another world – פרק עשירי- חלק ב', על וואן דיירקשן <3

וואן דיירקשן 03/04/2013 699 צפיות 7 תגובות
תהנו

זה אחד הפרקים הכי יפים שכתבתי איי פעם!
אני סוגדת לפרק הזה!
תהנו (:

לא הספקתי לומר עוד מילה אחת וכבר הרגשתי את שפתיו על שלי, מעולם לא התנשקתי, מעולם לא מצאתי את הבן אדם המתאים, ודווקא לואי הוא הנשיקה הראשונה שלי?
נשיקה בשבילי היא כאשר שני אנשים אוהבים זה את זה, אני לעולם לא אבין את הבנות האלה, שהולכות ומתנשקות עם כל בן.
נשיקה בשבילי היא התמסרות, היא קלילה ונעימה, ובנוסף פזיזה ונועזת וכמובן חמימה ומלאה ברגש, כך שמעתי לפחות.
אני הבטחתי לעצמי, מאז שאני קטנה, שהנשיקה הראשונה שלי, תהיה מיוחדת, כדי שאני אזכור אותה כל החיים!
משום מה הנשיקה נמשכה כמה דקות, אני לא מבינה למה אני לא מפסיקה?! השפתיים שלו כל כך ממכרות.
השפתיים שלו רכות ונאות בצורה מדהימה על שפתיי, זה כאילו התאימו את שפתינו אחד לשפתיים של השניה, ממש כמו מנעול והחור שלו, כל מפתח צריך חור מיוחד המתאים אך ורק לו, וכך השפתיים שלי ושלו, ננעלות אחת על השניה.
הלשון שלו מנסה להיכנס לפי, וכמובן שבתור אחת שלא יודעת איך מתנשקים, לפתוח את הפה באותו הרגע, לא היה הצעד הנכון באותו הרגע.
הלשון שלו נכנסה לפי ושיחקה בפניים, עושה תנועות סיבוביות, בעוד הלשון שלי מנסה לחקות את המעשים.
כאשר האוויר נגמר בריאותיי הפסקתי את הנשיקה, נשמותיי היו כבדות וארוכות בדיוק כמו שלו.
"ואו" הוא מילמל.
"מה זה היה לואי?" שאלתי, עדיין לא הבנתי בכלל מה קרה באותן רגעים, הייתי שקועה ופזיזה ולא הבנתי מה אני עושה, למה אני עושה, והשאלה החשובה ביותר עם מי אני עושה?
"אני מצטערת, זה היה דחף" אמר בעודו מתרחק ממני לצד השני של המיטה.
"אני לא יודעת מה להגיד" מילמלתי בשקט, אני מבולבלת! אני לא יודעת אם המעשה הזה היה טוב או בעצם רע? אני אהבתי להיות רעה ללואי, אהבתי ששנינו יורדים אחד על השניה, זה ישנה את הכל! אני בטוחה בזה! אני לא רציתי בזה!! הוא לא יכול פשוט לשבת בשקט ולשמוע את מה שיש לי להגיד בלי לעצור אותי בנשיקה הזאת! זה כל כך מעצבן! כן, פעם ראשונה בחיים שלי, לואי מבלבל אותי!


תגובות (7)

תמשיכככי!!!!!
זה מושלם!

03/04/2013 08:11

זה מדהים תמשיכי!!

03/04/2013 10:07

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!

03/04/2013 12:39

אני נוסעת לאילת..
אז יהיה לי זמן לכתוב פרק כפול ..
באלכן?

03/04/2013 12:55

זההההה כול כך מושלםםםםםםםם אני מכורה לסיפור ההזהההה פשווווט התאהבתי בסיפור ההורס הזהההה תמשיכייי דחווווף !!!❤❤❤❤

03/04/2013 13:17

הפרק הכפול לא עובד :((

07/04/2013 03:45

תעלי אותו שוב ותקצרי את השם!
מההר אני מתנ לקרוא אותו כברר!

07/04/2013 04:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך