asheli1
מקווה שעכשיו לפחות יהיו לכם תגובות שעושות חשק להמשיך חוץ מכמה בנות שביגללם המשכתי בפרק הראשון:(

♥היום שאחרי♥ סיפור על וואן דיירקשן פרק 2

asheli1 27/06/2013 1406 צפיות 7 תגובות
מקווה שעכשיו לפחות יהיו לכם תגובות שעושות חשק להמשיך חוץ מכמה בנות שביגללם המשכתי בפרק הראשון:(

צעקתי לכיוון הדלת רק שנייה אני פותחת חשבתי שזה אחותי שגמרה מוקדם היום ביסודי

-סטופ-

יש לי אחות בת 13 וחצי היא ביסודי היא די דומה לי עם גם עם שיער חום ועיינים כחולות ורזה.

-המשך-

קמתי פתחתי את הדלת ואת מי אני לשם שינוי את ההוא שפגשתי כשהגעתי הביתה אני כבר שחכתי תשם שלו ואז הוא אמר הי אפשר להיכנס כן ברור בא מחיתי כמה דמעות שכבר לא יכלותי לעצור ואז הוא אמר אז לא הבנתי ממש מה קרה ולמה את בוכה את רוצה לספר לי ואז אני יספר על עצמי טוב הסכמתי והתחלתי אמרתי לו שלי קוראים אשלי ואני בת 16 שאני ואמא שלי כבר שנים ביחד כי אבא שלי התגרש שהייתי בת 5 ואני ואמא שלי כמו חברות הכי טובות בעולם והיא אפילו לא סיפרה לי שיש לה חבר או משהו בסיגנון ואז כבר הדמעות זלגו על לחיי שמתי את ראשי לכוון הכרית והוא ליטף את שערי טוב אני יחכה שאת תירגעי ואז אני יספר הוא אמר,זה בסדר אמרתי והרמתי את ראשי מהכרית את יכול לספר ניגבת את הדמעות עם ידיי אוקי אני הארי סטיילס אני בן 16 וחצי ואני מלהקת וואן דיירקשן אני מתפלה שאת לא מכירה אנחנו הלהקה הכי מפורסמת בעולם כמעט אה טוב אני לא מכירה אז רגע…
באתי לשאול שאלות ואז שמענו דפיקות בדלת הוא אמר שהוא כבר יחזור והוא קם לפתוח ואז שמעתי כמה בנים שניכנסו ולא הבנתי מי ביכלל נתן לו רשות ואז עיקלתי שזכותו להכניס אנחנו כמו אחים עכשיו והבית הזה זה גם שלו.
ואז הייתי צמאה ירדתי במדרגות ראיתי עוד ארבעה בנים חוץ מהארי יושבים על הספה ומדברים עם הארי טוב העפתי מבט לכיוונם והמשכתי למטבח לקחתי כוס ועליתי לחדר ואז מלמלתי לעצמי אז איך זה שאני לא מכירה ובטח זה האלו שהארי דיבר עליהם טוב הם די חתיכים חשבתי בלב ניכנסתי נעלתי תדלת נכנסי למחשב בדקתי באינטרנט רשמתי בגוגל תמונות וואן דיירקשן כמו שהארי אמר לי שככה קוראים להם והסתכלתי בתמונות ראיתי כל מיני קליפים שלהם אבל עשיתי את זה ממש נמוך כדי שלא ישמעו דיי חמודים חשבתי בלב ירדתי למטה ויתישבתי על הספה ליד הארי כי לא הכרתי אף אחד ואז הארי הכיר להם אותי היי זאות אחותי החורגת קוראים לה אשלי היי כולם אמרו והסתכלו עלי במבט כאילו למה את לא המומה או צורחת אוקי לא הבנתי ואז אחד עם קוצים שחורים כאלה די חתיך שאל אז בת כמה את עניתי 16 אה יפה אמר אחד עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות היה אחד שקט בצד ועוד אחד שדיבר עם הארי הוא היה עם שיער חום ועיניים כחולות ואז ההוא שדיבר עם הארי אמר אז רגע איך זה שאת לא מכירה אותנו הוא שאל ואז עניתי לו לא יודעת לא ממש עתנינתי בלהקות רק שמעתי שירים של כל מיני זמרות וזמרים אבל לא עיתנינתי בכל אחד ספציפי ולעומק אוקי הוא חייך ואז הבלונד אמר להארי יאלה תביא אוכל אנחנו רעבים אמרתי להארי זה בסדר אני יביא הלכתי למטבח לקחתי שקית של פופורן ענקית שמתי במיקרו הוצאתי שמתי בתוך קערה גדולה והבאתי שתייה והתקדמתי אל הסלון הנחתי את הקערה על השולחן ואז אמרתי טוב עליתי ביי ואז אמרתי להארי שאם הם צריכים משהוא שידפקו בחדר שלי ואז הגיעה הערב כל היום הייתי בפייס בטוויטר ככה בעברתי תיום עד שהארי דפק ואמר שאני יבוא לאכול איתם ארוחת ערב ושאמא ואבא יחזרו מאוחר בלילה טוב שמתי עלי כמו שורט קצת וגופיה ונעלי אצבע ירדתי למטה והם באו בי כאילו נחתתי מהחלל התישבנו בשולחן ואז..


תגובות (7)

הסיפור ממש יפה, מחכה להמשך.

27/06/2013 16:05

נחמד תמשיכי

27/06/2013 16:14

מושלם מחכה להמשך!

27/06/2013 18:55

מהמם זה ממש ממש יפה ובאמת שאהבתי!!!!!!!

28/06/2013 01:28

תודה לכולם התגובות הרבה יותר טובות מהקודמות ויש לי יותר חשק להמשיך

28/06/2013 02:07

חחחחח באמת התגובות יותר טובות(:
אז יאלללה תמשיכי!!!!!!!!
אוהבתתתתת אותך, את הסיפור שלך ואת נייל, לואי ,ליאם הארי וזאין(:

28/06/2013 15:25

ואו מושלם תמשיכיי

28/06/2013 23:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך