All you need is love פרק 10

הילוש_הארי 06/04/2013 832 צפיות אין תגובות

עדיין נקודת המבט של ג׳יין
פתחתי בעדינות את הדלת וראיתי אותם, את ההורים שלי, בהתחלה הרגשתי הקלה הארי העביר את ידו למותניי, הסתכלתי עליו שוב והוא שלח לי עוד חיוך מעודד. התקדמתי בזהירות לכיוון המיטה של אימא שלי, היא הייתה מכוסה בפצעים ושריטות כל כך כאב לי לראות אותה ככה, הרגל שלה הייתה שבורה וכך גם ידה הימנית, התקרבתי אליה רכנתי ולחשתי לה ״ אני אוהבת אותך! ואני צריכה אותך!״ הדמעות לא איחרו להגיע אחרי המשפט הזה. הארי כנראה הבין שאני צריכה קצת זמן לעצמי איתם והוא אמר שהוא הולך להביא לנו לשתות.
התקדמתי בפחד לאבא שלי, הבנתי שהוא זה שנהג אז בטח הוא נפגע יותר,
התקדמתי בצעדים קטנים אליו הוא היה מלא פצעים ושריטות כמו אימא אבל היה לו גבס כמעט בכל מקום לקחתי כיסא והתיישבתי עליו ליד אבא שלי, תמיד הייתי יותר קרובה לאבא שלי, הוא היחיד שהיה מוכן לדבר אחרי שאחי נפטר.
כאילו אני אוהבת את אימא שלי והכל אבל היא הייתה תמיד מחליטה עליי יותר מידי זה עוד סיבה שעזבתי ללונדון.
החזקתי לאבי את היד הלא שבורה קירבתי אותה לפני נישקתי אותה בעדינות והתחלתי לבכות עליו, ״ אבא שלי, אני צריכה אותך בבקשה תישאר איתי תהיה חזק אני אוהבת אותך!!״ התחלתי לבכות יותר חזק ״ אל תעזבו אותי לבד בבקשה!!!״
אחרי כמה זמן שישבתי שמעתי את הצפופים שהיו מראים על קו חיים הפעימות הלב של אבא שלי מפסיקה ומראה רק קו ישר! התחלתי להילחץ קראתי מהר לרופא, אחריו באו עוד כמה אחיות והובילו אותו לחדר מיוחד כזה הארי בידיוק חזר נפלתי עליו וביכרתי כל לך חזק, הוא חיבק אותי חזק ולחש לי מילים מרגיעות לאוזן, פעם ראשונה שהמילים לא שפיעות אלא הלחץ והפחד שאני אאבד את אבא שלי. התנתקתי מהארי והלכתי לכיוון של אימא שלי החזקתי לה את היד חזק ואמרתי לה אימא אל תעזבי אותי גם בבקשה !!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך