Butterfly ❤
אזזזז.... איך??? תגובות ואני ממשיכה ❤
בבקשה תגיבו זה חשוב לי :)

שיגרה או מה? הקדמה + פרק 1 :)

Butterfly ❤ 26/07/2013 666 צפיות 11 תגובות
אזזזז.... איך??? תגובות ואני ממשיכה ❤
בבקשה תגיבו זה חשוב לי :)

החלטתי לא להמשיך את הוא שוט כי לא היו תגובות…סורי:/
אבל אני מתחילה סיפור חדש ואי אפשר להצטרף הפרקים כתובים מראש! אבל אם אני אצטרך משהו לפרקים הבאם אני יגיד :)

שיגרה. זה מה שסובב את חיי, הכל רגיל.. יום עבודה רגיל בחנות המוזיקה, מכירת דיסקים מכירת גיטרות כינורות פסנתרים… לקוחות עצבניים, לקוחות נחמדים.. שיגרה. אני רגילה לשיגרה הזאת, לקום בבוקר די מוקדם ולהילחם בעייפות.. שיגרה!
קוראים לי ג׳יין, ג׳יין בלאק אני בת 20 מלונדון מוזיקה זה החיים שלי מוזיקה וילדים, אני מתנדבת בבתי חולים כשיש לי קצת זמן פנוי, אני מנגנת על גיטרה אקוסטית וגיטרה חשמלית, פסנתר ותופים, אני גרה לבד.. ההורים שלי גרים בוולברהמפטון והם גרושים מאז שהייתי בת 7 .. אז אני לא מתראה איתם הרבה.. בטלפון וגם לפעמים..
השיער שלי שחור כפחם ובקצוות יש תכלת, הוא ארוך מאוד ועוקף את הישבן העיניים שלי בצבע דבש ומאוד חתוליות כשאני שמה מסקרה העיניים שלי נראות מדהים!
אני לא אוהבת להיפתח לאנשים כי בסוף.. אני רק נפגעת… וזה כבר קרה, לפי שלוש שנים התאהבתי בבחור ועד שהוא שם לב אליי ופתחתי לו את ליבי הוא הלך וסיפר את הסיפור לי לכולם, הוא סיפר שהאימא החורגת שלי הייתה מרביצה לי והבחור של אמא שלי היה מנסה לפגוע בי.. ולפגוע בגופי.. סיפרתי לו שפעם אחת הוא ניסה לאנוס אותי, וגם את זה הוא סיפר.. בניתי סביבי חומות שכבות על גבי שכבות.. במשך כל חיי נפגעתי ואני לא רוצה להיפגע שוב…

פרק 1:
השעון המעורר ציפצף לי באוזן וישר שלחתי את יידי כדי לכבות אותו, קמתי מהמיטה בעייפות ופיהקתי בקולניות, מתחתי את הגופייה הלבנה למטה ופניתי לשירותים שבחדרי, הסתכלתי במראה ונגעלתי מעצמי, ישר השפלתי את ראשי ושאפתי את הפנים וציחצחתי שיניים ויצאתי במהירות מהשירותים לעבר הארון, לבשתי מכנס צבאי וגופייה דקיקה שחורה ומשקפי שמש שחורים על ראשי, לא טורחת להתאפר בכלל… לקחתי את התיק צד השחור, ארנק בתוכו מפתחות לאוטו גם ויצאתי מהבית, נכנסת לאוטו ונוסעת לעבודה, שיגרה.


תגובות (11)

תמשיכי

26/07/2013 15:49

המשךךךךךךךךך!!!

26/07/2013 15:55

להמשיך!!! רק אני ממליצה לך לעבור על הפרק לפני שאת מעלה אותו, כי אני שמתי לב שחסרים קצת פסיקים ונקודות.

26/07/2013 16:02

אני דרך האייפד אז ….><
אבל תודה לכולם❤

26/07/2013 16:05

יפה…אני ממש מחכה להמשך!
אני ישמח אם תקראי תסיפור שלי :)
לאב יו

26/07/2013 16:28
~~

תמשיכיייייי

26/07/2013 16:45
~~

אה ושאלה… אממ.. פרק 1 הוא כיאלו לפני כל מה שקרה עם זה שהיא התאהבה בו או אחרי זה… ?

26/07/2013 16:47

תודה לכולם וסלינטורית זה אחריי :) עכשיו כשהיא בת 20 ולפני שלוש שנים שהיא הייתה בת 17 עוד בבית ספר :)
היום בצהריים(><) אני ימשייך אוהבת את כולכם3>
תיהיו פה בערך ב15:00-15:30 בערך…:)

26/07/2013 17:24

מהמם!!! זה על וואן די?

26/07/2013 17:28

כן רות(? ^-^) זה על וואןדי 3>

26/07/2013 17:30

תמשיכיי
תנו לי ה'
ה'
תנו לי מ'
מ'
תנו לי ש'
ש'
תנו לי ך'
ך'
מה יצא?
המשך!
חח תמשיכיי

27/07/2013 00:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך