וואן דיירקשן
המשך חופשה נעימה (:

another world – פרק עשירי- חלק א' , על וואן דיירקשן <3

וואן דיירקשן 01/04/2013 729 צפיות 5 תגובות
המשך חופשה נעימה (:

אוקיי, אז 3 תגובות אני מעלה את החלק השני ..
אני שונאת לעשות את זה!! אבל זה ממש חשוב לי לדעת אם יש קוראות..
בכל מקרה תהנו (:

"אני צריך לדבר איתך" אמר, אך הפעם החיוך נפשט משפתיו.
"מה אתה רוצה ממני?" שאלתי בעודי הולכת לארון הבגדים בלי להוריד את עיניי מעניו, אפילו לרגע אחד.
"תראי, אני יודע שאני ואת לא כל כך מסתדרים" אמר בעודו משחיל את אצבעותיו בשיערו ומעביר את הפוני לאחור.
"לואי, צא מפה לפני שאני צועקת!" איימתי.
"בבקשה, לולה אני באמת צריך את העזרה שלך" אמר.
"אני יתלבש ונדבר, ביי" אמרתי בעודי מצביע על הדלת.
"בסדר, בסדר" מלמל ויצא מין דלת העץ.
לבשתי טייץ שחור וחולצת מרקר ורודה בעלת כפתורים וקשר בתחתית, הוספתי עגילי חישוק גדולים, כמה צמידים, התזתי בושם על צווארי ופתחתי את הדלת.
לואי נכנס בעודו חוקר את גופי, מביך ומוזר, זה מה שאני מרגישה כאשר בוחנים אותי.
לואי התיישב על המיטה באותו המקום בו ישב לפני שהוצאתי אותו מין החדר, סגרתי את הדלת והתיישבתי על המיטה, בצד השני מלואי כמובן, בישיבה מזרחית.
"מה אתה רוצה לואי? ותגיע לעיניין מהר, יש לי דברים הרבה יותר חשובים לעשות מאשר לדבר איתך" אמרתי, טיפת חוצפה ורוגז מעורבבים בקולי.
"טוב, אז את יודעת כבר שהתקבלתי לאקס פקטור, בכל מקרה, מה שקרה זה, שאמרתי שיש לי חברה בראיון הראשון שלי" אמר, את מילותיו האחרונות לחש.
"ולמה אתה מספר לי את זה?" שאלתי.
"את רוצה לצאת איתי?" שאל במהירות.
"תן לי לחשוב על זה" אמרתי "לא" השבתי, בתוכי הרגשתי שמחה גדולה, אך לא הפגנתי את זה, לא שיניתי ולו טיפה מתווי פני.
"לולה, את יודעת שאני לא סובל אותך בדיוק באותה המידה שאת לא סובלת אותי, אבל בבקשה, אני בחיים לא ביקשתי ממך כלום" השיב, בקולו יכולתי להרגיש שהוא דובר אמת אך התעלמתי מהעובדה הזאת.
"למה דווקא אני? מה עם מולי? או לורן? אני בטוחה שאחת מהן תשמח מאוד שתהיו זוג" החזרתי.
"אז הבעיה היא, שאמרתי את השם שלך" לחש והרכין את ראשו.
רותחת מזעם, אדומה וכועסת, זה מה שהייתי באותו הרגע, "עשית מה?!" צעקתי.
"אני באמת לא התכוונתי, זה נפלט לי!" אמר בעודו מרים את ראשו המורכן.
"אתה לא נורמאלי? אני לא רוצה להיות חברה של מישהו שעומד להיות מפורסם?! למה לא אמרת לי לפני? אתה כל הזמן חושב רק על עצמך! אתה כל כך מציק! למה דווקא את השם שלי? למה לא אמרת את שמה של מולי או כל בת אחת בעולם הזה? אני.. אנ.. אתה בן אדם כזה מוזר למה שאני ירצה להיות עם אחד כמוך?! הבנתי שאני יתראיין גם אבל עכשיו אני יצטרך גם לדבר עלייך?! אתה אנוכי!!…"


תגובות (5)

יואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כמה זמן לא העלת פרק!! תמשיכי וברור שיש עדיין קוראות!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01/04/2013 15:43

ווווואו,חזק,באמת!!!!!
תמשיכייייי דחוף,בבקשה:)

01/04/2013 18:22

את חייבת להמשייייך אני מכורההההה לסיפור המושלם הזהההההה !!!!!!!!!!
אפשר להשתתף בו ? או שכול הבנים תפוסים ?

02/04/2013 06:13

בכייף!! ואני ממש שמחה לשמוע!!
כשהלהקה תתחבר אני יכניס אין בעיה. (:

03/04/2013 07:39

בכייף!! ואני ממש שמחה לשמוע!!
כשהלהקה תתחבר אני יכניס אין בעיה. (:

03/04/2013 07:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך