מור סטיילס
בנותתתתת ,
אני רק רוצה להגיד שאני אוהבת אתכן ואת הכי מושלמות בעולםםםםםם !

ריקוד חיי – פרק 46 :

מור סטיילס 21/08/2013 3611 צפיות 17 תגובות
בנותתתתת ,
אני רק רוצה להגיד שאני אוהבת אתכן ואת הכי מושלמות בעולםםםםםם !

אחרי חודש :

נקודת מבט של שרלוט –

התעוררתי לעוד בוקר שהוא סיוט , קמתי מהמיטה בריצה אל השירותים מקיאה את נשמתי אל תוך האסלה .
שטפתי את פניי וניקיתי את פי .
עוד בוקר שאני מתעוררת עם בחילות והקאות . בשבוע האחרון אני רק מקיאה , חוטפת כאבי ראש איומים וכאבים בלתי מוסברים באזור הבטן . כל זה קורה בדיוק בשבוע שהארי טס לנו יורק להתחיל להקליט את האלבום החדש שלהם .
בהתחלה חשבתי שזה המחזור , שהכאבים הם בכלל זה אבל יש לי איחור של שבוע .
המחזור שלי ידוע כאחד שמאחר כל הזמן אז לא דאגתי , הדאגה התחילה להגיע אליי שהבנתי שיש לי את כל הסימפטומים התחלתי להילחץ .
החלטתי לבדוק את זה , הייתי חייבת לא יכולתי להישאר עם השערות .
התלבשתי ולקחתי ארנק ואת הפלאפון שלי , ירדתי למטה , כולם היו ישנות השעה הייתה רק תשע בבוקר .
לקחתי את המפתחות למכונית ויצאתי מהבית אל עבר בית המרקחת .
הגעתי לשם אחרי נסיעה של 10 דקות ונעמדתי מול מדף בדיקות ההריון .
היו שם עשרות סוגים של הדברים האלו והייתי לגמרי חזרת אונים , הבטתי במדף ופשוט זרקתי הכל אל תוך בסלסלה בידי, 10 סוגים שונים של בדיקות הריון .
שילמתי על כולן ויצאתי מהחנות בחזרה הביתה .
השעה הייתה 11 בבוקר שהגעתי הביתה ורציתי להספיק לעשות את הבדיקות לפני שהארי יבוא .
נכנסתי הביתה ועליתי מהר לחדרי , למזלי הבנות עדיין לא התעוררו .
ירדתי למטה בחזרה , הייתי חייבת כוס מים והבחנתי בפתק שהיה מונח על המקרר ,
׳ שר , יצאנו רגע לסטארבקס התקשרנו ולא ענית לנו , תשלחי הודעה שאת רואה את זה , אוהבות ׳
הן השאירו לי מכתב , כנראה הן התעוררו והלכו בגלל זה היה שקט .
שלחתי לאלינור הודעה שני בבית והכל בסדר וכיסיתי את הפלאפון עולה בריצה אל החדר שלי .
ישבתי בשירותים ועשיתי את כל הבדיקות 10 הבדיקות שקניתי .
צריכים לחכות חצי שעה עד שהבדיקות יהיו מוכנות .
ישבתי בחוסר מעש בחדר מתפוצצת מלחץ מותהייה , המחשבות לא הניחו לי לרגע אחד , הייתי לחוצה , ואם אני בהריון? מה זה יעשה זה לא טוב שה לא טוב , ואם זאת הזעקת שווא ?
אוף אני כלכך מבולבלת אלוהים .
״בבית !!!!!!!״ נשמע קול גברי ומוכר , הארי .
הבחנתי בשעה שעל ידי , 11 וחצי איך הם כאן כלכך מהר ?! זה לא הגיוני !!!!
מיד תחבתי גת כל הבדיקות אל תוך מגבת מגלגלת אותן בתוכה דוחפת אל סל הכביסה ויורדת למטה בריצה .
״בניםםםם !!״ צעקתי וחיבקתי כל אחד מהם חוץ מהארי שלא היה שם ״איפה הארי ?״ הרמתי גבה והוא בדיוק יצא מהמטבח עם כוס מים ״האז !!״ צעקתי וקפצתי עליו בחיבוק , הוא ציחקק והניח את כוס המים על השולחן עוטף אותי בחיבוק גדול , הבנים השאירו אותנו לבד ועלו לחדרים ״התגעגעתי אלייך צ׳ארלי שלי ״ הוא נשק לשפתיי נושך אותן בשובבות ״גם אני אלייך ״ חייכתי אליו מורידה את. ידי מגופו צועדת אל עבר המטבח ״מה קרה לך ?״ הוא בא אחריי בשאלה , איך לעזאזל הוא יודע ?!
״מה קרה לי ?״ שאלתי בחיוך מזויף מנסה להראות שהכל בסדר ושום דבר לא קרה ״שרל-״ הוא נקטע על ידי הבנים שירדו למטה והצילו אותי החקירות שלו עכשיו ״איפה הבנות ? ״ לואי הרים גבה והביט בי ״בסטארבקס בואו נלך״ חייכתי מושכת אותם אל חנות הסטארבקס מעבר לרחוב .
״נכנסנו והבחנו בחברות הרכלניות יושבות להן ומצחקקות בקולניות ״היי לכן ״ זאין קרא בקול רם תופס את תשומת ליבן של הבנות שקופצות למשמע קולו של זאין .
״אתם פה !!!״ קת׳רין מחאה כפיים וחיבקה את נייל וכך עשו הבנות האחרות.
התיישבתי לעד פרי שמיצידי האחר אלינור ולמזלי הטוב מאוד הארי התיישב בדיוק מולי .
חצי שעה של דיבורים וציחקוקים של השולחן הגדול שלנו עברה לה , לאחרים זה היה מהנה בזמן שלי זה היה פשוט סיוט .
במשך חצי שעה התעלמתי או לפחות ניסיתי להתעלם מהמבטים השורפים של הארי מעברו השני של השולחן ,
הוא נעץ בי את עיניו בכוונה בכדי להרגיז אותי וזה הוציא אותי מדעתי !!!!
״אני הולכת לשירותים ״ הודעתי בחיוך מזויף וקמתי מהשולחן מתקדמת במהירות אל שירותי המסעדה .
אחרי ממש שתי שניות דלת מהשירותים נטרקתה ובה הופיע הארי העצבני .
״את מוכנה להסביר לי מה לעזאזל עובר עלייך ?!״ הוא דפק את ידיו על הקיר מאחורי ראשי והביט בי ״מה אתה רוצה לעזאזל ?! לא עובר עליי כלום אתה לא מבין מה זה לא עובר ?!?״ הרמתי את קולי גם אבל דמעות עמדו בעיניי .
מה ? ממתי אני רגישה בצורה כזאת ?
״שרלוט אני איתך שנה ואנ מכיר אותך כמי את כף היד שלי על מי את עובדת ?! אני יודע שעובר עלייך משהו ואת לא מוכנה לספר לי !״ הוא המשיך ותפס את ידיי ״ אתה יודע מה ? וגם עם עובר עליי משהו מה אכפת לך ?! תעזוב אותי ואל תדחוף את האף שלך בכל חרא שלא קשור אלייך !״ צרחתי עליו מותירה אותו המום , השתחררתי מהאחיזה החזקה שלו וברחתי מהיציאה האחורית של המסעדה .
ידעתי שהוא ילך אחריי אז התחבאתי .
כבר 10 דקות שאני שומעת צעקות של שמי מהפה של הארי וכבר 10 דקות שאני בוכה את החיים שלי בעיקרון .
הבחנתי בהארי נכנס למכוניתו ונוסע הרחק מבית הקפה שהיינו בו , אחרי חמש דקות לא יכולתי לסבול את זה יותר ורצתי אל הבית מעבר לרחוב .
נכנסתי בדלת רצה בכל הכוח אל חדר האמבטיה בחדר שלי ושל הארי .
חפרתי בסל הכביסה והגעתי אל המגבת עם כל בדיקות ההריון .
נעלתי את דלת המקלחת והתנשמתי בלחץ , פתחתי את המגבת מפוחדת מהתוצאות .
הבטתי בבדיקה הראשונה וראיתי ,
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .
שתי קווים .

עברתי במהירות על פני תשע הבדיקות בידי וכולן היו שתי קווים .
חיובי .
נשארה עוד בדיקה אחת לבדוק , עוד אחת .
לחוצה וסקרנית הרמתי את פנייה של בדיקת ההריון האחרונה והנה עוד שתי קווים .
התוצאה חיובית שזה אומר שאני בהריון .
״מ..מ..ה ?..״ גימגמתי חלושות מבעד לדמעות שבעיני .
הבדיקות נפלו מידי ונעמדתי מול המראה, הרמתי מעט את החולצה חושפת את בטני הקטנה מניחה את ידי עליי. מסתכלת מהפרופיל , אולי הבטן תפחה קצת ?
דמעות היו בעיניי , אבל דמעות של אושר.
למרות שאני בת 20 , למרות שעברה רק שנה , למרות הכל זה עשה אותי מאושרת .
זה הפרי , זה התוצר , זאת ההוכחה לאהבה האמיתית שלי ושל הארי , זה התוצר של האהבה העצומה של שנינו .
חייכתי מבעד לדמעות בזמן שאני מלטפת את בטני וחשבתי על השוק וההלם שהאחרים יחטפו שלא לדבר על , הארי .
החיוך ירד מפניי לפתע והורדתי את חולצתי בחזרה למקומה מרימה את כל בדיקות ההריון מהרצפה ,
מה הארי יגיד ? מה הוא יעשה ? מה הוא יחשוב על זה ?
נתקפתי חששות והיסוסים , פחדתי מעט מהתגובה שלו .
למרות שבתוך תוכי האמנתי שהוא יהיה מאושר לקבל את הבשורה , זה תינוק , זה חיים .
אנחנו יצרנו חיים .
בגלל זה נהפכתי כלכך רגישה בחודש האחרון , ההורמונים . מלבד זה כל כאבי הראש והבחילות עכשיו יש להם הסבר .
טריקת דלת חזקה שנשמעה גרמה לי להפיל את הבדיקות שוב מידיי .
ליבי אמר לי שזה הארי הגשתי שזה הוא. מיד אספתי את כל הבדיקות וזרקתי אותן אל תוך הפח .
דפיקות חזקות נשמעו על דלת המקלחת הנעולה ״שרלוט תפתחי !״ הארי צעק , ידעתי . מבלי לומר מילה ניגבתי את דמעותי ופתחתי את דלת המקלחת לרווחה . פגשתי את פרצופו העצבני של הארי ומיד לאחר מכן את פרצופו הרך שהבחין בעיניי הנוצצות והמבריקות ״אל תבכי ״ הוא התקרב אליי אבל נשארתי במקומי , לא יכולתי לזוז .
הוא תפס בפניי והצמיד את מצחו למצחי ועצם את עיניי וכך גם אני . ״שרלוט אני מצטער , אני מצטער שהייתי כזה פשוט …פשוט דאגתי לך , אני מצטער ״ הוא לחש לי והברזים שבעיניי שוב נפתחו .
״אני מצטערת שדיברתי אלייך בצורה הזאת .. פשוט יצאתי מדעתי ״ לחשתי גם בקול רועד והוא נישק את שפתיי , נשיקה ארוכה וחמה , נשיקה אוהבת ודואגת .
״אני אוהב אותך ״ הוא לחש לי שהתנתקנו .
פתאום הרגשתי עייפות נופלת עליי , אבל אני ישנתי עד לפני כמה שעות ? מה קורה ? אה ..נזכרתי .. זה בטח ההריון .
״אני גם אוהבת אותך ״ חייכתי חצי חיוך ונשקתי שוב לשפתיו ״אני עייפה הארי ״ פיהקתי עם יד על הפה והוא הוביל אותי למיטה שידיו כרוכות סביב מותני ״בואי נלך לישון גם אני גמור אחרי הטיסה ״ הוא נשק ללחי שלי ועלינו על המיטה .
פתחתי את המגירה ליד המיטה והוצאתי כדור כאב מחבילה שהייתה זרוקה שם .
שמתי אותו בפי ובלעתי אותו ביחד עם מים מהבקבוק שהיה מונח על השידה .
״חלומות פז ״ הארי נשק לראשי ועטף את גופי .
״גם לך ״ הסתובבתי עם פניי אל החזה שלו נושקת שם .
פקחתי את עיניי מרגישה את הארי נופל לשינה עמוקה , אולי זה לא טוב לספר לו עכשיו .
אני אחכה עם זה , מוטב שכך .


תגובות (17)

O_O
אעאעאעאעעאעאעאעאעאעע !!!!!!!!
רגע…~מכחכחת בגרון~


אעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעע
חיחיחיחי
יש להם תינוק!!
וזה כל כך צפוי שהארי ישתגע
לללאבבביווו!!!
חח יש לי מצב רוח
לא סתם ככה הסכמתי ללכת לשחק עם אח שלי במשחק מחשב שלו הירוז..

21/08/2013 08:29

יאאאאאייייייייייי בייבי הארי מצטרפת חחח תמשיכי

21/08/2013 08:34

אמאלה היה להם תינוק
אוי זה מדהים תמשיכייי מהררר

21/08/2013 08:54

וואי איזה מושלמים תמשיכי!!!

21/08/2013 09:14

אהובות שלי !!!!
חחחחחחחנו נוני את לא מבינה , אח שלי הגדול כולו בן 23 הוא קנה פלייסטיישן והוא מתרגש כמו ילד קטן , והוא ובן כל היום משחקים בזה חחחחחחחחח גם אני את באמת זה ממכר !!!
רגע בנות מה אתן חושבות שיקרה ?

21/08/2013 09:18

תמשיכי מהר !!

21/08/2013 10:00

אני חושבת שתמשיכי כמה שיותר מהר בבקשה
בתור פיצוי על שבוע שעבר שלא העלת

21/08/2013 11:11

אומייייגד!!!!
היא בהריון!!! היא פאקינג בהריון!!! יהיה להם ילד! או ילדה!!!
ואייי יכולים לקרות כל כך הרבה דברים.. או שהיא תרצה להפיל כי הוא טס, או שהיא תחשוב שהוא לא ירצה והיא לא תגיד לו, או שהיא תגיד לו והוא יהיה מאושר ואז הסיפור ייגמר (כי אמרת שזה לקראת הסוף לא? חח) או שהיא לא תגיד לו והוא יסע ופתאום יתפרסם משהו שקרי לגביו והיא תהיה בטוחה שזה אמת ותפיל או שלא יודעת מההההההההה חחחחחחחחחחחחחחח

איזה כייייף שהמשכתתת!!!!!!!
אוהבת אותך מורי שלי, תודה על הכל אהובה.. אוהבת המון 3>

21/08/2013 11:23

תמממשיייכיייייי!!!!!! זה מושלםםםםם!!!!!!!
ואני מתרגשתתתתת מההריוןן!!!! אפילו שזה סיפור, זה עושה לי מלא פילס שאני לא יכולם להסביר אותםםםם!!!!
יש לך סיפור מושלםםםם!!!

21/08/2013 11:35

אני לא מאמינהההה!! היא בהריוןןןן!!! אני מאושרררררררררתתתת!!
פרק מושלם, כרגיל…תמשיכי מהרררר!! לאב יו

21/08/2013 11:59

יאאאאאאאאאאא אנייי לאאא יודעעעתת מהה יקרררההההה!!
היאא בההריוווןןןןןן יהיה להם ילד או שהיא תעשה הפלה או שלא יודעת!!
את חיייבתת להמשייךך מווושלללםםם! ♥♥♥♥♥♥♥

21/08/2013 12:43

יאאאאאאאאאאאאאאאא יהיהה להם ילדדדדדדדדדדד מושלםםםםם כי הוא תוצר מהארי^^ חעחעחעחעח תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

21/08/2013 13:02

מהמם!!!
תמשיכי אני במתח!!

21/08/2013 15:35

אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה……………………………………………………………….

22/08/2013 05:17

תמשיכי!!!!

22/08/2013 14:16

עאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאאעעאעאעעאעאע
תמשיכי!!1!!!1!!1!1 :)
פפפפפפפפפפפפפפפללללללללללללללללללללללייייייייייייייייייייייייייייייייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!

22/08/2013 14:22

מושלם :) שתספר לו שהיא בהריון מימנו הם מושלמים ביחד
תמשיכי =]

23/08/2013 09:02
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך