מקווה שאהבתן :)

Angel- One Direction fanfic- פרקים שבע + שמונה ותשע

11/06/2013 739 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן :)

פרק שביעי :
מנקודת מבט של הארי:
אחרי שצעקתי שטיילור בהריון ממני שמענו תריקה של דלת מילמטה.רצתי למטה לראות מי זה היה כי אני פוחד שזה היה פפרצי הוא משהוא ושזה יצא לתיקשורת .פתחתי את הדלת וראיתי שאין אף אחד.חזרתי למעלה בעצבנות וראיתי שהבנים עדיין בשוק ממה שאמרתי .ואז שברתי את השתיקה ואמרתי ״ דיי נוו תומרו משהוא אני לא יכול יותר עם השקט הזה״ בסוף ליאם אמר ״ הא…רי וואו מה שאמרת עכשיו פשוט וואו זה מה שיש לי להגיד ״ לואי אמר ישר אחריו ״ הארי תקשיב אתה צריך לדבר עם טיילור וליסגור את זה בינכם , אבל לדעתי אתה צריך להגיד לה להפיל כי אתה צעיר מידי בשביל להיות אבא ועוד עם מישהוא שאתה לא אוהב״ שתקתי ואז נייל אמר ״ זה גם יכול לארוס לך את הקריירה, תחשוב על זה אתה בן 17 והכנסת את טיילור להריון האקסית שלך שבגדה בך ושברה לך את הלב , כיאילו לא ניראלי שהמעריצות ישמחו לגבי זה ״ זאיין אמר ״ לואי ונייל צודקים זה מה שיש לי להגיד ״ עניתי להם ״ בכול זאת אני לא הולך לתת לה ללדת אותו אני יגיד לה להפיל אותו גם עם היא לא רוצה אז אני יכריח אותה !!!״ הייתה עוד פעם שתיקה של כמה דקות ואז אמרתי ״ טוב אני יכול את הנייד של אחד ממכם להיתקשר לטיילור?״ נייל אמר ״ מה רע בשלך?!״ צחקתי והצבתי על האייפון שהיה מרוסק לרסיסים על הריצפה.נייל אמר ״ אהה..״ וצחק טיפה .בסוף לואי נתן לי את הנייד שלו והיתקשרתי לטיילור.השיחה עם טיילור :״ הלו ״ טיילור ענתה עניתי לה ״ היי טיילור זה הארי תקשיבי אנחנו צריכים לדבר על הילד שאני בטוח אבל בטוח לא רוצה ויש לי כמה סיבות 1. אני צעיר מידי .2. זה יארוס לי את כול הקריירה.ו… שלוש אני במיוחד לא רוצה לגדל ילד שעוד מימך!!!! את השלישי צעקתי לה .הייתה שתיקה של כמה דקות ואז טיילור אמרה ״ טוב אני יסכים לעשות הפלה רק עם אתה תבוא איתי להפלה.״ אמרתי ״ טוב אבל רק עם זה מחר אז תיקבעי מחר ותישלחי את הפרטים לנייד הזה ״ ומהר ניתקתי לה בלי לדעת את התגובה שלה כי אין לי כוח אלייה .אחרי שניתקתי את השיחה החזרתי ללואי את הנייד וסיפרתי לבנים את השיחה .בסוף השיחה נייל פתאום אמר ״ רגע מה תגיד לאנג׳ל ?״ חשבתי ואז אמרתי ״ כלום פשוט כלום וגם אתם!״ הבנים אמרו טוב ואז ליאם אמר כמו תמיד כי הוא מתנהג כמו אחראי שדואג לנו ״ אבל לדעתי אתה צריך לספר לה הריי אתה לא רוצה שהיא תגלה את זה לבד ״ אמרתי ״ תקשיב אני יחשוב על זה אבל בינתיים אף אחד לא אומר כלום ! מובן?״ כול הבנים אמרו כן והחלטנו ללכת לבנות לראות מה שלומם.

פרק שמיני:
מנקודת מבט של הארי:
דפקנו בדלת של הבנות ואז אלינור פתחה את הדלת.היא אמרה ״ היי״ אמרנו ״ היי״ ואז ליאם שאל ״ אפשר להיכנס?״ אלינור ענתה ״ בטח , חוץ מהארי!״ הייתי מופתע וכול המבטים של הבנים הופנו עליי …. שאלתי ״ למה ?״ היא ענתה ״ כי פגעת בחברה שלי ואני לא אוהבת אנשים שפוגעים בה״ הייתי עם מבט מבולבל על הפנים ושאלתי ״ במי ?״ היא ענתה ״ באנג׳ל״ שאלתי ״ איך?״ היא ענתה ״ היא גילתה שטיילור בהריון ממך״ הייתי בשוק איך היא גילתה לעזאזל!דחפתי את אלינור וניכנסתי בריצה לחדר שלה.באתי להיכנס אבל הדלת הייתה נעולה.צעקתי לה שזה אני ושתפתח אבל היא ענתה בצעקה ״ הארי לך מיפה אני לא רוצה לדבר איתך או לראות אותך לעולם!!!״ צעקתי לה ״ תני לי להסביר ״ היא אמרה ״ אני לא צריכה את ההסברים שלך״ דפקתי עוד כמה פעמיים עד שהרגשתי נגיעה בכתף הסתובבתי וראיתי שזה ליאם .ליאם אמר לי ״ תן לי לנסות לדבר איתה ״ אמרתי ״ טוב. ״ וניגשתי לסלון לשאר הבנים והבנות.

מנקודת מבט של ליאם :
מהרגע שראיתי את אנג׳ל היא הרגישה לי מוכרת .היא הייתה מושלמת .הרגשתי שאני מתהאב בה והרגשתי נורא שכול פעם שאני רואה אותה יש לי פרפרים בבטן.וזה מוזר כי אני אמור להרגיש ככה לדניאל .חזרה לסיפור : ( עדיין נקודת מבט של ליאם )דפקתי בדלת ואז אנג׳ל צעקה ״ הארי בבקשה תעזוב אותי ״ צעקתי בחזרה ״ זה ליאם ״ עבר כמה דקות ואז שמעתי קול של מנעול ניפתח .אנג׳ל פתחה את הדלת והיא הייתה ניראת נורא , כל האיפור שלה מרוח מהבכי והשיער מבולגן לגמרי.ניכנסתי לחדר ואנג׳ל חזרה למיטה . ישבתי ליידה במיטה ופשוט חיבקתי אותה .הייתה שתיקה ארוכה עד שהיא אמרה ״ ליאם אני לא יכולה יותר ״ ופשוט פרצה בבכי עליי .חיבקתי אותה ליטפתי את שיערה ואמרתי לה ברוגע ״ אל תידאגי אני פה״ היא טיפה נירגעה ואז אמרה ״ אני יודעת שאתה לא מכיר אותי המון זמן אבל תודה שאתה פה ועוזר לי ״ חייכתי ואז אמרתי ״ אני תמיד יהיה פה בשבילך ״ היא התנתקה ממני והסתכלה לי בעיניים ואז אמרתי לה ״ תקשיבי אני מבין שאת והארי ביחד אב-״ היא קתעה אותי בנשיקה .לא האמנתי שאני עכשיו מיתנשק איתה ושאני בוגד בדניאל ובהארי חבר טוב שלי.

פרק תשיעי:
מנקודת מבט של אנג׳ל:
ליאם התחיל להגיד משהוא ומהר קטעתי אותו בנשיקה לא יודעת למה אבל פשוט נישקתי אותו ואז באמצע הנשיקה התנתקתי ממנו כי הבנתי מה אני עושה , מתנשקת עם אח שלי!!אמרתי לליאם ״ מצטערת זה לא יכול לקרות״ ליאם שאל מאוכזב ״ למה ?״ אמרתי לו ״ ליאם אני חייבת לספר לך משהוא שלא סיפרתי לאף אחד״ ליאם אמר ״ טוב אני מקשיב ״ לקחתי נשימה עמוקה ואמרתי ״ אתה אח שלי ״ ליאם היה בשוק ואז הארי ניכנס וראיתי שיש לו דמעות בעיניים והוא צעק ״ אתם אחים??!!!״
מנקודת מבט של הארי:
ניגשתי לחדר של אנג׳ל בשביל לבדוק מה קורה עם ליאם.הדלת הייתה טיפה פתוחה וראיתי שליאם ואנג׳ל מתנשקים לא האמנתי שליאם יכול לעשות לי את זה .רציתי להיכנס ולצעוק עליו אבל אז ראיתי שאנג׳ל היתנתקה ממנו ואמרה לא שאסור להם ואז הוא שאל למה ואז היא אמרה כי הם אחים.הייתה בשוק וכול מה שיכולתי לעשות זה להיכנס ולצעוק ״ אתם אחים?!״ מהר מאוד אנג׳ל קמה וליאם עדיין היה בשוק.אנג׳ל ניגשה אליי ושאלה ״ הארי בכית?״ הנהנתי ואז היא פשוט חיבקה אותי .אחרי כמה שניות היא היתנתקה ממני ושאלה ״ למה ?״ עניתי לה ״ כי ראיתי אותכם מתנשקים וגם בגלל שטיילור בהריון ממני!״ היא שתקה לכמה שניות ואז קפצה עליי בחיבוק. ראיתי מבאד לכתף שלה את ליאם שעדיין בשוק.החלטתי לתת להם זמן איכות ביחד בשביל לדבר .

מנקודת מבט של אנג׳ל :
הארי עזב אותי ואת ליאם לדבר.ליאם עדיין שתק ואז שברתי את השתיקה בכך שאמרתי ״ נוו… תומר משהוא״ ליאם ענה ״ איך ?״ שאלתי ״ איך מה?״ ליאם אמר ״ איך את אחותי?!״ התחלתי לספר לו את כול הסיפור שמסרו אותי לבית יתומים.סיימתי לדבר ליאם בכה ישר חיבק אותי.התחבקנו עוד כמה דקות בזמן שיורד לי דמעות מהעיניים.התנתקנו ואז החלטנו לחזור לכולם.שיצאנו לואי ישר ניגש אלינו ושאל ״ אז אתם אחים?״ מסתבר שהארי סיפר לכולם.ליאם ענה ״ כן ״ בחיוך ואז גם אני חייכתי .לואי שאל ״ איך?״ והתחלנו לספר לכולם איך.


תגובות (6)

Loveeeeeeee

11/06/2013 22:48

איזה מהמםםםם תעשי פרקים יותר ארוכים עם אפשר כי זה מהמםםםם

11/06/2013 22:49

אהבתי תמשיכי

12/06/2013 03:19

מהמםםםםםםםםםםם
ו7תעשי פרקים יותר ארוכים

12/06/2013 04:57

תודה:)
בקרוב ממשיכה <3

12/06/2013 06:49

תמשיכי!!!!

12/06/2013 16:06
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך