נייסון
סליחה שלקח לי מלא זמן לעלות את הפרק.. וסליחה שהוא משעמם..
בקשר לסיפור החדש שאמרתי שאני אכתוב- חסר לי לנייל וזאיין אם מישהיא רוצה, ואני מנסה לכתוב, נראה איך ילך לי.. ולמי שמשתתפת וכבר הביאה לי פרטים יכולה להוסיף עוד פה כי אין לי רעיון אני רוצה לנסות לזרום עם הדמויות אז כמה שיותר פרטים יותר טוב :)

שקרים (1D) פרק 5

נייסון 06/06/2013 836 צפיות 5 תגובות
סליחה שלקח לי מלא זמן לעלות את הפרק.. וסליחה שהוא משעמם..
בקשר לסיפור החדש שאמרתי שאני אכתוב- חסר לי לנייל וזאיין אם מישהיא רוצה, ואני מנסה לכתוב, נראה איך ילך לי.. ולמי שמשתתפת וכבר הביאה לי פרטים יכולה להוסיף עוד פה כי אין לי רעיון אני רוצה לנסות לזרום עם הדמויות אז כמה שיותר פרטים יותר טוב :)

״הארי!״ ויולט צעקה בזמן שנפלה למים. ״אני לא יודעת לשחות!״ צעקה בזמן שניסתה להשאיר את ראשה מחוץ למים.
״מה?!״ נבהלתי וקפצתי למים במטרה להציל אותה. ״את בסדר?״ שאלתי כשאני מחזיק אותה. 
״עבדתי עלייך!״ היא השפריצה עלי מים וצחקה. 
״ויולט! את הבהלת אותי!״ צעקתי והשפרצתי עלייה מים חזרה. 

נקודת המבט של נייל: 
״אני רעב!״ התלוננתי בזמן שחיפשתי משהו לאכול. 
״לא היית עם זאיין בנדנדוס?״ שאל ליאם.
״זה היה לפני שעתיים!״ המשכתי להתלונן. 
הוא גיחך בזמן שהעיף מבט בשעון שנח על פרק כף ידו. ״אני אתקשר ללו ונלך לננדוס כשהוא יחזור״ אמר בזמן שיצא מהמטבח. 
הוצאתי חטיף מאחד הארונות- לפחות עד שלואי יחזור אני אוכל משהו. קפצתי על הספה והדלקתי טלוויזיה, מעביר ערוצים.
״היי נייל״ שמעתי את קולו של הארי מאחורי. 
״היי הארי״ מלמלתי מבלי להזיז את מבטי ממסך הטלוויזיה. המשכתי להעביר ערוצים עד שהגעתי לMTV. 
״הבחור המתולתל חתיך״ שמעתי את הארי, כמובן שהוא דיבר על עצמו בזמן שהקליפ של Kiss you הופיע על המסך. 
״אני מעדיף את הבלונדיני״ גיחכתי. ״תגיד, מתי ויולט הלכה?״ שאלתי.
״היא לא״ אמר.
״אז היא עדיין פה?״ הסתכלתי עליו בפעם הראשונה מאז תחילת השיחה, הופתעתי לגלות שהוא רטוב. 
הוא הנהן. ״היא בחדר שלי, מתלבשת״ גיחך לעצמו.
״מה?! רגע, אל תומר לי שאתה והיא..״ אין צורך לסיים את המשפט, זה ברור. 
״אה.. כן״ הוא חייך.
״מה?! אבל.. איך?! לא.. אל תגיד לי! אבל למה?! רגע, מה?!״ מלמלתי מופתע. 
הוא צחק. ״למה אתה כל כך מופתע? אני הארי סטיילס״ הוא חייך חיוך מתנסה. 
שתקתי במשך כמה שניות, המום. זה הפתיעה אותי. היא לא נראת אחת כזאת, או שכן? לא, היא לא נראת כמו אחת שרוצה סתם לשכב עם בנים. אני חושב. לבסוף משכתי בכתפיי והחזרתי את מבטי לטלוויזיה.

נקודת המבט של ליאם: 
״הארי, אנחנו הולכים לננדוס עוד חצי שעה״ נכנסתי לחדרו של הארי, אך להתפתעתי מצאתי שם את ויולט. ״הי… מה את עושה פה?״ שאלתי מבולבל. 
״הארי דחף אותי לבריכה״ הסבירה. ״ולמזלי, היו לי בגדים להחלפה בתיק.״ הוסיפה. 
רק עכשיו הבחנתי שבגדיה שונים מאלה שלבשה בבוקר וששיערה שבדרך כלל היה כצבע חול אדמדם היה רטוב וכהה מברגיל. ״אה… טוב, רוצה לבוא איתנו?״ חייכתי אלייה.
״אני לא חושבת, הבטחתי לאחותי שאהיה בבית עד 6 ויש לי עוד דברים לקנות״ ניסתה להתחמק. 
״עכשיו רק 3! נו, תבואי יהיה כיף!״ נסיתי לשכנע אותה.
״אני לא יודעת…״ החלה לומר.
״נו בבקשה!״ קטעתי אותה. 
היא נאנחה, ״בסדר״ 
״יש!״ חייכתי והנפתי את ידי כאות ניצחון. 

נקודת המבט של נייל: 
״למי את מתקשרת?״ הייתי מרוכז בארוחה הגדולה שישבה מולי, אך הצלחתי לשים לב למה שקורה מסביבי.
״לאחותי,״ ויולט ענתה לזאיין. ״היא לא עונה״ אמרה לבסוף ונאנחה. 
מפה כבר פחות הקשבתי, הייתי עסוק בהמבורגר שאכלתי. צלצול פלאפון מעצבן הוציא אותי ממחשבותי, ״זה הפלאפון של ויולט״ הודיע ליאם. 
הסתכלתי מסביבי, ״איפה היא?״ שאלתי מבולבל. 
״בשרותים״ הסביר הארי. 
חיכינו כמה שניות אך הצלצול המשיך והוא התחיל להוציא אותי מדעתי. חטפתי את הטלפון מהתיק, ״הלו?״ עניתי. 
״וי?״ קול מתוק ונשי להדהים שאל. 
״לא, היא בשרותים. זה נייל״ הסברתי. ״מי זו?״ הוספתי. 
״קת׳רין, אחותה״ היא ענתה.

״נייל, למה אתה מדבר עם הפלאפון שלי?!״ קולה של ויולט הבהיל אותי. 
״התקשרו אלייך והצילצול הפריע לי לאכול״ הסברתי. היא חטפה את הפלאפון מידי. 
״קאט?״ היא דיברה לעבר הפלאפון. ״כן, אני הגיע יותר מאוחר״ המשיכה. ״בסדר״ 
״הארי! תעזוב את הכפית הזאת!״ הייתי מרוכז בשיחה של ויולט בפלאפון אך עדיין שמעתי את ליאם צועק על הארי שמאיים עליו עם כפית.
״מה?! לא!״ ויולט המשיכה לדבר. ״אני לא מסתובבת עם הלהקה שאת אוהבת״ ״קאט, אני לא חברה של נייל הורן אם זה מה שאת חושבת״ איה? הסתכלתי עלייה עם פרצוף פגוע. ׳סליחה׳ סימנה לי. 
חטפתי את הפלאפון מידה. ״זה נכון, היא לא חברה שלי כי היא לא נחמדה!״ 
צעקה שהגיעה מהפלאפון הבהילה אותי. ״אומיגד! זה- זה נייל? מוואן דיירקשן?!״ היא צעקה בהתרגשות.
התכוונתי לענות שכן אך ויולט לקחה לי את הפלאפון לפני שהספקתי. ״כן, זה הוא״ היא נאנחה. ״כן, הם כולם פה״ המשיכה. ״בסדר, רק תרגעי! נדבר בבית. ביי״ היא ניתקה. ״יופי נייל״ היא צימצמה את ענייה הכחולות ונעצה אותן בי בכעס. 


תגובות (5)

מהמםםםם

06/06/2013 08:35

מושלם

06/06/2013 09:44

המשךךךךך!!!!

06/06/2013 10:39

יששש חיכיתי כל כך שהתמשיכי!!! מהמםם

07/06/2013 07:19

אני רוצה עם זאיין לשלוח תיאור?
וזה מדהים!!!!!

27/07/2013 13:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך