תני לזמן לעסות את שלו

שיר טומלינסון 03/04/2013 974 צפיות 2 תגובות

הקדמה :
טוב אז……..קוראים לי אלמוג אני בת 19 מבריטנה יש לי שער שטני ארוך עיניים כחלחלות בוהקות יש לי 4 קעקועים . קעקוע של מפתח סול בקתף קעקוע של השם של אח שלי בהורף קעקוע של כוכב מתחת לאוזן וקעקוע של רובה בבתן אני מנגנת בכול סוגי הגיטרות בתופים ובפסנתר אני אוהבת לצייר ולירקוד ריקודי רחוב(ברגדנס היפ הופ ….)אני שרה מבשלת אני אוהבת לנסוע באופנוע אני אוהבת להרגיש את האנדרלין בגופי להרגיש את הסכנה אני אוהבת את האוויר שכול פני כשאני נושעת באופנוע אני אוהבת את התחושה שזה נותן….טוב אז לסיפור………….
קמתי בבוקר מצלצול השעון 'עוד יום משעמם של עבודה ' חשבתי לעצמי צחצחתי שנים שתפתי פנים ונכנסתי להתקלח לרענן את עצמי מהתחושות הרעות שהציפו אותי יצאתי מהמקלחת ניגבתי את עצמי וניגשתי לארון שלי שלא היה מלא במיוחד כשאין לך הורים אתה לא יכול להרשות לעצמך הכול לשבתי חולצת כתף סגולה ג'נס כהה אם קראים נעלי סופרה שחורות התאפרתי בקטנה צמדים שהסתירו את החתכים של ידי לקחתי את התיק שמתי בו את האיפון שלי מפתחות וכסף השעה הייתה 8:30 ב9 אני צרחה להיות המסעדה הליני על האופנוע שלי התחלתי לנושה האנדרלין היה בגופי חיוך עלה על פני יכולתי להרגיש את הסכנה יכולתי להרגיש סוף סוף משוחררת הגעתי למסעדה חניתי את האופנוע הכנסתי למסעדה למזלי הפעם הגעתי מוקדם יותר המסעדה הייתה יחסית אם הרבה לקוחות שצעקו וואן דרקשיין נדחסתי מבין האנשים הייתה שם משתרה בפתח המסעדה הם חסמו את מעבר בתי להיכנס אך המשטרה חסמה את הדרך "מי את" שאלה אחת שוטרת שנראתה יחסית צעירה לגילה "אני עובדת פו " עניתי לשוטרת "חקי רגעה אני הולכת לבדוק" היא אמרה לי היא הלך לכמה דקות וחזרה היא שאלה אותי" אך קוראים לך"אמרתי לה שקוראים לי אלמוג וישר הכניסה אותי נכנסתי למסעדה וראיתי את אמלי ומצקתי "מה כול המאומה הזו בחוץ "היא צחקה ואמרה בגללם והצביעה אל חמישה נערים באחד מהשולחנות המסעדה הייתה יחסית מלאה היו הרבה נוער בשולחנות וזה לא קורה ארבה "מי אלה "שאלתי אותה היא נדהמה ואמרה ,"את לא מכירה את וואן דירקשיין ואני כזה "מה קורה כאן" היא צחקה ואמרה "וואן דירקשיין זו הלהקה הכי מצליחה בעולם "לבשתי את הסינר ונגשתי לשולחנות כול שולחן שהתפנה נכנסו קבוצה קטנה של אנשים נגשתי לשולחן של הבנים אלו הוואן דירקשיין ושאלתי "היי אני אלמוג המלצרית שלכם מה תרצו להזמין "אמרתי בחיוך מאולץ הנער אם השער השחור והעיניים דבש וירוקות אמר "אנחנו נזמין 5 המבוגרים 5 קולה ו5צ'פס ואת המספר שלך "ואני צחקתי ואמרתי"בשביל המספר שלי את צריך להתאמץ" הלכתי רשמתי את הזמנה ובינתיים הלכתי לשולחן אחר שם היו 3 נערים "מה תרצו להזמין "אמרתי בחיוך מאולץ"אותך" אמר אחד מין הנערים הוא אדביק אותי לקיר ואתחיל לנשק אותי אני התחלתי לצעוק לעזרה ולבכות ואז שמתי קול מאחורי שאמר"תעזוב אותה "זה היה…………………………..
שלוש תגובות וחוזרים אני צריכה בנות שהיו אם הארי לואי ליאם ונייל וג'סטין


תגובות (2)

אפשר להיות עם הארי פליזזזזזזזזזז
שיר
בת 18
אוהבת לשיר
שיער חום גלי עיניים חומות ירוקות עמוקות ושפתיים מלאות

14/04/2013 10:14

ייא מאןןן תמשיכי בשיא הדחיפות.. למרות שזה קצת צפויי

28/04/2013 12:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך