תקשיבו בנות ( בנים ) אני חדשה אז בבקשה תנו לי הזדמנות לעוד פרקים (: אולי זה היה משעמם אבל סיפור הבא היה מענינין מבטיחה(:

הוא זה שהוציא אותי מיזה ( על גסטין ביבר ) פרק 1

13/08/2013 719 צפיות 9 תגובות
תקשיבו בנות ( בנים ) אני חדשה אז בבקשה תנו לי הזדמנות לעוד פרקים (: אולי זה היה משעמם אבל סיפור הבא היה מענינין מבטיחה(:

לפני הסיפור רציתי לומר שאני חדשה וזה סיפור שקראתי טוב קראתי סיפור דומה ולקחתי מימנו השרעה לסיפור חדש ויפה! אז שלא תחשבו שזה סיפור שהוא לא שלי! אשמח לתגובות והטיפים (:
הקדמה:…
אוקיי קוראים לי קייטי קייטי ג׳ונס ואני גרה בלפורידה שבקנדה( אני חושבת שזה בקנדה)
ישלי שער שחור עד המרפק והוא מדורג ממש וישלי גם פוני לצד שמכסה את אחת מעיני החומות דבש… אוקיי אבא שלי מת בתאונת דרכים כשייתי בת 15.5 והיום אני בת 16.5 אני גרה בבנין ישן עם אמא שלי ואחרי אנה ( אנבל ) בת השנה היא האור שבחיי בזכותה אני חיה עם היא לא הייתה היית מתאבדת..
אוקיי אני לא יגלה לכם את הסיפור את הינה פרק 1:
תית תית תית צילצל השעון המעורר שהשעה שבע בבוקר לבשתי סקיני ג׳ינס קרעים וחולצה זרוקה של אמריקה ואולסטר אדום יצאתי לסלון לקחתי קולה ויצאתי מהבית אמא שלי אפילו לא הסתכלה עלי הגעתי לכיתה וראיתי את ג׳וני רציתי להסתובב אבל הוא כבר בא אלי ואמר לי :״ קייט ( כך הוא מכנה אותי) את זוכרת שהיום אנחנו ניפגשים במקלט התגעגעתי לגוף שלך! הוא אמר והלך. הנהנתי אבל לא רציתי( שלחתי להוסיף אחרי שאבא שלי מת המצב הקלקלי הידרדר ואז פגשתי את ג׳וני הוא אמר לי שעם אני יביא לו את הגוף שלי הוא יביא לנו כסף בהתחלה לא הסכמתי אבל אז הגענו למצב שאלנה היה צעצועי מכונית שבורה אז בסוף הסכמתי ועכשיו בלילות הוא קוראה לי למקלט ישן והרבא פעמיים הוא מביע אותי לחברים שלו ובבית הספר מכנים את זונה חוץ מהחברה. הכי טובה שלי סיסי) טוב בית הספר ניגמר רצתי הכי מהר שיחולתי לשער בישביל לא להיתקל בגוני אבל בסוף הרגשתי יד נוגעת בי וזה היה ג׳וני הוא אמר לי שבשמונה ניפגש במקלט ושאני לא יעשה שטויות . רצתי מהר מהר הביתה חולפת על כל הבנות שצורחות לעברי: זונה זונה !!! עופי מפה!!): , זה היה כואב אבל לא שמתי לב לצערי הרב השעה הייתה שמונה וגוני התקשר אלי ואמר : קייטי אני במקלט בואי ״ וניתק. התארגנתי מהר אמא שלי אפילו לא שאלה לאן אני הולכת כי כבר לא איכפת לה הגעתי למקלט ראיתי שם את ג׳וני מעשן או התקרב אלי והתחיל ( טוב אתם יודעים אני לא אפרט)
ג׳וני אתה מכאיב אלי בבקשה תפסיק אמרתי לו שתקי הוא ענה בקול תוקפני ג׳וני מאוחר אני צריכה לחזור אמרתי טוב תחזרי אבל מחר יש לי חבר מאוד מיוחד שרוצה אותך אז מחר בשמונה את פה ! הוא צרח עלי והחזיק את סנטרי חזק (הוא היה שיכור לגמרי )
הינהנתי בהסכמה רצתי חזרה הביתה אני בדרך! חולפת על חבורות נערים שמעשנים ושותים ולא מקשיבה להם כשהם קוראים לי . למחרת כמית בבוקר ואמא התחילה שוב לצרוח עלי איפו הייתי וזה אז חלפתי על פניה יצאתי לבית ספר וחזרתי מוקדם מהרגיל כי שוחררנו מהר טוב השעה היתה שמונה ויצאתי למקלט במקלט ראתי את ג׳וני ואת …..


תגובות (9)

תמשיכיי וזה יהיה סיפור על וואן דיירקשן?

13/08/2013 15:08

אמממ אני יכולה לנסות להוסיף אותם בישבילך במהלך העונה (:

13/08/2013 15:11

חחח טובוש וברוכה הבאה :)

13/08/2013 15:12

נשמע מעניין, תמשיכי :)
את צריכה להקפיד יותר על סימני פיסוק, למשל: "ישלי שיער שחור עד המרפק והוא מדורג ממש וישלי גם פוני לצד שמכסה את עיניי החומות דבש…" במקום זה אפשר לכתוב: "השיער שלי שחור, מגיע בערך עד המרפק, והוא מדורג. יש לי פוני לצד שמכסה את עיני החומות בצבע דבש.." זה לא קשור רק לפיסוק, אלא גם לניסוח.
כדאי לך להפחית בסלנג, כמו "אוקיי" לפני כל משפט, וגם לנסות לתקן שגיאות כתיב.. :)
מקווה שעזרתי :)
נ.ב- פלורידה זה לא בקנדה, פלורידה זו ארץ ביבשת אמריקה וככה גם קנדה… :)

13/08/2013 15:13

האא ידעתי שתעיתי לגבי פלורידה!(: טוב תודה אז אני מתקנת ואני מוסיפה עכשי פרקים!!!!(:

13/08/2013 15:14

שניה איפו אני מוסיפה סיפור?

13/08/2013 15:15

נשמעע מהמם תמשיכי עכשיו אם אפשר?

13/08/2013 15:17

המשכתי פרק 2 תגידו עם אתם רוצים עוד (: אני פה לכלללללללת הלילה (:

13/08/2013 15:43

הייייי…. מממממ איפו אתן בנות?? (: המשכתי !!!(:

13/08/2013 15:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך