אני יודעת שזה לא אמיתי זה פשוט המצאה אבל יש שם דברים אמיתיים כמו האהבה של לואי לגזר, הפחד של ליאם מכפיות, החברות בין לואי להארי

וואן דיירקשן – לואי והארי,סיפור מרגש

05/03/2013 2221 צפיות 5 תגובות
אני יודעת שזה לא אמיתי זה פשוט המצאה אבל יש שם דברים אמיתיים כמו האהבה של לואי לגזר, הפחד של ליאם מכפיות, החברות בין לואי להארי

-הארי סטיילס-
אוקיי אז החלטתי לשתף אתכם , הדיירקשנים , בקצת מהחיים המסובכים שלי , ואני אומר לכם , כמה שזה נראה קל וכיף לחיות כמוני , אחרי שתקראו את זה תבינו שאני בסך הכל בן אדם , והחיים שלי לא מושלמים כמו שאתם חושבים שהם..
עכשיו ירדנו מהבמה , אנחנו אחרי הופעה ..
אני עצבני ולא יודע למה..
ההופעה הייתה מעולה והכל ונהננו אבל אני מרגיש לחוץ, ואני נראה מבחוץ כאילו אני נרדף..
מה הפסדתי היום שגרם לי להרגיש ככה ?
אני מפחד לאבד שליטה …
במיוחד על החברים הקרובים שלי , אתם יודעים הלהקה וזה ..
אם מישהו יצחק איתי , אני יכול להתפוצץ עליו כמו פצצת אטום ..
היום המעריצות רדפו אחריי .
אחת מהם גנבה לי את הפלאפון,ולואי רץ להציל אותו בשבילי !
תגידו זה לא חברות אמיתית ?
אם כבר מדברים על לואי , הרבה שואלים אותנו מה הסיפור בינינו.
את הדבר הזה שיש ביני לבין לואי אי אפשר להגיד במילה אמיתית , כי אף אחד בעצם לא בטוח מה זה..
זה מוזר כי מאז שהיכרנו אף פעם לא רבנו , וחברים אמורים לריב לפעמים (וגם אלה שחושבים שאנחנו גייז [ואנחנו לאאא!!] גם זוגות רבים לידיעתכם)
כאילו היו בינינו ויכוחים אבל אלו לא ויכוחים שאפשר לקרוא להם 'ריב'.
אבל אני רוצה לתת ללואי לספר לכם משהו במקום איך הכרנו (למרות שגם איך הכרנו מעניין), כי זאת חוויה מרגשת שאני לא אשכח בחיים.
-לואי טומלינסון-
היי לכם ..
אני בטוח שאתם מכירים (או יותר נכון מכירות) אותי כבר אז אין צורך בהיכרות.
אני מרגיש מוזר בזמן האחרון..
ולמה ? כי יום אחד ואני וליאם רבנו.. יום גורלי שאני לא אשכח בחיים , ואני מקווה גם לא לשכוח.
~פלאשבק~
בדיוק חזרנו מההקלטות לשיר I Would.
נייל : ליאם ? הכל בסדר ? אתה לא נראה טוב
ליאם : כל הלילה לא ישנתי .. הייתי במסיבה עם דניאל ,אחר כך היא הכריחה אותי ללכת לאפטר פארטי, ומשם הלכנו לחברה שלה שעשתה לי את הלילה הכי גרוע בעולם ..
נייל : למה ?
(אני בדיוק עברתי שם)
לואי : חחחחח יש לה אוסף של כפיות
(וזה היה בציניות , זה לא היה בכוונה לפגוע)
ליאם : מה אמרת ?
(לא הבנתי מה הוא רוצה)
לואי : שיש לה אוסף של כפיות
ליאם : ובאת לצחוק עליי הא ? חכה חכה
לואי : ואו ליאם מה אתה עצבני פתאום ? מה קרה שב תירגע
ליאם : אל תגיד לי להירגע !!!
(ליאם לקח גזר מהמגירה.. אויי לא גזר.. הוא שבר את הגזר האהוב עליי)
לואי : לאאאאאא !!!!!! מה עשית ?!?!?! נייל תחזיק אותי !!!!
(נייל קם והחזיק בי , הוא יודע טוב כמה אני מחובר לגזר הזה)
נייל : לואי רוגע , שלווה , חוף לבן..
(נרגעתי .. אבל ממש רציתי להתפרץ עליו .. זה מפחיד אותי , כי אני ונייל העדינים בלהקה, אני אפילו קצת יותר.. באתי מבית של אנגליים בנשמה, אז מאז שנולדתי למדתי נימוסים והליכות . אחרי כמה זמן התנצלתי בפני ליאם והצעתי לו לצאת לחצר ולאכול איתי צ'יפס , כדי לתקן את מה שנשבר)
ליאם : אתה תצחק עליי?
לואי : בוא נגיד שאני לא אתחיל איתך.. ואז אם נריב חס וחלילה אתה תשתמש נגדי בקלף של הגזר ואני בקלף של הכפיות. מקובל ?
ליאם : אוקיי
(יצאנו החוצה וכל הבנים היו בבריכה חוץ מנייל שהלך להחליף לבגד ים בדיוק .
אני והארי התחלנו לדבר על היום שלנו וכל זה ופתאום ליאם נותן לי דחיפה חזקה מאחורה .. נפלתי על הארי ואחד מהפפראצי תפס את התמונה כאילו שהיא חיבוק.. אז תבינו שעכשיו זה לא נכון וזה הכל אי הבנה וצירופי מקרים. החלטתי לוותר לליאם על הפעם הזאת , למרות שזה ממש הרס לי ולהארי שלושה ימים מהשבוע שהפפראצי רדפו אחרינו ושאלו שאלות מביכות , אני מעדיף לא לספר אותם עדיין.
אחרי כמה זמן ליאם סובב לי את הברז באמבטיה מבחוץ והתקלחתי מקלחת ארוכה וכואבת של מים קפואים .. בגלל זה הייתי מצונן שבוע ושרתי עם פלייבק !! עוד פעם אחת שליאם עושה לי משהו אני אאיים עליו עם כפית.. זה לא נשמע מפחיד , אבל אם הייתם רואים את ההבעה שלי עכשיו..
אבל דיי נמאס ! הפעם ליאם הכין לי עוגה עם פלפל חריף ועוד זרק לי אותה על הפנים אחרי שאכלתי אותה [לא ידעתי שהיא חריפה] שטפתי פנים וצעקתי עליו)
לואי : ליאם !!! מה עובר עליך ?! נראה לך שאני בובה שאפשר לשחק איתה ?!
ליאם : אם תלבש שמלה תיראה כמו מרינה מקסימיליאן בלומין
לואי : סליחה ? מישהו אמר משהו ? כי לא ידעתי שטמבלים יודעים לדבר !
ליאם : איך קראת לי?
לואי : טמ – בל
ליאם : אם עוד פעם אחת אתה תיקרא לי ככה אני ..
(לא התאפקתי והעפתי לליאם בטקס ישר ללחי, ליאם התעשת מהר וזה מוזר, כי אני החזק בלהקה)
ליאם : אתה מפגר .. בל , אתה תצטער על זה כל כך !
(ליאם העיף לי בוקס , שדווקא לא כאב כל כך)
לואי : וואו אתה חלש
ליאם : באמת ?!
(ליאם התחיל לתת לי בוקסים כל שנייה. התגריתי בו והראתי לו שזה לא מכאיב לי בכלל.הוא התעצבן ועשה את הדבר שהוא מצטער עליו עד היום. הוא לקח גזר מהמגירה והתחיל לדקור אותי איתו .
תאמינו לי גזר זה כואב בדיוק כמו סכין .. הרגשתי כאבים בכל הגוף ופשוט נפלתי על הרצפה .. אני יודע שזה נשמע ממש מטומטם אבל זה היה כואב .. רציתי לבכות באותו הרגע .. אבל זה גם כאב לי יותר מדי. פשוט הרגשתי כאילו אני משותק .. לא הצלחתי להזיז שוב דבר בגוף.. מסתבר שליאם התאמן בזמן האחרון..ליאם ברח לאנשהו ואני שכבתי שם על הריצפה ליד הגזר כמה שעות. אתם חושבים שיכלתי לקרוא לכולם ? אתם טועים בגדול , התחלתי לגמגם .. אפילו לא מילה אחת, רק איי..איי..
לבסוף הארי וזאין מצאו אותי שוכב שם .. לא יכלתי לפתוח עיניים , וחשבתי שאני עומד למות.. רק שמעתי מאז .. לא זזתי בכלל .. הצלחתי להרגיש את הרעידות של האוטו אז הבנתי שאנחנו נוסעים לאנשהו .. באיזשהו שלב הצלחתי לפתוח את העיניים .. אני לא אשכח את זה.. ראיתי את הארי , סוחב אותיי על האלונקה ובוכה.. הוא צעק לי להחזיק מעמד וזאין צעק לי לנשום עמוק .. לא יכולתי להגיב .. כשראיתי אותם ככה גם אני רציתי לבכות.. רציתי לחבק אותם ולבכות שעות.. זה היה כל כך כואב לראות אותם סובלים – בגללי .. הארי שאל אותי)
הארי : מי עשה לך את זה ?! מי ?!! תגיד לי !!!!
(לא יכולתי לענות לו.. ניסיתי לתקשר איתו איכשהו.. אבל הוא לא הבין
הוא התחיל לצעוק בהיסטריה בכל בית החולים)
הארי : מי עשה לך את זה ?!?! תגיד לי !!! לואי תגיד לי מי עשה את זה !!!!!!!!!!
(העיניים שלו היו כל כך כחולות מרוב בכי .. כחולות כמו השמיים ביום הכי בהיר שיש. אתם לא יודעים כמה עצוב הייתי בגלל זה .. רציתי למות , מרוב שאני והארי מחוברים , הייתי מוכן למות בשביל שהוא יחיה.. הייתי מוכן שהוא ישכח אותי ולא נהיה חברים כדי שהוא יהיה מאושר)
(הוא צעק בכל הכוח והגרון שלו )
הארי : מי עשה את זה ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
(ניסיתי בכל היכולת שנשארה לי לצעוק ובסוף הצלחתי)
לואי : ליי…..
הארי : מי .. ?
לואי : לי ….. א…..ם
(לא הצלחתי לדבר עוד ..)
הארי : זאין חכה איתו אני הולך רגע
זאין : לאן ?
הארי : למצוא אדון בשם ליאם ג'יימס פיין… יש לי עניין לא סגור ליישב איתו.. לואי תישאר איתנו.
(הצלחתי להנהן להארי)
(הארי הסתובב ללכת)
זאין : הארי, לא
זאין תפס להארי בכתף..
הארי : מה לא זאין ?! מה לא ?!
זאין : אל תעשה את זה !
(הארי העיף את היד של זאין. אני צפיתי בחיים שלי לאט לאט מתפרקים..)
הארי : מה אל תעשה את זה ?! השותף לחיים שלי עכשיו במצב אנוש !!! תן לי סיבה אחת טובה למה לא לעשות את זה !!!!
זאין : אתה תסתבך עם החוק !!!! הארי זה לא שווה את זה!!
הארי : ככה אתה מתנהג לאחד החברים הטובים שלך ?! בא נגדו ?! איזה מן בן אדם אתה?!
זאין : אבל זה לא שווה את זה!! במיוחד אם זה .. הוא..
(אני שמעתי את זה … שמעתי הכל… הבנתי משהו לגביו.. אני לא בטוח מה)
הארי : הוא ?! הוא לא שווה את זה?! אז דבר ראשון זה לא הוא זה לואי !! דבר שני בשבילי הוא שווה יותר מכל דבר שקיים !! דבר שלישי אם זה היחס שלך כלפיו וככה אתה מתנהג אליו ואליי , אתה כנראה לא מבין עד כמה אנחנו אוהבים אחד את השני!!!! ( אהבת אחים)

(המילים של הארי כל כך ריגשו אותי וחיממו לי את הלב.. רציתי לבכות אבל .. אתם יודעים..הוא ממש עזר לי.. אחרי הצעקה של הארי ראיתי שהוא פשוט התפרק לזאין על הכתף והתחיל לבכות .. פתאום הוא הסתכל עליי, והצלחתי לחייך ..הוא כל כך שמח מזה.. הוא התחיל לצרוח ברחבי המסדרונות..עכשיו אני מבין כמה שאני חשוב לו)
(פתאום נזלה לי דמעה על הפנים … ניסיתי לזוז … לפתע הצלחתי לקום מהמיטה והתחלתי ללכת [בקושי] ונעזרתי בקיר )
זאין : הארי !!!!! בוא הנה !!! זה נס !!!
(הארי בא והסתכל על זאין, שהיה ממש ממולי רק בצידו השני של הארי..)
(הארי הסתכל לצד השני וראה אותי מחכה לו שם ומנסה להגיע אליו)
(הוא רץ אליי ונתן לי חיבוק ענק מכל הלב … )
(עדיין לא הצלחתי לדבר אבל הצלחתי לזוז לפחות .. )
(כל הנסיעה בחזרה אני והארי בכינו .. אני ישבתי על הארי מקדימה כי לא הצלחתי להישען מאחורה ובכיתי לו על הכתף.. אפילו ראינו את זאין קצת בוכה , וזאין לא אחד שבוכה..)
בסוף תפסו את ליאם ומתברר שעכשיו הוא מופיע בבתי מפשט להנאת השופט/ת


תגובות (5)

כתיבה יפה …. :-)

05/03/2013 22:25

ממש יפה

05/03/2013 22:53

תודה

08/03/2013 14:50

תודה

08/03/2013 14:50

אומייגד מושלם באלי לבכות:(

12/01/2014 12:06
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך