סורי שהפרקים קצרים :)
5 תגובות ממשיכה <3

Angel- One Direction fanfic- פרקים עשר + אחד עשרה + שתיים עשרה ושלוש עשרה :)

12/06/2013 645 צפיות 8 תגובות
סורי שהפרקים קצרים :)
5 תגובות ממשיכה <3

פרק עשירי:
מנקודת מבט של טיילור ביום שהיא אמרה להארי שהיא בהריון:
התקשרתי לידידה שלי ודיברתי איתה על זה שאני מתגעגעת להארי ורוצה שיחזור אליי ושאני לא יודעת איך.ואז היא אמרה לי רעיון ממש טוב היא אמרה לי להגיד להארי שאני בהריון ממנו.החלטתי להיתקשר להארי וסיפרתי לו את זה במיסעדה שקבענו.הוא ישר ברח ולא חזר אליי רק בערב הוא חזר אליי מטלפון של מישהוא אחר ואמר לי שהוא רוצה לעשות הפלה , הסכמתי לו למרות שהוא לא יודע שזה שקר ושאני הולכת לעבוד עליו יותר בכך שאני ישלם לרופא שיגיד שזה מאוחר מידי לעשות הפלה ואז הארי יחזור אליי כי הוא לא ירצה לתת לי לגדל את הילד לבד.
מנקודת מבט של ליאם :
אני לא מאמין שאנג׳ל אחותי עכשיו הבנתי מאיפה הרגשות האלה אליה אלה רגשות של אהבת אח ואחות!!!התעוררתי בבוקר שדניאל לצידי ואני מחבק אותה.זזתי בזיהירות מדניאל בשביל לא להעיר אותה ניגשתי לשירותים לצחצח שיניים ולשטוף פנים.הלכתי למטבח והכנתי לי קפה.הלכתי לסלון וראיתי את אנג׳ל עם הארי ישנים על הספה מחובקים.חייכתי לעצמי והמשכתי בדרכי לחדר אבל ברוב חוכמתי התנגשתי בשולחן של הסלון והפלתי את הקנקן של הפרחים עם הפרחים על הריצפה.זה עשה רעש כמובן והעיר את הארי ואנג׳ל בכך שהם קפצו מהספה .
מנקודת מבט של הארי:
פתאום שמעתי רעש של ניפוץ חזק וקפצתי מהספה שראיתי שאנג׳ל התחבקה איתי ונירדמה איתי על הספה וגם היא קפצה.שתינו הסתכלו הצידה וראינו את ליאם ולצידו הקנקן פרחים שבור וכול הפרחים על הריצפה.שאלתי את ליאם כימעט בצעקה ״ מה קרה?״ הוא אמר ״ אממ בטעות ניתקעתי בשולחן והפלתי את הקנקן פרחים״ הוא אמר עם פרצוף מובך.אמרתי ״ אהה.. טוב אז תנקה את זה״ ליאם אמר ״ טוב ״ ואז אנג׳ל אמרה ״ בוא אני יעזור לך״ ראיתי שאנג׳ל רוצה שאני יעזוב אותם כדי שהיא תוכל לדבר איתו שיחת אחים אז עזבתי אותם ואמרתי להם שאני הולך לשירותים כדי לישתוף פנים . ( הבנים והבנות אתמול ביקשו מהקבלה לעבור לסוויטה של הבנות אז הם עברו לחדר שלהן)ניגשתי לשירותים ציחצחתי שיניים ושתפתי פנים.חזרתי לסלון כאשר ראיתי שליאם ואנג׳ל מתחבקים ומחייכים.התיישבתי ליד אנג׳ל וחיבקתי אותה.היא נישענה לי על החזה .פתאום האייפון שלי צילצל וזה הייתה טיילור .עניתי לה ואמרתי לאנג׳ל וליאם שאני שנייה חוזר.יצאתי למירפסת .עניתי ״ הלו?״ טיילור ענתה ״ הארי איפה אתה?, היית צריך להיות בבית חולים לפני חצי שעה!״ ואז ניזכרתי אני צריך ללכת להפלה עם טיילור.מהר אמרתי ״ אהה.. נכון טיילור אני כול כך מצטער אני בדרך ביי ״ ניתקתי לה בפנים לפני שהיא תומר משהוא וניכנסתי לסוויטה בחזרה ורצתי לחדר שלי ושל אנג׳ל להיתארגן.היתלבשתי מהר וניגשתי למראה סידרתי את השיער לבשתי נעליים ולקחתי את האייפון שלי ואת המפתחות למכונית שלי.ניגשתי לסלון ואמרתי לאנג׳ל ולליאם שאני הולך כי ההנהלה רצתה לדבר איתי על משהוא ושאני יחזור מאוחר .( כמובן שיקרתי לא יכולתי להגיד להם שאני הולך להפלה עם טיילור)הם אמרו בסדר ונישקתי את אנג׳ל נשיקה קטנה על השפתיים ורצתי לחניון של המלון.הגעתי לבית חולים אחרי נסיעה של רבע שעה .שיצאתי מהמכונית מהר פפרצי ניגש אליי והתחילו לצעוק ולישאול ״ מה אתה עושה פה??,״ מה קרה ?,״ האם ניפצת״ .. ועוד כול מיני שאלות שכמובן לא עניתי .ניכנסתי לבית חולים אחרי ניסיונות רבים לעבור את הפפרצי.ראיתי את טיילור יושבת על ספסל בוכה.רצתי אלייה ושאלתי אותה ״ מה קרה??״ היא ענתה אחרי כמה שניות בלחישה ״ הארי אני מצטערת ניכנסתי כבר להפלה בלעדייך כי זה היה התור שלי ולא יכולתי להפסיד אותו ואמרו לי שאני לא יכולה להפיל כי מאוחר מידי!!!״ הייתי בשוק וחשבתי לעצמי זה לא יכול להיות , עד שהכול התחיל להיסתדר ביני לבין לאנג׳ל עכשיו יש לי תינוק לטפל ולידאוג בגיל כזה צעיר!!!!
פרק אחד עשרה:
מנקודת מבט של הארי :
באותו רגע טיילור התחילה לבכות.רציתי כול כך לברוח עכשיו ממנה בחזרה למלון אבל אז חשבתי נכון שהיא בגדה בי וניצלה אותי לטובת האקס שלה עדיין יש לה תינוק ממני ואני לא בן אדם מגעיל כמוה אז ישר חיבקתי אותה ואמרתי לה בלחש באוזן ״ די די הכול הולך להיות בסדר , מקסימום נימסור לאימוץ את הילד או הילדה כי אנחנו ציעירים מידיי בשביל ילדים ובמיוחד שאנחנו לא ביחד״ היא טיפה נירגעה ואז אמרה ״ הארי תודה שאתה פה ולא עוזב אותי או בורח לי זה עוזר לי המון״ חייכתי אלייה והיא אליי דרך הדמעות.בסוף היא הייתה חייבת ללכת להקלטות לדיסק החדש שלה וקבענו שניפגש מחר בבוקר באותו שעה בבית קפה איפה שניפגשנו בפעם הקודמת בשביל לדבר על מה לעשות.הייתי בדרך לבית מלון ואז בדיוק איתה לי שיחה מזאיין.שמתי אותו על רמקול ואמרתי ״ היי זאיין מה רצית?״ הוא ענה ״ היי הארי תקשיב יש סיכוי שאתה עוצר בננדוס וקונה לכולם ארוחת צהריים כי נייל שכח לרדת לחדר האוכל וגם אנחנו ונייל מורעב ואתה יודע מה קורה לנייל שהוא רעב!״ אמרתי ״ כן בטח״ ואז הוא ענה ״ יופי אז אני ישלח לך את הפרטים באס אמס מה כול אחד רוצה , ביי״ אמרתי ״ טוב ביי ״ ואז ניתקתי את השיחה .נסעתי בסוף לננדוס וקניתי מה שכול אחד רוצה ונסעתי לבית מלון.שהגעתי לקחתי את האוכל והשתייה בידיים וניגשתי למעלית.הגעתי לחדר ודפקתי על הדלת עם המרפק כי לא היה לי ידיים לפתוח את הדלת עם המפתח שלי.אחרי כמה דפיקות שנראו נצח זאיין פתח לי את הדלת וישר עזר לי עם האוכל.ניכנסנו לסוויטה וניגשתי עם זאיין לעשים את האוכל על השולחן.סידרנו את האוכל וקראנו לכולם לבוא לאכול.נייל ישר בא וישב על הכיסא שמח כי האוכל הגיע.אחרי כמה שניות כולם באו והתיישבנו .ישבנו ככה : אני ליד אנג׳ל , אנג׳ל ליד נייל , נייל ליד דמי , דמי ליד ליאם , ליאם ליד דניאל, דניאל ליד אלינור, אלינור ליד לואי , לואי ליד פרי , פרי ליד זאיין , וזאיין לידי.התחלנו לאכול .בזמן הארוחה צחקנו דיברנו עד שליאם שאל אותי שאלה שפחדתי שישאלו אותי מאז שחזרתי.ליאם : ״ אז הארי איך הייתה ההפלה ?״ לא ידעתי מה לענות שפשוט הורדתי את הראש למטה ופשוט התחיל לרדת לי דמעות.מהר מאוד אנג׳ל ראתה שיש לי דמעות וחיבקה אותי ושאלה ״ הארי מה קרה?״ לא עניתי ואפילו הבנים התחילו לדאוג כי לא עניתי לשאלה של ליאם ואני במקום לענות לו בוכה עם ראש למטה.כולם התחילו לשאול ״ מה קרה??״ אבל לא עניתי רק בכיתי בסוף החלטתי לענות ואמרתי ״ טיילור לא יכלה לעשות את ההפלה כי זה מאוחר מידי אז יכול להיות שנמסור לאימוץ את הילד או הילדה ״ כולם היו בשוק וישר אנג׳ל עזבה אותי מהחיבוק החם שלה.העלתי את הראש והסתכלתי לאנג׳ל .ראיתי שיש לה דמעות בעניים וישר שהמבטים שלנו ניפגשו היא החליטה להזיז את הראש הצידה ולא ליצור איתי קשר עין.יותר התבאסתי ופשוט קמתי מהשולחן ואמרתי לכולם שאני יוצא.לפני שהם יכלו לענות כבר יצאתי וניגשתי למעלית.
פרק שתיים עשרה :
מנקודת מבט של אנג׳ל :
שהארי אמר את המילים שהכי פחדתי שיגיד וקיוויתי שהוא לא יגיד אותם אני הייתי בשוק עזבתי אותו מהחיבוק החם שלי ופשוט בכיתי אפילו לא הייתי מסוגלת להסתכל עליו !היה כמה שניות של שקט הארי פשוט קם מהשולחן הלך לדלת במהירות ואמר שהוא יוצא לכמה זמן.זאיין רצה להגיד לו משהוא אבל הוא כבר יצא .כשהוא יצא אני פשוט התפרצתי בבכיי ורצתי לחדר שלי ושל הארי.נעלתי את הדלת ופשוט לקחתי את המזוודות שלי והתחלתי לארוז את כל הדברים שלי בתוכן.לא יכולתי יותר עם כול הדרמות אלה אז פשוט החלטתי לחזור הבייתה ככה יהיה לי יותר טוב וגם להארי ולתינוק שלו של טיילור הבת ז#*%^~ הזאת.מיהוא דפק בדלת ושאל עם אפשר להיכנס צעקתי ״ תעזוב אותי ״ אבל הוא לו וויתר בסוף פתחתי את הדלת כאשר המזוודות ארוזות לידי.ראיתי שמי שדפק בדלת היה ליאם.כאשר הוא ראה שפתחתי הוא חייך אבל כאשר ראה את המזוודות המבט שלו ניהיה מבולבל .הוא בא לישאול ״ למ-״ אבל ישר עניתי ״ אני עוזבת , חוזרת חזרה הבייתה למשפחה שלי אני צריכה קצת הפסקה מכול הדרמות האלו , אבל אל תידאג נישמור על קשר בטלפון ובסקייפ ״ נתתי לו חיבוק ונשיקה בלחי .חיבקתי את כולם וליאם הציע להסיע אותי לשדה תעופה.
פרק שלוש עשרה:
מנקודת מבט של אנג׳ל :עבר ארבעה חודשיים ,מאז שעזבתי בחזרה הבייתה .אני עדיין בקשר עם ליאם ושאר הבנים ( חוץ מהארי ) וגם עם הבנות.הבנים מדברים איתי כול הזמן על מה שהם עשו היום ומישדלים לא לדבר על הארי איתי או להזכיר אותו .אני מדברת עם ליאם כול הזמן ועם הבנים פעם ביומיים .כול הזמן אני רואה החדשות שמדברים על ההריון של טיילור ושהיא לא מסכימה להגיד ממי.ישבתי על הספה והדלקתי טלוויזיה .העברתי לחדשות הבידור כי אני רוצה לדעת מה קורה עם הארי וטיילור.בחדשות אמרו כול מיני דברים עד שהקריין אמר ״ ועכשיו לחדשות הכי גדולות …״ מהר הגברתי את הוויליום.״ אנו חושדים שהארי סטיילס הוא האב של התינוק של טיילור כי בשבוע שעבר וגם בתחילת השבוע ראינו את הארי וטיילור ניפגשים לדבר על עיניים חשובים״ ״ וגם לא רק שאנו חושדים שהארי הוא אב התינוק של טיילור , אנו חושדים שהארי התחיל לחתוך בגלל זה .״ הייתי השוק .ואז המריין המשיך להגיד ״ ואינה כמה תמונות : – היו פה כול מיני תמונות מההופעות שהיו השבוע שרואים שלהארי יש חתכים על היד – הייתי עוד יותר בשוק שראיתי את התמונות אבל אז חשבתי הריי זה הפפרצי והם יעשו הכול כדי לקבל קצת דרמה ופרסום אז זה לא יכול להיות הגיוני שהארי חותך זה מזויף וגם עם זה היה נכון הבנים היו מספרים לי על זה ולא מסתירים ממני דבר כזה גם עם זה הארי.הריי אני יודעת איך זה לחתוך כי שהייתי קטנה כול הזמן חתכתי בבית יתומים בגלל חיי הארורים עד שהמשפחה המאמצת שלי אימצה אותי ועזרו לי לצאת מהדיכאון ולהפסיק לחתוך כי זה מסוכן ביותר אז עם הארי חותך אני חייבת לדבר איתו לא משנה מה.
מנקודת מבט של הארי :
לפני חמש חודשיים ,היום שאנג׳ל עזבה :
יצאתי מהמלון והלכתי לפארק שקרוב למלון .ישבתי עם הספסל וחשבתי ~ מה אני הולך לעשות ? ~שמעתי צעקות מאחוריי וראיתי מעריצות .נאחתי , וקמתי אליהם .חתמתי להן והצטלמתי איתם .אחרי שסיימתי איתן החלטתי לחזור למלון כי כבר ניהיה מאוחר.שחזרתי דפקתי על הדלת כי לא לקחתי מפתח .אחרי כמה דקות שדפקתי נייל פתח לי את הדלת.ניכנסתי לסוויטה והלכתי לסלון.ראיתי את ליאם עצוב .ניגשתי אליו ושאלתי אותו ״ מה קרה ?״ הוא קם מהספה במהירות והחטיף לי בוקס.לא הבנתי , והתחלתי ליצעוק ״ מה ניראה לך ?!!!״ הוא המשיך להרביץ לי אז התחלתי להחזיר לו .ישר הבנים באו להפריד אותנו.לואי לקח אותי, ונייל וזאיין לקחו את ליאם.


תגובות (8)

אהבתי תמשיכי

12/06/2013 08:23

המשךךך

12/06/2013 08:33

המשלךך

12/06/2013 09:43

לאאאאא!!!!
זה לא קורההה!!! טיילור הבת זונההה!!!
תמשיכייי!!
חחח אני מתחרפנת…

12/06/2013 09:44

תמשיכי דחוף !!!

12/06/2013 10:39

תודה בנות ממשיכה מחר בבוקר :)

12/06/2013 11:21

תמשיכייי איזה חמודה את שאת מעלה כ"כ הרבה פרקים ברצף!

12/06/2013 13:45

אוייש מיסכנים איכ טיילור באמת חתיכת ז*** אין לי איך לתאר את זה תמשיכי ותודה שהעלת היום המון פרקים

12/06/2013 16:13
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך