שיהיו 10 תגובות אני ימשיך :)

Angel- One Direction fanfic- פרק שני :)

09/06/2013 849 צפיות 6 תגובות
שיהיו 10 תגובות אני ימשיך :)

פרק שני :
מנקודת מבט של הארי :
– לפני חודש –
המנהל שלנו אמר לנו שיש תחרות להיות זמרת הרקע שלנו והוא אמר לנו להתחיל לעבור על סירטונים ששלחו לנו.
היה כולי מיני סירטונים עד שהגענו אליה היא הייתה מהממת עם כל של מלאך וגם קראו לה ככה . כל הבנים יתלאבו ואני יתחננתי בפניהם שבה ניבחר .
כל החודש התרגשתי וסוף כל סוף הגיע היום שהיא באה .
כל היום ממש התרגשתי וחפרתי ללואי עלייה על כמה שהיא יפה וכמה שיש לה קול ש…ל מלאך כי לא ידעתי עלייה משהוא אחר .
אלינור ( חברה של לואי ) שלחה ללואי אס אמס שהיא הגיעה .
מהר זירזתי את הבנים לבוא לפגוש אותה כי אני לא רוצה ללכת לבד פדיחה .
מנקודת מבט של אנג׳ל:
עליתי למעלה במהלית לקומה האחרונה של הסוויטות ונכנסתי לחדר שלי ושל הבנות. ישר משהיא קפצה עליי משום מקום וצעקה ״ היא הגיעה״ מהר מאוד עוד שלושה בנות היו למטה ואז זאותי שקפצה עליי אמרה ״ היי אני אלינור זאת דמי, זאת דניאל וזאת פרי״ היא הצביעה את כל אחת מהבנות כאשר אמרה את שמם. אמרתי ״ היי״ והן אמרו ״ היי״ אחרי כמה דקות שכבר הכרנו וגיליתי שהבנות האלה ממש נחמדות וכול אחת מהן חברה אחרת של אחד מהבנים נשימעה דפיקה בדלת ואז אלינור רצה לדלת וצעקה בהתרגשות ״ הם כאן ״ מנקודת מבט הארי : אלינור פתחה את הדלת וישר קפצה על לואי בחיבוקים ונשיקות וכך גם עשו שאר הבנות חוץ ממני ומאנג׳ל ניגשתי לאנג׳ל ואמרתי לה ״היי אני הארי ״ היא ענתה בקול המלאכי שלה ״היי אני אנג׳ל״ שאלתי אותה ״ את רוצה שעשה לך סיור בבית מלון או בכלל בלונדון?״ היא חשבה כמה שניות ואמרה ״ כן בטח אני ישמח למדריך שטח״ חייכתי וצחקתי בקטנה . צעקנו לכולם שאנחנו הולכים אבל אז לואי עצר אותנו בכך שאמר ״ רגע עדיין לא הכרנו את אנג׳ל!!!״ אחרי שאנג׳ל הכירה את כולם יצאנו מהסוויטה של הבנות וניגשנו למעלית.


תגובות (6)

קצרר… אבל עדיין יפההה המשך:)

09/06/2013 14:16

מושלמושששש תמשיכיייייי(:

09/06/2013 22:13

תודה :)
10 תגובות ממשיכה

10/06/2013 00:24

אהבתי תמשיכי

10/06/2013 01:59

אומיגזר! ממתי את כותבת פה?
ודרך אגב, זה סיפור ממש יפה!
אני לא אעקוב אחרי הסיפור פה כי אני עוקבת בפייס.. חח :)

10/06/2013 05:39

חחחח…
תודה:)

10/06/2013 06:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך