וואן דיירקשן
והינה הפרק השני יצא לפועל (: חזרתי מטיול לרמלה?! 0.0 גם אני לא מבינה את זה!
ההשראה קצת ירדה , וזה סוג של פרק מעבר , מקווה שזה יספק עד מחר (:

another world – פרק שני , על וואן דיירקשן <3

וואן דיירקשן 13/01/2013 861 צפיות 8 תגובות
והינה הפרק השני יצא לפועל (: חזרתי מטיול לרמלה?! 0.0 גם אני לא מבינה את זה!
ההשראה קצת ירדה , וזה סוג של פרק מעבר , מקווה שזה יספק עד מחר (:

ירדתי למעטה ולא האמנתי למראה עיניי, מיק ואליזבת' מתנשקים , זה היה הדבר הכי חמוד שראיתי כל ימי חיי!
שני ילדים יושבים על ספה חומה ומתנשקים , אני לא מאמינה שהיא קיבלה את הנשיקה הראשונה שלה בגיל 12 , ולי עדיין לא הייתה! זה מרגיז! אבל אני כל כך אוהבת אותה שזה לא ממש אכפת לי!
כמובן ש-ביל עמד לצידי המום מהסיטואציה שניצבה מולנו.
מיק ואליזבת' הרגישו עיניים מסתכלות עליהם , וכאשר קלטו אותי ואת ביל מביטים עליהם כשעינינו פעורות , הם לא אמרו מילה רק הסמיקו .
נכנסו לחדר ויתיישבו על הספה השנייה , אף אחד לא אמר מילה , אף אחד לא ידע מה להגיד , פשוט שתקנו .
לאחר כ-2 דקות , הוא הגיעה , החיוך הרגיל והמעצבן שוב על שפתיו – לואי .
כאשר ראה את השתיקה אמר " מה יש לכם , מה השקט ? "
"כלום , כלום.. " אמרתי וקמתי ממקומי .
"טוב , נחכה ללורן ומולי או שאני יתחיל ? " שאלתי שאלה רטורית כי כמובן שלאף אחד לא היה אכפת מהם , אולי ללואי , אבל למי אכפת מה הוא חושב ?
" טוב כפי ששמתם לב , גברת טומלינסון לא פה , מה שאומר שלואי לא יכול להיות מבוגר אחראי , אז אני נותרתי " אמרתי וחיוך קטן בצבץ משפתיי האדמדמות .
" מה?! אני יכול להיות מבוגר אחראי! אני אחראי מאוד! " אמר לואי בכעס
" אממ לא אתה לא " אמרתי
"כן אני כן " המשיך לואי בדבריו
וכך המשיך לו ויכוח של כן ולא , כמו תמיד .. עד שכמובן אליזבת' מפרידה בנינו , יחסית לילדה בת 11 היא יכולה להיות אמא! היא כאילו מנוסה , טוב היא מנוסה מאוד! לחיות עם אח שלה 11 שנים זה לא קל , אני בטוחה!!
בכל מקרה , לקחתי את הלוח מחיק מפינת החדר , וכמו תמיד עשיתי להם סדר יום.
ציירתי בצד אחד של הלוח את הסדר יום שהיה נראה ככה :
מהשעה- 17:00 עד השעה- 18:00 : הכנת אוכל \ משחק חבורתי
מהשעה- 18:00 עד השעה- 18:30 : מקלחות
מהשעה- 18:30 עד השעה- 20:00 : אוכל
מהשעה- 20:00 עד השעה- 21:00 : שעה חופשית
מהשעה- 21:00 עד השעה- ___ : לישון \ קריאת ספר
בשעה 22:00 כולם נוחרים!
"השעה חמישה לחמש , לואי אתה נשאר פה ומשחק עם הילדים , כל מי שרוצה לבוא לעזור לי להכין ארוחת ערב , מוזמן " אמרתי וחייכתי חיוך חושף שיניים .
אליזבת' באה איתי לכיוון המטבח והבנים נשארו עם לואי , אני לא סומכת עליו אבל .. לא יודעת פשוט הוא היחיד שהיה פה וזהו..!
בדרכנו למטבח , ראיתי את מולי ולורן , אמרתי להן שילכו לחדר המשחקים ויראו את מערכת השעות , הן צריכות להחליט עם להיות עם לואי או איתי ועם אליזבת' , התשובה הייתה ברורה , לואי!,
גם מולי וגם לורן דלוקות אליו מאז שהן הגיעו לבית היתומים .. אז זה היה די ברור ..
אני ואליזבת' התחלנו לבשל את ארוחת הערב , החלטנו שאנחנו נבשל: בשר בקר , קציצות , אורז ופירה.
זה המאכלים האהובים על אליזבת' ..
לאחר חצי שעה , כשהאורז היה בתוך השיר , מתבשל ומעלה אדים , כאשר לידו בסיר נפרד הוצב תפוחי אדמה חתוכים לחצי ,מים מילאו את הסיר על כמעט סופו . ליד עמד עוד סיר ובתוכו בעבע הרוטב האדום-כתום של הקציצות והקציצות מתבשלות ביחד איתו . בתוך התנור כבר שמנו הבקר המטובל במידה הנכונה..
החלטתי ללכת לבדוק , מה פשר השקט בבית , מה הוא זומם לו שם?!
"אליזבת' , אני הולכת לבדוק מה קורה עם לואי , תבדקי את התפוחי אדמה בנתיים " אמרתי ויצאתי מדלת חדר האוכל הקטן שלנו שלמעשה היה מחובר עם המטבח .
הלכתי לכיוון החדר משחקים , אני לא מאמינה שכזה שקט פה ?! זה בכלל לא הגיוני!
עמדתי מול דלת חדר המשחקים , והופתעתי לגלות שגם ממנו לא יצאו צעקות , קללות או הקול המציק של מולי , פתחתי את הדלת ולא האמנתי למראה שראיתי ולמה ששמעתי ………………..


תגובות (8)

המשךךךךךךךךך הסיפור רק על לואי או גם הבנים היו שם .

13/01/2013 07:05

הסיפור מהמם והרעיון מדהים והכתיבה מושלמת!!!
תמשיכי היום בבקשה!!!

13/01/2013 07:10

גם הבנים , אבל זה כאילו עוד מפני ה- X-factor ..
בהמשך יהיה גם את זה (:

13/01/2013 07:11

תודה רבה! אבל , אני לא יוכל לעלות היום , הכתיבה שלי מאוד אטית ועמוסה ואני לא רוצה שהיו ימים שלא יהיו בהם פרק..

13/01/2013 07:13

תמשייכי !@#

13/01/2013 07:26

טוב :-/
אבל אני מקווה לפחות שהפרק יעלה בקרוב :))

13/01/2013 07:38

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/01/2013 07:46

תמשיכייי מושלםםם

13/01/2013 09:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך