FollowYourDreams
הפרק עומד להיות ארוך כי זה פרק 50... אז יש למה לחכות D:
אעאעאאעאעעאעאע זאין ופרי מאורסיםםםםםםםם!!!!
אני לא מאמיננההההה!! D:
כמה זמן אני חפרתי לחברות שלי שהם עומדים להתחתן!!! וזה סוף סוף קרהה הוא הציע לה נישואיםם!!
מזל טוב להםםם!! באמת רק מזל טוב!! D:
אני ממש מצטערת שאני לא כותבת פרק אבל היה לי עומס היום \:
מקווה שאהבתן את ההצצה 3>

תקועים במקום הכי לא צפוי…(50) הצצה

FollowYourDreams 21/08/2013 870 צפיות 5 תגובות
הפרק עומד להיות ארוך כי זה פרק 50... אז יש למה לחכות D:
אעאעאאעאעעאעאע זאין ופרי מאורסיםםםםםםםם!!!!
אני לא מאמיננההההה!! D:
כמה זמן אני חפרתי לחברות שלי שהם עומדים להתחתן!!! וזה סוף סוף קרהה הוא הציע לה נישואיםם!!
מזל טוב להםםם!! באמת רק מזל טוב!! D:
אני ממש מצטערת שאני לא כותבת פרק אבל היה לי עומס היום \:
מקווה שאהבתן את ההצצה 3>

אני די ברגשות אשם שלא כתבתי פרק היום למרות שהבטחתי… אז בגלל שאני לא יכולה לכתוב פרק אני אעלה עוד הצצה.

"מה?!?!?!" צעקתי כשזואי אמרה לי, מאחוריה עמדה נערה שלא הכרתי.
היא ניסתה להסביר לנו שצריך להעביר את הדברים לבית החדש.. לי לא היה אכפת! ג'יין בבית חולים!
בסופו של דבר ליאם ולואי גם החליט להתערב, הם הסבירו שנייל והארי איתה שם ושהם יודיעו אם יקרה משהו.
אז הלכנו להעביר את הדברים לדירה החדשה.
.
"וואו!" נשימתי נעתקה, אמנם בית יחסית קטן אבל הוא היה מסודר כה יפה, עם רהיטים בצבעים חמים שנתנו ממש תחושה של משפחה. בדיוק כמו הבתים שאני אוהבת.
כל אחת תפסה חדר, כשג'יין תחזור גם היא תבחר לעצמה- במילא נשארו עוד שניים.
כמה שאני מתגעגעת לנורה! כל לילה אני מספרת לה מה עבר עליי באותו היום וכמה שאני מתגעגעת אליה.
.
"נוי! כמה זמן שלא ראיתי אותך!" רצתי לחבק אותה, כמה שהתגעגעתי לאחותי הקטנה!!
"מי זו?" שאלה מייגן בחיוך, "אני נוי, אחות של ליאם" היא חייכה לפני שהספקתי לפצות את פי, "ליאם כל הזמן מדבר עלייך" היא הוסיפה בצחקוק ומייגן התחילה להסמיק.
"נוי! אני אעזור לך להעביר את המזוודות" אמרתי מנסה להעביר נושא.
.
"תהיתי אם… תרצי לצאת מחר לאנשהו?" שאלתי בהתרגשות מעטה, כבר זמן מה שרציתי להוציא את המשפט הזה מפי.
"האמת, אני אשמח!" היא חייכה את חיוכה היפה, כמה שרציתי לשמוע את התשובה הזו!! אולי זה קרה מהר מדי, אבל עם כמה דברים שקרו לי בחיים- למדתי שלפעמים לא צריך לחכות.
אני לא יכול להגדיר את ההרגשה שהרגשתי באותו רגע, אני חושב שאני מתחיל להתאהב שוב.
"מתי?" שאלה כעבור כמה שניות וקטעה את מחשבותיי, "אני אדבר איתך מחר" אמרתי וקרצתי לה, היא הנהנה וקמה לצאת, משכתי אותה אליי לחיבוק ונפרדתי ממנה בנשיקה על הלחי.
.
"מה לעזאזל קרה לה?!" שאלתי לחוץ, זה פשוט קרה ברגע- היא דיברה איתי ואז, נפלה.
אני לא מבין, מה היה יכול לקרות לה?? "אני לא יודע!" הארי ענה לחוץ גם הוא, ישבנו מחוץ לחדר שאליו הכניסו אותה.
"אולי זה האוכל?? אני אתבע אותם" אמרתי מנסה להעלות השערות, חלקן הגיוניות וחלקן מופרחות לגמרי. "תירגע! עוד מעט יגידו לנו מה זה" הארי ניסה להרגיע אותי.
שמעתי קול צעדים מבעד לדלת, רופא יצא החוצה.
"זו רק סוג של שפעת, למעשה- היא אמורה להתעורר" אמר והביט על שנינו, "כנראה היא הייתה חלשה באותו הרגע, איבוד ההכרה נגרם מהמכה שחטפה כשנפלה" הוסיף בקול סמכותי.
"מי מכם קשור אליה?" הוא שאל, אני והארי הבטנו אחד בשני,
"הוא חבר שלה" אמר הארי והצביע עליי.


תגובות (5)

או
מיי
כף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את רוצה להרוג אותי או משו?!!?!
אני מבינה שכן!!!!
אומייגאד אני כל כך במתח אני מבינה שאת באמת ברצינות מנסה להרוג אותי ועוד כמה שעות מחר אז תעלי את הפרק ואני לא שואלת אותך וזהו!!!!!

21/08/2013 14:37

תמשיכיייייי חיייייים שלייייייי זה מושלםםםםםםם!!!!׳
הצצה קצרה מידייייייי אני חייייבת עוווווד!!!!!
איייזה כיייף לפרייייי אווווף אני כווול כךךך מקנאההה בההההה !!!! הלוואי ואניי הייתי מתחתנת עם זאין חחחחחחחחחחחחחחחחח
דיייייי אני כול כך מקנאה בה !!
תמשיכיייי במהירות את השלמווווווות הזאת!!!

21/08/2013 15:20

יואוווווווו איזה חמודה אנייייי!!
אחות של ליאם השמעקסי ^_^
יואו איזה פרק מושלםםם (ולא רק ביגלל שאני מופיעה בו)
חחחחח המשך מיד!! ועכשיו!!

22/08/2013 03:08

נווווווווווווו את אמרת שתמשיכי אז תמשיכי כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!
-יובל ^^-

22/08/2013 14:40

אני ממש מצטערתת אני מהפלאפון אז לוקח לי זמן לכתוב :'(
#סורי

22/08/2013 14:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך