Mayange1D
האהאהאהאהאהאהא מקווה שאהבתם

שפתיים מלאות – פרק 2

Mayange1D 26/07/2013 785 צפיות 6 תגובות
האהאהאהאהאהאהא מקווה שאהבתם

הבנתי מה אני צריכה לעשות , להפוך אותו לאחד הקורבנות שלי , תמיד אהבתי לעשות את זה , הרי אני זאת שצריכה להיות למאלה בסולם החברתי לא הוא . ״ היי ילדון תקשיב , אתה חנית לי בחנייה והבכת אותי מול כל הביית ספר ״ אמרתי לו בזמן שהוא הוציא את ספר הסטוריה .״ תשמעי אני באמת מצטער ״ הוא אמר ברצינות .״ מעכשיו חרם על טלי טלטלי!״ צעקתי בעוקצנות מול כל הכיתה והבחור נהיה חיוור ומובך .״ חרם? מה את ילדה קטנה?״ הוא אמר לי בלחש . ״ זה העונש .״ אמרתי בצחקוק בזמן שהבטתי בילדים המבוהלים למשמע מילותי ומילותיו. ״ היי הארי ״ אחת המעודדות שראיתי בתוך חבורת מעודדות שעברו ליידו .״ כרגע החרזתי חרם על הארי״ קמתי ממקומי והטבעתי את עמדתי .״חבורת המעודדות הסתכלו עליי במבט לא מזוה .״ אז הארי דבר איתי .״ לייסי סגנית ראש המעודדות דיברה בחוסר הקשבה למילותי . זוהי הייתה הפעם השנייה שהמרו את פי , כאן כבר ממש נזפתי .״ אתם לא שומעות טוב?!״ צרחתי על המעודדות, אחיותי המעודדות.״ לא רק שאתם ממרות את פי אני גם ראש קבוצת המעודדות . פתאום הם התתלחששו במרות ״ את מפוטרת או משהוא ״ לייסי אמרה בגאווה .״ כן , מפוט-רת״ כל קבוצת המעודדות חזרה אחריי ונופפה להארי לשלום , והארי , מסתבר , היה מבוהל בדיוק כמוני .״ מפוטרת!״ כל הכיתה אמרה ביחד וצחקה אליי חוץ מהארי .״ אני לא מאמינה ״ אמרתי בלחש מזוייף ודילגתי לעבר השירותים .״ כל הכבוד אחי , כיסחת לזנזונת הזאת את הצורה ״
ג׳וש השחקן הכי טוב בקבוצת הפוטבול דיבר , הבחור שחיזר אחריי מדברי אליי ככה?! מי הוא בכלל? חשבתי שאוהבים אותי , הוא חשב שלא שמעתי את זה, אבל כן שמעתי . מה אני עושה רע ? הא כן , משפילה אחרים . ״ או מי גד״ לחשתי שאני מגיעה לשירותים.״ אולי אני באמת מגעילה.״ דיברתי וגלגלתי את עיניי בלגלוג.״ אני זנזונת?!״ התנתקתי מהחלטתי ושאלתי את דמותי במראה . ״ אני?!״ שאלתי שוב וידי עפה לייד מקום ליבי. ״ אולי החצאית הזאת באמת קצרה . ״ אמרתי בחשש והסתובבתי והבטתי בישבני . אני צריכה להשתנות , חשבתי בתוך תוכי .
———————————————————————————————————————
״ אחי אנחנו הולכים לעשן , אתה בא?״ ג׳וש שאל את הארי בצחקוק .״ לא תודה , אני, צריך ללכת לשירותים.״ הארי אמר לג׳וש בקושי רב , הוא חשב על כל מה שקרה . הוא לקח את תיקו ויצא לעבר המזדרון והלך בצעדים כבדים .
״ מה אתה עושה פה?!״ צעקתי על הארי שעמד בפתח שירותי הבנות.״ מצטערת לפנייך״ הוא אמר וקיווץ את גבותיו .״ לא זה בסדר ….״ עניתי לו בכבדות תוך כדי שהורדתי קצת את החצאית שלי שאני לא יראה ״זנזונת״ .״ אתה עוררתי אותי הארי , תודה״ אמרתי לו בקיציניות משחמחת.״ חכה״ אמרתי לו והוצאתי מתיקי משהוא .״ מה זה?״ הארי שאל בחשש.״ זה כלב , שהכנתי , רציתי לתת אותו למישהוא חשוב , קח אותו רק אל תספר שאני נתתי לך משהוא , ואל תגיד שאני הכנתי את זה ״ אמרתי לו בצחקוק קל והושטתי לו כלב שהכנתי בהייותי בת חמש , רק מכירה את העולם . אני זוכרת שאמרתי לאימי שאתן את הכלב התפור הזה רק למישהוא מיוחד , והארי עורר אותי מהכל , בזמן כה קצר , הבנתי שאני לא רוצה להיות זנזונת , להתלבש ככה , להתנהג ככה , החלטתי להיות במעמד כמו כולם, אולי זה נשמע מוזר אבל הוא פשוט נתן לי ״פוש״ להתחיל דף חדש . ״ ביוש״ אמרתי לו מסופקת והוטרתי אותי מבוהל טיפה נוטר בשירותי הבנות.


תגובות (6)

עאעאעא למה זה כל כך 100מם?!?!?!
המשך דחוף!!!!

26/07/2013 07:16

את ממשיכה?

26/07/2013 07:37

אומייגזררר ממש אהבתי את הרעיון!!!
המשךךךךך דחוףף!! D:

26/07/2013 07:42

ממשיכה עוד מאט^^ לוב יוווו

26/07/2013 08:02

זה ממש יפה !!!
_קוראת חדשה – חחח (-;

26/07/2013 08:15

חחחח ץמיד שמחה לקבל קוראות חדשות :-)

26/07/2013 08:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך