וואן דיירקשן
בנות אני יודעת שהפרק הזה הוא אחד הפרקים היותר משעממים, ואני מבטיחה לפצות!
אבל בבקשה כל מי שיש לה פייסבוק ויכולה לעזור בניהול הקבוצה אני ממש אשמח לצרף!
זה הפייסבוק שלי:
Daniel Hutcheraon Stein
בכל מקרה, מקווה שהפרק לא עד כדי כך נוראי .. (:
שבת שלום לכולםםםםם !! <3

Another world- פרק 14, סיפור על וואן דיירקשן <3

וואן דיירקשן 12/04/2013 1132 צפיות 6 תגובות
בנות אני יודעת שהפרק הזה הוא אחד הפרקים היותר משעממים, ואני מבטיחה לפצות!
אבל בבקשה כל מי שיש לה פייסבוק ויכולה לעזור בניהול הקבוצה אני ממש אשמח לצרף!
זה הפייסבוק שלי:
Daniel Hutcheraon Stein
בכל מקרה, מקווה שהפרק לא עד כדי כך נוראי .. (:
שבת שלום לכולםםםםם !! <3

פרק 14
הראיון הזה עייף אותי, אומנם לא אמרתי כלום כמעט, אך ׳הריב׳ עם המראיינת הרתיח אותי, מקלחת חמה תעזור למצב, אני בטוחה.
הפעם החלטתי שאני יעשה אמבטיית קצף.
ירדתי למטבח בכדי לבקש מליז את קצף האמבט, תמיד במרתף של בית היתומים ליז שומרת סופר מרקט שלם! יש לה הכל, אך כמובן שדבר כזה הוא לא רגיל ואכן יש לו הסבר, בשנות העשרים לחייה של ליז, הייתה עובדת בסופר מרקט הגדול של לונדון, ברחוב הראשי, היא עבדה כקופאית. באחד מין הימים נודע לה כי המנהל נפטר, המנהל היה אביה של ליז, מרוב יאוש וצער על אביה במנוח, החליטה ליז, למכור את הסופר מרקט, אך במקום להשליך את הכל לפח, את האוכל הביאה לילדים נזקקים, תמיד הייתה לה גישה לילדים, לכן פתחה את בית היתומים. את כל שאר הדברים החליטה לשים בביתה. היא שיפצה את המרתף בצורה של סופר מרקט, וסידרה את כל המוצרים על המדפים, כמובן שפעם בשנה היא מקבלת את הסחורה של הסופר מרקט בחינם בשל היותה בעלת בית היתומים.
מצאתי את ליז מכינה ארוחת ערב במטבח.
״היי ליז, אני יכולה לקחת מהמרתף קצף אמבט?״ שאלתי בזמן שאני מסניפה את הריח של האוכל המבושל בסירים הגדולים.
״כמובן, המפתח בתוך הארונית שעל יד דלת הכניסה״ חייכה אליי והמשיכה לטפל בארוחת הערב.
הודתי לה והלכתי לקחת את המפתח.
מצאתי את המפתח, על המפתח התנוסס בכתב מסולסל המילה ׳מרתף׳.
הכנסתי את המפתח למנעול ופתחתי את הדלת, ירדתי במדרגות הארוכות, כשהגעתי למעטה, הדלקתי את האור, האורות נדלקו אחת אחרי השניה.
תמיד אהבתי את המרתף, בדרך כלל, מרתפים מהווים מקומות מפחידים בבתי יתומים, אך כמו שאמרתי, ליז מטפחת ומסדרת הכל! אין משהו לא יפה בבית הזה.
בין כל שני מדפים היה שלט, על התיקרה שהבהיר איזה מוצרים יש באותן מדפים.
הגעתי למעבר החמישי, על השלט התנוססו המילים ״כלי רחצה״
נכנסתי לבפנים ולקחתי את קצף האמבט, כמובן שהיה קצת קשה להחליט איזה קצף הוא הטוב ביותר, המגוון היה גדול בכדי להחליט, לקחתי את הראשון שראיתי.
סגרתי את האורות נעלתי את דלת הברזל הגדולה ויצאתי מין המרתף.
עליתי לחדרי, לקחתי מגבת לבנה מהארון הפינתי במקלחת.
שמתי את קצף האמבט, מיליתי את המים בזמן שהלכתי להביא את הקצף.
הכנסתי את קצה הרגל שלי ולאחר מכן את שאר גופי.
נאנחתי ונשכבתי באמבט החמים.
המקלחות בזמן חורפי הן הכי טובות.
בדרך כלל בימי חורף קרים, אני נוטע להתקלח בערך שלוש פעמים, ככה שרוב הזמן אני מתקלחת, אוכלת, ויושבת בכיסה המתנדנד שלי מול האח שבסלון, בשעות מאוחרות אני יושבת מכורבלת בשמיכה מול החלון שבחדרי וקראת ספר. כך עוברות השעות בכל יום גשום.
יש ימים שבם המורה מגיעה, כל שכבת גיל לומדים יום אחד בשבוע, שכבת הגיל שלי, כלומר 16 לומדים ביום חמישי, כך שמחר מגיע המורה.


תגובות (6)

תמשיייכי זה מושלם;)
טת מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי אם באלך;)

12/04/2013 10:56

תמשיייכי זה מושלם;)
טת מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי אם באלך;)

12/04/2013 10:56

תודה <3
וזה בסדר חכי את הזמן (;

12/04/2013 11:59

תמשיכייייי את חיייבתתתתת (:!!

12/04/2013 23:03

תמשיכייייייייייייייייי זה מושלםם !! <3 <3

14/04/2013 07:01

נו אני מחכה מלאמלא זמן פליזוווש תמשיכיייי*~*

25/04/2013 13:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך