shahaf
רק רציתי לעשות תזכורת לקראת הפרק הבא שיעלה מחר..
החל ממחר אני אתחיל להעלות פרקים פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי :)
תהנו (:

תן לי רק סיבה לחיות – פרולוג 1D

shahaf 30/06/2013 1230 צפיות 3 תגובות
רק רציתי לעשות תזכורת לקראת הפרק הבא שיעלה מחר..
החל ממחר אני אתחיל להעלות פרקים פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי :)
תהנו (:

שלום, קוראים לי ליאם פיין..
אני בן 19, במקור מוולפהמברטון, מערב המידלנדס, שבאנגליה, אך כרגע אני מאושפז במרכז מגי לחולי סרטן שבנוטינגהם..
אני פה כבר שנה וחצי, מאז שגילו אצלי סרטן בכליות..
מאז שהייתי קטן היו לי בעיות בכליות..
כשנולדתי כליה אחת שלי לא תיפקדה והסירו לי אותה כשהייתי בן 6..
בגיל 16 עברתי ניתוח השתלת כליה, שלא עבר כמו שצריך והתפתח זיהום בכליות שלי, מה שיצר גידול שפירי ממאיר, גידול סרטני..
אבל אני לא היחיד פה..
במהלך השנה וחצי האחרונות, הכרתי שלושה חברים טובים..
נייל, הוא ממולינגר, מחוז ווסטמיט', אירלנד..
הוא פה כבר 5 שנים, מאז שהתגלתה אצלו לוקמיה לימפוציטית חריפה (ALL) בגיל 14..
הוא עבר המון טיפולים בשנים האחרונות, כימותרפיה (שגרמה לו להשיר את כל שיערו) טלתרפיה, ברכיתרפיה, וטיפולים ביולוגים..
כרגע מחפשים לו תורם למח עצם..
עם כל המצב שלו, הוא עדיין שמח ומצחיק את כולנו..
הוא עושה המון שטויות עם לואי..
לואי הכי גדול מכולנו, בן 21, אך הוא גם הכי ילדותי..
הוא הגיע באותו יום שבו אני הגעתי, לפני שנה וחצי..
הוא במקור מדונקסטר, מערב יורקשייר, אנגליה..
יש לו סרטן במעי הגס, מה שנדיר לגילו..
הוא מקבל המון כדורים, ותוספי מזון- סידן, חומצה פולית,ויטמין B, אספירין (NSAID), ואוכל המון ירקות ופירות, בעיקר גזר ותפוחים שמשפרים את מצבו..
הוא לא עובר טיפולים מסוימים אך הוא בשלבי בדיקה אם הוא יכול לשרוד בשלום ניתוח כריתת גידול..
הוא עושה המון פעילות גופנית יחסית אלינו, מכיוון שהוא מחוייב לעשות, כדי לשמור על בריאותו..
ויש את הארי..
הוא בן 19, במקור מהולמס צ'אפל, צ'ריצ'ייר, אנגליה..
הוא הגיע לפה לפני שלושה חודשים, ממרכז מגי בלונדון..
יש לו סרטן כבד, מה שנדיר מאוד, בבריטניה רק 1 מתוך 100 חולי סרטן חולה בסרטן כבד..
אך זה לא הכל, יש לו אנגיוסרקומה, כלומר גידול ברפידת כלי הדם, הגידול הכי נדיר..
הוא עובר טיפולים כימותרפים ואיבד את שיערו עוד לפני שהגיע לכאן..
במהלך השנה וחצי האחרונות התאהבתי..
במי? בבחורה הכי מדהימה שתמצאו..
קוראים לה שחף..
היא מאושפזת פה כבר שנתיים בגלל סרטן השד..
היא במקור מישראל אך היא עברה למגי כדי לטפל בסרטן שלה בצורה הטובה ביותר..
היא מושלמת.. מהממת בכל צורה..
היא עברה טיפולים כימותרפים אך בניגוד להארי ונייל, היא קיבלה תרופות מיחודות, שקשורות למניעת התפתחות גרורות של הסרטן לשרירים באזור החזה, שמנעו את נשירת שיערה..
העיניים החומות אפורות שלה מטריפות אותי, ושיערה המתולתל והארוך, ששרוף מעט בקצוותיו בגלל שהיא לא מוכנה להסתפר נופל בשלמות יתרה על כתפיה..
לפי מה שהבנתי ממלאני, היא אמרה לעבור ניתוח כריתה, של שתי השדיים, ולעבור שחזור מלא..
היא לא גבוהה, לא רזה, ובדרך כלל מתלבשת די פשוט, אלא אם יש מסיבה, אך היא עדיין מושלמת..
היא גרה בחדר מולי, עם שלוש חברות שלה, והיום מצטרפים אלינו שתיים חדשים..
אלינו מצטרף זאיין, עוד מעט צריך ללכת להביא אותו, ואל הבנות תצטרף מישהי חדשה..
"ליאם? אתה בא? צריך להביא את זאיין.." נייל קרא לי, מעיר אותי ממחשבותי..
"כן, רק רגע.. " אמרתי ולבשתי עליי טי שרט כחולה, נשאר בגינס השחורים שהיו עליי קודם..
נעלתי את הקונברס הלבנות שלי וירדתי למטה, כולם כבר שם..
כולל שחף..
היא הייתה לבושה בפשטות, אך נראתה מדהים בזה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=76269829
טניה, האחראית על השיבוצים קראה לנו להתאסף בכניסה, שם חיכו בחור ובחורה..
ברוכים הבאים למגי,
ולחיים של חולה סרטן…


תגובות (3)

נשמע טוב תמשיכי

30/06/2013 14:47

יואאאאאאאאאווווווווווווו שחףףףףף כפרעעעעעעעעעעע
התגעגעתיייייייי

01/07/2013 01:10

תמשיכייייייייי התגעגעתיייי המווווון אלייך ולסיפור!!

01/07/2013 15:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך