רובסטן ❤
איך? >:

And Let Me Kiss You פרק 4…

רובסטן ❤ 12/10/2013 647 צפיות 2 תגובות
איך? >:

קמתי בחיוך כשהשעון המעורר צלצל.
כולם בבית ישנו, כמובן יש חופש.
דניאל הגיעה בשעה 10:00 בדיוק, היא תמיד דייקה בזמנים.
"ככה את באה להופעה?" שאלתי מופתעת.
"כן, מה הבעיה?"
"אין שום בעיה, זה מושלם!" היא עיצבה במיוחד שמלת סטרפלס בצבע לבן שלמעלה רשום עליה וואן דיירקשן, ולמטה יש תמונות של הבנים. (http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/m/tid/91159331.jpg שמלה כזאתי כמו שתיארתי)
היא נעלה סנדלים בצבע לבן, היא התאפרה בעפרון שחור בעיניים וצללית בצבע לבן ושחור ואודם אדום בוהק.
עלינו לחדרי והוצאתי מהארון בגדים פשוטים.http://www.polyvore.com/untitled/set?id=33007206
שמתי גם עפרון שחור, קצת מייקאפ, צללית בצבע אפור ואודם אדום בוהק.
יצאנו לכיוון ההופעה, רציתי להיות שם ממש מוקדם.
ישבנו בשעמום שעתיים וחשבנו איך להעביר את הזמן עוד 3 שעות.
"אולי נצא? נטייל ונאכל משהו, אני גוועת"
"אי אפשר, כבר נכנסנו לא נוכל לצאת ולחזור. יש פה דוכן תקני משהו"
"כן, הלוואי. אם היה לי כסף." נאנחנו.
ניסינו להעביר את הזמן, הצטלמנו שעה, שיחקנו, כן, שיחקנו, דיברנו עם דיירקשונרס שהתחילו למלאות את המקום.
ההופעה הייתה אמורה להתחיל, התרגשתי, חיכיתי, ציפיתי, צרחתי, בכיתי, צחקתי.
הם עלו לבמה עם השיר 'Kiss You' והתחלנו לצרוח ולשיר.
הם עברו לשיר 'LWWY', תמיד אהבתי את השטויות שהם עושים על הבמה, הם מיוחדים.
בשיר 'Moments' הם עיו על 'הבמה המעופפת', הארי וליאם השפריצו על הקהל מים.
בשיר Rock me הארי זרק לכיוונינו את המגבת שלו, תפסתי אותה ובשנייה מישהי חטפה לי אותה, ניסיתי להשיג אותה חזרה אבל לא הצלחתי, התעצבנתי על זה.
השיר האחרון היה WMYB קיוויתי ששוב יורידו להארי את המכנסיים, זה לא קרה.
ההופעה הייתה מצחיקה, יפה וכיפית או במילה אחת, מושלמת.
בגלל שיש לנו מיט&גריט אנחנו הולכות לפגוש אותם, ולהצטלם איתם.
הצטלמתי תמונה אחת עם הארי שאני מנשקת אותו על הלחי ואחת שהוא מנשק אותי על הלחי.
עם שאר הבנים גם הצטלמתי שנישקתי אותם ורק לואי החזיר לי נשיקה בלי שאבקש ממנו.
לא ראיתי מה דניאל עושה אבל היא בטח הצטלמה כמה תמונות עם ליאם.
ביקשנו מהבנים לחתום על השמלה של דניאל.
לא רציתי לצאת משם, המקום היה גן עדן בשבילי.
התחלתי ללכת לכיוון היציאה וקצת חפרתי לדניאל, לאחר כמה דקות קלטתי שדניאל לא לידיתי וסתם דיברתי לעצמי.
שמעתי קול קורא לי.
"אלינורר" חזרתי אחורה זאת הייתה דניאל.
"מה את עושה ?בואי!" היא תמיד הייתה מסבכת אותי בצרות.
"לא, דניאל אנחנו לא יכולות להתגנב לכאן"
"את יודעת שאת רוצה את זה" היא אמרה, שמעתי צעדים מתקרבים לכיוונינו אז נכנסתי איתה לחדר ההלבשה שלהם.
מה עשיתי?


תגובות (2)

מהמם!! תמשיכי דחוף!!

12/10/2013 11:53

תודה (:

13/10/2013 14:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך