Mor:)
את הדמייני הזה חברה שלי כתבה אתם בטוח מכירים אותה - aviya
אביה חיים שלי הדמייני הזה מדהים אוהבתת אותך ❤

׳כנגד העולם׳ – דמייני על הארי סטיילס

Mor:) 05/08/2013 3374 צפיות 6 תגובות
את הדמייני הזה חברה שלי כתבה אתם בטוח מכירים אותה - aviya
אביה חיים שלי הדמייני הזה מדהים אוהבתת אותך ❤

את בבית חולים , מבשרים לך את הבשורה הכי קשה שקיבלת כול החיים שלך .
אבא שלך נפטר , זה תמיד היה את והוא ׳כנגד העולם׳ ועכשיו הוא עזב , והשאיר אותך להתמודד לבד עם העולם .
את נופלת על הרצפה , דמעות מרות זולגות מבעד לעיניך ומורחות את האיפור השחור על פנייך היפות .
הכאב אופף אותך מכול עבר ואת לא מצליחה לדבר , לנשום , לצעוק , הכאב עומד לך כמו גוש בגרון המונע ממך הכול.
את מרגישה ידיים חזקות אוספות אותך, אוספות את השברים לחיקו החם והגברי.
את שומעת את המילים המנחמות באוזן אבל מסרבת להקשיב , נאבקת להשתחרר מאחיזתו החמה כדי ליפול על הרצפה בבכי .
הוא מקים אותך מהרצפה ומצמיד אותך לקיר, ידיו עוטפות את גופך העדין ואת מתפרקת לחזהו , הדמעות שלא מפסיקות לזרום כמו זרם מעיינך מרטיבות את חולצת הטריקו שלו .
״____ (השם שלך) יהיה בסדר , אני מבטיח יהיה בסדר״ הוא מנחם אותך אבל את רק נאבקת להשתחרר מהאחיזה שלו , ולברוח , לברוח לכול מקום אחר רק לא להיות בין כותלי בית החולים הלבן .

יום ההלוויה הגיעה , היום קוברים אותו, את האבא שתמיד אהבת והכרת כול חייך, זה שלימד אותך הכול מלדבר ועד ללכת , זה שהיה איתך ׳כנגד כול העולם׳ ועכשיו השאיר אותך לבדך , להתמודד עם הכול בעצמך .
את לבושה בשמלה שחורה חלקה , האנשים אקראיים שלא הכרת אבל הכירו את אביך באים וממלמלים אלייך מילות מנחמות , מעודדים ומנסים לגרום לך לחייך , כמובן שהם לא מצליחים .
כולם הולכים , בית הקברות מתרוקן ורק את והוא נשארים שמה .
הוא לבוש בחליפה שחורה ,מחבק אותך חזק , את בוכה והדמעות מכתימות את החליפה שלבש .
״___ (השם שלך) יהיה בסדר , יפה שלי, יהיה בסדר״ הוא מנסה לנחם אותך כמו כול השבוע האחרון , מנסה לעצור את הדמעות מלזרום על לחייך .

עברו שלושה חודשים מאז , מאז שאביך נפטר והשאיר אותך לבד בעולם הזה .
אולי לא לגמרי לבד , יש לך את הארי .
בשלושה החודשים האלה פיתחת אליו רגשות , רגשות שלא ידעת שקיימים .
הוא ישב בסלון , בדירה שלו שעברת לגור שמה אחרי שאביך מת .
הוא ראה טלוויזיה , התיישבת לידו על הספה והוא ישר חיבק אותך ונשק נשיקה קצרה למצחך .
את מתה לספר לו כול מה שאת מרגישה, כול מה שמכביד על הלב , אבל את מפחדת שאחרי שתגידי לו הוא יעזוב וישאיר אותך להתמודד שוב לבד נגד העולם , נגד כולם .
״הארי אני חייבת לדבר איתך״ את אומרת במהירות לפני שתתחרטי שפתחת את הפה .
״כן ____ (השם שלך) ?״ שאל ומביט בך, השיער התלתלים שלו סבוך סביב קודקודו מבולגן , עיניו הכחולות ירוקות נעוצות בענייך והוא מחכה שתדברי .
״אני אוהבת אותך״ את אומרת במהירות לפני שתתחרטי על כך , את עוצמת את עיינים בחוזקה מסרבת לפקוח , מפחדת מהתגובה שלו .
את מרגישה שפתיים חמות שנצמדות לשפתייך והוא מנשק אותך .
״____ (השם שלך) אני אוהב אותך״ אומר וליבך דופק מאושר בתוך בית החזה .

עברה חצי שנה מאז הודת בפני הארי באהבתך אליו , עברה חצי שנה בה הוא דאג, , פינק , הרעיף אהבה , ומלא את החור שנפער בחזה שלך .

עוברת שנה , אתם ביחד כבר שנה וחצי, שנה וחצי שאתם הזוג הכי מאושר ודביק שיש .
הוא מארגן משהו , את לא יודעת מה זה אבל הוא מבקש ממך להתארגן ולהתלבש יפה .
את מתלבשת בשמלה הכי חגיגית שלך, אדומה בעלת מחשוף בגב , היא מגיעה עד אמצע הירך ולרגליים את עונדת עקבים שחורים גבוהים .
״____(השם שלך)״ הארי קורא בשמך, מניח את הידיים שלו על עיינך ומוביל אותך אל הסלון .
ידיו לאט מתנתקות מעייניך ולמולך נגלה שביל של וורדים עד למרפסת ושמה לאור הכוכבים ארוחה זוגית לשניים .
הוא מגיש לך את זרועו ואת אוחזת בה בחוזקה , הוא מוביל אותך בשביל הוורדים האדומים אל השולחן שעליו עמוס אוכל מגרה .
הוא נעמד לצידך , מוזיז את הכסא כמו גנטלמן ומורה לך לשבת .
את מתיישבת על הכסא , לא צמוד לשולחן ואת לא מבינה מה קורה .
הוא כורע ברך ושולף קופסת קטיפה אדומה , את עדיין לא מצליחה לעקל את מה שקורה .
הוא פותח את הקופסה ולעניינך נגלה טבעת יהלום גדולה ויפה .
דמעות אושר זולגות מענייך , ״____(השם שלך) התינשאי לי?״ הארי שואל מחייך את החיוך היפה שלו המעוטר גומה בלחי ימין .
את מהנהנת בחיוך ״כן״ את אומרת והוא מנשק את שפתייך בחוזקה .
״אני אוהב אותך _____(השם שלך) סטיילס״ אמר בחיוך מאושר ומנשק שוב את שפתייך העבות .

והינה עכשיו אתם נשואים כבר חצי שנה, והבנת לבד שאחרי שאביך מת לא נשארת לבד ׳כנגד העולם׳ .
הארי נשאר איתך , שומר עלייך , מגן עלייך , ואוהב אותך הכי שבעולם .


תגובות (6)

חיייים שלי אוהבבבבבבת !! ❤❤❤

05/08/2013 12:59

מדהים ותמשיכי בסיפור

05/08/2013 12:59

וואו למרות שאבי באמת נפטר זה מדהים !

05/08/2013 13:03

למרות שלי אין אבא ואין אימא זה פפשוט נכון

05/08/2013 13:05

ואוווו מהמם!!!

05/08/2013 13:06

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!איעיאעאע

02/12/2013 02:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך