ״לא..לא הארי זה ..זה מאושר ״ הבטתי בעיניו והבחנתי שהם גם לחות ומבריקות מידי .
״זה כלכך יפה האז ״ חייכתי אליו מושכת באפי ״אפשר ?״ הרמתי את כתפי מושיטה את ידי על מנת לענוד לו גם את הצמיד ״אוי נו ״ הוא חייך והושיט את ידו , שמתי לו את הצמיד וידינו השתלבו אחת בשנייה , יש משפט שאומר ׳ הרווחים בידיים שלנו נועדו כדי שמישהו אחר ימלא אותם .. ׳ אז אני מצאתי את שלי .
התקרבנו ונשקתי לו על השפתיים נשיקה רכה ומתוקה , עדינה ונעימה ..
לא יכולתי לדמיין את הרגע הזה ביותר רומנטי ומושלם יותר ממה שזה עכשיו . שנינו עומדים בראש מגדל אייפל , חולקים צמידי יד תואמים ליום השנה שלנו מתנשקים ברכות ומתיקות .
״הגשמת לי חלום ״ נשקתי לשפתיו נשיקה קצרה שהתנתקנו ״באמת ומה הוא ?״ הוא חייך חיוך צדדי אליי שלב את ידי בידו בזמן שאנחנו נשענים על המעקה ״תמיד חלמתי להיות במגדל אייפל ״ הבטתי בנוף הנרחב שהיה לפנינו נדהמת כל שנייה מחדש .
״וככה , שאנחנו ביחד , ביום השנה שלנו שזה מרגיש כלכך נכון ״ נשענתי עם ראשי על כתפו עוצמת את עיניי שורפת את ריחו הטוב והגברי ״איתך ״ הוא לחש ״מה ?״ שאלתי שהרמתי את ראשי ממנו מביטה בו ״איתך שרלוט , זה מרגיש כלכך נכון איתך , יותר מאי פעם ״הוא נשק לראשי וחיבק אותי קרוב אליו , אני אוהבת אותו , אוהבת אותו בצורה עיוורת לחלוטין . אני מוכנה להכל בשבילו , להכל.
״אני אוהבת אותך ״ נצמדתי עם גבי לחזה שלו שראשו נמצא בשקע שבין כתפי לראשי , ידיו מחבקות את מותניי בעדינות וראשי נשען על כתפו ״אני אוהב אותך יותר ממה שמילים יוכלו לתאר ״ הוא לחש לאוזני ונשק לי מתחת לצוואר בעדינות בדיוק בנקודה הרגישה , נאנחתי מחייכת ממשיכה להביט בנוף עוצר הנשימה .
״בואי נמשיך זאת רק ההתחלה ״ הוא לחש לאוזני ״מה עוד תיכננת ?״ שאלתי בטון גבוה מרימה את גבותיי ״את עוד תיראי ״ הוא קרץ לי מצחקק בזמן שגילגלתי את עיניי מגחכת ״בואי ״ הוא משך את ידי ונכנסו למעלית .
היינו כבר למטה והתחלנו לצעוד באותו השביל שבו באנו לאייפל אך בדרך שונה .
אחרי הליכה של 10 דקות בערך בשביל פרחוני ומואר הגענו למין בקתה / צימר בנוי כולו מעץ , חום כהה ממש יפה .
״הארי ״ לחשתי ״תיכנסי אהובה ״ הוא חייך אליי כשפתח את הבקתה , נכנסתי בצעדים קטנים בוחנת כל פינה הבקתה שומעת את הדלת נסגרת על ידי הארי .
הוא תפס את מותניי מסובב אותי אליו מרסק את שפתיו על גבי שלי בחושניות מטורפת ״כבר ?״ לחשתי מחייכת בין נשיקה לנשיקה ״לא לאב , בואי " הוא התנתק ממני מצחקק מושך אותי אל המטבח ״ את לא רעבה אחרי כל היום הזה ?״ הוא הוריד את הבלייזר שלו נשאר עם חולצה לבנה מכופתרת שדי פתוחה בהתחלה חושפת חלק מהקעקועים שלו .
״אפשר להגיד ״ שרברבתי את שפתיי ״יש משהו שאני מתה לעשות ״ מלמלתי מתיישבת ״ומה הוא ?״ הוא גיחך נשען על השיש מביט בי ״להוריד את העקבים האלו , הם שברו לי את הרגליים כבר ״ פתחתי את הסוגרים שלהם שומעת את הארי מצחקק ״לא הבנתי איך את הולכת על עקבים צ׳ארלי , לפי מה שאני יודע את לא בדיוק הטיפוס של עקבים ״ הוא גיחך מביט בי ״חשבתי לנסות משהו חדש ״ גיכחתי נאנחת בזמן שאני מורידה את הנעליים המכאיבות מרגלי , נעמדתי ללא העקבים מרגישה פתאום נמוכה ״אוי כבר שכחתי כמה את נמוכה ״ הוא גיחך ותפס במותניי מקרב אותי אליו ״די כבר ״ חבטתי בחזה שלו מצחקקת ״לא שלא תביני לא נכון צ׳ארלי זה מושלם ״ הוא חייך ונשק לשפתיי בזמן שאני עומדת על קצות האצבעות .
דפיקה בדלת קטעה את הנשיקה שלנו והארי ניגש לבדוק מה קורה ,
אחרי כמה שניות נכנס בחור עם עגלה ערך את שולחננו לארוחה ועזב .
התיישבנו לאכול מדברים מידי פעם וצוחקים על דברים ראנדומאליים .

״טוב , עכשיו הגיע הזמן שאני יפתיע אותך ״ גיכחתי שסיימנו לאכול בזמן שחיוך שובב חצה את פניי , קמתי מהשולחן מבחינה במבטו המבולבל של הארי .
תפסתי את ידו ומשכתי אותו אל החדר הקטן בתוך הבקתה .
נישקתי אותו ברכות ובעדינות הולכת על קצות אצבעותיי מובילה אותו בשיכרון חושים אל המיטה ״תישאר כאן אני תכף באה ״ התנתקתי ממנו מתנשפת דוחפת אותו על המיטה לוקחת את השקית ונכנסת לשירותים .
״זה כלום , אין לך ממה להתבייש קדימה שרלוט !״ דיברתי אל עצמי מביטה בהשתקפותי במראה ,
אני לחוצה ומבויישת מהרגיל ואני לא יודעת למה !
אני והארי חלקנו המון רגעים אינטימיים ובכולם היה את המקום שהייתי מובכת טיפה אבל לא ככה , אני חושבת שעכשיו אני יותר מובכת עם מה שהבנות קנו לי , אני לא אחת של דברים כאלו בגלל זה זה מוזר לי .
נאנחתי , "שרלוט מספיק !" שוב דיברתי אל השתקפותי במראה , לקחתי נשימה עמוקה , אני הולכת לעשות את זה וזהו .
התחלתי להוריד את השמלה שלי עד שנשארתי עם הלבשה תחתונה , הוצאתי את הסט הלבשה תחתונה והחלוק שהבנות קנו לי במיוחד להיום לובשת אותו .
הייתי מוכנה כבר , פחדתי לצאת , זה לא שפחדתי , התביישתי לצאת .
הבטתי בהשתקפות שלי במראה , החלוק סגור אך פתוח מעט , כתף אחת חשופה והחלוק די משוחרר .
הרגליים הדקות אך מלאות במקומות המתאמים נחשפו ממש .
לקחתי נשימה ארוכה וסידרתי את החלוק טיפה במראה ״אין לך ממה לחשוש שרלוט את עושה את זה ״ לחשתי לעצמי ששמתי את ידי על הדלת לקחתי עוד נשימה עמוקה ונשפתי החוצה .

נקודת מבט כללית :

הארי נאנח שוב , מה היא עושה שם כלכך הרבה זמן ?
בדיוק שהוא התכוון לקום ולראות מה קורה איתה הדלת נפתחה .
הלחץ של שרלוט לא ניכר על פנייה כלל וכלל להפך , היא ניראתה לגמרי בטוחה בעצמה .
עיניו של הארי נפערו ופיו גם שהוא הבחין בשרלוט , עומדת בלבוש הזה מולו בפוזה כזאת מפתה ומגרה .
״ש..שר..שרלוט?״ הוא מגמגם והיא מחייכת בגאווה על כמות ההשפעה שיש לה עליו ״ששש ״ היא לוחשת ומתקדמת בצעדים איטיים שמוציאים את הארי מדעתו .
הוא מתיישב על המיטה ובדיוק שהוא מתכוון לקום ולתפוס אותה בידיו היא מניחה את ידיה על כתפיו מורה לו להתיישב וכך הוא עושה , היא נעמדת בין רגליו ומניחה את ידיה על ראשו מרימה אותו אלייה מחייכת ״האז ״ היא לוחשת לו ומנשקת את שפתיו נשיקה עדינה ומעצבנת ״מממ ״ הוא מהמהם נגד שפתייה נסחף כולו לנשיקה שלה , ידייה מתחילות לכפתר את חולצתו הלבנה פותחת אותה לרווחה נוגעות בחזה המוצק שלו .
ידיו של הארי לא נשארות אדישות והן פורמות את קשר החלוק של שרלוט פותח גם אותו לרווחה , הם מתנתקים מהנשיקה לקחת אוויר והארי מתפעל מגופה של שרלוט ״את כלכך יפה ״ הוא נישק את הצוואר שלה יורד למטה כאשר היא התיישבה עליו .
״האר..הארי ״ היא נאנחת שהוא נושך את הנקודה הרגישה בצווארה ומרגישה איך הארי מחייך נגד עורה .
אחרי כמה דקות הבגדים של שרלוט והארי מצאו את עצמם מושלכים אל פינת החדר ומשם הכל התגלגל …

***

הארי ושרלוט נפלו אחד לצד השני מתנשפים מיוזעים ומרוצים ״זאת הייתה אחת ההפתעות הכי טובות שקיבלתי בחיי ״ הארי חייך חייך שובב מגחך אל שרלוט שחובטת בחזה שלו ״ אז אני מבינה שאהבת אותה ״ היא מחייכת את אותי החיוך שלו מביטה בו ״מאוד ״ הוא נשק לשפתיים נושך אותם בשובבות ״דרך אגב תגידי לי שקנית עוד הפתעות כאלו בבקשה ?״ הוא שואל אותה מחייך ״ממממ לא ״ היא עונה לו משרברבת את שפתייה ״אורח זה יהיה הדבר הראשון שעושים שחוזרים ללונדון ״ הוא מצחקק והיא פוערת את עינייה בתדהמה אבל מצחקקת קצת ״אני אוהבת אותך ״ היא מביטה בעיניו ומנשק את פיו ״אני מאוהב בך ״ הוא מנשק את שפתייה וכורך את ידיו סביבה בזמן שהיא מתכרבלת בתוכו ״לילה טוב האז ״ היא לוחשת ומנשקת בעדינות את החזה החם שלו ״לילה טוב לאב ״ הוא לוחש והם שניהם שוקעים בשינה טובה ועמוקה .


תגובות (14)

את לא היחדיה שמקווה שזה יהיה רק השבוע חחחחח וזה מהמםםם הם כאלה חמודיםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

15/08/2013 08:12

אעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא!!!! תממשיכיייי!!!

15/08/2013 08:43

אעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא!!!! תממשיכיייי!!!

15/08/2013 08:43

וואו וואו וואו
הפרק מדהים מהממם מושלם
הכול הכתיבה התוכן המתח הכול הכול
מורי זה מדהים
לאב יו

15/08/2013 09:32

תמשיכי!!!! וזה לא משנה מתי את מעלה העיקר שתעלי

15/08/2013 09:41

רוקי צודקת לא משנה מתי את מעלה העיקר שתעלי ותמשיכי אצ השלמות!

15/08/2013 10:20

אני נפעמת מהכתיבה שלך כל פעם מחדש!! תמשיכייייייי
לאאאאאב יוווו המוניםםם:)

15/08/2013 11:01

מממהההמממםםםם!!!
הם כאלה מתוקים!!!
תמשיכי מהר!!

15/08/2013 11:18

גם אני ככה ותמשיכי כיתחשק לך אפחד לא יעזוב את הסיפור שלך!

15/08/2013 11:40

הם כאלה מתוקים תמשיכי ממש מושלם :)

15/08/2013 12:27

מור פרק מהמםםם מושלם.

את ראית את המייל ששלחתי לך?

15/08/2013 14:27

אעאעאעאעאעעאעאעאעאע
חחח מוריייי אני יודעת שאמרנו את זה כבר, אבל יש לנו ממש אותו ראש! חחח גם אני הולכת לעשות קטע על מגדל אייפל! חח אבל שונה קצת אז יש לי מזל ;) חחח
ואיך שקראתי שהוא הוציא קופסה אמרתי לעצמי שבדוק הוא לא מציע לה ועוד אחרי התגובות לפרק הקודם! חח את לא כזאת צפויה ! חחחחחחחח

אבל אני צופה את זה שאת לא צפויה וכבר מצפה לבלתי צפוי שאמור להיות צפוי (נשבעת שגם לי אין מושג מה רשמתי עכשיו אז אל תנסי להתעמק ולהבין) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ואיך אני מתה על איך שאת כותבת את "סצינות המיטה" שלהם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את מושלמת!!!

מחכההה להמשךך :))
נ.ב. שלחתי לך מייל עכשיו תראי :)

16/08/2013 12:04

וואוו וואוו וואווו ווואווווו ווואווווווו אני קוראת חדשה שלך כבר שלושה ימים שאני קראתי תסיפורים שלך מהתחלה ועד עכשיו ואני בהלם מאיך שהצלחת ואת עדיין מצליחה לרגש אותי, להצחיק אותי, לשמח אותי והכל רק במילים… את לא מבינה איך התחברתי לסיפורים שלך בצורה בלתי יאמנת!
אם רק היית יודעת ורואה איך התרגשתי לפניי שקראתי כל פרק את היית חושבת שאני חולת נפש כי זה 'בסך הכל סיפור' אבל לא בשבילי זה הרבה יותר מזה! את הצלחת לסחוף אותי לתוך הסיפור הזה, לכל פרק ופרק שאני קוראת אני מרגישה כאילו אני שם רואה אותם מהצד אבל מתרגשת כאילו אני מרגישה מה שהדמויות מרגישות!
אני בהלם מאיך שמישהי רק בת 17 יכולה לכתוב בצורה כזאת סוחפת ומעניינת ומרגשת..
הכתיבה שלך פשוט מדהימה כל מילה ומילה, פסיק, נקודה ורווח בסיפורים שלך מדהימים!
ואני פשוט התאהבתי בסיפורים שלך, בדרך שאת כותבת בהכל!!!
אני מופתעת כל פעם מחדש מכמה שהכתיבה שלך יכולה לרגש אותי באותו הזמן להעציב אותי וגם לשמח אותי ולגרום לי לחייך כאילו אין מחר!
הכתיבה שלי בדרך כלל על הפנים זאת אומרת אני לא יודעת לכתוב ולהביע מה שאני רוצה בכתיבה במיוחד ובכלל ואם את גרמת לי כן להביע מה שאני חושבת בדרך די יפה בשבילי, זה אומר שאני באמת אוהבת תכתיבה שלך ומעריכה אותך ואת הסיפורים שלך!
וזהו מקווה שלא חפרתי..ומהיום תצפי לראות תגובה שלי בכל פרק שלך!!
אוהבתתתת מלללאאא מללאאאא!!!! ותמשייכייייי כי אני לא יכולה לחכוותת! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

16/08/2013 19:48

אני מתה מהסיפור ( כמו תמיד), אבל רק דבר אחד לא הבנתי…. – איך הם היו בפריז, אם הם קודם כל היו בלונדון…. בכלל לא מצויין שהייתה טיסה או משהו. אני קצת מבולבלת.

20/08/2013 07:55
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך