נייסון
מקווה שאהבתן, הפרק הבא יהיה סוג של הסבר על כל מה שקשור לעבודה של ויולט ;)

שקרים (1D) פרק 2

נייסון 15/05/2013 756 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתן, הפרק הבא יהיה סוג של הסבר על כל מה שקשור לעבודה של ויולט ;)

לפני הכל, תודה לכל מי שהתגובה על הפרק הקודם, בלעדייכן כנראה הייתי מפסיקה את הסיפור ומוחקת אותו..
בנוסף, בשביל כל מי שרוצה להשתתף אני מעלה עכשיו הסבר אז תסתכלו, וגם מי שכבר כתבה לי עדיף שתסתכל. :)
אז הפרק….

למחרת, פתחתי את דלת ביתם עם המפתח שליאם הביא לי. הבית היה ריק, הבנים כנראה היו בחזרות. 
הוצאתי את חומרי הניקוי והתחלתי לנקות את הסלון- שוטפת מרצפות, מטאטאת אבק, מנקה חלונות וזורקת את הזבל. לאחר פרק זמן ארוך סיימתי את הסלון ועברתי למטבח חוזרת שוב על אותן פעולות. לבסוף, הגעתי לחדריהם של הבנים.
 התחלתי עם חדרו של נייל, הופתעתי לגלות שחוץ מכמה צלחות מלוכלכות ומעט בגדים שהיו על הריצפה החדר היה נקי ומסודר. ניקיתי מעט במשך כעשר דקות ולאחר מכן התחלתי את עבודתי האמיתית. פתחתי את המגירות שלו, חיפשתי מתחת למיטה, נכנסתי למחשב שלו – מחפשת כל פרט שאוכל לפתח לסיפור בעתיד. מתברר, שלנייל אין סודות. או שהוא מסתיר אותם מאוד טוב. 
עברתי לחדרו של לואי, היחיד שלא יצא לי לפגוש עדיין משום שהיה עם חברה שלו אתמול. החדר היה (הרבה) יותר מבולגן משל נייל, התחלתי להרים את בגדיו ואת הזבל שהיה על הריצפה. הפעם לקחת לי יותר מ10 דקות לנקות את החדר ואחרי הניקיון גם שם חיפשתי רמזים על איזה סוד. 
ככה עברתי חדר חדר מנקה ואז מחפשת משהו פרטי על הבנים שהתקשורת עדיין לא גילתה. 
צלצול מצמרר הפסיק את עבודתי. אני חייבת לשנות צילצול!- חשבתי לעצמי בזמן שעניתי לפאלפון, ״הלו?״ 
״נו? יש לך סקופ בשבילי?!״ נשמע קולה הגבוה של אלקסיס. 
״לא ממש״ נאנחתי. 
״חיפשת החדרים שלהם?״ שאלה.
״כן״ 
״מממ..״ חשבה לרגע. ״תנסי להתחבר אליהם. תגרמי להם לספר לך את הסודות שלהם״ אמרה בהתלהבות. 
התכוונתי להתנגד אך היא המשיכה לפני שהספקתי לדבר. ״תכיני להם עכשיו ארוחה! הם ימותו על זה! טוב חייבת ללכת, נשיקות.״ היא ניתקה לפני שהספקתי להגיב. נאנחתי והתחלתי לבשל להם ארוחה. 
לאחר כשעה דלת הבית נפתחה. ״אוכל!״ שמעתי את נייל צועק בהתרגשות וכעבור פחות משנייה הוא כבר עמד לידי מזיל ריר על הפירה שהכנתי. 


תגובות (7)

תמשיכי

15/05/2013 07:57

חחחח ממש חמוד מחכה להמשך :-)

15/05/2013 09:39

תמשיכי !!!!
חחחח… ניילר השמן שלייייי(:

15/05/2013 11:49

יש מישהי שרוצה להשתתף בתור החברה של ליאם? אם כן תכתבו פרטים :)

15/05/2013 12:07

אני לא מצליחה לראות את ההסבר:( אם אני לא בתור חברה של הארי, אני אשמח להיות חברה של ליאם ;) כבר כתבתי פרטים;)

15/05/2013 13:24

תסתכלי על הפרק הראשון נוי רצתה את ליאם והשאירה פרטים(;

15/05/2013 14:21

מושלםםםם תמשיכייי , ואני גם כתבתי תיאור על הפרק הקודם …..

16/05/2013 03:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך