וואן דיירקשן
פרק עלוב וחלש .. אוכ' אני פשוט גרועה \:

another world – פרק שלישי, על וואן דיירקשן <3

וואן דיירקשן 14/01/2013 1003 צפיות 6 תגובות
פרק עלוב וחלש .. אוכ' אני פשוט גרועה \:

בחדר ישבו בספה החומה לורן , מולי , ביל ומיק אשר מולם , בכיסה עץ כהה , לואי אשר בידיו היה גיטרה בצבע חום בהיר , מנגן , וכמובן שר .. נדהמתי מהקול העדין שלו , הקול הילדותי שתמיד עיצבן אותי בין רגע הופך לקול שאנשים היו מתים לשמוע אותו ימים שלמים! ואני לא מגזימה!
כולם פשוט ישבו והקשיבו , אף אחד לא יסתכל לכיווני , אף אחד לא ראה שנכנסתי לחדר , כולם היו קשובים למשמע קולו של לואי ..
אחרי שהוא סיים את השיר , כולם מחאו כפיים .
"לואי ? זה היה מדהים " אמרתי , לא מאמינה שאני בכלל אומרת משהו טוב עליו .
"חשבתי שאת שונאת את הקול שלי " אמר
" רגע?! בחיים לא אמרתי את זה! " אמרתי ונימת כעס הופיע בקולי
"שתדעי שהיומן שלך מאוד מעניין " אמר וחייך בגאווה , פניי החווירו.
" לואי!? אני שונאת אותך!!" צעקתי את כל נשמתי! אני פשוט לא מאמינה שאמרתי שיש לו קול יפה!?
איך הוא הגיע ליומן שלי ? הוא היה מתחת למיטה שלי וזהו! איך הוא מצא אותו ?!
התהלכתי במהירות לכיוון המטבח .
"מה קרה שם ?! " שאלה אליזבת'
"אני שונאת את הבן אדם זה!" צעקתי שוב . אני פשוט לא מאמינה שהוא עשה את זה! הוא כל כך דוחה!
"דברי עכשיו! " פנתה אלי בקול בוגר והחלטי
הלכנו לשולחן האוכל הארוך וסיפרתי לה מההתחלה , על איך שהוא שר , על כמה שהקול שלו מדהים! , ומה הוא עשה אחרי שאמרתי לו שקולו כל כך מדהים..
"אני לא מאמינה שהוא כזה דוחה! " אמרה בכעס אליזבת' ..
"שיט?!" פתאום נזכרתי " האוכל!! " קמתי במהירות מהכיסה ורצתי למבטח .
אליזבת' באה אחרי , היא פנתה לכיוון הסירים ואני הלכתי לתנור , פתחתי אותו , יצא ממנו ריחות מדהימים! כל כך רציתי לחתוך את הבקר כבר! הוצאתי אותו ושמתי אותו בצלחת ארוכה לבנה שמקושטת בפרחים סגולים-צהובים .
שמתי את הבקר בשולחן והלכתי לראות מה קורה עם שאר המנות .
אליזבת' שמה את הפירה בצלחת עמוקה , הניחוחות בחדר היו מדהימים! הרגשתי כמו במסעדה!
את הקציצות היא שמה בצלחת פחות עמוקה ונתנה לרוטב לנזול לתוך הצלחת .
את האורז שמה בצלחות עמוקות קטנות – אישיות , מכיוון שכולם אוהבים את האורז , אנחנו נותנים לכולם אותה כמות .
"סיימתי " אמרה אליזבת' . " את יכולה ללכת להתקלח או להכין סלט , אבל את לא חייבת אני יכולה לעשות את זה " אמרתי וחייכתי אליה , בזמן שאני מסדרת את הצלחות והכוסות על השולחן .
" לא זה בסדר " אמרה וחייכה חיוך מאולץ .
" לא , לכי להתקלח " אמרתי והלכתי לתת לה נשיקה במצח . "לכי " המשכתי . היא חייכה והודתה לי .
סיימתי לסדר את השולחן , שמתי צלחות זכוכית לבנות שגם הן היו מקושתות בפרחים סגולים – צהובים. אני כל כך אוהבת את הסט הזה! שמתי גם כוסות זכוכית שקופות , סכינים , מזלגות , כמה כפיות ואת האוכל . השעה הייתה כבר 18:10. הלכתי להגיד לכולם להיכנס להתקלח, הופתעתי לגלות שלא היה אף אחד בחדר המשחקים , שיערתי שלואי אמר להם ללכת להתקלח , סוף סוף משהו בוגר הוא עושה!
הלכתי למטבח להכין כמה סלטים , סיימתי אחרי 15 שעה להכין סלט ירקות רגיל שכלל מלפפונים , עגבניות , פלפל ירוק , פלפל צהוב וגזר מגורד . וסלט חסה .
החלטתי שיש עוד קצת זמן להספיק להכין קינוח וללכת להתקלח, חבל שאני לא יעשה מקלחת ארוכה כמו שאני רגילה , לא נורא , אני אחראית , ואני צריכה לעשות את המטלות האלה!
הכנתי סלט פירות שכלל תפוחים , בננות , תותים , תפוזים ואגסים .
השעה הייתה כבר 18:40 , רציתי במהירות לכיוון החדר שלי כדי להתקלח , בגלל שאנחנו בסך הכל 7 ילדים בפנימייה כולל לואי ,לכל חדר יש שירותים וכל ילד או ילדה בפנימייה יש חדר לבד .
לקחתי את המגבת הסגלגלה שקיפלתי אתמול בלילה מהכיסה שעל יד השולחן כתיבה שלי והלכתי למקלחת .
המים נטפו על גופי , הצתמררתי מהמגע החם של המים . מקלחת זה המקום היחיד שאני מצליחה לחשוב על הרבה דברים בבת אחת , בגלל זה אני אוהבת לעשות מקלחות ארוכות .
זה נותן לי זמן לחשוב על החיים , כדבר אמיתי ולא כסיפור דמיוני ..
סיימתי את המקלחת , לבשתי מכנסוני טרנינג לבנים עם פס כחול בכל צד וחולצה כחולה נופלת . עשיתי קוקו גבוה מרושל כמו כל ערב , שיערי החום בהיר הגיעה עד מתחת לשדיים , נעלתי את נעלי בית של הארנב שלי והלכתי לקרוא לכולם .
תחילה לאליזבת' שהייתה לבושה כמוני רק בצבע ורוד , אמרתי לה לקורא לביל ומיק .
הלכתי מולי היא לבשה טרנינג בורדו וגופיה לבנה וכך גם לורן רק שהטרנינג שלה היה תכלת היא הייתה אצל מולי .
ואחרון חביב , הלכתי ללואי , עכשיו אני שואלת את עצמי למה אני לא ביקשתי מאליזבת' להגיד לו לבוא.
וכן אני כן , אני עומדת כמו סתומה , לא יודעת מה לעשות , מול הדלת שלו , חושבת אם לדפוק או לא .
אחרי חשיבה של כמה דקות , הדלת נפתחה ,מולי נעמדה ילדה , בסביבות גילה של אליזבת' , היא הייתה לבושה במכנס גינס קצר וגופייה נופלת , שיערה היה חום בהיר ועינייה הגדולות נצבעו בצבע כחול בהיר ……………


תגובות (6)

תמשיכככככייייייייי

14/01/2013 10:03

לאא לאלאלאלא זה לא פרק חלש זה פרק מושלםםםםםם
תמשיכיי דחוףףףףףףף

14/01/2013 10:05

תמשיכי זה ממש יפה

14/01/2013 10:07

תמשיכע:)

14/01/2013 10:16

פרק מהמםםםםםם!!!!
תמשיכי!!!!!!!!

14/01/2013 13:04

יפה תצשיכי

14/01/2013 13:07
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך