וואן דיירקשן
אוקי , אז חזרתי לאתר , אחרי כמה זמן שלא רשמתי (:
אני מתחילה סיפור חדש , ולא ממשיכה את מה שהתחלתי , אני חושבת שהסיפור הזה יותר יפה .. תהנו (:

another world – פרק ראשון , על וואן דיירקשן <3

וואן דיירקשן 12/01/2013 1212 צפיות 20 תגובות
אוקי , אז חזרתי לאתר , אחרי כמה זמן שלא רשמתי (:
אני מתחילה סיפור חדש , ולא ממשיכה את מה שהתחלתי , אני חושבת שהסיפור הזה יותר יפה .. תהנו (:

ישבתי על מיטת העץ הישנה שבבית היתומים .
כמו כל יום , קראתי את אחד מספרי ההרפתקאות הרבים שבספרייה העירונית בה אני שוהה את רוב זמני.
תמיד אהבתי לקרוא על המסעות שהדמות הראשית עברה , היצורים המופלאים שפוגשת במדרכה , הרעים והטובים , הקוסמים והמכשפות .
תמיד אהבתי לדמיין את הדברים לפי התיאור שבספר , אבל תמיד בדרך שלי .
תמיד אהבתי לדמיין את הדברים שאין ביקום שלי , שלנו.
הספרים הם הפתח – החור השחור , אליו אני נכנסת ועוברת לעולם אחר , עולם שלרוב הוא לא נקרא כדור הארץ , עולם שהכל שם טוב אף על פי המכפשפות הרעות , השדונים שמפריעים או אולי האנשים הרעים ויש עוד אלפים כמובן ..
דפיקה בדלת העץ , שניצבה ליד שולחן הכתיבה הישן והרעועה שניצב שם מאז הגעתי לבית היתומים באוגוסט 2007 , כמובן שזה היה היום הנוראי בחיי , אני לא זוכרת הרבה הייתי בסך הכל בת 10 ,
זה היה יום סתווי , הרוח מחוץ לביתי נקשה על החלון וטיפות התחילו לרדת מהשמיים המרוחים בצבעים שחור-כחול ואולי טיפה אפוא. ישבתי בחדרי וקראתי את ספר הרפתקאות .
כל מה שאני זוכרת משאר היום היה שישבתי עם דודתי שבאותו היום שמרה עליי עקב החופשה של הוריי , בתחנת המשטרה , היא לא סיפרה לי מה קורה , אני גם לא שאלתי כשראיתי את הדמעות בעינייה האדומות . אחרי כמה שעות שישבתי בתחנת משטרה בלי טיפת ידיעה מה אני עושה שם , עזרתי עומץ לשאול את דודתי מה קרה ולמה אני לא בבית , תחילה היא לא הסכימה לענות אבל אחרי כמה פעמים ששאלתי את אותה השאלה , היא ענתה , תשובה שלא חשבתי שאשמה , הייתי בשוק ולא הצלחתי להוציא מילה מהפה , הבנתי שזה הסוף . רצחו את הורי , את אלא שהיו הכי קרובים אלי , אלא שטיפלו בי , האכילו אותי והיו איתי בכל רגע בחיי , אני לא יודעת למה ומי עשה להם את זה עד היום , אבל באותו היום הבטחתי לעצמי שאני נקום בזה שעשה ראת זה! אני לא ישב בשקט . לקחו אותי לבית היתומים הזה באותו היום , וקיבלו אותי בכיליון עיניים! תמכו בי והאמינו בי , זה הרגיש טוב , אפילו שהרגשתי נורא..
דלת חדרי נפתחה ומולי נעמדה אם הבית – ליז .
ליז הייתה בעלת שיער אדמדם על אף שבקודקודה של ליז צבעו של שערה היה שחור , היא הייתה בת 50+ , היא אף פעם לא הזכירה את מהו גילה או מתי יום הולדתה , היא גם לא בנוסף לא הסכימה לנו לשאול על הנושא הזה .
ליז הייתה לבושה בשמלה פרחונית בצבעי הקשת השונים , עד קצת מתחת לברכיה .
כמו תמיד היא נעלה את נעלי הבובה הרגילות שלה , לא היו לה עוד הרבה בגדים ונעליים , אולךי עוד שניים שלוש זוגות נעליים , וכמה מכנסיים וחולצות לא יותר מזה .
ליז הייתה אישה נחמדה ועוזרת , היא ידעה תמיד להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון , היא עזרה לי בכל מה שהייתי צריכה בימים אחרי מות הורי , היא הייתה כמו אמא שנייה! אבל היא לעולם לא תצליח לקחת את מקומה של אימי! ליז היא בן אדם מדהים!
" לולה חמודתי , אני יוצאת היום לפגישה מאוד חשובה , בבקשה מתוקה את יכולה לשמור על הילדים , אני לא בטוחה שאני יכולה לסמוך על לואי , את יודעת מה יקרה עם הוא ישמור עליהם , אני לא טטובחה שישאר משהו מהמקום הזה עם אני יתן לו את ה'תפקיד' הזה " אמרה וחיוך יתפשט על שפתיה הורדרדות.
לואי הוא הבן של ליז , הוא גדול ממני בשנתיים , הוא טיפש וחסר תועלת לחלוטין בעולם הזה! , הוא ילדותי ומעצבן ואני פשוט לא יכולה לתאר כמה בא לי להרביץ לו רק מלראות את פרצופו! אני לא מבינה איך מבן אדם מדהים כמו ליז יצא שרץ מעצבן שכזה! ללואי יש שיער חום בהיר ועיניים כחולות .
בכל מקרה , בפעמים הקודמות שליז נתנה לו לשמור על בית היתומים , הוא והם ביחד הלכו לשוק הקרוב לקנות גזרים , כמו תמיד , והוא חזר בלי שני ילדים , כמובן שהייתי צריכה לרוץ בכל העיר כדי לחפש אותו וכדי שתבינו אותו – לכו תנסו אתם לרוץ את כל לונדון כדי לחפש שני ילדים!
הינהנתי וחזרתי לקרוא את הספר .
"לולה,עכשיו " שמעתי את ליז אומרת ויוצאת מחדרי .
נאנחתי והלכתי לחדר הראשון , דפקתי שני נקישות בדלת ונמדה מולי , אליזבת' , אליזבת' הייתה בת 11 , יש לה עיניים כחולות ושיער בלונדיני כהה , היא ילדה חברותית ונשית אף על פי גילה הצעיר .
היא נמרצת מאוד בדיוק כמו ביל , התאום שלה , הוא היה חדר ממלה . לביל היה עיניים כחולות זהות לחלוטין לשל אליזבת' ושיער חום בהיר , הוא נראה כמו לואי בקטן , זה אחד הדברים שעיצבנו אותי בו .
ההורים שלהם נפגעו בתאונת דרכים ונפתרו , הם הגיעו לבית היתומים לפני כשנתיים , אליזבת' היא כמו אחותי הקטן , אפילו שלא הייתה לי אחת כזאת .. באותם הימים שהיא וביל רק הגיעו לפנימייה הייתי מדברת איתי המון! היינו צוחקות , היא ילדה מדהימה!!
"אלי " אמרתי וחיברתי אותה , נתתי לה נשיקה קטנה על הלחי והמשכתי " בואי לחדר משחקים , ותגידי למיק " וקרצתי לה . מיק היה חדר ליד ביל , וכמובן שלאליזבת' הייתה משיכה אליו , ולא רק בגלל שהיה חברו הטוב ביותר של ביל. מיק היה בעל שיער שחור ועיניים ירוקות , הוא היה מיוחד , ועם הוא היה בגילי אולי גם אני הייתי מתאהבת באחד כזה , הוא היה שנה מעל ביל ואליזבת' , אבל שנה זה הפרש לא גדול במיוחד . תמיד ראו שהיה להם משיכה אבל הם לא אמרו כלום אחד לשני ..
המשכתי לחדר של ביל ואמרתי גם לו לבוא לחדר המשחקים , הוא הנהן וירד במדרגות לכיוון חדר המשחקים .
החדר הבא היה של מולי , מולי היא סנובית , והאגו שלה נפוח כמו בלון, היא בגילי- 16 והיא פשוט עלוקה! היא באה ממשפחה עשירה , והם פשוט נטשו אותה , אני לא חושבת שזה מגיעה לאף אחד, אפילו לה , עם כמה שאני שונאת אותה , היא לעולם לא ירצה שזה יקרה למישהו גם עם זה לה!
היא באה לפה לפני כ-3 שנים , בגיל 13 , היא לא דיברה עם אף אחד בחודשים הראשונים , לפעמים נטעתי לחשוב שהיא משוגעת , פעמים רבות באתי לראות מה שלומה אבל היא לא נפתחה אלי , היא יבשה אותי ואמרה לי לעזוב אותה בשקט . היחידה שהצליחה לדבר איתה שיחה רצינית שנמשכת יותר מ-5 דקות הייתה , לורן , לורן היא ילדה מדהימה , כמובן שהיא בגילנו , היא בבית היתומים מגיל 4 בערך . אני לא בדיוק יודעת מה הסיפור שלה כי היא לא נפתחת לאנשים בקלות , אבל היא נחמדה , לפעמים אני לא מבינה איך היא מתחברת למולי הזאת , אוכ' לא משנה .
בכל מקרה לא רציתי להפריעה לגברת ליתארגן לכבוד ה'פגישה' בחדר המשחקים , אז פשוט דפקתי בדלת ואמרתי לה לבוא לחדר המשחקים ושתקרא ללורן , חברת הטובה והיחידה בבית היתומים , בלי לשמוע את תשובתה המשכתי לחדר הבא , וכמובן ששניה אחר כך שמעתי את הדלת נטרקת מאחורי . נשמתי עמוקות כשהבנתי של מי הדלת הבאה , לואי . כל כך לא רציתי להגיעה לחדר הזה , דפיקה אחת והחקירה של אדון לואי מתחילה , אוכ' איך אני שונאת אותו ואת הגזרים שלו!
דפקתי שלושה דפיקות בדלת העץ , ולאחר שניה היא נפתחה , מולי עמד אדון לואי , לבוש בטרנינג , וכמובן שהחולצה הייתה חסרה , כמו תמיד החיוך הדפוק שלו היה מרוך על פניו ושיערו עמד למעלה .
' תתלבש לואי , יש פה עוד ילדים להזכירך והם לא ממש ישמחו לראות את הגוף חסר השרירים שלך ' עקצתי אותו ומיד פניו משמחה הפכו לכעס .
' מה את רוצה ? ' שאל כשפניו באותה תנוחת כעס .
' אמא שלך לא אמרה לך כלום אני מבינה , אוקי בוא לחדר המשחקים ותבין ' אמרתי בחיוך מנצח .
ירדתי למעטה ולא האמנתי למראה עיניי….


תגובות (20)

יואו המשך אפשר להישתתף ?
אם כן
אור
שיער חום עיניים חום דבש , אוהבת ללבוש בעיקר גקטי בייסבול , כובעיי צמר , חולצות בטן ושורטים
אוהבת לשמוע שירים של וואן די , ולהיות עם האייפון השמקסעי שלי ;)
גיל – מה שמתאים
בנים – אם אפשר עם הארי או זאיין

12/01/2013 06:17

אין בעייה <3 (:

12/01/2013 06:19

אפשר להיות או עם הארי או זאין אם כן אז עדן עיניים כחולות גדולות שיער חום ארוך גבוהה רזה אוהבת לשיר ולירקוד מצחיקה חברותית ורגישה אוהבת לבשל מקווה שזה מספיק ותמשיכי ממש יפה ותודה

12/01/2013 06:37

אפשר גם להשתתף?????????????????
אפשר שהיא תהיה עם זאין ואני אם הארי??? ואם לא אז ליאם
בריטני
שיער בלונדיני חלק ועיניים ירוקות זוהרות, אוהבת: לעשות בייביליס, לשמוע שירים עצובים באנגלית, לטייל בגשם כשממש קר\בשמש כשממש חם, ילדה משוגעת עם קריזות, פלרטטנית, חמודה, יש בה גם חלק ענק של מסתורין, מאוד קל לה להפתח לאנשים אחרים אבל היא אף פעם לא מגלה את הכל, יכולה לבלות שעות בחנות בגדים ולא לקנות אפילו דבר אחד, בעלת צחוק מדבק (אני יכולה להמשיך כאן שעות אבל זה יתפוס פרק שלם) גם, איזה גיל שמתאים, יש עדיפות לגדולה מהדמות שלך בשנה אבל אם לא בא לך את לא חייבת, לא יכולה להפרד מהחלוק שלה (לא חלוק רחצה, כלוק ששמים כשכבר לובשים פיג'מה)

סורי אם חפרתי

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

12/01/2013 06:41

דיי לקח לי הרבה זמן אז יוצא שדיירקשנית בסתר כתבה לפניי, לא הוגן ):

12/01/2013 06:42

חחחחחחח אני מהירה

12/01/2013 06:47

זה בסדר (:
אני ינסה להכניס אותכן , אני לא מבטיחה כלום ..
אני פשוט כבר רשמתי את כל הפרקים עד 5 אז , אני ינסה אחר כך (:
מקווה שהסיפור יצא טוב .. ואני ינסה להכניס אותכן (: <3

12/01/2013 06:49

נונונו אז תעלי כבר אני לא יכולה לחכות

12/01/2013 06:52

גם אני
ואם את תעלי אותי זה יהיה מזה קול איך שליאם ואני נתאהב, לפחות איך שאני מדמיינת את זה

12/01/2013 06:53

חחחח (; אני מעלה פעם ביום , הקצב כתיבה שלי דיי איטי , ועד שהצלחתי לכתוב 5 פרקדים ביום זה שיא (;
מחר בסיבות 16:00 אני יעלה פרק נוסף (:

12/01/2013 06:53

אה ואם את רוצה גם אני כותבת סיפור על וואן דיירקשן אז תקראי אם באלך ;)

12/01/2013 06:54

לאאאאאאאאאאאאאא, היום בסביבות 16:00, ציינתי שעכשיו 16:01????

12/01/2013 07:01

אומיגד זה פשוט מושלם והכתיבה ממש טובה אבל ממש !!!
תמשיכי ומהר!!!

12/01/2013 07:29

תודה רבה <3 ממשיכה מחר (;

12/01/2013 07:40

מושלם !! תמשיכי <3
ואפשר גם להיכנס?
לפי התגובות הבנתי שיש מישהו שנשאר פנוי אז מי שנשאר פשוט שימי אותי איתו, כולם מושלמים אז לא אכפת לי D:
רום, (תבחרי את גיל..), שיער שטני בהיר חלק, עיניים כחולות כהות, לא מאוד גבוהה, רזה, מנגנת בפסנתר, שרה, רוקדת, צוחקת המון! ומצחיקה, מבשלת טעים, לא מפונקת, אוהבת לאכול, ואמממ נראלי שזהו (:
אם את צריכה עוד תיאור תגידי D:

12/01/2013 07:46

אני ינסה , אבל אני יכולה להכניס אותכן רק מפרק 5 כי כבר כתבתי עד 5 (:

12/01/2013 08:07

סיפר מדהים…תיקראי גם את שלי אם בא לך;-)

12/01/2013 16:08

,אוי אני כ"כ במתחחחח

28/03/2013 09:54

,אוי אני כ"כ במתחחחח

28/03/2013 09:58

,אוי אני כ"כ במתחחחח

28/03/2013 09:58
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך