מקווה שתאהבווו,
תגובות וממשיכה ((: ❤
ולבנות שרצו להצטרף, כרגע אני לא צריכה עוד דמויות. כשאני אצטרך אני ארשום (:

׳היא כל כך יפה, זה צובט בלב שלך..׳ / פרק 2- 1D

24/07/2013 978 צפיות 9 תגובות
מקווה שתאהבווו,
תגובות וממשיכה ((: ❤
ולבנות שרצו להצטרף, כרגע אני לא צריכה עוד דמויות. כשאני אצטרך אני ארשום (:

מנקודת המבט של אמבר-
הוא הפיל אותי לתוך הבריכה. הייתי בשוק. צרחתי. ״עד שהתייבשתי?״ שאלתי אותו בחיוך. ״יפה לך רטוב״ הוא אמר לי בחיוך. ״אתה רומז שאני לא נראית טוב ברגיל?״ שאלתי. ״את מכוערת, על מה את מדברת בכלל״ הוא אמר. ״נחמד אתה״ אמרתי. ״אני צוחק״ הוא אמר. ״וואו!!״ נייל צרח וקפץ לתוך הבריכה, והשפריץ עלינו מים, לא שלא היינו רטובים לפני כן. ״אני יוצאת״ אמרתי בחיוך ויצאתי מהבריכה. הארי עבר לידי. אני והוא לא מדברים, מאז המשחק כדורגל. הוא דיבר לא במקום, ועם כל הכבוד לזה הוא זמר מצליח, אני לא מוותרת בקלות. ״לולו, בא לי מקושקשת״ אמרתי בחיוך ללואי והתיישבתי על הבר. ״מה נהיה? נהייתי השף שלך״ הוא אמר. ״מה רע?״ שאלתי בחצי חיוך. ״מה יש עם זאין?״ הוא שאל והניח מולי את המקושקשת שלי. ״מה יש איתו?״ שאלתי והסתכלתי עליו. ״שמעו את הצרחה שלך בכל הבית״ הואאמר בחיוך. ״הוא נחמד, זה הכל״ אמרתי בחצי חיוך. ״מה אני אגיד לך.. אם זה יתקדם לאנשהו, בהצלחה״ הוא אמר. ״תפסיק להיות אבא שלי״ אמרתי. הוא צחק. ״אף אחד לא דומה לאבא שלך״ הוא אמר. צחקתי.
כמה ימים עברו, ובאחד הלילות לא הצלחתי כל כך ליהרדם, אז ישבתי בסלון וצפיתי בטלוויזיה. פתאום שמעתי רעש מאחוריי. סובבתי את הראש, וראיתי את הארי חוזר בחזרה לחדרו. ״למה אתה הולך?״ שאלתי, אולי זה הזמן לסדר את העניינים. ״לא רציתי.. להפריע לך״ הוא אמר . ״בוא שב״ אמרתי ופיניתי לו מקום. הוא התיישב לידי. ״בא לך לאכול משהו?״ הוא שאל. הסתכלתי עליו. ״לא, תודה״ אמרתי בחצי חיוך. ״גם לא שוקולד?״ הוא שאל. נאנחתי. הוא צחק וקם. קמתי אחריו. ״העוגיות האהובות עליי״ הוא אמר בחיוך. ״גם עליי״ אמרתי ולקחתי מידיו את העוגייה.
״טוב, אני הלכתי לנסות לישון״ אמרתי בחיוך וקמתי מהספה. ״אמבר״ הוא קם אחריי ותפס בידי. הסתובבתי אליו. ״אנחנו בסדר?״ הוא שאל בחצי חיוך. הנהנתי בחיוך. ״תביאי חיבוק״ הוא אמר ומשך אותי אליו. צחקתי וחיבקתי אותו. הוא כזה נעים. התנתקתי ממנו. ״לילה טוב״ אמרתי בחיוך והלכתי לחדר שלי.
בבוקר, לא יכולתי להתעורר, ואז הרגשתי מים קרים. צרחתי וקמתי מהמיטה. זאין, הארי וליאם עמדו מולי, מתפקעים מצחוק, עם דליים ענקיים. ״אני אהרוג אתכם!״ צרחתי ורצתי אחריהם. טוב, הם יותר מהירים ממני. ״מה קרה?״ לואי שאל אותי וצחק. ״הם קרו!״ אמרתי והצבעתי על השלושה. ״מצטער, היית כלכך יפה כשישנת, פשוט הייתי חייב להרוס את זה״ זאין אמר לי בחיוך. ״חכה למחר זאין״ אמרתי לו. ״עכשיו תביא חיבוק״ אמרתי בחיוך וחיבקתי אותו. ״קר!״ הוא צרח. חיבקתי את ליאם ואת הארי, ושלושתם צרחו כמו נקבות. צחקתי ונאנחתי. ״אני הולכת להחליף״ מלמלתי ונכנסתי לחדר האמבטיה.
יצאתי מחדר האמבטיה, עם גופייה צהובה ומכנסון שחור. לואי תמיד אמר לי לא ללבוש אותו, כי הבנים לא ירגישו טוב בגלל זה. עכשיו לא אכפת לי. ״במטקות את טובה?״ הארי שאל אותי כשיצאתי אל החוף. ״בחיים לא שיחקתי במטקות״ הודיתי בחצי חיוך. הוא הניח בידיי מטקה. ״תנסי״ הוא אמר בחיוך קטן והתרחק ממני.
״אוקיי, את באמת לא יודעת לשחק מטקות״ הוא אמר בחיוך. ״מי לא יודעת?״ זאין התקרב אלינו. ״חור בילדות״ אמרתי בחצי חיוך. ״מה פתאום, שתי שניות ואת קולטת את זה״ הוא אמר ותפס במותניי. ״תשתחררי״ הוא אמר לי בחיוך. הוא כופף את ברכיי והטה אותי קצת ימינה. ברגע שהוא ליטף את רגליי ידעתי שהוא כבר הפסיק. ״עכשיו אתה סתם מגזים״ אמרתי בחיוך לזאין והתרחקתי ממנו. ״סליחה״ הוא אמר בחצי חיוך. ״נצחי את המתולתל״ הוא אמר בחיוך. ״סיימתם את השיעור הפרטי?״ הארי שאל אותי בחיוך. ״קדימה״ אמרתי במבט מתגרה. הפסדתי, כמובן.

מנקודת המבט של זאין-
בערב, ישבנו חמשתנו וצפינו בסיוט ברחוב אלם. ״במה צופים?״ אמבר יצאה מהמקלחת לכיווננו. ״סיוט ברחוב אלם״ אמרתי והסתכלתי עליה. היא התיישבה לידי. ״אני שונאת סרטי אימה״ היא מלמלה. ״שונאת או מפחדת?״ שאלתי במבט מתגרה. ״מותר לי לפחד, אני בחורה״ היא אמרה לי בחיוך. ״שקט שניכם!״ ליאם צעק וחזר לפופקורן שנייח כמעט סיים לו. חזרנו לראות את הסרט. כל פעם שמשהו קפץ על המסך, אמבר קפצה, ביחד עם נייל. ״בואי קרוב יותר״ לחשתי לה בחיוך. היא התקרבה. חיבקתי אותה. היא הניחה את ראשה על החזה שלי כל פעם שקרוגר הגיע פתאום. ליטפתי את שיערה. ״למה רואים סרטים כאלה?״ היא שאלה אותי בשקט. ״חמש דקות וזה נגמר״ אמרתי לה בחצי חיוך והידקתי אותה אליי.
נגמר הסרט, היא קמה. ״יהיו לי סיוטים בגללכם״ היא אמרה והסתכלה עליי. ״אתה יכול ללוות אותי לחדר?״ היא שאלה. צחקתי. ״טוב, לא צריך״ היא מלמלה והתקדמה. החזקתי בידה וקמתי אחריה. התקדמנו לחדר שלה. ״לילה טוב״ אמרתי בחיוך וחיבקתי אותה. ״אמאלה!״ היא צרחה כשנפל משהו והחזיקה חזק בחולצתי. ״תירגעי זה ליאם״ אמרתי והרגעתי אותה. ״הדפוק!״ צרחתי. ״סליחה!״ הוא צעק מהמטבח. היא נאנחה ונכנסה לחדר. ״את רוצה שאני אשאר? עד שתירדמי?״ שאלתי. היא הסתכלה עליי. ״אתה מסכים?״ היא שאלה בחיוך. הרבה יותר ממסכים. ״בטח״ אמרתי בחיוך. היא החזיקה בידי והתקדמנו אל המיטה שלה. היא נשכבה. ישבתי ליד ראשה וסגרתי את האור. ״עכשיו לילה טוב״ היא אמרה בחיוך ועצמה עיניים. היא נרדמה. היא לא נוחרת, זה כבר טוב. ליטפתי את פניה הרכות. אני מכיר אותה שלושה שבועות, זה הכל. והיא מדהימה אותי. הדלת נפתחה. ״שש..״ לחשתי להארי שפתח את הדלת והדליק את האור. ״יש לנו חזרה להופעה של מחר, אתה בא?״ הוא שאל. ״כן״ אמרתי, הסתכלתי על אמבר וקמתי. יצאתי מהדלת וכיביתי את האור. ״תגיד, אתה ואמבר..״ ״מה?״ שאלתי והסתכלתי עליו. ״אתם נראים קשורים מאוד אחד לשני״ הוא אמר בחצי חיוך. ״אחי, היא מדהימה״ אמרתי. הוא הסתכל עליי. ״אתם ביחד?״ הוא שאל. ״אנחנו בדרך לזה״ אמרתי בחיוך וקרצתי לו.


תגובות (9)

תמשיכיי

24/07/2013 08:01

100מם!!!

24/07/2013 08:04

אויישש האזה מקנא!! חח
המשךךךך!!! 3> 3> 3>

24/07/2013 08:06

א. תמשיכי!!!!
ב. אני בשוק ראיתי בפייס תמונה של לואי במצב לא כל כך נחמד!!! (הוא הסתכל מהחלון בלי תח……) אוכסושששש
ג. שברנו שיא!!!!!!!! אתמול כל היום ישבתי על היוטיוב כדי לעזור לבנים החמודיזים האלו לשבור את השיא והינה הצלחנוווווווווו

24/07/2013 08:07

רות איפה ראית את זה לעזעזל????

24/07/2013 08:13

דיי אחד הסיפורים הטובים שקראתי תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

24/07/2013 08:15

בעמוד הרישמי שלהם בפייסבוק! זה היה מראה קצת מלחיץ!!!!!

24/07/2013 08:15

מדהים אפשר להישתתף?

24/07/2013 08:29

וואו זה ממש חמוווד ומצחיק תמשיכי!!! אהבתי

24/07/2013 08:33
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך