ממשיכה שאני שאהיה תגובה אחת ! ודרך אגב,זה סיפור שכתבתי ממזמן , ואני עושה סיפור של וואן די שאני אסיים להעלות את הסיפור הזה ..<3

הדלת שנפתחה ..

05/04/2013 520 צפיות 2 תגובות
ממשיכה שאני שאהיה תגובה אחת ! ודרך אגב,זה סיפור שכתבתי ממזמן , ואני עושה סיפור של וואן די שאני אסיים להעלות את הסיפור הזה ..<3

נכתב על ידי שחר אמסלם , אין להעתיק ! [c] הזכויות הן שלי ..
הקדמה :
שלום, קוראים לי לינור .. אני בת 14 מתל אביב .. ההורים שלי התגרשו לפני שנה .. והסיפור הזה יספר לכם מה עבר עלי בתקופה הזאת.סטוופ , ישלי שיער חום דבש,עיניים ירוקות אני רזה ווגבוהה .
~~~~~~~~~~~~~~~
הייתי בת 13 כשהם התגרשו .. חשבתי שאני אעבור את זה בקלות כי חשבתי שאני בוגרת מספיק .. אבל לא . לקחתי את זה קשה .. ומהגירושים קרה עוד .. החבר שלי נפרד ממני .. אני אהבתי אותו ! סטופ ! שיער בלונדיני ,עיינים כחולות ככה רון נראה .. והרגשתי כאילו הגירושים גורמים למשבר בחיי . הציונים שלי ירדו , רון (חבר שלי ) נפרד ממני החברה הכי טובה שלי רבה איתי .. אבל המשבר הכי גדול זה להתמודד עם חבר שלי .. הוא מצא חברה אחרת ממש שבוע אחרי שנפרדנו , אני רואה תמונות שלהם בפייס מתחבקים ושרשום לא בפרופיל : ״במערכת יחסים עם טל זהבי ״ טל זהבי ,שיער שטני עם גוונים של חום ,עיינים חומות רזה ונמוכה . וזה שובר לי את הלב ! במיוחד הקנאה שוברת אותו .. כי אני אוהבת אותו .. הדבר הכי קשה ביחסים שלנו זה שהוא הסתכל על אחרות .. ותמיד היה עם בנות אחרות.. בילה איתן וכל זה .. אני והוא היינו יחד רק בבצפר , והרגשתי כאילו הוא רוצה לגרום לי לקנאה , לסבל .. וזה אכן היה לי קשה , כי אני ילדה מאוד קנאית ואני מודה בזה ! טל זהבי הזאת לא יכולה להודות שהיא הורסת מערכות יחסים מפרידה בין אהבה אמיתית של אנשים שהם לא כמוה חסרי לב מעונינים רק בעצמם .. תמיד חשבתי שהיא פרחה מגעילה .. גם שאני ורון היינו ביחד . הדר סטופ ! שיער חום בהיר עיינים חומות רזה וממוצעת בגובה .., שהיא במקרה אחותה של טל , רצתה שאני אבוא אליה הביתה : ״לינור בואי אלי הביתה מצ׳עמם לי ..״ ״הדר את יודעת שאני לא יכולה , אני ורון נפרדנו ..״ ו….? מה זה אומר שנפרדתם ? שאת לא יכולה לבוא לבית שלי ?״ ״זה לא זה .. הדר זה פשוט ש.. את יודעת .. רון בטח אצלך בבית מחבק ומנשק את אחותך ואני לא רוצה לראות את זה ..״ ״ אויש נו , כולם יודעים שאת ..ממשיכה כשיהיה תגובה אחת. ;)


תגובות (2)

תמשיכייייי מהמם!!!

05/04/2013 14:26

תודה ,ואני ממשיכ כי יש תגובה חחח :-)

05/04/2013 14:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך