Mayange1D
מקווה שאהבתם :-)

שפתיים מלאות – וואן דיירקשן

Mayange1D 26/07/2013 981 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם :-)

קמתי בבוקר להוטה לפגוש את הפמליה השפוטה שלי ולהשפיל עוד כמה אנשים ,״ בוקר טוב״ צרחתי לבית השמח שלי .כל פינה הייתה ורודה , אני ילדה שמחה ומסופקת.״ הגיע הזמן להראות מהממת .״ אמרתי בחלקלקת וחייכתי בקלילות לעבר השירותים הרחבים שלי בקוטנת ורדרדה עם תמונות של פו הדב . הברשתיאת שיערי החלק והחלקתי את הפוני המדוגם שלי , איפרתי את עיניי , סידרתי את גבותיי, אודם, מסקרה , והכל עשיתי ביאוש , אבל תמיד זכרתי , אני יותר טובה מכולם , אני צריכה להיות מהממת , מלכת הכיתה ! הלכתי לארון בחיוך ועצרתי לייד המראה שלי והתחלתי להביא פרצופים מצחיקים ושמתי את ידי על מותני .״ מה אני ילבש היום ?״ שאלתי בצחקוק ופניתי לארון בשנית . ״ זה מושלם״ צרחתי בקלילות ופשטתי את בגדיי מעליי .
———————————————————————————————————————

נסעתי בלהט במכונית שלי ששירי פופ מתנגנים ברקע , ושיר אחד טפס את צומת ליבי , שיר עם גוונים יפים שכנראה שכנה בחורים שרו אותו, ומילותהשיר דילגו להם בקלילות . באתי לעצור את מכוניתי כמו כל יום . ולפתע אני רואה מכונית שחורה חונה במקום החנייה הקבוע שלי , וגם ראיתי אנשים מתלחששים להם .״ כולם יודעין שזוהי החנייה שלי!״ צרחתי בקול ופי הייה פתוח , הלכתי בכבדות על נעליי העקב שלי עד למכונית השחורה ופתחתי את דלת הנהג בכעס, ״ היי סליחה!״ צעקתי וחייכתי ליוך מזוייף.״ כן?״ בחור יפה כל כך החזיק את האגה ועליו עתור משקפיי שמש , מעל שערו המטולטל הגולש , עיניים יפות כל כך ושפתיים מלאות, או שפתיים מלאות , כמה שאני אוהבת שפתיים מלאות, כאלה יפחת, וטובות אדומות כאלו, אף פעם לא ראיתי שפתיים כה יפות כמו של הבחור .״ טלי מטולטלי , זאת החנייה שלי!״ כעסתי ווחטפתח את משקפיי השמש שלו, לא יכולתי לעבד את האגו שלי רק בגלל בחור יפה כזה .״ יש לי שם בובה , ולפי מה שאני ייודע לא קוראים לי טלי .״ הוא קם בצחקוק וחטף בחזרה את משקפיי השמש שלו והחזיר אותם למקומן על שיערותיו והמשך לכיוון בית הספר , שכל התלמידים מסתכלים אליו , ולאחר מכל אליי , בצחקוקים מלאים ,״ תפסיקו!״ הוראתי להם ורקעתי ברלגיי, בחיים מישהוא לא התנגד למילותי . הייתי כה נבוכה , עד שחברותיי הגיעו .״ ראית אותו? חצוף״ סטייסי ניסתה להרגיע אותי .״ אל תדאגי אנחנו נראה לו״ דיינה דיברה בלהט וחיזקה אותי.״ צודקות בנות , אנחנו נראה לו…״ אמרתי בכעס ודחפתי את הילדים שהיו בדרכי .


תגובות (9)

המשך!!!
אפשר להצטרף בתור חברה של לואי?

26/07/2013 05:59

וואו אהבתייי!! 3> 3> 3>
מחכה להמשךךך!!! D:

26/07/2013 06:05

את עושה לזה המשך?
אני חייבת שתעשי לזה המשך!!!

26/07/2013 06:12

תודה :-) אני עוד מאט ממשיכה

26/07/2013 06:12

אפשר להצטרף???

26/07/2013 06:14

המשך ומהררר!!

26/07/2013 06:19

הנה תיאור אם תצרפי אותי (אני רוצה להיות עם לואי)
שם : שירה
מראה : שיער מתולתל ארוך בצבע חום עם גוונים של כחול
עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים בצד ימין ו2 בשמאל
אופי : מצחיקה שובבה אוהבת ילדים עקשנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון
לא ניתנת להשגה בקלות
לא נותנת את המספר טלפון שלה למשהו שהכירה רק עכשיו
וגם אוהבת לשיר ולנגן על גיטרות ולטייל

26/07/2013 06:24

הסיפור הזה הוא בכללי יותר ספציפי לא כמו הקודם שדובר על כל וואן דיירקשן , יכול להיות שאני יצרף אותך אבל בכל זאת לא בטוח :-)

26/07/2013 06:46

עאעאאעאט תמשיכי !! אהבתי חוחו הצשך ׳צ

26/07/2013 07:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך