מור סטיילס
מצטערת על הפרק המשעמם הזה כתבתי אותו שהייתי מבואסת וזה התבטא בכתיבה כנראה .
עוד הודעה מצערת : הסוף ממש מעבר לפינה .

תודה רבה על התגובות אהובות שלי .
ברוכות הבאות לכל החדשותתתתת שקוראות , מקווה שתאהבו את שאר הסיפורים שאני אפרסם אם תמשיכו לקרוא ❤

ריקוד חיי – פרק 45 :

מור סטיילס 19/08/2013 3873 צפיות 11 תגובות
מצטערת על הפרק המשעמם הזה כתבתי אותו שהייתי מבואסת וזה התבטא בכתיבה כנראה .
עוד הודעה מצערת : הסוף ממש מעבר לפינה .

תודה רבה על התגובות אהובות שלי .
ברוכות הבאות לכל החדשותתתתת שקוראות , מקווה שתאהבו את שאר הסיפורים שאני אפרסם אם תמשיכו לקרוא ❤

נקודת מבט של שרלוט :

פקחתי את עיניי ממצמצת מספר פעמים מבחינה בכמה קרני שמש קטנות שחדרו מבעד לווילון הרמתי את פניי והבחנתי בהארי ישן , עיניו עצומות והוא ניראה מהמם ליטפתי את הלחי שלו ונשקתי לשפתיו נשיקה קטנטנה שבאתי להתנתק הרגשתי פתאום לשון על שפתיי פקחתי את עיניי מבחינה בעיניו של הארי פקוחות. למחצה ״הארי ! ״ מלמלתי בין נשיקה לנשיקה בזמן שהוא נושך את שפתיי , התנתקתי ממנו מביטה בו מצחקק מניח את שתי ידיו מאחורי ראשו ״בוקר טוב צ׳ארלי״ הוא חייך , הוא היה ער הממזר הקטן ״היית ער !! ״ נתתי לו כמה מכות בחזה וחייכתי ״תני לי עוד נשיקה ״ הוא שרברב את שפתיו מקרב אותי אליו ״לא עוד לא ציחצחתי שיניים !״ חייכתי נותנות לו מכות קטנות מנסה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה ״אז מה נו ״ הוא המשיך והצלחתי להתנתק ממנו בורחת מהמיטה , אני ערומה !
שכחתי את הפרט הקטן והשולי הזה .
ניסיתי להסתיר כמה שיותר בעזרת ידיי בזמן שאני מתקדמת אל הקמת הבגדים שחופת משם את התחתון והחלוק שלי , לבשתי אותם והבחנתי בהארי משועשע מכל העיניין זאת אומרת צוחק .
״משהו מצחיק ?״ שאלתי מרימה גבה בזמן שקשרתי את החלוק ״כן שרת עדיין מתביישת ממני אחרי אתמול שעשיתי אותך בכל הצורות האפשריות ״ הוא גיכח ״עזבי אתמול , שנה שלמה !״ הוא המשיך לצחוק ואני נהייתי אדומה ״אתה יודע מה ?״ התרגזתי ״מה ?״ הוא ניגב כאילו את הדמעות מהצחוק ״אני לא מתביישת ״ חייכתי ובתנועה חלקה אחת הורדתי את החלוק מעליי ואת התחתון , התביישתי כן , אבל אני אוכיח לו שאין לו שום סיבה לצחוק .
המבט שעל פניו היה המום , עיניו שוטטו על כל גופי והוא נדהם בזמן שאני התחלתי לצחוק ״מה מצחיק אותך ?״ הוא שאל וגיחכתי ״שאתה עדיין נדהם כל פעם מחדש אחרי אתמול שעשית אותי בכל הצורות האפשריות ״
״עזוב אתמול , בכל השנה הזאת ״ חייכתי מרוצה מעצמי מבחינה בפניו המופתעות .
״בואי הנה ״ הוא קם מהמיטה והחל לרדוף אחריי שאני רצה למקלחת ״הארי הארי לא !!״ ציחקקתי שהוא תפס אותי והיינו במקלחת ״הו כן ״ הוא חייך ופתח את זרם המים מעלינו .

״כלכך מוקדם חוזרים הביתה ?״ עיקמתי את פרצופי שאני והארי היינו כבר במכונית על הכביש .
הוא הביא בשקית בגדים להחלפה הוא חשב על הכל , ״אנחנו לא חוזרים הביתה ״ הוא הביט בי מחייך והחזיר את עיניו אל הכביש ״אז לאן הולכים ?״ הרמתי את גבותיי בשאלה ״את עוד תיראי ״ הוא חייך והגביר את הרדיו .
״מותק פספסת פה את הכניסה ללונדון ״ הערתי אחרי כמה דקות , הוא גיכח ״אנחנו לא נוסעים ללונדון לאב ״ הוא היה עם יד אחת על ההגה יד שנייה על מוט ההילוכים וסובב את ראשו אליי מחייך ״אוקיי ״ משכתי בכתפיי שמה על פניי את משקפיי השמש נשענת עם הראש לאחור.

אחרי נסיעה של חצי שעה הארי דומם את מנוע המכונית וחייך אלי ״הגענו ״ הוא הכריז ויצא מהאוטו . לפני שהספקתי להגיד משהו הדלת שלי נפתחה על ידי הארי המחויך וידו הושטה אליי ״תודה רבה ״ הרמתי את גבותי בזמן שיצאתי מהמכונית .
״איפה אנחנו ? ״ עיקמתי את פניי שעמדנו מחוץ לבית פרטי גדול ״בבית ״ הוא הביט בבית וחייך חיוך רחב כורך את ידו סביב כתפי .
הוא מוזר , מה בבית ? הבית שלנו בלונדון על מה הוא חושב ? התקדמנו אל עבר הדלת והארי דפק מספר פעמים וכיסה עם ידו הגדולה את עינית הדלת בכוונה כדי שמי שבפנים לא יראה אותנו ״רגע !״ שמעתי קול נשי ומוכר , הדלת נפתחה וחיוך רחב על על פניי , זאת אן אמא של הארי , מעולם לא הייתי בבית הזה לפני בגלל זה כנראה זה היה מוזר לי ״הארי שלי ״ היא נפלה עליו החיבוקים ונישקה אותו בכל הפנים בערך שהוא גבוה ממנה בראש לפחות .
״שרלוט מתוקה ״ היא עזבה אותו וחיבקה אותי ״בואו תיכנסו !״ היא פתחה את הדלת לרווחה מסמנת לנו עם ידה להיכנס .
נכנסתי אל הבית אחרי הארי שהוא מושך אותי , לפתע נשמעה צעקה מהקומה למעלה שאומרת ״הארי !!!״ ומיד לאחר מכן נחשפת למולנו ג׳מה המתרגשת אחותו של הארי ״התגעגעתי אלייך ג׳מס !!״ הארי עזב אותי וחיבק אותה מרים אותה טיפה מהקרקע גורם לה לצחקק טיפה ״שרלוט !! אותך לא ראיתי המון זמן !״ ג׳מה עזבה אותי ובאה לחבק אותי מוחצת אותי בתוך זרועותיה ״ג׳ם תעזבי אותהההה !״ הארי צעק שהבחין שאין לי כבר אוויר ומשך אותה ממני אל זרועותיו שומר אותי בתוכן כאילו אני איזו בובה שבירה ״הארי זה בסדררר ״ חייכתי אל ג׳מה והיא הוציאה להארי לשון ״היא כמעט חנקה אותך !״ הוא הוציא לה לשון חזרה וחיבק אותי חזק ״אוי נו ״ מחיתי והתקדמנו למטבח שאני עדיים בתוך החיבוק המוחץ של הארי ״אז מה שרלוט שמעתי עלייך המון ״ אן הרימה גבות והביטה בהארי שנהיה אדום והוריד את ראשו ״אמא ״ הוא מילמל במבוכה ״אווו איזה חמוד אתה מובך ״ הרמתי את ראשו משרברבת את שפתיי באה לנשק את הלחי שלו והערמומי הזה מסובב את ראשו ומנשק אותי בפה גורם לי לחייך בהפתעה ועושה אותי מובכת ״אווו איזה חמודה את מובכת ״ הוא אמר באותו הטון שלי ונתתי לו מכה בכתף מצחקקת ומוציאה לו לשון .
״ אוי ילדים שלי ״ היא ציחקקה וחיבקה את כולנו .

״אמא שלך ממש חמודה הארי !!!!״ ציחקקתי שהיינו בדרך חזרה הביתה .
״אני יודע אני יודע ״ הוא התגאה ואת באמץ היה לו על מה ״הייתי נותנת הכל לאמא כזאת ״ חייכתי חצי חיוך ועיני כבר התחילו להבריק , הפכתי כלכך רגישה מאז שהכרתי את הארי , השתנתי .
הארי הזיז את עיניו מהכביש לעברי והביט בי , ראשי הופנה לחלון ודמעה בורגנית ברחה מעיניי מרטיבה את הלחי שלי אבל מיהרתי לנגב אותה ״די צ׳ארלי את לא רוצה להשלים איתה ולסיים את זה כבר ?״ הוא הניח יד אחת על הברך שלי מביט בי בשאלה ״אני לא יודעת בוא נעבור נושא בבקשה הארי טוב ?״ ניסיתי לחייך אליו והוא הבין אותי והחזיר את עיניו אל הכביש .
כל הנסיעה הייתה שקטה אבל בתוכי התחוללה סערה , כל הרגשות לפתע צפו , כל הגעגועים למשפחה שלא ראיתי ארבע שנים . חוץ מאחי כמובן , הגעגועים לאמא ואבא , שאחרי הכל הם עדיין אמא ואבא שלי .
הגענו הביתה אחרי נסיעה של שעה הדמעות כבר התייבשו והרגשתי טיפה יותר טוב .
״בואי צ׳ארלי אל תהי מבואסת ״ הוא חיבק אותי וגרם לחיוך לעלות על פניי .
נכנסו הביתה וכולם צעקו ״ מזל טוב לזוג שלנו !!!״ אני והארי חייכנו וראינו את כולם עם בגדי ים ״קדימה לבריכה !!״ זאין וליאם הרימו את הארי ולואי ונייל אותי והם רצו איתנו לבריכה ״לא לא לא !!!״ צעקתי מתחילה לצחקק קצת ולחשתי לנייל באוזן והוא בימן ללואי והם הורידו אותי למטה אבל הארי כן נזרק לבריכה ,
״אני עולה לשים בגד ים ״ צעקתי ועליתי למעלה , וידאתי שהחדר נעול ונפלתי על המיטה בבכי , חשבתי על המשפחה שלי , על אמא ואבא שלי , על ריאן . אין לי שום דבר מהם , שום דבר .
תוך כדי המחשבות הרבות , אחרי הלילה חסר השינה , נרדמתי .


תגובות (11)

ה..ה..הסוף לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני בוכיה לא הסוף לאלאללאלאלאלאללאלא תמשיכייייי

19/08/2013 08:32

מה למה סוף אבל לפחות יהיה סוף טוב?
תמשיכי!!!

19/08/2013 08:42

תמממשייכיייי!!!!

19/08/2013 09:09

מור אין סיכוי שהסוף קרוב אני מתה על הסיפור הזה תמשיכי והפרק יצא מושלם מדהים ואני מזה מצטערת שאני לא יוכל לקרוא כל החודש הקרוב או להגיב כי אני טסה לארגנטינה עד העשירי לאוקטובר אוהבת אותך ותמשיכייי פליז

19/08/2013 09:15

לאלאלאלאלא!!
תמשיכייי

19/08/2013 09:43

לאאאאאאאאאא !!!!!!!!!!!!!!!

תמשיכייייייייייייייי

19/08/2013 10:31

לללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!

19/08/2013 12:37

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא משעמם בכלל וממש ממש יפה!!!
תמשיכי מאוהבת בסיפור!

19/08/2013 12:56

אני לא מאמינה שהסיפור עומד להיגמררררר!!!
מורוש יקרה – הפרק הזה ממש אבל ממש לא משעמם…ושלא תעזי לחשוב שהכתיבה שלך אי פעם תשעמם מישו כי היא פשוט לא יכולה לשעמם!! זה הדבר הכי מהמם שקראתי, כל מה שאת כותבת מהמם ומעניין ברמות מטורפותתתת
את כל כך מושלמת שאין מצב שאני אפספס את שאר הסיפורים שלך:)
תמשיכי הכי מהר שאת רק יכולהההה
אוהבת המונים : אביטל:)

19/08/2013 16:12

מתי את מעלה פרק ? T.T

20/08/2013 08:33

מהה ממש לא משעממם הווא כל כך יפה אני מאוהבבבתתת בסיפור הזהה!!
תמשייכיייי מוושלםםם!! ♥♥♥♥

20/08/2013 08:40
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך