צהריים טוביים (-:
מקווה שאהבתם את הפרק
6 תגובות וממשיכה!! ❤

׳היא כל כך יפה, זה צובט בלב שלך..׳ / פרק 3- 1D

25/07/2013 910 צפיות 7 תגובות
צהריים טוביים (-:
מקווה שאהבתם את הפרק
6 תגובות וממשיכה!! ❤

מנקודת המבט של הארי-
התעוררתי בבוקר. לא כל כך התעוררתי, לא הצלחתי לישון. לא בטוח למה. קמתי ויצאתי למטבח. ״בוקר טוב״ אמבר אמרה לי בחיוך. ״בוקר טוב״ מלמלתי. מה זה הלבוש הקצר הזה. חולצה כמו חזייה ומכנס כמו תחתון. טוב, מי אני שאגיד לה איך להתלבש?. ״אתה רוצה לאכול משהו?״ היא שאלה בחצי חיוך ופתחה את המקרר. ״שיט, מי תוקע מרק בקצה המדף?!״ היא צרחה בעצבנות כששפך מהמקרר מרק עוף. ״אני אעזור לך״ מלמלתי ולקחתי סמרטוט. הסתכלתי עליה. איזה גוף יש לה.. ועוד עם מכנס כזה. ״אתה יכול להפסיק להסתכל עליי ולהתחיל לנקות?״ היא שאלה והסתכלה עליי. ״לא הסתכלתי עלייך״ אמרתי בחצי חיוך וניקיתי את הרצפה. ״מלוכלך לך כאן״ היא אמרה ומרחה על פניי את הסמרטוט המלוכלך שלה. ״את בכלל״ אמרתי והחזקתי בידיה. ״לא!״ היא צרחה, אבל כבר מרחתי על ידה ועל פניה את המרק המגעיל. ״למה עשית את זה?!״ היא שאלה ודחפה אותי בחיוך. צחקתי. היא קמה. ״מטומטם״ היא מלמלה בחיוך. קמתי. ״אומרים שמרק זה טוב לפנים״ אמרתי בהתגרות וצחקתי. ״זה לא מצחיק!״ היא אמרה בחצי חיוך וזרקה עליי את הסמרטוט.
״מה לא מצחיק?״ זאין התקדם אלינו. ״בוקר טוב״ אמרתי לו. ״היי״ היא אמרה לו בחיוך וחיבקה אותו. השפלתי מבט. ״תודה על אתמול, באמת שפחדתי״ היא אמרה. הסתכלתי עליהם. ״זה בסדר, את חמודה כשאת לא מדברת״ הוא אמר לה בחיוך. ״כדאי לך לסתום זאין״ היא אמרה לו בחיוך. הוא התחיל לדגדג אותה. הנחתי את הסמרטוט בכיור ויצאתי לחוף.
״מה הארי?״ לואי שאל והתיישב בכיסא שלידי. ״מה לו?״ שאלתי. ״מה הקטע עם בת דודה שלי?״ הוא שאל. ״אתה צריך לשאול את זאיןעל זה, לא אותי״ אמרתי והסתכלתי אחורה. הם ישבו מחובקים על הספה, וצחקו מהטלוויזיה. ״אז למה אתה מסתכל עליה ככה?״ הוא שאל, והעיר אותי ממחשבות. ״לא מסתכל עליה״ אמרתי. הוא חייך. ״תראה איך היא לבושה!״ התחלתי לתרץ. ״מה אכפת לך איך היא לבושה?״ הוא שאל. ״לך לא אכפת?״ שאלתי. ״לא״ הוא אמר. הסתכלתי עליה. ״תראה איך הוא נוגע בה״ מרתי כשהוא ליטף את רגלה. ״מותר לו, אין לה אף אחד״ הוא אמר במבט מתגרה. ״אתה צריך בחורה״ הוא קבע לבסוף. הסתכלתי עליו. הוא צודק, אני חייב קבועה חדשה.
בערב, חזרתי ממועדון של חבר שלי, עם שאנון. אני חושב. נשכבנו על הספה, אני חושב שכולם כבר ישנו. הורדתי לה בזריזות את החולצה. הייתי שיכור. היא הורידה את החולצה שלי. נישקתי את צווארה. ״אני אוהב אותך אמבר״ לחשתי לעורפה. ״מה אמבר?״ היא שאלה והרחיקה אותי ממני. ״מה?״ שאלתי. ״אמרת ׳אני אוהב אותך אמבר׳״ היא אמרה ולסשה את חולצתה. ״התבלבלתי..״ ״הארי. אני מעריצה ענקית, אבל תתקשר אליי כשאיןבחורות אחרות בראש שלך״ היא אמרה ויצאה מהבית. הסתכלתי אחורה, וראיתי את אמבר. האלכוהול התפוגג במהרה. היא הסתכלה עליי. ״לא דיברתי עלייך״ ישר אמרתי, הייתי צריך להגן על עצמי. ״אז על מי דיברת?״ היא שאלה. ״על האקסית שלי״ המצאתי משהו. ״אה..״ היא מלמלה. קמתי מהספה. ״לילה טוב״ אמרתי והלכתי לחדר שלי. מה יש לי?

מנקודת המבט של זאין-
בצהריים, רציתי לקחת את אמבר לאנשהו. רק אני והיא. ״בואי״ אמרתי לה כשהשתזפה ליד הים. ״מה?״ היא שאלה. ״בואי״ אמרתי שוב. היא הרימה את ראשה והסתכלה עליי. ״לאן?״ היא שאלה. ״לאנשהו״ אמרתי בחיוך. ״אוקיי״ היא אמרה במבט חושד, וקמה. הלכנו לאופנוע שלי. ״אה, אתה ממש רציני״ היא אמרה בחיוך. ״אני תמיד רציני״ אמרתי לה בחיוך. היא התיישבה מאחוריי. הנחתי על ראשה את הקסדה, והתחלתי לנסוע.
״שלום, אני יכול חדר?״ שאלתי, מקווה שלא יזהו אותי בגלל המשקפי שמש והכובע. ״איזה חדר?״ הפקידה שאלה אותי. ״סוויטה זוגית״ אמרתי והושטתי לה את הכרטיס. היא הסתכלה במחשב שלה. ״חדר 1404, בבקשה״ היא אמרה בחיוך והושיטה לי כרטיס מפתח. ״תודה רבה״ אמרתי בחיוך, והלכתי לכיוון הספות שבלובי. ״בואי״ אמרתי והושטתי לה יד. ״אתה לא רציני..״ היא מלמלה בחיוך. ״אמרתי לך כבר, אני תמיד רציני״ אמרתי בחיוך. היא חייכה והחזיקה בידי.
עלינו לסוויטה, פתחתי את הדלת והסתכלתי על אמבר. ״זאין״ היא אמרה בחיוך והסתכלה עליי. ״בשביל מה כל זה?״ היא שאלה. צחקתי. ״בשבילך״ אמרתי לה. החזקתי בידה ונכנסנו יותר לבפנים. התיישבנו על הספה והסתכלנו אחד על השנייה. ״זה מדהים״ היא אמרה בחיוך. ״את מדהימה״ אמרתי וליטפתי את פניה. הפלאפון שלי צלצל. לואי. ״כן לואי?״ שאלתי בחצי חיוך והסתכלתי על אמבר. ״אתה מוכן להסביר לי לאן לקחת את בת דודה שלי?״ הוא שאל. ״לא״ אמרתי בחיוך. ״היא בסדר, תירגע״ אמרתי. ״תן לי אותה״ הוא ביקש. הושטתי את הפלאפון שלי לאמבר. ״היי לולו״ היא אמרה בחיוך. ״הוא חטף אותי וניסה לשכב איתי, לא משהו חשוב״ היא אמרה. ״זה בצחוק, תירגע״ היא הוסיפה בחיוך. ״אל תדאג, הוא ישמור עליי״ היא אמרה והסתכלה עליי. ״ממתי נהיית כזה אמא?״ היא שאלה. ״הוא תמיד היה כזה״ אמרתי. ״ביי״ היא אמרה בחיוך. ״בוא נלך לאכול משהו״ היא אמרה ומשכה אותי מהספה. ״בשביל מה יש שירות חדרים?״ שאלתי והתקשרתי אליהם.
סיימנו לאכול. ״למה זה מגיע לי כל הטוב הזה?״ היא שאלה בחיוך וקמה מהשולחן אל כיוון הספה. התיישבתי לידה. ״למה זה מגיע לך כל הטוב הזה? ״ שאלתי. ״אולי בגלל שאת הבחורה הכי מדהימה שפגשתי״ אמרתי והסתכלתי עליה. ״שבכל יום שעובר אני מרגיש אלייך עוד ועוד..״ אמרתי. היא השפילה מבט. הרמתי את פניה ונישקתי אותה. השפתיים שלה כל כך רכות וחמות. החזקתי בפניה ונשכבתי מעליה. היא ליטפה את גבי בעדינות. הורדתי את חולצתי וחזרתי לנשק את שפתיה. היא כרכה את רגליה מסביב למותניי. הרגשה של צמרמורת טובה ונעימה עברה בי. החזקתי בחולצתה, ולאט לאט הורדתי אותה ממנה. נישקתי את צווארה העדין. ״שנייה״ היא מלמלה. נישקתי את כתפה. ״שנייה״ היא אמרה שוב והרחיקה אותי ממנה. הסתכלתי עליה. הנשימות של שנינו היו מהירות. ״בוא לא נמהר״ היא אמרה וליטפה את פניי. הנהנתי וקמתי ממנה. ״אתה לא כועס, נכון?״ היא שאלה. ״לא״ אמרתי בחצי חיוך. אני לא כועס, אני פשוט ממש רציתי את זה עכשיו. היא לבשה בחזרה את חולצתה. ״לישון ביחד אפשר״ היא אמרה בחיוך וקמה אל המקלחת.
הלכנו לישון. לא ידעתי מה מותר לעשות ומה אסור. גבה היה מופנה אליי. היא הושיטה את ידה, תפסה את ידי וכרכה אותה מסביב לגופה. ״הכל אני צריכה לעשות״ היא מלמלה. צחקתי ונצמדתי אליה. ״לילה טוב״ לחשתי לה ונתתי לה נשיקה על הכתף. ״לילה טוב״ היא אמרה ונרדמנו.


תגובות (7)

תמשיכייי

25/07/2013 05:32

המשך הרגע!!!!!!
עאעאעא סיפור מושלמוש!!!

25/07/2013 05:36

דייי אני רוצה המשך עכשיוווו!!! 3> 3> 3>
אומייגזר הסיפור הזה ממכר!! חח

25/07/2013 05:40

תמשיכי❤

25/07/2013 05:44

חחחחחחחחחח נועם…. אוימייגזר חחחחחחחח תמשיכי!!!!

25/07/2013 05:57

תמשיכייייי!!!

25/07/2013 06:09

חמווווד ממש… אהבתי מהמם תמשיכי

25/07/2013 06:32
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך